manga_preview
Boruto TBV 11

Vládca temnôt - 3. časť

no ako ste si želali. hneď ako to bolo možné tu je po týždni ďaľšia časť.

Akonáhle to dopovedal, Miko okamžite opustila Narutovu Kanceláriu a zavrela za sebou dvere. Naruto sa znovu posadil do svojho kresla a vychutnával si chvíľu pokoja.

Naruto opäť zasadol do svojho kresla a na chvíľu zavrel oči. Zdriemol si dobré štyri hodinky, keď ho zo spánku zobudil Zero.
„Naru- sama!“ ohlásil Zero Naruta.
„Hai.“ Rozospalo sa ozval Naruto.
„Prišiel za vami váš osobný Kovár.“ Oznámil mu príchod Kovára Zero.
„Tak mi ho sem pusti.“ Dodal Naruto a pretrel si oči.
„Zdravím, Temný- sama.“ Pozdravil Naruta s úklonom Kovár.
„Čo také potrebuješ, Kovár.“ Prešiel Naruto priamo k veci.
„Na žiadosť predošlého vládcu, som vám priniesol vašu katanu.“ Informoval ho Kovár.
„Moju katanu?“ Opýtal sa zvedavo Naruto.
„Hai. Je vyrobená presne pre vás. Má to byť ževraj váš dar, k oslave nastúpenia do funkcie.“ Riekol a podal mu katanu.

Naruto vytiahol katanu s pochvy a pár- krát sa s ňou zahnal a riekol Kovárovi: „Je výborná. Budeš náležite odmenený. Teraz môžeš odísť.“
Ako to Naruto doriekol, Kovár opustil miestnosť.
„No a čo podnikneme teraz?“ Spýtal sa zvedavo Kyyubi.
„Navštívim pár známych aby vedeli, že Naru Temný nezabúda.“ Odvetil s temnotou v hlase Naruto.
„Zero, Miko!“ Okríkol svoj osobný doprovod Temný vládca.
„Čo si želáte, Temný- sama?“ Spýtali sa zároveň obaja privolaný.
„Pôjdeme na menšiu prechádzku na povrch.“ Oznámil im s úsmevom Naruto.

V Konohe:
Tsunade vo svojej kancelárii vypisovala denné záležitosti, ktoré ju otravovali snáď každý deň. Od toho neblahého incidentu už ubehli tri roky a Konoha je v normálnom behu života, akoby sa nič nestalo. Keď tu zrazu vtrhla Shizune vtrhla do kancelárie.
„Tsunade- sama, Tsunade- sama!“ kričala na ňu už odo dverí.
„Čo sa deje Shizune, čo horí?“ Opýtala sa otrávene Tsunade.
„Máme od tajných sledovacích jednotiek potvrdenú prítomnosť znovu založenej organizácie Akatsuki.“ Riekla priam vystrašene Shizune.
„Čože!“ Skríkla s plného hrdla Tsunade.
„Kde sa nachádzajú?“ Vychrlila rýchlo otázku na svoju pomocníčku.
„Ich terajšia poloha je neznáma, ale naposledy boli videný na hraniciach zeme vodopádov.“ Informovala svoju Hokage o všetkom čo vedela.

U Akatsuki:
Dvaja vodcovia Akatsuki práve viedli svoju novo založenú organizáciu cez Zem Vodopádov, kam sa vydali hľadať nejaké stopy po Kyyubi no Yoko. Už putovali veľmi dlhú dobu bez odpočinku, keď Sasuke prehovoril na Madaru.
„Už o ňom pátrame vyše dvoch rokov a stále sme nezachytili ani len náznak stopy čo by nás k nemu zaviedla. Možno už ani nežije a my sa ženieme za ničím.“ Skonštatoval situáciu Sasuke.
„Neboj sa nič. Ja poznám tu prekliatu líšku. Tá sa iba odpratala na nejaké tichučké miestečko.“ Precedil pomedzi zuby Madara.

Vo Zvučnej zemi:
Naruto sa zjavil spoločne so Zerom a Miko schátranom Orochimarovom sídle.
„Kde to vlastne sme?“ Spýtala sa Miko.
„Sme na mieste, kde mienim vybudovať svoju základňu na povrchu.“ Informoval Naruto svojich spoločníkov. Ale zrazu sa pred nimi objavila skupinka šiestich zvučných ninjov.
„Kto ste a čo tu hľadáte?“ Položil otázku vodca skupinky.
„Ja som odo dneška novým vládcom tejto zeme a vy...“
„Vy ste moji nový poddaný, ktorý mi odprisahajú vernosť.“ Riekol im s úsmevom na tvári Naruto.
„Si z nás robíte srandu! Buď okamžite odídete, alebo vás prinútime silou.“ Riekol rozhorčene vodca zvučnej skupinky.
„Naru- sama, mám sa o nich postarať?“ Opýtal sa ho potichučky Zero tak aby ho počul iba on.
„To nebude nutné.“ Odpovedal mu Naruto.

Naruto si zložil kapucu dole z hlavy a pozrel sa na skupinku stojacu pred ním. Akonáhle si zložil kapucu , Zero aj s Miko okamžite pokľakli.
„Čo, nebodaj idete prosiť o milosť?“ Spýtal sa povýšene vodca zvučnej skupinky. Ale na to sa Naruto pozrel na skupinku, už z otvorenými očami. Všetci zostali bezhybne stáť, lebo cítili to blížiace sa nebezpečenstvo, ktoré si uvedomovali nahliadnutím do Narutových temných očí. Iba vodca zvučnej skupinky, bol stále v arogantnom postoji a nepozrel sa Narutovi do očí.
„Poviem to ešte raz a naposledy!“ Skríkol vodca skupinky.
„Buď odídete v kľude alebo vás prinútime silou!“ Skríkol ešte hlasnejšie.

To už ale Naruto nevydržal a v očiach mu zavial pekelný oheň. Nebo sa zatiahlo do temnoty a všetci shinobi, ktorý stály naproti Narutovi padli na kolená. Naruto už len začul kyyubiho hlas: „Zabi ho!“
„Nehovor mi čo mám robiť!!“ Skríkol na Kyyubiho Naruto, až tak že Kyyubiho priam zatriaslo od strachu.

Naruto siahol za chrbát a jedným ťahom vytiahol svoju katanu s pochvy a zoťal vodcovi zvučnej skupinky hlavu. Zodvihol hlavu zo zeme a pozrel sa na zostávajúcich päť ninjov.
„Dávam vám poslednú šancu!“ Okríkol ich Naruto.
„Odprisahajte mi vernosť alebo skončíte, ako on!“ A ukázal s katanou na padlé telo ich vodcu, ktoré bolo bez hlavy.
„Sľubujem vám našu vernosť...“ Spustili.
„Ja som Vládca temnôt!“ Oznámil im. Akonáhle im to dopovedal nasadil si kapucu na hlavu a katanu zasunul do pochvy.
„Sľubujeme vám našu vernosť, Temný vládca.“ Riekli naraz so sklopenými hlavami.
Miko so Zerom sa postavili a žasli nad Narutovým počínaním si.
„A teraz mi sem zvolajte všetkých shinobi a aj vašeho najvyššie postaveného, ktorý vám rozdáva rozkazy.“ Rozdal príkaz Naruto.

Ako to doriekol všetci sa vyparili v oblaku dymu. Naruto, Zero a Miko si zatiaľ postavili tábor pred vchodom do Orochimarovej základne. Zero sa vydal po drevo, Mika sa vydal pre vodu a Naruto bol obstarať jedlo. Všetci traja sedeli pri ohni, kde sa im piekla večera, keď ich vyrušila mohutná skupina zvučných ninjov na čele s ich vodcom.
„Začul som zvesti o tom, že tu vytváraš nejaké problémy.“ Výstražným tónom riekol smerom k trojici sediacej pri ohni.

Naruto sa postavil a sním aj Zero s Miko. Podišli pred vodcu zvučnej dediny a v zápetí sa za nimi objavila päťka shinobiov, ktorý pred tým Narutovi odprísahali vernosť.
„Čo to má znamenať!“ Okríkol ich vodca zvučných. Oni však iba potichu hľadeli smerom na zem.
Naruto spravil zopár krokov dopredu a počas toho si dával dole kapucu. Zero, Miko a päťka, ktorý stáli za Narutom si v tom momente pokľakli.
„Dám ti takú istú šancu, ako predošlej skupine, ktorá ma stretla.“ Riekol kľudne Naruto.
„Odprisahaj mi vernosť a poslušnosť a staň sa mojím služobníkom aj s celou zvučnou, alebo chceš dopadnúť snáď takto?“ Vravel Naruto a vytiahol useknutú hlavu vodcovho priameho podriadeného.

Poznámky: 

no čo viac dodať......aspoň komentíky na záver

4.98
Průměr: 5 (50 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2013-04-11 22:08 | Ninja už: 5777 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Čím víc temnější tím lepší. Všechno ti hraje do karet. Eye-wink Temenjší povídku jsem snad azda nečetla...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Pá, 2013-04-12 00:04 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

Ja rád temno. Presne ako yami z yugioh. Sranda Smiling

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Po, 2009-07-13 08:46 | Ninja už: 5528 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

Naruto je fakt dobrej vrahoun takovej hodnej byl a okolnosti z něho takého zmetka udělali.

Obrázek uživatele Nxomi
Vložil Nxomi, Po, 2009-06-22 12:32 | Ninja už: 5501 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

Super Smiling

Život je boj , tak se tu všichni pozabíjejte ale já bych s dovolením prošla .

Obrázek uživatele Fin
Vložil Fin, Pá, 2009-05-15 17:12 | Ninja už: 5656 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

Vynikající:-). Tahle jeho temná a zabijacká osobnost se mi hrozně líbí. Jen tak dál.

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Pá, 2009-05-15 17:16 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

no díky...hned ako to bude možné tu bude dalsia časť

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Pá, 2009-05-15 15:06 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

no som rád že sa vám aspon trochu páči

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Čt, 2009-06-11 06:31 | Ninja už: 5657 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Jasne...mam rad temneho Naruta...ved pozri na moj avatar Laughing out loud
Edit:No už vlastne nie Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Pá, 2009-05-15 15:45 | Ninja už: 5657 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Vybornne...dobre si pocinas...Naruto je zabijakkkk Laughing out loud...konecne poznavame jeho temnu stranku...a ked si predsatavim Kyuubiho ako sa rozklepal ked na neho Naru Temny skrikol...9 chvostov medzi nohami sklopene usi a pohlad dozeme Laughing out loud uplne ako pes Smiling

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Kioshi Makoto
Vložil Kioshi Makoto, Pá, 2009-05-15 13:24 | Ninja už: 5668 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

no mozna bys mohl po case trochu zmirnit ale nevim jak chces ty me se to moc neliby kdyz je sadista!ALE ČÍST BUDU POŘÁD!

jméno změněno z Akiotto na Kioshi Makoto
Festovní FanFikce - Animefest 2009
/>

Obrázek uživatele Dragonel
Vložil Dragonel, Čt, 2009-05-14 22:07 | Ninja už: 5659 dní, Příspěvků: 76 | Autor je: Prostý občan

Dobrej sadista z něho vyrostl, alspoň že se nechová jako pětiletý děcko
a jinak supr povídka

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Pá, 2009-05-15 09:49 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

no o to mi v prvom rade išlo aby sa nechoval tak detinsky...možno je to príliš ale snád to ocenia aj iný...díky za koment