manga_preview
Boruto TBV 09

Čas vypršel

Sasuke cílevědomě směřoval do Konohy. Jeho jediným cílem bylo zničit svou rodnou vesnici a všechny, kdo by se mu snad pokoušeli odporovat. Na nikom mu nezáleželo, všechny životy pro něj byly bezcenné. Jedno jestli muž, žena či snad dítě. Jedno jestli šlo o jeho bývalé přátele a spolubojovníky, nebo snad o ty nynější, kteří za ním teď oddaně pospíchali splnit jeho nesmyslný vrtoch.
Krvežíznivost. Ta ho hnala dál.
Pomsta. To mu dodávalo sílu nezpomalit, ale naopak ještě přidat.
Právě teď se cítil jako nejsilnější shinobi, právě teď ho nikdo nemohl zastavit, právě teď věděl, že mu síly nedojdou.
Už jen kousek a bude to.
Poslední krok.

Před Sasukem se otevřel pohled na jeho rodnou vesnici. Nebo spíš na to, co z ní zbylo.
Z trosek se pomalu vznášel štiplavý tmavý kouř, který páchl nejen spáleným dřevem, ale taky, a to především, smrtí. Všude leželi mrtví, nebo vážně zranění. Umírali a nikdo jim nemohl pomoct. Nebylo dost mediků a tihle nešťastníci měli smůlu, že leží tak daleko od provizorního tábora.
Několik domů, které ještě nespadly, olizovaly červené hladové plameny. Krvavě červené uchihovské plameny. Madara tu byl před ním. Zmetek.
„Prohrál,“ zkonstatoval jeden jeho společník, který okolní zkázu vůbec nevnímal, a sledoval onen 'tábor'.
Na tvářích lidí, kteří byli tam, se kromě smutku taky zračila láska. Právě to totiž cítili k muži v jejich středu. K muži, který je zachránil. K muži, který se stal nejen jejich hrdinou. I přesto právě blonďákův obličej nedával najevo jedinou emoci. Žádný smutek nebo snad radost z vítězství.
Jeho průzračně modré oči upřeně hleděly na Sasukeho. S nenávistí? Nebo spíš nepřátelstvím?
To Uchihu zaskočilo, s tím nepočítal. Vsázel na nerozhodnost svého dávného přítele. Myslel si, že spíš než bojovat, se ho bude snažit převést na svou stranu.
Sasuke trochu přimhouřil oči a zamyslel se nad svými možnostmi.
Než však stačil zformulovat třeba i jen jednu myšlenku, na dva kroky od něj se objevil onen blonďák.
„Už se ti chce umřít, Sasuke?“ zeptal se Naruto. Jeho rozverný hlas teď zněl spíš jako vrčení. Vrčení lišky… „Pořád máš čas zmizet a já budu dělat, že ses tu už nikdy neukázal.“
„Teď mi konečně rozumíš, že?“ Uchiha se ušklíbl a naklonil hlavu mírně na bok.
„Taky se ti teď zdá směšné nezabít svého nejlepšího přítele?“
„Mého nejlepšího přítele jsi zabil právě ty - můj největší nepřítel!“ Narutův hlas byl tišší, ale mnohem zuřivější a nenávistnější. Pomalu zvedl ruku, ve které pevně tiskl čelenku Listové vesnice s červenou páskou. Stále na ní bylo krví přilepeno několik růžových vlasů.
Sasuke se začal ledově smát.
„Sakura, Sakura… Málem mě dostala,“ ukázal si na dlouho jizvu na krku. „Ale já ji sundal dřív, měla úžasně překvapený výraz.“
Naruto přimhouřil oči.
„Tvůj čas na odchod právě vypršel.“

Konohou otřásl jeden mohutný výbuch. Pak nastalo ticho, které narušoval pouze křik umírajících. Naruto nechtěl svou vesnici zničit ještě víc…
Skupinka přeživších ninjů Konohy stočila pohledy k družině doprovázející Sasukeho. Jejich chakra byla plná a žádné zranění je neomezovalo. Na rozdíl od Konožských. Ani jeden se však netvářil na útok.
Hinata držela v rukou nehybné tělo své mladší sestry. Byla mrtvá. Dědičce Hyuga klanu už ale slzy vyschly a teď hleděla do dálky na něco, co viděla jen ona.
O kousek dál právě zachvátily mohutné vzlyky Shikamara. Střídavě třásl s mrtvým tělem svého nejlepšího přítele a snažil se zase najít lesk v očích své týmové partnerky, které už mladého Naru neviděly.
Akamaru zmučeně kňučel u hlavy svého pána a přitom ignoroval vlastní zranění neslučitelná se životem. Nechápal, proč Kiba nevstane a nepodrbá ho za ušima tak jako vždycky.
„Vidíte je? Ubožáci!“ smála se tiše Karin.

Naruto čekal na tuhle chvíle od dne, kdy se průzkumná jednotka ANBU vrátila se Sakuřiným tělem, které mělo na zádech vyřezaný znak uchihů. Chtěl zabít toho, kdo byl teď v těle jeho dávného přítele. Protože tohle už Sasuke dlouho nebyl.
Bylo to snadné. S tou nenávistí, co ho poháněla, mu přišly Uchihovy útoky pomalé a nepřesné. S tím smutkem, co ho naplňoval, jako by se ho genjutsu netýkalo a jeho zničenou duši ani smysly soustředící se pouze na protivníkovu smrt ovládnout nemohlo.
Uchiha neměl šanci.
Sasuke ležel v prachu a smál se jako šílenec. Chyběla mu část pravé ruky a levé oko bylo slepé. Naruto byl nejen silnější, ale i krutější než si dokázal vůbec představit.
Bez výazu na něj shlížel dolů, jeho vlastní tělo neneslo jediné zraněn. Nebyl ani udýchaný.
„Nejradši bych tě tu nechal chcípnout, sežrat nějakým zvířetem, hlavně trpět,“ ten nelítostný hlas, co se ozýval, neměl s Narutem skoro nic společného, až na tu nekonečnou bolest. „Ale ještě by se sem přihnal nějakej tvůj poskok a pomohl ti. Nedopustím, aby taková zrůda jako ty, dál žila.“
Blonďák pozvedl katanu, se kterou celou dobu bojoval. Uchiha ji poznal. Ona byla autor jeho jizvy na krku.

Naruto očistil meč od té špinavé krve a vyšel. Ne zpátky, ale pryč od Konohy. Necítil touhu ani potřebu se tam vracet. Necítil úlevu nad vyhranou bitvou. Necítil smutek ani lítost. Necítil nic.

Poznámky: 

Moje zveřejněná prvotina. Snad se bude líbit Eye-wink

5
Průměr: 5 (19 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Út, 2009-09-01 13:38 | Ninja už: 5956 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Já...já...nevím, co říct. U začátku jsem si pomyslela: ,,A jé...další povídka o tom, jak se Sasuke vrací do konohy." Jenže už ten první odstavec ve mně vzbudil nadšení. Nadšení nad úžasnou krutostí v těle mladého Uchihy.
Hltala jsem každý řádek, nemoci se téhle povídky co nejvíc nabažit. Protože ona byla skvělá.
Yamata má pravdu. Nebyla sentimentální. A to z ní dělalo raritu.
Tahle povídka konečně taky jednou řekla stop poutům a přátelstvím.
Konec, který vlastně ani koncem není. Námět na pokračování, kterého se stejně asi nedočkáme. Pár slov vyjadřujících tvou myšlenku toho, jak by mohl skončit tak rozsáhlý příběh.
Nádherné Smiling


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Holly-EnD.
Vložil Holly-EnD., Ne, 2009-07-12 19:06 | Ninja už: 5410 dní, Příspěvků: 122 | Autor je: Prostý občan

Oh Krása, až bych brečela..

"Neptej se, jestli je tohle konec...
Konec je, když už se nechceš dívat.."

WATER ONTO MY FIRE
I DON´T CARE...HOLLY-END.

Nemusíte klikat na všechny.. Eye-wink Jen si vyberte jeden, který se vám líbí a nebo zajděte do specialitek..díky moc Eye-wink
Click Me! Click Me! Click Me! Click Me!
Díky Eye-wink

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Čt, 2009-07-09 22:08 | Ninja už: 5648 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkná prvotina.. už se těšim na tvoje další dílko Smiling

Obrázek uživatele Aladin
Vložil Aladin, Čt, 2009-07-09 21:06 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Prostý občan

Je vidět, že místo autorů, kteří si dali pauzu, se tady objevují další nadějní a talentovaní spisovatelé, kteří umí skvěle psát Laughing out loud

Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), Čt, 2009-07-09 20:16 | Ninja už: 19838 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Prvotina naozaj úžasná prvotina, pretože takto si to predstavujem aj ja.. Možno až na ten odchod Naruta, lebo verím, že sa Kagem stane Smiling
Nádherná, neviem čo napísať.. Snáď len, píš ešte, ide ti to Eye-wink

Obrázek uživatele Kejkly
Vložil Kejkly, Čt, 2009-07-09 20:09 | Ninja už: 5555 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

Nesnáším sentiment... xD Jsem ráda, že se vám to líbí, i když ne-happáčuju, neteče med a jsou i nějací mrtví... Eye-wink

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Čt, 2009-07-09 19:59 | Ninja už: 5932 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

Hmm.... Sasuke umřel, Sakura umřela, Naruto svým způsobem taky.... teda, ten Naruto, kterého jsme znali, že XD jo, líbí se mi to XD teda, akorám ti bylo líto Shikamara a tak, těch vedlejších.... ale.... stejně s emi ta povídka líbí XD

Obrázek uživatele Dingo93
Vložil Dingo93, Čt, 2009-07-09 19:58 | Ninja už: 5499 dní, Příspěvků: 695 | Autor je: Prostý občan

tak to je bomba...takhle by to mohlo být...konec...

dA Laughing out loud

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2009-07-09 19:39 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Konečně jedna verze konce, která není sentimentální... žádné řeči o poutech, přátelství... Líbí se mi to.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!