manga_preview
Boruto TBV 09

Umenie je výbuch! - Venované Koizumi Ayumu.

Umenie je výbuch. Vždy som to hovoril. Nikto ma ale nepočúval. Podceňovali ma a pohŕdali mnou. Hlavne ten prekliaty Uchiha s jeho Sharinganom. Bol som pevne rozhodnutý presvedčit ich o opaku. Presvedčit jeho o opaku. O svojej pravde. O sile svojho umenia. O tom, že len výbuch je pravé umenie.

Bol som mladý. Ale už vtedy som mal svoje umenie. Ono bolo to čo ma nútilo postupovať vpred. Sílil som. Ľudia si ma najímali na rôzne prácičky. Hlavne atentáty. Hoci som bol mladý, bol som v tejto branži dosť povestný. Mal som dosť zakázok. Vo voľnom čase som trénoval. Chcel som sa vyrovnať tým najsilnejším. Jedným z nich bol Orochimaru sannin z Listovej. Vedel som, že keď sa mu chcem vyrovnať a dokonca ho poraziť, musím sa stať silným, ale veril som, že moje umenie mi pomože.
Môj chýr sa rýchlo rozšíril. Dokonca až tak, že ma vyhľadali Akatsuki. Ponúkli mi miesto v ich skupine. Boli traja. Najprv som odmietol. Nezáležalo mi na ničom inok ako na mojom umení.
Jeden z nich ma naštval jeho urážlivimi rečami o mojich schopnostiach. Napadol som ho a takmer som ho zabil. Aspoň som si to myslel. Chytil ma do genjutsu. Prekliate genjutsu a prekliaty sharingan. Ale bol silný, nemohol som sa mu vyrovnať. Zatiaľ.
Nakoniec som ich nabiedku prijal. Stal som sa členom Akatsuki. Ich vodca ma poučil o ich plánoch. Teraz o našich plánoch.
Dostal som týmoveho partnera. Majstra Sasoriho. Tiež mal svoje umenie. Boli to bábky. Nesúhlasil som s nim o veciach týkajucich sa umenia. Pravé umenie je výbuch. Krátke a intenzívne. Nie staré drevené bábky. Tak či tak rešpektoval som ho.
Pár rokov som trénoval a chodil na misie pre Akatsuki. Nerobili mi problém. A taktiež som zlepšil svoje umenie.
Potom prišla veľká misia. Chytiť jednochvostého jinchuriki. A to zo stredu dediny ktorú viedol. Aká výzva. Aká šanca predviesť svoju silu. Silu pravého umenia.
Cesta netrvala dlho, ale potom nastal pravý boj. Bojovali sme ja a on. Nad dedinou. Moje umenie proti jeho piesku. Bol celkom silný. Dokonca ma zbavil jednej ruky, ale nakoniec som ho dostal. Misia bola splnená a my sme z neho vysali jeho démona. Potom ale nastali problémy. Posily z Listovej. Kakashi kopírovaci ninja, devetchvostý jinchuriky a zopar dalších ľudí. Dalšia šanca ukázať svoje schopnosti.
Pomocou mŕtveho jinchurikiho som na seba nalákal devetchvostého, čakal som, že Kakashi ostane s tou babčou a dievčaťom a bude bojovať proti majstrovi Sasorimu, ale on sa vybral prenasledovať ma s deveťchvostým. Menší problém.„ Ale ja zvládnem“ hovoril som si. Ale potom Kakashi použil sharingan a odtrhlo mi druhú ruku. Bol som prekvapený. Nečakal som, že niekto ma techniky sharinganu na takej úrovni ako Itachi. Šikovná, ale dosť ho to vyčerpalo.
Nakoniec som zastavil. Od chrbta ma napadli ďalší ninjovia. Bol som nutený rýchlo zmiznúť. Ešte predtým som im predviedol malé predstavenie. Zahral som moju smrť. A to dobre. Výbuch nieje jediné umenie, ktoré mi ide. Čakal som, že zomrú, ale dostali sa z toho.
Nakoniec som sa zasa vrátil do sídla Akatsuki. Kakuzu mi rpišil obe ruky. Dostal som nového partnera, keďže majster Sasori zomrel, ako som sa dozvedel. Bolo ťažké uveriť, že ho dostala babička a nejaké dievča.
Môj nový týmovi partner sa volal Tobi. Mal divnu masku cez celý ksicht s otvorom pre oko. Rozčuľoval ma, a to dosť. Správal sa ako hlupák. Nechápal som, čo robí v Akatsuki. Bol šialený, ale aj vtipný a hoci som si to nechcel priznať obľúbil som si ho.
Potom sme dostali misiu chytiť Sanbiho. Mal by ho chytiť Tobi, ale on to nejak nedokázal a ostalo to na mne. Stačila jedna ílova rybička a bol náš. Bol slabší ako jednochvostý. Ďalší úspech.
Neskôr som sa dozvedel, že Orochimaru je mŕtvy. Zabil ho ďalší prekliaty Uchiha. Sasuke. Čo si tý Uchihovia o sebe myslia. Chcel som ho zabiť. Po čase som ho našiel a začal boj. Vyrovnaný boj, ale potom sa to skrútilo.

Teraz tu pred ním kľačím. Tavári sa ako víťaz. A tie oči. Arogantné oči. Aj keď je bez chakry podceňuje ma. Dokonca aj bez sharinganu ma ten namyslený úsmev. Veď ja mu ho zmažem! Ukážem mu vrcholné umenie!
Neprežije, a neprežijem ani ja. Ale na svete bude o jedného arogantného Uchihu menej!
Použil som svoje vrcholné jutsu. Nemá šancu prežiť. Ani Tobi nemá šancu prežiť. „Ospusť Tobi“ zašepkal som sa usmial som sa. „A ty Sasuke zomri!“ , pretože Umenie je výbuch!

Poznámky: 

Tato jednorazovka je pre Koizumi Ayumu k jej narodkam Laughing out loud...sice neskoro ale je Laughing out loud

4.714285
Průměr: 4.7 (7 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sawoi-sama
Vložil Sawoi-sama, St, 2009-09-02 13:19 | Ninja už: 5499 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Deidara tak to bol dobrý týpek Laughing out loud

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away

"I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry."

"When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us."

Obrázek uživatele Ikkai Xinji
Vložil Ikkai Xinji, Ne, 2009-06-28 21:11 | Ninja už: 5688 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

*zírá*
Projashina...to je hezký, moc dobrý...ale teď mi to připomnělo moje první přečtení tý mangy.. *mizí si někam pro kapesník*

Můj výčet FF, Deviantart

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Ne, 2009-06-21 19:50 | Ninja už: 5593 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

JJ a ďakujem ti za to Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Ayu no Baka
Vložil Ayu no Baka, Ne, 2009-06-21 19:44 | Ninja už: 5897 dní, Příspěvků: 2119 | Autor je: Prostý občan

dufam ze si si zapametal co som tu pisala lebo zas vsetko od zaciatku sa mi vazne nechce pisat Laughing out loud ale ty vies ze ja tvoje jednorazovy mam moc rada ved ku kazdej ti to pisem Laughing out loud