manga_preview
Boruto TBV 09

Členka rodu Uchiha 2.kapitola

Nashijo už seděla v autobuse a koukala se ven z okna, na to nepříznivé počasí... bylo zamračeno a pršelo. To Nashijo ale nijak moc nevadilo, vzpomněla si na Deidaru a Tobiho a tak trochu se uchychtla. Nashijo to měla ještě docela pěkný kus domů... není na to moc zvyklá, Itachi ji vždy vozí domů autem. Autobus zastavil a do něj vlezla modrovlasá dívka, byla stará jako Itachi a patřila do jeho party. Nesla jméno Konan, podle toho, co ve škole Nashijo zaslechla, je to Peinova holka. Konan si Nashijo okamžitě všimla a přisedla si k ní.

,,Ohayo'' řekla Konan. Nashijo zdvořile odpověděla:,,koniciwa''

Konan:,,Jakto že nejedeš s Itachim?Tady je to pro tebe "nebezpečný". Třeba kdyby tě tu přepad nějakej kluk, jako podle Itachiho paranormálních představ!'' řekla Konan ironicky, protože věděla že jí Itachi přehnaně hlídá.

,,ÁÁÁle. Kakashi mě nechal po škole, jen proto, že sem mu řekla po lopatě to, co si myslim.'' řekla Nashijo s přiblblým výrazem v obličeji.

,,Haha!To je mu podobný!'' zasmála se Konan.

,,A copak tu děláš ty?''optala se Nashijo a asi předem věděla odpověď.

,,Jedu za Peinem... ho zkrotit.'' řekla klidně Konan.

,,COŽE?!'' vyjekla Nashijo.

,,Né, jak ty myslíš, ale prej je u vás doma a dělá tam nějakej svinčík.'' vysvětlovala Konan.

,,Takže vlastně máme společnou cestu!'' řekla Nashijo s úsměvem na tváři.

,,Nashijo?A ty máš kluka?" zeptala se najednou Konan a Nashijo se zase vybavil Deidara.

,,Ne já ne." odpovídala Nashijo koktavým hlasem.

,,Hm. Aspoň máš volnej výběr a přemýšlela si o někom starším?" pokračovala Konan ve výslechu.

,,N-ne vůbec ne.¨ řekla opět koktavě Nashijo.

,,Aha, tak proč si tak zamyšlená a rudá jak rajče?" usmála se vítězně Konan.

,,Nejsem!!!'' Nashijo se začala červenat ještě víc.

,,Tak já tě nebudu trápit a hele už sme tady!'' pravila Konan, ukazující na zastávku.

Obě se už zvedali ze sedaček a namířili si to k vile Uchiha klanu. Hned jak vešly, rozpoutal se veliký rozruch. Jen Pein tam řval jak pavián a myslim, že se koukal na nějaký politický kanál s Kakuzem a šíleně tam nadával a přerušoval Kakuzovi finanční přednášky.

,,Jé! Čau Nashijo!a K-KONAN???C-co ty tu děláš???'' divil se Pein. Konan přišla k Peinovi a začala ho tam mlátit.Sasuke sešel ze schodů a hned řekl:,,Kde si byla??''

,,Vždyť víš, že mě Kakashi nechal po škole. Chodíš přece do stejný třídy!'' zanadávala Nashijo.

,,A jo! Já mam taky pamatovák.'' začal se štrachat v ledničce, vzal si něco k jídlu a šel nahoru do svého pokoje.

,,A s kym si byla po škole?'' vyzvídal Itachi. Nashijo se začala červenat.

,,S Deidarou a Tobim.'' řekla nesměle.

,,COŽÉÉÉ!!!!!????'' ozvali se najednou hlasy všech, co byly v pokoji.

,,A jéje. Tohle neměla říkat, teď si je oba Itachi pěkně podá, ale stejně co s ní Deidara má? Taky o ní ve škole po tom incidentu s Karin pořád mluvil.'' říkal Hidan potichu, aby to Ity neslyšel.

,,Tak já si s nima pak promluvim.'' odfrkl si Itachi.

,,ITACHI!!! Nechceš se někdy vzdát toho úsudku, že sem pořád malá holka? A říkám ti, že si s nima o ničem promlouvat nebudeš!'' zakřičela n něj Nashijo.

,,Zajímavý. Takhle ještě kvůli nějakýmu klukovi neviváděla co to s ní je?'' myslel si Ity.

,,No nic, jdu do svého pokoje, než mě tam velký Itachi pošle sám!'' řekla už rozčileně Nashijo.

,,Dobrej nápad!'' odsekl ji Itachi.

Nashijo jen vlezla do svého pokoje a lehla si na postel. To dělá vždy, když zažijě nějakou hádku se svým bratrem. Byl to na ní celkem perný den. Nechtěla, aby sem přišel i zbytek Peinovi party do které patřil i Deidara, ale zároveň v to doufala. Taky, že jí bylo vyhověno. Dole v přízemí slyšela Deidarův hlas.

,,Ach jo...'' povzdychla si. Odposlouchávala ze schodiště.

,,To snad NE?! On mluví o tom, jak sem s ním byla po škole. Jestli řekne celý náš rozhovor tak mu buď Itachi rozbije hubu, nebo se propadnu hanbou a nebo se k Itachimu ještě přidám! Najednou se Deidara dostal k té otázce:,,Máš kluka?'' to už Itachi nevydržel a vyjel po Deidarovi.

Poznámky: 

Deidara nebo Itachi?Itachi nebo Deidara?Kdo zvítězí?Odhodlá se konečně nashijo slézt ze schodiště a zastaví tu rvačku?Nebo snad ne?Co udělají ostatní?ÁÁÁÁ to je napětí.Všechno se dozvíte v přístí kapitole.
Laughing out loud já vím krátké ale snad se bude líbit Smiling TwT

Jestli budete chtít tak se koukněte na Bejbinka-angel.blog.cz tam už jsem u 8.kapitoly a dávám to tam dříve než sem tak se můžete kouknout a nezapomeńte koment arigato n_n

4
Průměr: 4 (7 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Marcuss
Vložil Marcuss, So, 2009-05-09 17:58 | Ninja už: 5717 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

hustý, takový zajímací... opravdu se těším jak to dopadne.... Laughing out loud Bloncka... je tak blbej že sedne na Tv a čumí na gauč ..... nebo je to ještě horší? Laughing out loud Mno opravdu se těším na další dílko Laughing out loud chcu SPOILER Laughing out loud

Obrázek uživatele LucieRdlf
Vložil LucieRdlf, Ne, 2009-05-10 16:59 | Ninja už: 5491 dní, Příspěvků: 52 | Autor je: Prostý občan

nene spoiler nebude xD dyžtak se koukni na Bejbinka-angel.blog.cz tam je už osmá kapitola ae jestli si chceš počkat mno ale na mym blogu je to vždy dřív než tady Laughing out loud

Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, So, 2009-05-09 10:24 | Ninja už: 5771 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

Chechtala sem se tak že jsem se málem udusila. Je to skvělý a rychle přidej dalšíl.

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.

Obrázek uživatele LucieRdlf
Vložil LucieRdlf, So, 2009-05-09 11:29 | Ninja už: 5491 dní, Příspěvků: 52 | Autor je: Prostý občan

Arigato Smiling snažila sem se, přidam další hned jak budu moct Smiling