manga_preview
Boruto TBV 09

Sasukeho návrat 001

Po Sasukeho odchodu Sakura a Naruto pořád trénovaly Sakuřin sensei byla Tsunade a Narutův zvrhlý poustevník. Naruto i Sakura hodně zesíleli, několikrát se snažily přivést Sasukeho zpět, ale nedařilo se jim to. Po posledním pokusu skončila Sakura i Naruto v nemocnici.

Před Narutovým pokojem :
„ Mám tam jít? Co když bude vzhůru? Co mu mám říct? A co s tím košíkem ovoce?? “ v mysli Hinaty. Nakonec se teda rozhodla, že tam půjde. Zaklepala nikdo se neozíval tak otevřela dveře.
„ Naruto-kun? “ Hinata. Naruto spal a tak vešla Hinata rychle dovnitř a zavřela za sebou dveře. Šla blíž k Narutovi. Položila košík s ovocem na noční stolek a posadila se na židli hned vedle Naruta..
„ Kdybych našla odvahu Ti to říct, ale jak by si na to zareagoval?“ říká si sama pro sebe Hinata, teda aspoň si myslí, že to tak je.
„ Co mi chceš říct. “ řekne Naruto a pomalu otevře oči… Hinata celá zrudne a málem omdlí.
„ No tak holka seber se nebo ti ho někdo přebere…“ říkala si pro sebe v mysli.
„ Víš Naruto-Kun……….. já.. já.. em..“ říká koktavě Hinata.
„ No tak Hinato neboj se a řekni mi to. “ pobízí ji Naruto a díval se Hinatě do očí.
„ Já..já..tě..miluju. “ vykoktá ze sebe Hinata. Naruto se k ní přiblížil až k jejímu uchu a pošeptal ji
„ Já tebe taky.“ řekne Naruto a políbí Hinatu. Na druhý den už Naruta pustily z nemocnice, ale Sakura pořád ležela na pokoji, protože byla hodně vážně zraněná. Naruto a Hinata ji tam navštěvovali každý den.
Sakura nemohla spát a pořád myslela na Sasukeho….
„ Má to ještě vůbec cenu se snažit Tě přivést zpět?“ říká si pro sebe Sakura jako každou noc, ale tahle noc byla jiná. Někdo ji totiž slyšel (byl to Sasuke). Sakura ucítila něčí chakru.
„ Kdo jsi?“ Sakura. Sasuke vlezl do pokoje oknem a Sakura vytáhla kunai, který měla pod polštářem.
„ Co tu chceš???“- Sakura
„ Jdu se podívat jestli Ti je už líp…“ Sasuke
„ Co to tu meleš?? Vypadni odsuď ! ! “ řekne Sakura chladněji než to umí Sasuke
„ Ty nejsi ráda, že jsem se vrátil????“ – Sasuke
„ Mne je to jedno buď si kde chceš, ale teď už vypadni. “ řekla Sakura.
„ Dobrou noc. Zítra zase přijdu snad budeš mít lepší náladu…“ řekl Sasuke a zmizí. Sakura hned po tom co odešel šla spát pod polštářem držela v ruce kunai. Sasuke se zase vrátil do Sakuřiného pokoje a díval se jak spí.
„ Ta je tak sladká.“ Řekl si pro sebe Sasuke, ale Sakura ho slyšela, protože nemohla usnout. Po chvíli přišla sestřička na půlnoční prohlídku a když viděla Sasukeho
„ Co tady děláte? Návštěvní hodiny jsou od tří do osmi.“ Řekla sestřička a Sasuke zmizel. Sakura hned po tom co odešla sestřička usla. Sakura se ráno probudila v sedm. V tu chvíli tam přišla Tsunade podívat se na svou studentku.
„ Ahoj Sakuro, ty jsi už vzhůru? Jak se cítíš? Mám pro tebe velkou novinku.“ řekla Tsunade
„ Dobrý den Tsunade-sensei. Mám se dobře. Co je to za novinku ?“ zeptá se Sakura
„ Sasuke se vrátil a všichni ho vřele přivítaly .“ řekla Tsunade
„ Já o něm vím. Byl tu včera večer.. Šmejd jeden.“ řekla Sakura, ale tu poslední větu si řekla sama pro sebe, jenomže ji Tsunade slyšela. Po chvíli ticha :
„ Sensei? Mohla by jste mne pustit domů? Nebojte nebudu se přepínat.“ Sakura
„ No tak s tím bude menší problém.“ Tsunade
„ Jaký?“ – Sakura
„ Mno víš Suske nemá zatím kde bydlet a….“ ani to Tsunade nedořekla, protože ji Sakura přerušila.
„ Snad mi nechcete říct, že je u mne v bytě?“ Sakura
„ Ano je, nevadí ti to, že ne?“ Tsunade
„ A jak dlouho tam bude? “ Sakura
„ Dokud nebude jeho dům obytný.“ Tsunade
„ No tak jo.“ řekla Sakura a zvedla se z postele
„ Kam jdeš?“ zeptala se Tsunade
„ Teď se obleču, sbalím si věci a půjdu domů.“ Sakura
„ Tak dobře, ale tohle mi podepiš.“ řekla Tsunade a podala Sakuře papír o propuštění na vlastní žádost. Sakura to hned podepsala a šla domů.
Odemkla si dveře a hned první co uviděla byl Sasuke jak spí na pohovce a má zapnutou televizi. Sakura ji vypnula a nechala Sasukeho spát.Šla do ložnice.
Vybalila si věci a šla si dát horkou koupel. Sedla si do vany a relaxovala.
V obýváku : Sasuke se vzbudil a zjistil, že je vypnutá televize bylo mu to divné, ale nechal to tak. Šel do kuchyně pro pití a pak šel do koupelny. Mezitím Sakura vylezla z vany a zjistila, že tu není ručník ani župan. Vylezla z koupelny tak jak jí bůh stvořil a jako naschvál tam vešel Sasuke.
Oba nehybně stály a Sasuke si ji prohlížel s šibalským úsměvem.. Sakura se vzpamatovala.
„ Co tak civíš perverzáku ?!?!? OTOČ SE !“ zařvala na Sasukeho a Sasuke radši poslechl a otočil se, protože Sakura nasadila vražedný pohled.Sakura popadla ručník a župan a rychle zalezla do koupelny po chvíli vyšla v županu a ručníkem na hlavě.
„ Ehm.. Sakuro??“ řekl Sasuke a díval se na Sakuru
„ Co chceš?“ řekla Sakura ještě chladněji než Sasuke
„ No víš omlouvá se..“ řekl Sasuke a Sakuru to zaskočilo
„ To nic to byla moje chyba..“ Sakura
„ Já jsem se ti chtěl omluvit za to co jsem udělal tobě a Narutovi před čtyřmi roky.“ – řekl Sasuke a šel pomalu k Sakuře
„ Naruto ti určitě opustí.“ Sakura
„ A ty mi odpustíš??“ řekl Sasuke a pořád se přibližoval k Sakuře blíž a blíž

4.75
Průměr: 4.8 (16 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Čt, 2009-05-21 19:05 | Ninja už: 5579 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

☺☻


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, Út, 2009-04-28 17:26 | Ninja už: 5785 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

zajímavý

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.

Obrázek uživatele Deva
Vložil Deva, Út, 2009-04-28 13:40 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 615 | Autor je: Prostý občan

je to fakt dobrý

6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Po, 2009-04-27 19:51 | Ninja už: 5668 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

Pěkný díl už se těším na další zajímá mně co Sasuke udělá.