manga_preview
Boruto TBV 09

Blbá minulost část6: útěk

„Mam to,“ řekl jeden vězeň Kabutovi.
„No výborně konečně, jestli se to podaří tak to bude opravdu něco skvělého,“ usmál se Kabuto. Uběhli dva dny od doby co zjistil, že Tsubaki je mrtvý, Kabuto se rozhodl pro jeden riskantní krok, pro útěk. Byli zrovna v jídelně. Jeden vězeň zrovna dával Kabutovi do ruky výbušný lístek.
„Výborně, to je to co jsem chtěl,“ řekl Kabuto a podíval se na jednoho dozorčího. Dozorčí se k ním přiblížil. Kabuto, se na dozorčího podíval. Už byl blízko tak blízko. Kabuto, vstal a šel kolem dozorčího. Při té příležitosti mu výbušný lístek dal na záda. Kabuot, ještě chvíli šel a pak uslyšel dunivou ránu. Ostatní dozorčí běželi k zbytkům jejich kolegy.
„k***a, rychle všechny vězně,“ řekl kdosi a jeden z dozorčí běžel ke Kabutovi. Kabuto, se jen pousmál a v jeho rukách se začala formovat chakra. Po chvíli byl dozorčí mrtvý. Kabuto, si vzal jeho pouzdro na kunaie a vytáhl jeden kunai, který hodil po dalším dozorčím, který chtěl na něj zaútočit.

Konoha druhého dne odpoledne.
„Všichni vězni zdrhli, všichni dozorčí jsou mrtvý,“ říkala Tsunade a všichni ninjové překvapeně koukali na Tsunade.
„Takže, jediný kdo to mohl s organizovat byl, Kabuto? Otázka je proč? Proč nešel s námi, když jsme mu to nabídli?“ zeptal se Sasuke.
„Zdá se, že nechce být pod dozorem, ale to znamená, že ho musíme zničit,“ opdověděla Tsunade a objevil se nějaký ANBU.
„Paní našli jsme pět mrtvých a zohavených těl,“ řekl jeden s té jednotky.
„Dobře můžeš jít,“ odpověděla Tsunade.
„Pani, ještě něco celá ráda byla dnes ráno vyvražděna,“ oznámil ANBU.
„TO není možné. Jak?“ zeptala se překvapeně Tsunade.
„To nevíme možná to byl někdo s vězňů, který se sem dostal přes noc,“ odpověděl klidně ANBU.
Ať to byl kdokoliv, najděte ho a zabte!!“ zavrčela Tsunade a ANBU radši odešel. ANBU v klidu šel sám.
„Veliký překvapení, to je pro mě, možná mně chce někdo zničit, tuhle vraždu určitě budou chtít hodit na mně,“ pomyslel si ANBU a skočil na nejbližší střechu a sundal si masku. Kabuto, ještě chvíli přemýšlel a pak si zas nasadil masku. Kabuto, se pomalu vydal k bráně u brány ovšem čekala, Riku. Kabuto k ní šel, naštěstí měl na sobě masku, takže ho určitě nepozná.
„Promiňte co tu děláte?“ zeptal se Kabuto.
„Jen čekám,“ odpověděla Riku. Kabuto, se ještě chvíli na ní díval a pak vyšel ven s Konohy. Rychle běžel lesem, jestli by si někdo uvědomil, že pod tou maskou, byl Kabuto, mohl by dopadnout pěkně špatně. Ještě chvíli běžel , když kolem něj proletěl kunai.
„Tak, Kabuto, teď už jsi mrtvý,“ ozvalo za ním a Kabuto se otočil. Byli to tři ninjové ze Zvučné.
„A k***a, takže vy jste mně odhalili? Jak se zdá jste na mně naštvaný, že jsme se vykašlal na Orochimara,“ řekl Kabuto a sundal si masku. V tu chvíli na něj zaútočil první ninja ze zvučné. Jenže Kabuto byl rychlejší a během chvíle mu zabodl kunai do břicha.
„Asi se mně jen tak neříkal Orochimarova pravá ruka, že?“ usmál se Kabuto a podřízl kunaiem to ninjovi hrdlo. Krev Kabuta postříkala.
„Ach jo vyš ty pako jak se blbě umívá krev?“ zeptal se Kabuto té mrtvoly a kopl do ní. Druhý ninja ze Zvučné hned zaútočil, kuniem. Kabuto, se mu vyhnul a připevnil mu na záda výbušný lístek. Po chvíli ninja vybuchl. Třetí ninja už chtěl zaútočit, když s epřed Kabutem objevili Fuujin a Raijin. Oba bratři zaútočili na toho ninju. Když s ním, ninja se snažil, ale Fuujin a Raijin, byli silnější.
„Hm budu vám muset sehnat něco pořádného k žrádlu co?“ povzdychl si Kabuto a odcházel pryč.
„Jídlo už teď se na to těším,“ usmál se Fuujin.
„A ty jsi tu také, Mizuki a já myslel, že tam chceš zůstat,“ usmál se Kabuto.
„Ještě to tak já toho spratka chci zabít,“ zavrčel Mizuki. Kabuto, se podíval na oblohu a pak šel pryč. Nikdo z nich nevěděl, že je někdo sleduje.
„Jak se zdá, Kabuto, uvidíme co uděláš pro tu holku,“ řekl kdo si ve stínu a šel pryč, do tváře mu nebylo vidět měl na sobě kápi.

4.46154
Průměr: 4.5 (13 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Po, 2009-06-08 18:51 | Ninja už: 5744 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

sugoidní Kakashi YES

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Po, 2009-06-08 15:51 | Ninja už: 5540 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

velmi zaujimave uz sa tesim na dalsiu

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, So, 2009-06-06 20:10 | Ninja už: 5545 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

pěkný Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.