manga_preview
Boruto TBV 10

Nepi, keď nevieš, čo to je!

Akatsuki boli rozvalení po celej obývačke, kde sa len dalo. Konan bola v kuchyni a niečo robila. Spoločnosť jej robil Tobi. Zakiaľ všetci sedeli na stoličkách a napchávali sa, Tobi sa vŕtal niekde v chladničke a podarilo sa mu nájsť nejaký nepomenovaný alkohol, a ako rýchlo ho našiel, tak rýchlo ho do seba nalial. Po asi polhodine sa začali prejavovať prvé účinky. Kisame sa práve hádal s Itachim o tom, že jeho rybičky sú najlepšie na svete a húkali po sebe ako dvaja paviány. Pein mastil do Zetsua pravidlá Akatsuki, ktoré jeho dve polky porušovali, Deidara s Kakuzom hrali poker a Hidan hustil do Sasoriho, že mocný Jashin môže život brať, nielen dávať a nezabudli sa pri tom poriadne a nahlas hádať.
Ani nie o päť minút sa ledva dotackal ož*atý Tobi, ale toho si žiaľ nikto nevšímal. Až na Konanin výkrik, ktorý by zobudil aj mŕtveho.
„TOBI!!!!!!!!ČO SI POROBIL S MOJOU...EHM...VODOU?"
„Hik...To-Tobi...hik...j-je do-o-obrý ...hik...chlapec," ledva sa potácal Tobi, až dopadol na gauč vedľa Itachiho.
„Fúúj Tobi ty smrdíš!!" povedal Itachi a chcel vstať, lenže Tobiho ruka mu to nedovolila.
„Môj..hik..itachi...hik...nejdeš...hik...so...hik...mnou...hik...do...hik...postele...hik?"
„Óch Bože, Konan čo si to tomu chlapcovi dala?" vyrútil sa na ňu Pein a pokúšal sa ho odohnať od Itachiho.
„Nechcete....hik...aj...vy...hik?" zvolal Tobi a hodil fľašu Hidanovi. Hidan sa z nej napil. Chvíľu nebolo nič, a až potom ho naplo.
„Óóóóóó mocný Jashin!! JA ŤA TAAK STRAŠNE MILUJEEEM! Tá vodka...hik...je neskutočná. Ale počkaj...hik...nevedel som...hik..že vy ste dvaja," vravel Hidan a klaňal sa stene pred sebou. Potom sa tá vodka nejako dostala do rúk Kisamemu a keď sa napil bolo na ňom vidieť prvé príznaky.
„ÓÓÓCH, moje zlatéé rybičky...hik...moje rybky..hik...samozrejme...hik..že váás..hik..lúúbim. A toto...hik...si chcela...hik...dať do koláča?" zhnusil sa Kisame a odkráčal ku svojmu akváriu s rybkami a pchal im tam svoje prsty.
Nejako sa tá fľaša dostala ku Kakuzovi. Chcel sa napiť, ale nič tam nebolo.
„KISAME TY PR*SA!!! TY SI TO VŠETKO VYPIL!! AJ JA CHCEEEM!!" zlostil sa Kakuzu a začal sa oháňať svojou palicou.
„Tak a dosť!!" zvolal Pein a všetkých opitých omráčil. Potom si zavolal Konan do kuchyne a začal sa jej pýtať.
„Čo to vlastne vypili?"
Konan bola v rozpakoch. Nevedela čo má povedať.
„Ehm..to...to..bol...mô-mô-môj...el-el-elixír...lá-lá-lá..."
„LÁSKY??" skríkol PEIN.
Konan nevedela čo povedať,ešte nikdy vo svojom živote nevidela Peina takého rozčúleného. Len bezmocne prikývla. A potom prišlo niečo čo nečakala. Pein ju schmatol do náručia a pobozkal ju.
„Keď chceš bozk,stačí si ho vypýtať." povedal Pein a pevne ju objal.

Poznámky: 

Je to krátke a vlastne neviem, či je to smiešne, ale dávam to tu Laughing out loud

4.81818
Průměr: 4.8 (11 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, Po, 2010-03-22 19:56 | Ninja už: 5237 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

superrrrrrrrr páčilo sa mi na tom všetko

Obrázek uživatele 3rin3 de la Shika gang
Vložil 3rin3 de la Shi..., So, 2009-02-07 20:36 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 746 | Autor je: Prostý občan

haha to je haluz...skvele a ja ze uz piju moj oblubeny napoj Laughing out loud

fajn kedze moje mozgove bunky klesli po ehmmm silvestri na minimum.....nedokazala som vymysliet ziadny originalny podpis (niezeby som niekedy nejaky mala Laughing out loud )
tak len jedno KDE JA TA OSOBA KTORA HOVORILA ZE OSLAVOVAT SILVESTRA S LUDMI KTORYCH VOBEC NEPOZNAM JE SPROSTOST?!!!! no niekto nevie o co tak prichadza Sticking out tongue

Obrázek uživatele MisaMisa
Vložil MisaMisa, Ne, 2009-02-08 14:50 | Ninja už: 5649 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

Diky si ma potešil v počítači mám toho ešte kopu na tému Akatsuki,ale neviem kedy sa k tomu dostanem

Obrázek uživatele 3rin3 de la Shika gang
Vložil 3rin3 de la Shi..., Ne, 2009-02-08 15:02 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 746 | Autor je: Prostý občan

potesilA, pokial viem tak uz od narodenia som dievca Laughing out loud

fajn kedze moje mozgove bunky klesli po ehmmm silvestri na minimum.....nedokazala som vymysliet ziadny originalny podpis (niezeby som niekedy nejaky mala Laughing out loud )
tak len jedno KDE JA TA OSOBA KTORA HOVORILA ZE OSLAVOVAT SILVESTRA S LUDMI KTORYCH VOBEC NEPOZNAM JE SPROSTOST?!!!! no niekto nevie o co tak prichadza Sticking out tongue

Obrázek uživatele MisaMisa
Vložil MisaMisa, Ne, 2009-02-08 15:03 | Ninja už: 5649 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

sorááč som si neuvedomila..tak POTEšILA

Obrázek uživatele Mori
Vložil Mori, So, 2009-02-07 20:14 | Ninja už: 5633 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Recepční v lázních

jo to bylo dobré

Tempora mutantur, et nos mutamur in illis
Mors principum est.

Obrázek uživatele MisaMisa
Vložil MisaMisa, Ne, 2009-02-08 15:05 | Ninja už: 5649 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

DIKY Laughing out loud