Šťastný den! 2. kapitola - Sakura
Sakura si zívla, moc ji nebavilo spát ve stanu. Měly ho spolu s Ino, ale náhle zjistila, že její spolubydlící tady není! Lekla se, že Ino unesli nebo že se ztratila. Už - už chtěla vykřiknout: "Ino!" Pak si uvědomila, že Ino vstává dříve, aby se vykoupala a zacvičila si…
Sakura vyšla ze stanu, Ino nikde neviděla, ale ani jí to nevadilo. Učesala se, jako každé ráno praštila Naruta za nějakou pitomost, vykoupala se, pak pro změnu vrazila jednu Jiraiyovi za špehování.
Pak našla pod polštářem lístek: "Jdi do Konohy, čekám tě tam. Přítel."
"Sasuke!" napadlo Sakuře a vyrazila tryskem do Konohy. U restaurace Ichiraku ramen se zastavila, uviděla cíp hokageho pláště.
,,Ale vždyť Tsunade sama ho nenosí?"
"Tsunade-sama?" vykřikla.
Ale když odhrnula závěs, viděla blonďatou postavu v hokageho plášti. Ale plášť byl oranžovo-černý!
"Yondaime?" vyšlo jí z úst.
Hokageho postava se otočila, Sakura viděla Čtvrtého... Ale byl to on?
"Naruto!"
Chtěla ho jako vždycky praštit.
"Co si tu hraješ na Hokageho!"
Naruto se útoku rychle vyhnul a Sakuře k ruce přiložil kunai.
"Sakuro, to bych nedělal!"
"Tak co to tu šaškuješ?"
Pak jí to došlo.
"Yon-Yondaime?!"
"Sakuro, máš v tom guláš." řekl jí Naruto/Yondaime. "Já jsem Naruto!"
Sakuře vyhrkly do očí slzy, objala Naruta.
"Naruto!"
Naruto ji políbil, z pod pultu vyskočili Sasuke, Sai, Hinata, Kiba, Shino, Ino, Shikamaru, Chouji, Kakashi, Yamato a před vchodem byla celičká vesnice!
Když teď přijdete do Konohy, určitě tam potkáte malého růžovovlasého Naruta a blonďatou Sakuru!
na svoj vek pises velmi velmi pekne a ja drzim palce aby to tak bolo aj dalej.....
Newiem ci som vygumovana ale dako ma nenapada co rozumne sem dat, bo my sem neslo to, co tu malo byt povodne...