manga_preview
Boruto TBV 13

Kdo jsem? 05

Kdo jsem? – část 5

„Vzpomněl sis? No to je báječné. Stejně se mi ani jedno z těch jmen nelíbilo," řekla Kika, „a nevzpomněl sis ještě na něco jiného?"
„Ne, jen na tohle," odpověděl trochu sklesle, ale přes to měl radost.
„No to nevadí. Vypadá to, že jsi na dobré cestě, aby se ti paměť vrátila," povzbudila ho trochu Yuyu, když viděla jak je smutný a stále zmatený.
Jakmile dojedli, doprovodili neznámého, teď už Naruta k nemocnici aby se náhodou neztratil. Děvčata mu sice nabízela, aby přespával u nich, než se rozhodne co dál, ale to naprosto zamítl Kai sensei a domluvil mu dočasné přebývání v nemocnici.
Holky se s ním rozloučily a slíbili mu, že ho zítra zase navštíví.

Ale to ani nemuseli. Když druhý den šli trénovat na své místo k řece, tak ho Kai sensei přivedl s sebou. Pozdravili se a holky byli rády, že ho vidí tak brzo. Ale pak se zamračili na senseie a zeptali se ho podezíravě, proč ho vlastně přivedl. Ten odpověděl, že by prostě rád viděl jeho schopnosti, a že si ho vyzkouší. Na to se holky moc netvářili. „Senseei, co když mu ublížíte? Teprve včera se probral z bezvědomí a vy ho do něj chcete zase dostat," obvinila ho Kika. „Nebojte, holky, půjdu na něj zlehka," opověděl prostě sensei. To se, ale zase nelíbilo Narutovi: „To byste mě urazil, Kai sensei." Naruto ho tak oslovoval, protože prostě nevěděl, jak by mu měl jinak říkat.
Děvčata se na něj překvapeně otočila a zjistila, že mu na tváři pohrává široký úsměv. Čemuž se divila ještě víc. Naruto měl v hlavě guláš a byl zmatený, jen svými schopnostmi si byl naprosto jistý. Na to se Kai sensei taky trochu usmál. „Jsi připraven Naruto?" Naruto mu už sdělil, že si vzpomněl na své jméno. „Vždycky," řekl Naruto s jistotou v hlase a pociťoval radost a vzrušení z budoucího boje. Mohl s jistotou říct, že bojovat ho bavilo. Bylo to pro něj divné a zároveň velmi zajímavé, poznávat postupně sám svou osobu. Bylo to jako skládat puzzle, přičemž každý dílek představoval nějakou jeho vlastnost a celý obrázek osobnost. „Nejdřív si vyzkouším tvou rychlost a reflexi," upřesnil mu Kai sensei. Ale to už tam Naruto nebyl a stál za Kaiem s kunaiem v ruce. „Tak jak to vypadá, s mými reflexi? Kai sensei?" bavil se Naruto tím, jak ho zaskočil. Kai sensei nejdřív nic neříkal, protože oněměl úžasem. A stejně tak i holky, které to sledovali trochu z povzdálí. „To není možné. Vždyť on je o dost rychlejší než sensei," žasli. Kai se mezitím vzpamatoval, otočil se na Naruta, usmál se a v duchu si říkal, že to bude zajímavější, než myslel. Když Kai zjistil, že v boji na blízko ho Naruto převyšuje, přešli na ninjustsu. Asi dvacet minut proti sobě posílaly různé útoky. Ohnivé, větrné, vodní a zemní. Jen bleskový element nepoužili, protože ho ani jeden neovládal. Naruto ovládal tři elementy a z toho dva velmi dobře. A to větrný a ohnivý, tím třetím byla voda. „Ten kluk je vážně silný," konstatoval si potichu sám pro sebe Kai, ale nemohl si nevšimnout, že se Naruto drží trochu zpátky. „Naruto! Ukaž mi svou plnou sílu!" křikl na něj Kai. Naruto chvíli váhal, ale potom kývl na souhlas: „Ale musíte jít tak sedmdesát metrů ode mě. Jinak bych vás mohl zabít." Teď se Naruto tvářil naprosto vážně a tak všichni usoudili, že si nedělá legraci a tak opravdu všichni šli sedmdesát metrů od Naruta. Když byl Naruto spokojený s jejich vzdáleností, tak začal. Vytvořil dva stínové klony, které se okolo něj seběhli. „Proč udělal ty klony?" zeptala se Yuyu senseie, ale ten měl stejně překvapený výraz jako ona. Potom ale začali sledovat naruta s otevřenou pusou. V pravé ruce jeho pravého já se mu zformovala koule z čakry. Jeden klon okolo ní mával rukama, když k ní teprve ten druhý přiložil obě ruce. Koule z čakry se změnila. Zvětšila se, začala zářit jasně bílím světlem a vydávat hrozný skřípot. Vypadalo to neskutečně. Ještě nikdy nic takového neviděli. Najednou oba klony zmizeli a Naruto bez váhání udeřil s tou skřípavou koulí do země a zmizel odtamtud. Chvíli si říkali, že se nic neděje, ale hned nato došlo k obrovskému výbuchu a viděli, jak kousek před nimi rotuje obrovské množství zářivě bílé čakry. Kai tým stál na nohou a díval se na to s otevřenou pusou. Přičemž jim po čele začaly vyskakovat kapičky potu. Po chvilce ta obrovská rotující koule zmizela a po ní zůstal v zemi obrovský kráter. „Neuvěřitelná technika. Jinak to nejde popsat," vydechl Kai. Holky stále na kráter koukala s hrůzou v očích a začala Naruta obdivovat ještě víc. „To bylo naprosto úžasné!" rozplývali se. „To byla skutečně úžasná technika," potvrdil Kai holkám. „Pokud se nemýlím, tak to byla manipulace tvaru čakry zkombinovaná s manipulací podstaty čakry?" „Ano přesně tak, jmenuje se to Fuuton: Rasen Shuriken.“ „Dost mě to štve," konstatoval Naruto a všichni se na něj podívali. Koukal se někam do dálky a pokračoval: „Chci říct, štve mě to, že si tohle všechno pamatuju, ale takovou věc jako třeba odkud jsem, jestli mám nějakou rodinu nebo přátele, ne." Chvíli se na něj jen mlčky s pochopením dívali, až nakonec ticho přerušil Kai: „Co vlastně hodláš teď dělat?" „No, už jsem o tom přemýšlel. Vydám se do země Země. Protože odtamtud sem přitéká ta řeka, jak jste mi předtím už říkal. Někde jsem do ní spadnout musel. A jestli odtamtud pocházím, tak najdu někoho, kdo mě zná. Chtěl bych vyrazit už zítra. Nejpozději pozítří," vysvětlil jim Naruto svůj plán. Holky trochu posmutněli. Věděli, že tu nezůstane navždy, ale doufali, že se tu ještě nějakou chvíli zdrží. Ale najednou Miyu napadlo, jak to zařídit tak, aby s ním mohli ještě zůstat. „Sensei, sensei. Co kdybychom šli s ním? Kaina-samu určitě přesvědčíte, vždyť jste přátelé. Měli bychom to jako misi," sdělila mu svůj nápad Miya. Kai senseiovi to bylo celkem jedno a tak jim na to kývnul. A jak předtím holky říkaly, přesvědčit Kaina-samu nebylo nijak těžké. Rozhodli se, že na cestu vyrazí zítra ráno.

Poznámky: 

Omlouvám se, že je tenhle díl tak nudnej, ale před bouřkou je vždycky klid:)

4.863635
Průměr: 4.9 (22 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Fin
Vložil Fin, Pá, 2009-05-01 22:59 | Ninja už: 5750 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

jj, pokráčko bude určitě.

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Pá, 2009-05-01 20:16 | Ninja už: 5682 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

krrrrrrrrrása kdy bude další ?



Obrázek uživatele Fin
Vložil Fin, Ne, 2009-05-03 20:27 | Ninja už: 5750 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

v pondělí nebo úterý hele

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, St, 2009-04-29 21:34 | Ninja už: 5804 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

Pěkné už se nemůžu dočkat dalšího!!

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Čt, 2009-04-30 06:28 | Ninja už: 5751 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Super poviedka...uz sa nevim dockat pokracovania

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, St, 2009-04-29 20:38 | Ninja už: 5692 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

nudnej?! jak si na to proboha přišel? Laughing out loud taková menší demostrace jeho silí a ty řekneš nudnej Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele maklmape
Vložil maklmape, St, 2009-04-29 20:14 | Ninja už: 5765 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Recepční v lázních

Dyť neni vůbec nudnej!!!!! neblázni, je to strašně pěkný!! víš, že tuhle sériovku miluju Laughing out loud kéž bych taky někdy napsala něco tak hezkýho a poutavýho....

Obrázek uživatele Fin
Vložil Fin, Pá, 2009-05-01 09:36 | Ninja už: 5750 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

Nvim co to meleš:D,pár tvejch FF jsem už četl a jsou vynikající:)