Tým Naruto, díl 2.
Po tom co Roy dodělal poslední pečeť, Narutovi se kolem rukou začali tvořit Rasengany. Chvilku se nic nedělo, pak začali pomalu ze země vylézat lístečky. Naruto se vrhl na Roye rasengany, ale jakási tlaková vlna ho odhodila, nebylo ani vidět že by někdo něco udělal, prostě Naruto najednou odletěl a svalil se na zem. Lístečky se začali rychle zdelšovat a obmotali Naruta kolem dokola, nemohl se ani pohnout, lístečky začali tlačit.Narutovi to začalo vysávat chakru a pomalu ho to dusit. Naruto se pokusil o přemisťovací techniku, ale nemohl se soustředit protože se už docela dost dusil. Pak se ozvalo křupnutí, Narutovi začali křupat malé klouby, pak se ale naštval a z té chakry která mu zbyla utvořil takový "Rasengan kolem těla", rozrotoval kolem těla chakru a lístečky odlétly, Naruto se postavil a podíval se na Roye.
,,Tak, řekni, kdo jsi a jak se sakra doopravdy jmenuješ ? "
Roy jen nechápavě koukal a pozvedl obočí.
,,Dítě jako ty nemůže ovládat takovouhle techniku, nemůžeš být normální dítě, řekni, co skrýváš ? "
Řekl Naruto. Další dva členové týmu se na sebe podívali a pak dál sledovali rozhovor.
,,No,jmenuji se Ishika a jsem z deštné vesnice, stačí ? Nechápu jak jsi na to přišel."
Řekl Roy, teť už ale Ishika.
Naruto kývl a začal se drbat na hlavě a přemýšlet.
Další dva členové týmu jen bezeslovně koukali a nakonec oba dva silně vydechli. Naruto si také vydechl zvedl hlavu zase do normální pozice.
,, Tak,půjdeme do Konohy,bydlím tam a určitě se tam pro vás něco najde. "
Řekl Naruto,Sasamu,Tamiko a Ishika ho následovali. Šli dlouhou cestou, Naruto to naschvál natahoval aby se o Ishikovi něco dozvěděl. Když byli skoro u Konohy,tak se Naruto otočil na děti.
,, Hele,poslyšte děti, mám vás vyučovat prý aspoň jeden rok. Až přijdeme domů,tak se seznámíme trochu víc ."
Řekl Naruto,a při tom začal myslet na Ramen.Málem mu ukápla slina,ale dokáže se trochu ovládat.
Po delší cestě už konečně dorazili do Konohy,Naruto de na svůj nový tým usmál a vykročil vznešeným,skoro až vtipným krokem do Konohy. Zavedl tým k němu domů,otevřel dveře a vkročil dovnitř.
,, Ták,tady budete bydlet.Teť jděte po schodech nahoru a pak do prvních dveřích vlevo,budou to ty první co uvidíte,a zabydlete se tam. "
Řekl Naruto a poslal tým po schodech nahoru. Sedl si na židli k jídelnímu stolu a opřel si hlavu do rukou,a začal přemýšlet. Přemýšlel o hodně věcech,spíš se tak chaoticky zmítal ve svích vzpomínkách,ale nakonec při tom usnul.
Probudil se až když ho polila kýblem studené vody Tamiko.
,, Haló sensei,probuďte se ! Konečně,jste skoro neprobuditelný. "
Naruto se zděsil,pak se rozhlédl a uviděl sedícího Ishiku a Sasamu jak jí cosi z misky. Pak ucítil povědomí pach.
,, Co…co to… to je můj ramen ! GRRR můj ramen ! "
Sasamu se jen divně podíval a pozvedl obočí.
,, Tak ramen jo ? Je to moc dobré ! "
Řekl jakoby si z Naruta chtěl udělat srandu. Naruto zasténal a zakručelo mu v žaludku. Slezl ze židle,oklepal se aby nebyl tolik mokrý a šel ke skříňce,kterou otevřel a vytáhl misky s nudlemi. Každou dal jednomu členovi týmu,kromě Sasamu který už měl.
,, Pusťte se do jídla,todle vám chutnat bude. Itadakimasu !"
Řekl Naruto a pustil se do jídla,zbytek týmu také.
No,není to moc povedené,ale já to moc neovládám,todleto FFkářství
fakt pěký ale chtělo by to delší A KDY BUDE DALŠÍ?
NA CODE GEASS, NARUTO NEMÁ!!!
Až mi bude fungovat pořádně internet,budu mít hlavu tam kde má být atd....
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu. (Spíš 92% teenagerů má todle v podpisu xD)
tak si dej hlavu na krk a piš!! xD
NA CODE GEASS, NARUTO NEMÁ!!!
fajne hod dalsi
jinak pěkný
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
hele a co dělat za čárkama mezeru v těch tvých příkladech??
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.