manga_preview
Boruto TBV 10

Naruto a Souboj živlů - 5. Kapitola - Návrat Kyuubiho čakry ( Specíálek :D :D )

Tsunadino tělo leželo bezvládně na zemi, oblečení její bylo nasáklé krví.
" Tsunaaaaaade-samaaa!!! " rozkřikl se Naruto a rozeběhl se k jejímu tělu a sklonil se nad ní.
" Nar - Naruto... " zašeptala Tsunade a zakuckala se " než umřu ch... "
" Nechte toho! Vy přece nemůžete umřít! Máte to svoje úžasné lékařské jutsu a vůbec... "
" Ne teď je to jiné! " přerušila Naruta Tsunade a pokračovala " Způsobil mi hluboká zranění. Nemám tolik čakry jako ty Naruto. " řekla a zahleděla se mu do očí.
" Pamatuj musíš pomstít zničení této vesnice a nesmíš dopustit aby se tenhle namyšlenec a vrah stal vládcem..."
" Tsunade... " zamumlal Naruto a otřel si slzy z obličeje.
Tu se z povzdálí ozval Kríónův hlas " Tak co děťátka moje už jste dokecali? Já že tu mám tu ještě nějakou práci. "
" Vezmi si tohle Naruto " řekla z posledních sil Tsunade a podala mu nějaký bílý plášť s červenými znaky " Patřilo to tvému otci. " Vydechla naposled Tsunade a ruka jí poklesla podél těla.
Naruto chvíli hleděl na plášť. Náhle mu to došlo.
" To je přeci Yondaimeho roucho znamená to že on byl můj... Tsunade! "
Naruto se naposledy sklonil nad jejím tělem.
" Sbohem. " řekl a odmlčel se.
" Tak co ty malej záprdku máš ještě odvahu se mnou bojovat, po tom co jsem ti nakopal zadek a zabil kámošku? "
Naruto vstal, hlavu měl však stále skloněnou.
" Jak se opavažuješ na mě vůbec promluvit? Po tom co jsi zničil vesnici, zabil Tsunade a poskvrnil památku našich předků. " řekl a vzhlédl k hoře Hokágů.
" Zasloužíš si smrt, hajzle!! " zakřičel Naruto a zvedl hlavu. Jeho oči byli plné nenávisti.
" Ha co chceš dělat škrvně? Královna je mrtvá ať žije král! " zasmál se Kríón a zdvihl ruku k nebi.
" Tak teď už stačí jenom vyvraždit zbytečnou HAVEŤ!!! " zařval a vyslal proti Narutovi další fireball.
Následující exploze se rozezněla zničenou vesnicí. Po výbuchu zbyl jenom kráter a v něm...
" Kam ksakru zmizel ten malej..." podivil se Kríón, když v kráteru nic nenašel.
" Tady jdu!!!! " ozval se zuřivý křik za jeho zády.
Za ním běžel Naruto a jeho kloni a společně udržovali ohromnou kouli rotující modré čakry.
" Tohle je za Tsunade, Třetího, Chiyo, mého otce a za všechny kdo zemřeli pro tuto vesnici! " zakřičel Naruto a vpálil do Kríóna rasengan.
" CHOU CHAKRA RASENGAN!!!! " Kríónovi zorničky se zůžili strachem. Naruto si zakryl oči před září modrého světla, která nyní ozařovala celou vesnici.
V prachu na zemi se válel Kríón a nad ním stál Naruto a chystal se na konečný úder.
" Ty-t-ty jsi se.... " zakuckával se Kríón " nechal napálit! " zasmál se a jeho tělo shořelo na popel.
" Cože!" Vykřikl Naruto a nad ním se ozvalo " Páni, zajímavá technika! Nechtěl bych tím schytat do obličeje! " zazubil se Kríón, který celou dobu seděl na sreše jednoho domu.
" Celou dobu to byla jenom náhrada " zamumlal Naruto a nevěřicně se zahleděl na Kríóna.
" Heh, tak už mě konečně necháš jít? " zeptal se Naruta a mezitím si pohazoval s kunaiem.
" NEEE!!!" rozkřikl se náhle Naruto až Kríónovi vypadl z ruky kunai.
Narutovo tělo náhle obklopovala rudá čakra. Začal se zvedat vítr.
Kríón se s údivem zahleděl na Naruta " A tak ty musíš být ten zbývající Jinchuuriki. Už dlouho jsem si přál tě potkat. "
Začal se formovat první ocas.
" Hebni šmejdééééé! " zařval Naruto a rozeběhl se proti Kríónovi.
Bitva zuřila na náměstí dlouhé už dlouhé dvě hodiny. Všudé kolem lítali ohnivé střely, šurikeny a firebally. Každou chvíli se ozval další a další výbuch.
Na jedné stráně stál Uzumaki Naruto, kterému celé tělo plálo rudou čakrou a sem a tam pohupoval liščí ocas.
Na straně druhé stál udýchaný Kríón a pokoušel se shromažďovat zbylou čakru než Naruto znovu zaútočí.
" Netušil jsem že bude ta zprpadená lištička tak silná! " myslel si v duchu a promýšlel novou strategii.
" Než stačím znovu načerpat čakru, tak zaútočí. To snad ani není člověk ale chodící továrna na čakru. KSAKRU! "
Naruto se napřímil a začal do obou rukou shromaźďovat další čakru.
" Parkrát jsem tě nechal pláchnout, ale teď už NE!!! " vřískl a rozeběhl se s novým útokem proti Kríónovi. " HEEEBNI!!! Fuuton: Zdvojený rasengááán! "
Kríón již nestačil uhnout. Ohromná stlačená vlna energie ho odhodila několik metrů dál.
Naruto ho ani nenechal dopadnout, nabyl svůj kunai větrnou čakrou a chytil Kríóna pod krkem a třikrát do něj bodl. Pak s ním mrštil o zem.
Kríón ležel na zemi a nemohl se pohnout.
" Mě si možná porazil zmetku, ale věz pořád je tu tísíkrát větší zlo než já, zlo které číha ve tmě a postupně zabije vše co je ti drahé... " mumlal Kríón z posledních sil.
" Nech si keci do pekel, hajzle! " křikl Naruto a dupl mu na obličej.
Pak se vrátil k tělu Tsunade a zvedl je do náruče a odnesl do nemocnice, předal ji nechápavě hledícím lékařům.
" Nebylo ji možné nijak pomoci.." řekl Naruto " Byla jedním z nejlepších. "
Do tváře se mu vrhnuly další slzy. V rukou stiskl oblek svého otce.
Naruto vyšel z nemocnice a zamířil k hlavní bráně.
Pořád tomu nemohl uvěřit. Jeho otec byl Čtvrtý Hokage? Celou dobu to měl na očích. Znovu se zahleděl na obličeje Hokágů vytesaných ve skále. Oblékl si plášť svého otce.
" Já vás nezklamu... " promluvil k nim. " Už nikdy nezklamu! Světe jestli mě slyšíš,tak věz že Uzumaki Naruto, syn čtvrtého Hokáge, pomstí zničení této vesnice! " zařval a se západem slunce vyběhl ven z vesnice.

Poznámky: 

Další díl je tu! Nejvíc mi dělalo problémy aby to bylo aspoň trochu smutný Sad
No neva snad se vám to líbilo!

5
Průměr: 5 (30 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Eternal Mangekyou
Vložil Eternal Mangekyou, Po, 2014-10-27 13:43 | Ninja už: 3663 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

vyborny pořad hledam ff na naruhina nco sice to není naruhina ale libí se mi to srasne

Obrázek uživatele Sanny-chan
Vložil Sanny-chan, So, 2011-10-01 11:32 | Ninja už: 4757 dní, Příspěvků: 146 | Autor je: Pěstitel rýže

blázníš? bylo to úžasný už se těším na poslední díl

Všichni na tomhle světě jsou praštěný. Už jako dětem ve školce nám měli říct, že všichni jsou cáklí. Aspoň bychom pak neměli blbý pocit, když sami dospějeme ve cvoky.

Je těžké být debilem, konkurence je příliš veliká... a proto budu raději magorem! :3

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Pá, 2009-08-28 20:37 | Ninja už: 5709 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

nádhera. už se nemůžu dočkat pokračování.

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Čt, 2009-05-21 17:12 | Ninja už: 5592 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

perfeknee mas u mna 5 bodov

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, So, 2009-03-21 00:42 | Ninja už: 5826 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Pěkný díl povedené série Eye-wink

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Ne, 2009-03-15 10:39 | Ninja už: 5586 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

super už aby tu byl další



Obrázek uživatele lady Madoka
Vložil lady Madoka, St, 2009-02-18 18:48 | Ninja už: 5653 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

Už se těším na další díl

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., Pá, 2009-02-06 22:39 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

super:) 5 hvězdiček

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele Elerdir
Vložil Elerdir, Pá, 2009-02-06 20:31 | Ninja už: 6019 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

super, už se moc těším na pokráčko, jen tak dál Smiling