manga_preview
Boruto TBV 09

Zbohom Sasuke.

Ležal a zomieral. Zomieral kôli nenávisti. Kôli jeho pomste. Nedokázal bez nej žiť.
Nedokázal odpúšťať. Bol naivný, hoci naivným volal mňa. Veril, že pomstou sa všetko vyrieši. Veril, že pomsta je správna.
Ala tá ho doviedla k smrti. Nič ňou nevyriešil. Nemalo to zmysel. Iba priniesol viac bolesti.

Keď bol mladší boli sme priatelia, nie boli sme takmer ako bratia. Jasné hádali sme sa, súperili. Boli sme rivali na život a na smrť. Ale mali sme jeden druhého. Pomáhali sme si, boli sme najlepší kamaráti. Boli sme malé hlúpe decká ktoré verili, že všetko bude stále také jednoduché.
Ale potom prišiel on. Poznačil ho pečaťou a on sa mi začal vzďaľovať. Vtedy mal v mysli iba jedno: Zosíliť a zabiť. Zosíliť aby mohol zabiť. Zabiť svojho brata.
Bojovali sme. Ja a on. Ale nie ako tým, ale proti sebe. Boli sme vyrovnaný, ale on nakoniec vyhral a odišiel. Nechal ma žiť, ale mojom srdci nechal prázdne miesto.
Onedlho nato som odišiel aj ja. Ale nie za pomstou a silou. Odišiel som s Jiraiyom. Vlastne to boli kôli tomu aby som zosílil a vyrovnal sa mu.
Po rokoch som sa vrátil. Bol som silnejší. Myslel som si, že ho teraz dokážem priviesť späť. Vydával som sa na misie a dúfal som, že dostanem šancu ho priviesť späť.
Potom som ho stretol. Vlastne stretli. Yamato, Sakura, Sai a ja. Nezmenil sa. Myslim povahovo. Stále túžil po pomste. Bol pre ňu ochotný obetovať svoje telo. Svoju dušu. Svojich priateľov.
A bol silný! Porazil nás a dokázal potlačiť Kyuubiho.
Potom zasa odišiel. Upadol som do depresie. Na chvíľu som v seba prestal veriť. Takmer som neveril, že ho privediem späť.
Ale priatelia my pomohli. Zas som to bol ja.
Začal som trénovať nové jutsu pod dohľadom Kakashiho. Onedlho som ho dokončil. Dopredu ma hnala túžba vyrovnať sa mu.
A vtom prišiel šok. Nemohol som ho používať. Boli silné to áno, ale ubližovalo mi. Zasa som zosmutnel. Ale nevzdal som sa! Veril som si!
Potom ale zomrel Jiraiya. Keď mi to oznamovali iba som tam ostal šokovane stáť. Najprv prišiel smútok, potom hnev na Tsunade, že ho na tu misiu pustila. Odíšiel som. Plakal som. Stratil som svojho ducha. Ale Iruka mi pomohol. Vzchopil som sa. Potom prišla nabiedka od Fukusaku-sama. Chcel ma trénovať.
Prijal som a odišiel s ním. Plánoval som zosilnieť a stať sa hokage. Trénoval som a celkom mi to išlo. Ale potom prišla správa, že v Konohe sa niečo deje. Neváhal som a vrátil som sa.
To čo som našiel ma zničilo. Veľa mŕtvych ninjov a trosky, samé trosky. Pocítil som hnev a túžbu zabiť toho kto to spôsobil.
Ako som bojoval, dozvedal som sa viac o človeku ktorý to spôsobil, dôvody jeho počínania. Chcel mier, ale pre mňa to nebol mier. A ja som mu nedokázal odpustiť.
Vtom sa dotoho priplietla Hinata a povedala tie slová. Bol som prekvapený. On ju ale prebodol. Pocítil som neuveriteľný hnev a takmer som vypustil Kyuubiho. Bol som zmätený, nevedel som čo mám robiť, ako mam zariadiť mier pre všetkých.
Ale zachránil ma môj otec. Veril vo mňa tak ako Jiraiya a všetci ostatný. Obnovil pečať a ja som sa postavil Painovi a vyhral.
Potom som sa s nim stretol tvárou v tvár. Nenávidel som ho, chcel som ho zabiť ale to, že mi Jiraiya, Kakashi amoj otec verili ma zastavilo. Nemohol som ich sklamať. Vypočul som si jeho príbeh a odpustil mu. Vtedy vo mňa a môj sen uveril aj on. Oživil všetkých ktorých zabil ale pritom zomrel. Bol som mu vďačný. Bol to pravý žiak skvelého učiteľa.
Potom som sa vrátil do Konohy. Bola zničená, ale všetci boli živý. Oslavovali ma. Pozera na mňa s úctou a čo bolo hlavné verili mi.
Mal som pocit, že toto som si vždy prial. Ale nebol si tu ty aby si to videl. Aby si sa so mnou tešil. Pocítil som smútok v tej to chvýli.
Ale onedlho si sa vrátil. Bol som pripravený privítať ťa ako priateľa a zabudnúť na to, že si vôbec odišiel. Chcel som aby všetko bolo ako predtým.
Ale ty si sa nevrátil ako priateľ. Prišiel si zničiť Konohu. Zas ty a tá tvoja hlúpa pomsta! Rozhneval som sa. My sme na teba čakali. Po smrti Orochimara sme si mysleli, že sa vrátiš. Ale ty si ďalej hľadal Itachiho. Keď si zabil Itachiho zasa sme sa nádejali, že sa vrátiš. Ale ty si neprišiel.
Až teraz! V rúchu Akatsuki a s pomstou so sebou.
Bojovali sme. Ty za pomstu a Konečné zničenie Konohy a ja za Konohu a priateľov. Boli sme celkom vyrovnaný. Bol si prekvapený aký som silný. Myslel si si, že to budeš mať ľahké.
Tvoji priatelia zatieľ zomreli rukami mojich priateľov. Ale my sme stále bojovali a moji priatelia sa prizerali. Chceli mi pomôcť, ale ja som ich zarazil. Chcel som to vyriešiť sám.
Zas a zas som ti ponúkal svoje odpustenie, ale ty si ho zas a zas odmietal. Bol si hrdý a zaslepený pomstou.
Vtom si nedával pozor a ja som ťa smrteľne ranil. Ty a tvoja arogacia. Tvoje preceňovanie a podceňovanie. Ty a tvoja hlúpa pomsta.
Muselo to tak dopadnúť? Nemuselo. Ty si moho žiť a mohli sme byť zasa priatelia. Keby si sa len vrátil. Keby si len dokázal odpustiť.
Teraz nad tebou stojím a pozerám na tvoje bezduché telo. Odpustil si mi v poslednej chvíli? Odpustilsi sebe? Oľutoval si?
Zdvihol som hlavu a pozrel na zamračenú oblohu. Začalo pršať. Plakal som. Plakal nad strateným priateľom a ľutoval som, že to takto dopadlo.
„Prečo to muselo dopadnuť takto? Prečo Sasuke?“ vykríkol som a naposledy nateba pozrel.
Smrť dodala tvojej tvári uvoľnený výraz a žiaril na nej jemný úsmev. Dúfal som, že si šťastný.
Otočil som sa a odkráčal k svojím priaťeľom. Za svojim chrbtom som nechal minulosť a strateného priateľa.
Vrátil som sa do konohy a tam ma tri dni nato vyhlásili za Rokudaime Hokágeho. Konečne sa mi splnil môj sen, hoci som nedokázal splniť sľub.

Ďakujem Sasuke, ty si bol to čo ma hnalo vpred. Vďaka tebe som zosílil a splnil si svoj sen. Ďakujem priateľ môj.

Poznámky: 

Dalši v mojom Naruto death note Laughing out loud ...huahahah...odpusťte mi sasukeho fanšíci. A odpusťte, že je to take nudné...moja nálada bola zasa pod bodom mrazu a vyprodukoval som tuto nudnu jednorazovku...chvilu som rozmyslal ci ju tu vobec vlozit Laughing out loud...je to napisane za polhodinu takze asa necudujte Laughing out loud ...a ako vzdy sorry tie chyby Laughing out loud

4.708335
Průměr: 4.7 (24 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Myslbek
Vložil Myslbek, St, 2010-07-21 18:39 | Ninja už: 5078 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

ok založíme aukci Laughing out loud já dávám 1000% nabídne někdo víc? Smiling (5*)

Ať si myslíte, že něco dokážete, nebo nedokážete, pokaždé máte pravdu...
- Henry Ford

…hodina se skloubila s hodinou…
…a ráno zmizelo v plášti večera…
…protože nastal čas pro další den…
…ten dlouhý, slunečný den…
…kdy se nechtěně rozhodlo úplně všechno…
… a pak, po pár měsících…
…se rány otevřely znova…
…aby se mohly v průběhu let znovu zacelit…
…i přes to po nich vždycky zůstanou jizvy…
…a ty se nikdy nezahojí.

Hlupáčku...
story by Kimm-chan

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Čt, 2010-04-01 22:35 | Ninja už: 5189 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

eeh.... počuj, nie si ty čech? pretože žiadna nabiedka na Slovensku neexistuje, je len PONUKA...Laughing out loud inak nič proti tomu, ja milujem jednorázovky i kapitolovky kde je hlavná postava Naruto ako king sveta...Laughing out loud a toto... bolo to nádherne napísané, čítala som to už po tretí krát..Laughing out loud

P.S. z gramatiky si nič nerob, ja by som tam tých chýb mala stokrát viac..Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Joanne
Vložil Joanne, So, 2010-01-16 16:39 | Ninja už: 5520 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Utírač Udonova nosu

...JEHO!! (moje slovíčko-neřešit-musela sem!)
To je úžasné, ten tvůj začátek, ten člověka nadchne pro pokračování a ty jsi dokázal to nadšení udržet celý příběh (u mě na 300% upřímně)...
A ty věty, každá zvlášť-já když píšu, tak se snažím nějak navazovat, ale tato jednorázovka, tento příběh byl s tímto stylem naprosto dokonalý. Každá ta věta udává něco strašně důležitého...
A ten konec-celý příběh si držíš smutnou atmosféru, ale uávěr nabývá na veselosti-tyto příběhy jsou snad nejlepší Smiling
Za pět, kdyby bylo deset, tak za deset, kdyby bylo dvacet-no ber to tak, že by si měl největší možný počet, kdyby bylo více Smiling
Čest tobě chlape Laughing out loud úžasná povídka Smiling

Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.

Obrázek uživatele Rawera
Vložil Rawera, So, 2009-11-14 20:38 | Ninja už: 5335 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

pekne je to smutne skoda ze sasan zomrel ale co uz =)


Obrázek uživatele Srandistka
Vložil Srandistka, Čt, 2009-06-04 19:45 | Ninja už: 5757 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Vážně famózní! Tradiční téma převyprávěné očima Naruta a překrásně pojatý konec. I celé to vypravování má takový příjemný lehký spád, je to "reálné" a vážně povedené Smiling Gratuluju ^^


Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Čt, 2009-06-04 19:59 | Ninja už: 5596 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Dakujem...vyzera to tak ze viem pisat iba z prvej osoby Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Ayu no Baka
Vložil Ayu no Baka, St, 2009-06-03 17:33 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 2119 | Autor je: Prostý občan

nudne? NUDNE? chces facku? Laughing out loud ved toto bolo absolutne uzasne Laughing out loud
chceme dalsiu jednorazovku! Laughing out loud

Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), Út, 2009-06-02 20:25 | Ninja už: 19841 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Krásne.. Vidieť, že ťa to písanie baví a zlepšuješ sa stále viac a viac Smiling
Len jedno mi bije do očí - chvýli... ááá.. to je chvÍli xD

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, St, 2009-06-03 12:32 | Ninja už: 5596 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Diki... a maš pravdu...začina ma to baviť cim dalej tym viac Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Loupák Anko
Vložil Loupák Anko, Út, 2009-06-02 20:20 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 1031 | Autor je: Prostý občan

Musím říct, že dlužím velké díky reklamě Sticking out tongue Je to fakt pěkné, povedeně, a hlavně je tam Sasuke mrtvý Smiling Za jeho smrt a celkově smutnou náladu přímo vyzařující z textu jsem ochotna odpustit i těch pár překlepů (y)


JE TO TU! Aneb seznam mých FF.

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, St, 2009-06-03 12:33 | Ninja už: 5596 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Dakujem Laughing out loud ...hlavne za to ze si mi odpustila tie chyby Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Ikkai Xinji
Vložil Ikkai Xinji, Út, 2009-06-02 19:54 | Ninja už: 5691 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

*ohromaně dočetla* YAY! Je po něm, je po něěěm xDDD Jupí, sláva Ti! Smiling

Můj výčet FF, Deviantart

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Út, 2009-06-02 19:57 | Ninja už: 5596 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

A čo tak povedať chudak Sasanek...prečo zomrel...urcite olutoval... Laughing out loud Dufam ze sa pacilo Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Ikkai Xinji
Vložil Ikkai Xinji, Út, 2009-06-02 22:40 | Ninja už: 5691 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

Říct mu chudák?
...
Ehm, ok, dneska jsem mu chudáček řekla, ale bylo to v jiné povídce, která mě fakt...hm...dojala T_T
Alá, propagace Srandistky xD

Můj výčet FF, Deviantart

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Út, 2009-06-02 19:32 | Ninja už: 5919 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Teda, ne že bych ti přála další špatné známky, ale naštvat se kvůli něčemu jinému zase klidně můžeš, když výsledek bude takovýhle Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Út, 2009-06-02 19:56 | Ninja už: 5596 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Budem sa snažiť Laughing out loud ...som rád, že sa pačilo Laughing out loud ...bolo to narychlo a zdá sa mi to trochu sekané Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>