manga_preview
Boruto TBV 09

Itachiho duše

Táááák, asi tak před měsícem jsem napsala tuhle jednorázovku, ale až teď jsem se dokopala k tomu ji sem přepsat z toho otrhaného a špinavého bloku, kam jsem ji naškrábala. Samozřejmě mě k tomu inspirovalo to místo, kde vznikla většina mých povídek Smiling) Ráda bych ji věnovala Reazon. Vím sice, že to není nic moc, ale tady oba Uchihovci..... No, však si to přečtěte.

Poslouchám déšť a přemýšlím. Přemýšlím, proč je svět tak odporný, tak hnusný, tak šedý a tak deprimující. Déšť buší do oken domku, ve kterém tuto noc přebývám. Zítra už zde nebudu. Jakpak se asi daří mému bratříčkovi? Možná je stále tak zahleděný do své pomsty, do pomsty, kterou má vykonat na mně...
Kapky víří v divokém tanci oslavujícím bouřku a laskají listy květin. Ptáčci se schovávají v korunách stromů, nevědíc, že do nich každou chvílí může uhodit blesk. Vidím mýtinu a stromy, stromy a mýtinu. Déšť ustává a zpoza mraků vykukuje slunce. Tak jako některým ninjům svítí na cestu naděje, naděje, že spatří své blízké a svou vesnici, tak slunce osvětluje cestu zbytku světa. Já však nevidím ani slunce, ani naději. Mé malé světélko naděje, že se udobřím se svým bratrem, vyhaslo při našem posledním setkání. Slunce se zase schovává za mrak a ten se šklebí na stromy, které své větve natahují k obloze tak, jako žebrák natahuje ruce ke kolemjdoucímu, tak, jako já bych rád natáhl ruce ke svému bratrovi. Odpustil mi? Ne, určitě ne, jak bláznivý byl tento záblesk naděje. Proč jsem se jen opovážil zadoufat? Já hlupák. Přichází Kisame. Jeho prolhaná očka se na mne zbožně dívají, ale já mlčím. On také. Hledíme na sebe, z očí do očí. Já znám jeho pocity, on zná ty mé. Beru jej jako přítele, jediného, kterému můžu věřit. Myslíte si, že jsem bláhový? Já si to o sobě nemyslím. Kisame mě obdivuje jako boha. Udělal by pro mne všechno. Miluje mne? Možná. Možná ano, možná ne. Kdo ví. Znám jeho pocity, ale tento mi zůstává záhadou. Je snad to, co cítím k Sasukemu, láska? Bratrská láska.... Tak tomu přece lidé říkají. Chci ho ochraňovat, ale on mne chce zabít. Možná je to dobře, třeba ho nejvíce ohrožuji právě já. Slunce svými paprsky jemně lechtá zem. Mrak odplouvá do dáli a já slyším svůj vlastní hlas.

„Půjdeme?"
„Půjdeme," odpovídá mi Kisame.

O chvíli později ticho lesa nikdo neruší. Stromy se probouzejí a otřepávají vodu ze svých listů. Dešťová kapka znavená po vyčerpávajícím tanci klouže po stéblu trávy. Miniaturní duha se zatřpytí v kapičce, která dělala společnost sasance. O několik kilometrů dál se druhý Uchiha vyhoupne na špičku stromu a zahledí se do dáli.
„Doufám, že tě najdu, bratře. Už se těším, až ti řeknu, co jsem si uvědomil. Už se těším, až ti řeknu, že to, co je mezi námi, není nenávist, ale láska."

Poznámky: 

EDIT: Eeeeh... Ono se to dostalo do sborníku FF! No OMS Laughing out loud Mám samozřejmě radost, ale nečekala jsem to Smiling (Pravda, kdyby se tam dostala třeba válka, nástroj míru, asi bych jenom samolibě pokývala hlavou s nějakým "to jsem si myslela"... Ale tohle? OMS Laughing out loud)
EDIT 2: Upraveno pár malých chybek. Ehm. "Malých".

4.71875
Průměr: 4.7 (32 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Eruka
Vložil Eruka, So, 2012-01-07 17:23 | Ninja už: 6000 dní, Příspěvků: 146 | Autor je: Prostý občan

,,To, co je mezi námi, není nenávist, ale láska"???? Je to tak nádherné a snílkovské a tak se mi ta věta líbí, že se mi z toho chce až brečet, protože veřím, že takhle to Itachi opravdu cítil. Krásné, nádherné a všechny další kladné superlativy které si jen dovedeš představit ! Laughing out loud

>>>> Sakura defense squad!!

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, So, 2012-01-07 17:00 | Ninja už: 4718 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Chjóóó! Chudák Itachi! Sasuke je hloupý idiot!
Krásná povídka!

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Kesumi
Vložil Kesumi (bez ověření), Ne, 2010-04-18 11:03 | Ninja už: 19847 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Nadherne Laughing out loud
Kdyby predtim nez umrel Itachi, tak kdyby ho aspon Sasuke objal Laughing out loud
Napsala jsi to hezky :)

Obrázek uživatele Bubblo
Vložil Bubblo, St, 2010-04-07 14:56 | Ninja už: 5420 dní, Příspěvků: 80 | Autor je: Prostý občan

Je to pekné Smiling no mohlo to byť o niečo dlhšie Smiling Dobre kombinuješ slová a zamotávaš dej Smiling je to veľmi pekné,určite dávam 5 hviezdiček,no ja som skôr realista a SAsuke chcel ITachiho zabiť. No je to predsa FF a v tom je to čaro, aj neživé postavy ožívajú.

Obrázek uživatele Loupák Anko
Vložil Loupák Anko, St, 2010-04-07 16:16 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 1031 | Autor je: Prostý občan

Heh, díky Smiling Díkybohu už se mi daří psát delší FF, skoro devítistránková povídka Válka, nástroj míru je toho důkazem. A díky ještě jednou ^^"


JE TO TU! Aneb seznam mých FF.

Obrázek uživatele Mad_Ratt
Vložil Mad_Ratt, Po, 2009-11-16 17:49 | Ninja už: 5293 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

Možná je stále tak zažraný do své pomsty - zažraný... celou povídku podáváš v poetickém duchu, ale tohle slovíčko je jako kámen, co udělá do hladkého skla prasklinu. - zaslepený svou touhou po pomstě.
Kapky víří v divokém tanci oslavujícím bouřku - Kapky bubnují, tvoří provazy deště, ale víření? Možná v divokém větru, ale bouřka je bouřka, pod tím pojmem vidím blesky a slyším hromy.
Slunce opět vysvitlo a ozářilo svět - Slunce vysvitlo už chvíli po úvodu. Když jsi tam dala slovíčko opět, zní to jako by mezitím byla další bouřka.

Překlepy, místy, ale jsou. Kazí to.
Smysl povídky hodnotit nebudu. Chápu, že jsi do toho dala kus své fantazie.
4.

Svět je tragédií pro toho, kdo cítí a komedií pro toho, kdo myslí.
Jonathan Swift
EDIT: Nyní žiji v jedné velké tragédii. A líbí se mi to.
Mimochodem: Mad_Ratt = RanDaal

Obrázek uživatele Loupák Anko
Vložil Loupák Anko, Po, 2009-11-16 20:43 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 1031 | Autor je: Prostý občan

vau, díky za - podle mě vcelku pozitivní - hodnocení. tohle je vcelku stará povídka z doby, kdy jsem narychlo psala do bloku a opisovala to v knihovně pod nátlakem časového limitu, z doby, kdy mi překlepy byly vcelku... někde. Když se tak dívám na tvůj komentář a chyby, cos v něm vystřelil... asi udělám Velké Protřídění a Opravení svých povídek, protože nemůžu uvěřit tomu, že jsem tam napsala něco jako zažraný do pomsty nebo tak Laughing out loud jinak, s tím dějem... mě tam šlo hlavně o ten déšť. a děj, ten jsem si vymyslela až po chvíli a šáhla po tom prvním, co mě napadlo, takže... žádná krása to není, vím.


JE TO TU! Aneb seznam mých FF.

Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., Po, 2009-11-16 17:44 | Ninja už: 5396 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

toje.........mádhera....nemám slov

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele Loupák Anko
Vložil Loupák Anko, Po, 2009-11-16 20:50 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 1031 | Autor je: Prostý občan

děkuju moc Smiling


JE TO TU! Aneb seznam mých FF.

Obrázek uživatele Rawera
Vložil Rawera, So, 2009-11-14 20:56 | Ninja už: 5341 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

WAW na to nestaci jedno "V" XD to sa my tak paci no ze sa nazmozem na nic viac iba na to WAW


Obrázek uživatele Loupák Anko
Vložil Loupák Anko, Po, 2009-11-16 17:37 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 1031 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud cheh, díky :)


JE TO TU! Aneb seznam mých FF.

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, St, 2009-09-16 16:20 | Ninja už: 5506 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

nádherná poviedka, ako si to napísala, tie Itachiho myšlienky sú krásne, môhla si tam dať ako mu to povedal Smiling, ale krása


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Loupák Anko
Vložil Loupák Anko, St, 2009-09-16 19:22 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 1031 | Autor je: Prostý občan

to já jsem tam právěže dát nechtěla mám radši příběhy s jakž takž jasným, ae přesto ne definitivním koncem... takové, kde jen čtenářům naznačíš co se pravděpodobně stane Sticking out tongue Ale děkuju Smiling


JE TO TU! Aneb seznam mých FF.

Obrázek uživatele Kyrie
Vložil Kyrie (bez ověření), St, 2009-08-12 19:15 | Ninja už: 19847 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Nádherná povídka... Naprosto jsem si dokázala představit Itachiho, jak si tohle myslí... Dokonalá povídka, úžasně napsaná... A tak věrohodná, doopravdy krása Smiling

Obrázek uživatele Loupák Anko
Vložil Loupák Anko, Pá, 2009-08-14 16:18 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 1031 | Autor je: Prostý občan

Krása? tak to díky :)


JE TO TU! Aneb seznam mých FF.

Obrázek uživatele Leeloo
Vložil Leeloo, Po, 2009-08-10 09:12 | Ninja už: 5597 dní, Příspěvků: 373 | Autor je: Prostý občan

Veľmi pekné *.* ... smrk



Baaaaaaaah!

Obrázek uživatele Loupák Anko
Vložil Loupák Anko, Út, 2009-08-11 19:46 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 1031 | Autor je: Prostý občan

Oh, děkuji. hned potom, co jsem se vrátila, najít koment u jedné z mých (podle mě) nejvydařenějších povídek... Mno, prostě děkuji :)


JE TO TU! Aneb seznam mých FF.

Obrázek uživatele Tajína
Vložil Tajína, Ne, 2009-06-07 12:10 | Ninja už: 5833 dní, Příspěvků: 444 | Autor je: Pěstitel rýže

To bylo nádherný *_*! Játakhle psát neumím... Moc se mi to líbilo ^_^!

Obrázek uživatele Reazon
Vložil Reazon, Út, 2009-06-02 20:40 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 1043 | Autor je: Prostý občan

to mě dojalo... Az z toho mam "sklenene" oci... To se mi stalo zatim jen jednou...

Ja ti dekuju, VAZNE, moc si toho vazim!

ale mozna toho lituju, ze jsem to cetla. Neni jednoduche se z tech myslenek o UB dostat

Obrázek uživatele Loupák Anko
Vložil Loupák Anko, Ne, 2009-06-07 13:07 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 1031 | Autor je: Prostý občan

NZ... Já sice sasukeho moc nemusim, ale když Itachi je tak... tak.... nenapadá mě jiné slovo než to, co máš v podpise Eye-wink Hold jsem ho musela nechat žít :)

takovy komentare nerada ctu natoz vidim...Taze ja budu delat ze jsem to necetla, a jeste jednou dekuju

EDIT: Ehm, děkuju... Když já vždycky marně vymýšlím co do těch komentářů napsat, a paknapíšu nějakou totální slátaninu..... A není zač děkovat, věnovala jsem ti to moc ráda :)

Ach jo, to jsem zas něco plácla a pak se chytala za hlavu.... Prostě jsem jen chtěla říct, že nemáš za co děkovat, že jsem to pro tebe udělala moc ráda :)

Ta tvoje druha "sloga" mi nevadi. Ale v ty prvnim - jsi tam narvala vsechno z ceho mi mi proudi krev do mozku v nadmernem mnozstvi a rychlosti! Nechces me mit na svedomi ze ne?. . . A zminit se o jeho smrti? ... Vazne me budes mit na svedomi!

Sakriš, to je špatné.... Mít tě na svědomí... Já už radši budu mlčet Laughing out loud (Ještě by mě zavřeli za psychickou vraždu Sticking out tongue)


JE TO TU! Aneb seznam mých FF.

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Út, 2009-06-02 20:09 | Ninja už: 5602 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Pekne Laughing out loud....ItaKisa ....to tu este nebolo Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>