manga_preview
Boruto TBV 09

Hinatino ,,Sbohem!''



Vždycky schovaná. Proč jsem se vždycky tak bála, že mě spatříš? Že se dozvíš, co k tobě cítím, i když by to bylo asi lepší? Proč jsem nedokázala ani mluvit, když jsi byl poblíž? Proč jsem se zmohla jen na mdloby? Proč? Proč?! Nenávidím se, ale nedokážu se sebou nic udělat! Občas jsem si myslela, že vím, jak se cítíš, ale jak já to můžu vědět? Kolikrát jsem s tebou vlastně mluvila? Vždcky to byly dvě slova, ruměnce a...prázdno. Tak málo lidí ví, jaká jsem doopravdy. Je to proto, že jsem přehnaně uzavřená, nebo mám tak nesnesitelnou povahu, že se snad ani o mě nikdo zajímat nechce? Nebýt tebe, neměla bych pro co žít, ale usoudila jsem, že tě nejsem hodna. Jsem tak slabá...Proč? Proč nemám na víc? Nebo mám? Nemůžu se ti po tom všem, po tom, co jsem utekla ani podívat do očí, Přitom bych tak ráda, prosím, nezlob se na mě, Naruto-kun. Můj život ztratil smysl. Tím smyslem byly tvé oči, proto odcházím. Musím. Bylo by bolestivé, se s tebou loučit osobně, možná bych to ani nedokázala, možná bys mě nepustil, proto tenhle dopis. Až tohle budeš číst, budu už dávno pryč. Omlouvám se, že znovu utíkám před pravdou, Naruto-kun! Dokud nebudu připravena, nemohu se navrátit k tvým modrým zázrakům.

Odpusť mi a sbohem

Hinata

Poznámky: 

No...Echm...Co mám k tomu říct? V náladě po smutných jednorázovkách od hAnko jsem napsala tohle. Mohlo by to být lepší... Smiling

4.73684
Průměr: 4.7 (19 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, St, 2009-07-08 15:53 | Ninja už: 5494 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

jů,to je ten úravek z první části tvý kapitolovky že jo?to je superXD

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, Pá, 2009-02-06 20:02 | Ninja už: 5791 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Dokonalý.. páni.. moc se ti to povedlo.. co já bych dala za takovej talent.. dokonalost

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Po, 2009-02-02 14:24 | Ninja už: 5836 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Mel/a bys napsat jeste serii k tomu jako po par letech nebo jine pokracko,chapes. Jinak je to super,modre zazraky XD Hezky dopis na rozloucenou.

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Po, 2009-02-02 09:59 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Sedm hlasů a ani komentář! Ti lidi jsou srabi!
Je to moc pěkný, chtěla bych vědět, jak se asi Naruto tvářil, po tom, co by si tohle přečetl... Povedlo se ti krásně říct, že i Hinata má svoje sny a přání, která chce realizovat, ale nemůže, brání sama sobě. Asi proto odešla...
Hezká jednorázovka Eye-wink
(i když, kdyby jsi z toho chtěla udělat sérii... Eye-wink )