manga_preview
Boruto TBV 09

Dvě lišky - 11.kapitola - Rozuzlení 1/2

„Kam to jdete?“ zajímalo první hlavu, která se vyvinula z Kitina krku.
„Snaží se zdrhnout,“ řekla druhá hlava posměšně.
„To se jim nepovede,“ usmála se třetí hlava.
„Nikdy se jim to nepovedlo,“ dodala čtvrtá hlava.
„Možný je všechno,“ namítla pátá hlava.
„Drž tlamu. Proč jsi vždycky tak pesimistická?“ nechápala šestá hlava.
„Protože je blbá,“ rozchechtala se sedmá hlava. Všichni přítomní čekali ještě osmou hadí hlavu, ale pak si uvědomili, že osmá, je hlava Kitsune.
„Monstróznosti, máš Kisameho, Duše schytala Konan, Zabíjení Kabuta, Ďábel Peina, Záhrobí Hidana, Zlo Zetsua a Smrt Orochimara. Já jako Duch jsem ode všeho očištěna. Konejte,“ prohlásila Kitina hlava a jejich nepřátelé už začali zdrhat. Rozběhli se do různých směrů, ale každá hlava (až na tu Kitinu) měla neuvěřitelně dlouhý krk, a tak je lehce chytila.
Každá hlava chytila svou oběť a ocasy je svázaly. Snažili se odtamtud ještě dostat, ale nedařilo se jim to.
„Pečetící síla sedmi hlav!“ vykřikla Kitsune a všechny ostatní hlavy najednou chytly svou oběť, vyhodily si je nad sebe a nechaly je pohodlně spadnout do svých tlam. Pak je chvilku žvýkaly, než polkly a zmizely. Kit ztratila možnost je ještě někdy vyvolat.
Vyčerpaně se proměnila zpět do své podoby a zhluboka se nadechla. Tohle jutsu použila poprvé a naposled. Bylo šíleně vyčerpávající.
„Je ti dobře?“ hned se k ní rozběhli Naruto s Hinatou, Sakura i Kakashi. Ostatní stáli opodál a přemýšleli, zatímco Sasuke si přísně měřil svého staršího bratra, který se prazvláštně díval na Kitsune.
„Jsem v pořádku. Ale musíme se ihned vydat do vesnice, než ji zničí jejich vojsko,“ prohlásila rozhodně Kitsune.
„Proč jste se za námi vydali?“ zeptal se Gaara Masako, která stála opřená o strom a o něčem přemýšlela.
„Neměl jste dorazit do vesnice. Báli jsme se o vás. Ihned jak jsem se to dozvěděla jsem sebrala tým a vydala se za vámi. Naštěstí jsme to stihli,“ odpověděla Masako.
„Masako-hime, hlásím se do aktivní služby,“ prohlásil Itachi a klekl si před ni na jedno koleno.
„Známe. Včera jsem ti říkala o pravidlech tvého návratu. Jen si musíš promluvit s Hokage,“ odsekla Masako. Stále na něj byla naštvaná.
„A to si s ní jako nemůžeš promluvit ty?“ nechápal líný Itachi a povzdechl si.
„Tak hele po tom, co se stalo dneska ráno, můžeš zapomenout na mou pomoc. Sám sis to zavinil. Nebudu za tebe všechno dělat,“ prohlásila naštvaně. Ostatní se na ně zaměřili.
„Měla jsi mi odpovědět. Kdybys to přede mnou pořád netajila, tak by se to nestalo,“ namítl Itachi rozzuřeně. Porušil svůj univerzální pohled a začala mu na čele pulzovat žíla.
„Mám dobrý důvod to před tebou tajit!“
„Jaký?“
„Nemusí tě zajímat! Nemusí tě zajímat nic o mě.“
„Jak vidím, tak tě někdo očkuje proti mně.“
„To ani nepotřebuju, ty mě štveš věčně!“
„Nemusel jsem ti pomáhat.“
„Dělal jsi to dobrovolně.“
„Nechtěl jsem.“
„Musel jsi.“
„Zničilo mi to život.“
„Mě taky spousta lidí zničila život a nijak si nestěžuju.“
„Už jsi vykonala pomstu, takže máš klid.“
„Nemám! Nic o mě nevíš, tak buď zticha.“
„Tak mi dovol něco o tobě vědět, abych tě pochopil.“
„Nesnaž se pochopit mě, ale to, že naše komunikace nesmí přesáhnout profesionální hranici.“
„Už se stalo. Tehdy, když jsi mi dovolila, abych ti tykal.“
„To jsi navrhl ty!“
„Souhlasila jsi.“
„Co jiného jsem měla dělat? Byla jsem rozhozená a měla moc práce.“
„A přitom jsi na mou otázku ohledně jména zareagovala bleskově.“
„A zase jsme se k tomu vrátili! Přestaň! Tohle už přesahuje všechny meze. Nemá cenu se s tebou vůbec o něčem bavit. Mám dost svých starostí, než abych se musela zaobírat s tebou.“
„Ale jako má šéfová bys mi s tím mohla pomoct.“
„Pomoct, ale ne dělat všechno za tebe! Osobní problémy s Hokage a ostatními si vyřeš sám!“ zařvala na něj Masako. Už jí docházely hlasivky.
„Ale já…“ chtěl něco zařvat Itachi, ale Kitsune mezi ně rozzuřeně vletěla.
„Tak a dost! Konoha je v nebezpečí a vy se tady dohadujete o kravinách. Místo toho, abyste spolu diskutovali o obraně vesnice, tak se hádáte. Masako-hime, buď rozumná a nenech se vyprovokovat. Itachi, ty si na ni nedovoluj. Je výše postavená než ty a měl bys jí být za hodně věcí vděčný,“ prohlásila rozhodně Kitsune.
„Ty se do toho nepleť. Víš za kolik věcí můžeš?“ utrhl se na ni Itachi.
„Nevím, tak mi to řekni,“ vyletěla Kitsune. Strhla se nová hádka.
„Totálně jsi rozhodila mé postavení v Akatsuki, když jsi tam byla,“ odsekl Itachi a stoupl si pouhý metr od ní. Vypadali oba jako rozzuření býci. Samozřejmě nadneseně.
„Tohle období sem nepleť. Udělala jsem za ním pěkně tlustou čáru a všechny jeho aktéry zapudila. Tobě bych udělala to samé, kdyby… kdyby se za tebe Masako-hime nepřimluvila!“ prohlásila výhružně Kit.
„Já za nic nemůžu. To ty jsi odešla,“ namítl Itachi.
„Můžeš za všechno. Odešla jsem kvůli tobě!“ zařvala na něj Kit jako smyslů zbavená. A on už dál nevěděl co říct. Ona se od něj odvrátila a rozešla se směrem k Masako a ostatním ANBU.
„Jdeme do vesnice,“ kývla na ně Masako. Pak se otočila na ostatní a řekla: „Je jen na vás, jestli půjdete s námi. Nechávám vám svobodnou volbu. Ale nedoporučovala bych vám to.“
A tak se Masako, Kit, Kakashi a jeho tým a kousek za nimi i Itachi rozběhli zpátky do vesnice. Ostatní jim nestačili a smířili se s tím, že půjdou jako poslední, aby jim když tak mohli pomoct.
„Do vesnice dorazíme až za dva dny,“ řekl Kakashi nejistě.
„Mají náskok. S tím jsem počítala už když jsme tam běželi. Všechno má na starosti Hokage, mé asistentky a plány, které dostal každý ANBU,“ odvětila Masako.
„Já ne,“ namítl Itachi.
„Promiňte, ale pro vás tady nic nemám,“ odsekla chladně Masako. I s Kakashim (na toho byla stále naštvaná) se bavila hezčím tónem.
„Tak my si vykáme? To je mi novinka,“ uchechtl se Itachi.
„Jestli nebudeš zticha, tak ti takovou vrazím, že doletíš do Konohy před námi,“ vyhrožovala mu Kit, kterou už to nebavilo. Její klon už byl celkem dost opotřebovaný a skoro si vyřval hlasivky. A to jen kvůli Itachimu.
„Nějaká agresivní,“ vysmál se jí Itachi.
„Jestli okamžitě nezmlkneš, tak tě necháme napospas Sasukemu,“ křikl na něj Kakashi. Už se neudržel. A Itachi kupodivu zmlkl.
„Tímhle sis to u mě vyžehlil,“ usmála se Kit na Kakashiho. Ostatní nechali běžet vepředu a společně s jejím klonem běželi vzadu.
„To jsem rád,“ oddechl si Kakashi. Konečně měl o starost míň. Pak jeho tvář pod maskou nabrala vážný výraz.

Poznámky: 

Těch hlav si nevšímejte... nejsem si jistá, jestli jsem je podle japonské mytologie pojmenovala správně. Snad vám pár chybiček v tom nevadí.
Pak je tam ta přeměna. Vím, to je blbost. Ale psala jsem to, když jsem začínala. S tím nic nenaděláme.
Mno, snad jsem vám touhle kapitolou tuhle povídku neznechutila. Komentujte, co si o téhle kapitole myslíte, ju? Budu jenom ráda

5
Průměr: 5 (33 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2010-06-29 20:50 | Ninja už: 5541 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Bylo to úžasné hlavně ta slovní přestřelka

Obrázek uživatele Antisha Uchiha
Vložil Antisha Uchiha, St, 2010-06-30 09:20 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 519 | Autor je: Prostý občan

To jsem ráda

Ráda bych řekla, že naruto uzumaki 2008 mi založil
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Po, 2009-10-05 21:28 | Ninja už: 5338 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Mazec xD Takhle povídka se mi líbí čím dál víc

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Antisha Uchiha
Vložil Antisha Uchiha, Út, 2009-10-06 15:05 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 519 | Autor je: Prostý občan

To jsem moc ráda!

Ráda bych řekla, že naruto uzumaki 2008 mi založil
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji

Obrázek uživatele Dragonel
Vložil Dragonel, So, 2009-05-09 16:35 | Ninja už: 5608 dní, Příspěvků: 76 | Autor je: Prostý občan

těším se na další díl!!!
kéž bych uměl taky tak hezky psat

Obrázek uživatele Antisha Uchiha
Vložil Antisha Uchiha, So, 2009-05-09 21:12 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 519 | Autor je: Prostý občan

Jsem ráda, že se těšíš.
Určitě umíš hezky psát... já nepíšu moc dobře. Vždycky je potřeba se zlepšovat a posouvat dál. O to se snažím. Ale nevím, jestli se mi to vede...

Ráda bych řekla, že naruto uzumaki 2008 mi založil
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji

Obrázek uživatele Dragonel
Vložil Dragonel, Pá, 2009-05-15 13:54 | Ninja už: 5608 dní, Příspěvků: 76 | Autor je: Prostý občan

jestli si myslíš že nejseš dobrá tak na to rychle zapomeň píšeš krásný povídky a vždy je co zlepšovat a tobě to de skvěle

Obrázek uživatele Antisha Uchiha
Vložil Antisha Uchiha, Pá, 2009-05-15 16:16 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 519 | Autor je: Prostý občan

Jé díky... takováhle podpora je super. Hlavně pro člověka s tak nízkým sebevědomím jako jsem já!

Ráda bych řekla, že naruto uzumaki 2008 mi založil
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji

Obrázek uživatele Itachi Hatake
Vložil Itachi Hatake, Út, 2009-05-05 14:56 | Ninja už: 5934 dní, Příspěvků: 89 | Autor je: Prostý občan

úžasná kapitola ale jak jinak libise mi vsechny kapitoly jen pokračuj dál

Obrázek uživatele Antisha Uchiha
Vložil Antisha Uchiha, Út, 2009-05-05 16:00 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 519 | Autor je: Prostý občan

Jj, budu pokračovat, to se neboj. Díky za pochvalu a krásný komentík

Ráda bych řekla, že naruto uzumaki 2008 mi založil
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji

Obrázek uživatele Antisha Uchiha
Vložil Antisha Uchiha, Po, 2009-05-04 20:18 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 519 | Autor je: Prostý občan

Lidičky, já vás miluju! Nejenže se v tomhle vyznáte, ale dokonce se vám to líbí... nevím co říct (resp.napsat)! Dík moc!
Naruto_Sennin: Přesně tak, bylo to dost nebezpečný ale Itachi má rád vzrůšo, ne?! Dík za krásný komentík!
naruto uzumaki 2008: Jo, jo, mohl dopadnout hodně špatně, ale naštěstí měla Kit dobrou náladu. Díky za pochvalu.
Kaia-chan: Pohnula, jsem si, jak jinak. Byla jsem zvědavá, co mi na to napíšete. A upřímně - překonali jste moje očekávání. Já se nevyznám v japonské mytologii, protože je to tam až moc složitý, ale zrovna ocasí démoni mě zajímají. Hlavně Yamata no Orochi. Toho miluju. V manze mě i celkem zklamal, protože vypadá děsně, ale to je jedno. Já jsem si ho dala po svým aspoň do vlastní povídky, a tak jsem spokojená! Díky, že mi všechno tak krásně komentuješ.
Vl k: Já bych se taky bála. A ohledně toho věnování - rádo se stalo. Jsem ráda, že jsem ti tím udělala radost. A na další díl se těš. Tam už se všechno vyřeší. A další kapitola bude... no to je jedno. Nechte se překvapit.
Tak se těšte... příští týden bude poslední část téhle kapitoly... doufám, že se vám bude líbit!

Ráda bych řekla, že naruto uzumaki 2008 mi založil
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji

Obrázek uživatele Berci_Sennin
Vložil Berci_Sennin, Út, 2009-05-05 10:41 | Ninja už: 5573 dní, Příspěvků: 754 | Autor je: Recepční v lázních

coze??jak to myslis ze newis skoro nic??ved mne to pripadalo ako keby si v narutovej dimenzii mala nejaky bunshin=klon alebo nieco podobne co ti dava info o postavach Laughing out loud hehe....a ozaj tiez diky moc za venovanie....cawko nabudce Laughing out loudSmiling

...

Obrázek uživatele Antisha Uchiha
Vložil Antisha Uchiha, Út, 2009-05-05 15:59 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 519 | Autor je: Prostý občan

Můžu tě ujistit, že tam žádný bunshin nemám. A je to celkem škoda. Kdyby tam byl, tak bych aspoň svým povídkám dodala větší grády. Mno, ale není tam, a tak se musíte spokojit s tímhle děsem. To věnování jsem ti ráda dala a ostatním taky. Protože mi sem píšete tak krásný komentíky! Díky moc!

Ráda bych řekla, že naruto uzumaki 2008 mi založil
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji

Obrázek uživatele Berci_Sennin
Vložil Berci_Sennin, Út, 2009-05-05 18:07 | Ninja už: 5573 dní, Příspěvků: 754 | Autor je: Recepční v lázních

ved nemas uplne zaco dakovat!! vsak vsetci ti hovorime iba pravdu....Laughing out loud

...

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Po, 2009-05-04 19:47 | Ninja už: 5548 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

no na začázku jsem váhal to rozkliknout, bál jsem se co tam na mě vybafne a ono věnání pro mě Smiling za což moc děkuju, to je první(možná i poslední)
a co se týče tohodle dílu? no mně se líbil(výborný) a už jen mohu čekat na další díl no Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Po, 2009-05-04 19:45 | Ninja už: 5837 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Máme tady další dílek, týjo sis nějak pohla, ne že bych si těžovala...je to SUPER. Btw do své vlastní povídky se zaplétám často, že vlastně nevím o čem píšu a v japonské mytologii to chce fakt mít um aby ses v tom vyznala Laughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Po, 2009-05-04 19:43 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

ajaj Itachimu bych nedoporučoval se rozhádat s Masako-hime a Kitsune-chan to by moch taky dopadnout špatně
ale jinak tě musim pochválit Smiling moc dobrej díl Laughing out loud dost se my líbyl Naruto a už moc se těšim na další díleček Smiling

Obrázek uživatele Berci_Sennin
Vložil Berci_Sennin, Po, 2009-05-04 19:13 | Ninja už: 5573 dní, Příspěvků: 754 | Autor je: Recepční v lázních

ajajajaaj!!toto bolo pre Itachiho-sama nebezpecne ze sa pustil do hadky s Masako-hime=Kitsune-chan....ale aj tak ako vzdy FAMOZNY DIEL A AJ KAPITOLA!!Laughing out loud....tak zase nabuduce....hehe....cawko!!

...