manga_preview
Boruto TBV 11

Blbá minulost část8: pravda nebo lež?

„Jak jsi to mohl dovolit, je to nepřítel, co nás málem zabil všechny!“ křičela Sakura na Naruta.
„Tak hele, poslouchej, zaútočil na Orochiamra, jestli už mu neslouží, je to jen dobře, navíc, je kdyby něco proti nám zkoušel vy, že bych ho zabil, není tak hloupý a kdyby mu na nikom nezáleželo, tak je Riku, již dávno mrtvá, ale na jednom se shodneme nevěřím mu až tak moc!“ Naruto byl čím dal tím víc naštvanější. Naruto, šel k sobě domu. Tedy jestli z baráku něco zbylo a taky, že jo, dům byl celý v pořádku, což bylo trochu divné a tak doufal, že je v pořádku i Shion.

„To nemyslí vážně, že?“ zeptal se Sasuke. Když se probral, Riku mu všechno řekla.
„Myslí, chce s ním, najít Orochimara a zničit ho,“ odpověděla Riku.
„Nemůžeme mu důvěřovat, je to mazaný člověk,“ zavrčel Sasuke a vstal. Vzal svoji katanu a odešel.
„Pane ještě by jste se neměl hýbat,“ ozval se nějaký medik dokud nezahledl ten ošklivý výraz v Sasukeho očích.
„HEJ, SAKURO, KDE JE TO DEBIL, NARUTO?“ zařval Sasuke na Sakuru, která šla kolem.
„Připravuje se,“ odpověděla a Sasuke běžel k domu Naruta. Otevřel dveře, všude byl nepořádek.Našel Naruta v kuchyni.
„Ty ještě žereš? Riku, mně řekla co se stalo. Proč jsi s tím souhlasil, je to mazaný člověk, vůbec necítí, nikoho nemá rád,“ promluvil Sasuke.
„Sasuke, nezapomněls doufám na sebe, že? Tys nás zradil kvůli, síle jen aby ses pomstil, ale když jsi zjistil, že Itachi, nebyl ten zlý chtěls zničit Listovou a všechny zabít i, kteří za to nemohli, nemluv,“ řekl Naruto chladně.
„Já vím proč myslíš, že o tom mluvil, já byl s ním již několikrát na misích co nám dával Orochimaru, zabijel v klidu a bezcitně, rozhodně půjdu s tebou, protože mu nevěřím, jo a Riku, chce jít taky, i když není ninja, chce příjd na to kdo jí zabil otce,“ pousmál se Sasuke a Naruto přikývl, věděl ovšem, že Riku je jenom člověk co sice má dost chakry, ale nikdo jí neučil bojovat.

Kabuto, se díval na zničenou vesnici. Chvíli jen tak přemýšlel. Proti Orochimarovi má jen maloušanci, ovšem s Narutem má dost velkou šanci.
„Hej tak jsme tady,“ ozvalo se za ním. Kabuto, se otočil a podíval se na lidi co jdou s ním. „Sasuke, Sakura, Naruto a Riku, výborně……………počkat Riku, “ pomyslel si Kabuto. Kabuto si při tom všechny prohlídl, nepochopil proč má Sakura, tak veliký baťoh a proč je tu Riku,
„Počkat nechci nic říkat, ale, Naruta a Sasukeho, bych celkem bral, ale na tyhle dvě, to prostě nejde,“ naštval se trochu Kabuto.
„Co se ti nezdá, když budeš zraněn, tak se Sakura, může o tebe postarat a Riku, chce vědět, kdo zabil jejího otce a chce taky vědět, proč jsi zabil její matku,“ usmál se Naruto a v tu chvíli měl chuť mu Kabuto, rozbít hubu. Radši se otočil zpět ke Konoze.
„Chápete, co vás doufám čeká. Nebude to pěkný zvlášť ne pro tebe Riku, radši tu zůstaň,“ řekl Kabuto.
„Ne, já prostě půjdu, i když se ti to líbit nebude, Satoshi, promiň, Kabuto,“ zamračila se Riku.
„No dobře, jen doufám, že na to budeš mít dost silný žaludek,“ odpověděl Kabuto a šel od Konohy a ti ostatní šli taky.
„Počkat víme, vůbec kam máme jít?“ zeptal se najednou Naruto a Kabuto, se zastavil.
„A k***a, no nic budeme to muset najít, je to určitě blízko zvučné vesnice,“ zavrčel Sasuke a Riku, mu ihned se Sakurou začali říkat jak je chytrý,
„Mám jen jedinou otázku Naruto. Takhle to chodí pořád?“ zeptal se Kabuto a posunul si brýle, jeho hlas zněl trochu naštvaně.
„Jo pořád, každý den. Sakura a Riku, nejsou jediný, skoro každá kromě, Shion a Hinaty,“ odpověděl Naruto.
„Tak dost! Tohle by opravdu stačilo, máme nějakou práci,“ zavrčel naštvaně Kabuto a šel pryč a Naruto šel ihned za ním.
„Ach jo, tak asi jsem neměl se vsázet s Narutem s tím, že Kabuto, k Riku nic necítí?“ pomyslel si smutně Sasuke a hned běžel za Narutem a Kabutem. Holky šli samozřejmě taky.

„Dal bych si tak Ramen,“ postěžoval si Naruto.
„Nacipi si ten Ramen do p***le,“ zavrčel Kabuto. Již padal noc a Naruto, si po celou dobu, stěžoval na to, že nemá Ramen. Sasuke, to s holkami ignoroval, ale Kabutovi, to lezlo přímo na nervy. Sasuke, se radši vzdálil.
„Ramen, já přímo miluju, nemůžu za to,“ zesmutněl Naruto.
„No dobře, pár misek jsem koupila,“ zavrčela naštvaně Sakura a vzala ten baťoh a položila ho na zem, čtyři misky vytáhla.
„Aha dáte si všichni čtyři?“ zeptal se Kabuto.
„Ne on je sní sám,“ odpověděla Sakura a Naruto se do Ramenu hladově pouštěl.
„Ech to nemyslíš vážně, už si tě představuji na postu Hokageho,“ Kabuto byl celý zelený. Naruto žral jak prase.
„No dobře lidi tady se u táboříme, vzhledem k tomu, že naše velký prase, chce žrat zas Ramen a pak bude chtít spát, bychom se měli u tábořit,“ řekl klidně Sasuke.
„Já radši půjdu, nechci se probudit vedle Naruta,“ řekl Kabuto a šel za jeden strom.
„Neměl by radši někdo ho sledovat,“ ozval se Naruto.
„Jo ať někdo z nás jde, tak třeba Sasuke,“ řekla Sakura.
„Na mně zapomeň já bych ho radši zabil, no a s Narutem být teď nějak nechce, a vy dvě na to zapomeňte,“ podíval se na holky Sasuke.
„Tak hele někdo z nás jít musí a vzhledem k tomu, že jsem s ní byla tři roky a znám ho, aspoň trochu tak já půjdu,“ usmála se Riku.
„Já nevím, on by ti mohl ublížit,“ řekl Sasuke a podíval se vyděšeně na Naruta.
„No vzhledem k tomu, že nejspíš Riku, je jediná, které ublížit nechce, tak bude s ním,“ promluvil Naruto.
„Nesouhlasím on s ní bude celou noc, co když se něco stane a Riku, bude mít dítě?!“ zesmutněl Sasuke.
„Ty mně máš snad za nějakou děvku?“ zeptala se naštvaně Riku.
„Ne tak jsem to nemyslel, ale on…a…ty……..no prostě nevíš co se může stát,“ odpověděl Sasuke.
„Sasuke, má pravdu, vždy se něco může stát,“ zamyslel se Naruto.
„Vy mně fakt mátě za nějakou děvku, no tak to jděte do háje,“ zavrčela naštvaně Riku a šla za Kabutem. Mezi tím dostali oba dva přes hubu od Sakury.
„Kabuto?! Kabuto?!“ volala Riku. Najednou uslyšel písknutí a podívala se na strom. Na jedné větví seděl Kabuto.
„Nevěří mí, že?“ zeptal se Kabuto, z jeho hlasu usuzovala, že mu to příjde poněkud směšné.
„Jo a to myslíš, že se objevíš jako nějaký hrdina a všichni ti budou věřit,“ odpověděla chladně Riku.
„Radši se vrať ať se o tebe Sasuke, nebojí,“ řekl Kabuto a skočil k Riku.
„Já se o sebe umím postarat, nemusí mít strach,“ poznamenala Riku a dívala se na Kabuta.
„Tohle není cirkus a už ti Tsubaki, nepomůže a ani nikdo, koho jsi znala?“ řekl Kabuto a otočil se zády k Riku.
„Ale ty jo, od té doby co jsi byl s námi jsi nám jen pomáhal,“ řekla Riku a dívala se dál na Kabuta.
„Pche, jen jsem pociťoval lítost nad tím, že jsem ti zabil matku a že jste mně zachránili před smrtí, když jsem si vyndal tkáň Orochimara, žádný Satoshi, není já jsem Kabuto, Satoshi byl jen můj výmysl,“ odpověděl Kabuto.
„To není pravda, měls nás rád,“ zesmutněla Riku.
„Ty hloupá, já nikdy nikoho neměl rád,“ usmál se Kabuto, ačkoliv mu Riku do obličeje vidět nemohla. Riku, odcházela a Kabuto se otočil se smutným výrazem ve tváři se na ní koukal.
„Je to tak lepší, lepší pro nás oba. Já jsem psanec a navíc tebe miluje Sasuke,“ pomyslel si Kabuto a skočil zpátky na větev stromu. Kde se smutně koukal do dáli.

4.22222
Průměr: 4.2 (9 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Pá, 2009-06-19 19:06 | Ninja už: 5600 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

krása Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.