manga_preview
Boruto TBV 09

Konečne sa stretávame 6.kapitola

6.kapitola Súboje

Gaara nemal inú možnosť. Musel to urobiť.
"Shukaku, teraz ťa na chvíľu pustím. " zašepkal Gaara svojmu démonovi a Shukaku odbil vodného draka. Pein sa zaškeril. Urobil ručné znamenia a všetci Peinovia sa spojili do jednej obludy.
"Shukaku, " prehovorila obluda, " tu sú pospájané všetky obludy ktoré Akaktsuki dostali, číže od dvoj až po osem chvostú líšku. Ty sa pridáš do mojej zbierky. "
Shukaku natiahol ruku ktorú obluda chytila. Tá ruka sa onedlho zmenila na piesok, z ktorého sa vytvorilo lano a omotalo sa okolo obludných nôh. Obluda spadla. Okamžite sa premenila na štyroch Peinov.
"Ach! " pomyslel si Pein, "Jeden je zabitý pretože ovládal chodidlá obludy. "
"Hej Jedno-chvostý , " pýtal sa Pein, " Ako to že si porazil tú obludu? "

Zetsu sa pripravoval hodiť kunai, ale cítil že nemal ruku. Chrobáci! Ako sa tu vzali? Vtedy sa Shino rozbehol a kopol Zetsua do brucha. Ten nemohol uhnúť pretože mu chrobáci vošli do očí. Zetsu spadol. Shino potom videl, ako mu chrobáci vyliezli z uší.
"Asi mu už prehryzli chakrovody keď už vidím. " pomyslel si Shino. Zetsu vstal ale nevedel útočiť.
"Ako ma tí chrobáci vyčmuchali? " spýtal sa Zetsu keď šli na miesto stretnutia-peň.
"Pretože keď si zabil chrobákov na zemnej stene jeden chrobák prežil a to bola samička ktorá vydáva pach. " odpovedal mu Shino.

Sakura druhou rukou buchla o zem, ktoré spôsobilo zemetrasenie a papierový klon sa rozpadol. Konan vyskočila a jednou pečaťou spravila tisíc papierových lietadiel s extra ostrým hrotom. Na Sakuru mierilo päťsto. Štyri stým sa šikovne vyhla, ale zvyšných sto ju dobodalo. Sakura spadla na zem a Konan sa usmiala.

"Naozaj si myslíš že máš na hokageho? " spýtal sa Naruto Konohamara .
"Áno. " odpovedal mu Konohamaru a už bol v polovice cesty.
"Tak to sa mýliš. " povedal tvrdohlavo Naruto a mal červenú farbu pod očami.
Saninská podoba!
"Vyvolávacie jutsu! " vykríkol Naruto. Vyvolal starého žabiaka a spolu vyskočili. Konohamaru a klony vyskočili tiež a rasengany sa mu v skoku vyparili.
"Čože? " spytal sa Konohamaru.
"Táto podoba pohlcuje tiež malé ninjutsu. " odpovedal mu Naruto a opakoval po Rock Leem, "Listový hurikán! " zvolal Naruto kým padali na zem. LenŽe toto malo 3-násobný účinok keďže bol v saninskej podobe a tak Naruto zlikvidoval všetky klony.
"Teraz ho zabav žabiak. " povedal Naruto, "Tajuu: Kage Bunshin no jutsu. "

"Tak dobre. Tsukoymi! " povedal Sasuke, ale Fuumo sa tomu vyhol.
"Takže keď genjutsu, bleskové ninjutsu na teba neplatí tak to bude... "
Ako tak Sasuke hovoril, začínal sa meniť.
Vyľakaní Fuumo naňho iba zazeral, ale keď mu to došlo povedal: "Konečne! Našli sme bezchvostú líšku! "
"Cuuti: Sinta no jutsu!(Mesiac, mesačná zem jutsu.) " zvolal Sasuke a pod Fumovými nohami sa vytváral kráter a Fumo bol stále hlbšie a hlbšie. Keď bol hlboko pod zemou Sasuke zvolal: "Cuuti, Darada no jutsu(Mesiac, ničenie krátera jutsu.) " a Fuumo bol pochovaní pod zemou.

4.57143
Průměr: 4.6 (7 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele SHILENTO
Vložil SHILENTO, Ne, 2017-12-10 22:20 | Ninja už: 2351 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Pěstitel rýže

Mise M:hmm zaujmave dosť dobre stym subojom aj ked niekedy nechapem tie jutsu ale pohode preklikujem na dalšiu kapitolu
Je to dobre vecerne čitanie Smiling