manga_preview
Boruto TBV 08

Páni Bijuů 18

,,Kazumi, měla jsem návštěvu.‘‘ otočila se na přicházející Jomei Namieto uprostřed překrásné noci plné zářivých hvězd.
Jomei nebyla vůbec překvapená, v takové situaci však měla aspoň nějak reagovat, ale to si uvědomila až příliš pozdě. Tím Namieto ubezpečila, že ví o co jde.
,,Poslala jsem pro Haragamamikimiho a jeho skupinu.‘‘ podívala se na Jomei přísným pohledem s trochou vyčítavosti.
I po tak dlouhé době, co Namieto zná, tak byla z jejího pohledu zmatená, protože cítila z princezniny strany jistou nerozhodnost a přitom, jako by se ji snažila ukázat správnou cestu.
,,Ano? A kdy dorazí?‘‘ zeptala se plna očekávání. Čekala totiž, že si to ještě rozmyslí, když má takovou divnou náladu.
Princezna na ni upřeně pohlédla a Jomei bylo jasné, že se tak nestalo. Místo toho ji ubezpečila v blížící se zkáze: ,,Brzy, jsou nedaleko.‘‘
,,Dobře....... Ještě něco?‘‘ zeptala se Jomei se skrytým přáním v hlase.
Princezna nejspíš vycítila oč ji Jomei žádá a tak ji dala v této zvláštní náladě šanci: ,,Máš tři dny. Pak vše svěřím Haragamamikimovi.‘‘
Bylo to zvláštní, Namieto většinou neplnila její přání. Většinou dělala přesný opak, jako by naschvál, ale tentokrát to bylo jiné. Dívala se na ni s citem, který byl skutečný. Skutečný tak jako dřív.
,,Jistě.‘‘ odpověděla Jomei a hluboce se uklonila s pocitem radosti v srdci. Jenže, co teď? Má snad toho chlapce někam schovat? Nebo ho radši zabít? Bylo by snažší, kdyby o něm něco věděla. Proto se vydala získat o Uzumakim co nejsvíce informací. Ještě téže noci prohledala veškeré složky, které o něm byly, ale nenašla nic podstatného. Až na to, že nemá rodinu. Potřebuje získat víc informací. Nejlepší bude hledat přímo u zdroje. A to nepůjde jinak než lstí.
,,Tsunade!‘‘ volala Shizune na rozespalou Tsunade druhého dne ráno.
Tsunade na ní zamrkala a pak se polozívnutím zeptala: ,,Co se děje? Že tak vyvádíš?‘‘
,,Nedaleká vesnice byla včera napadena. Prý to bylo nějakou příšerou.‘‘ vyhrkla.
,,Příšerou? To si děláš legraci? A proč mě tím otravuješ, vyšli pár geninů ať to prověří a mě dej pokoj.‘‘
Ťuk ťuk, bylo slyšet za dveřmi. Unavená Tsunade z nočního kroužku (její přezdívka pro gamblerství v době kdy spí Shizune)si podepřela hlavu a místo odpovědi jen zírala na dvěře, jako by ten na nimi měl nějak poznat, že může vstoupit.
Po chvíli to Shizune nedalo: ,,Vstupte!‘‘
Do kanceláře vstoupila Jomei.
,,Omlouvám se že vyrušuji, dostalo se mi zprávy, že se v blízkosti objevil nějaký nedefinovaný objekt (slang klanu desu pro démony), který působí problémy v nedaleké vesnici a jako členka Desu bych to neměla ignorovat.‘‘ vyhrkla Jomei.
Tsunade však na její informaci již nereagovala, protože usnula.
,,Shizune, chtěla bych to prověřit. Smím si vypůjčit jednoho či dva ninji?‘‘ promluvila na ni stejně napjatě jako dříve na Tsunade.
Shizune zmatená otázkou hledala odpovědi, které se ji ale nenacházelo. Vždyť přece nemůže rozhodovat o takových věcech. Ona přece nemůže rozhodovat o ničem.
,,Chrrrrrr.....‘‘ ozvalo se za stolem od spící Tsunade.
Jomei dlouho na odpověď nečekala: ,,Až se vzbudí, vyřiďte ji, že jsem šla prověřit tu včerejší událost a beru si jednoho ninju.‘‘
,,Ale....Kazumi.‘‘ volala za ní Shizune: ,,Počkejte, já ji vzbudím.‘‘
,,Není třeba.‘‘ mávla na ni rukou.
,,Ale....‘‘ vzdechla si pro sebe a myslela na to zda si o Tsunade nebude myslet, že je neparosto neschopná.
Jomei taková myšlenka však vůbec nenapadla. Směřovala jen ke svému cíly a přemýšlela co bude dál.
,,Hej ty!‘‘ volala Jomei směrem k obchodu s rámenem, kde seděl Naruto Uzumaki.
Naruto se k ní otočil s plnou pusou nudlý a zahuhla: ,,Fo?‘‘
,,Máme společnou misi, tak zkonči s tím co děláš ať můžeme vyrazit.‘‘
Naruto seskočil ze stoličky a koukl na Jomei: ,,My dva jako?‘‘
V té chvíli se Jomei vařila krev, ale donutila se klidně odpovědět:,,Jo.‘‘
,,A kam jdeme?‘‘ vyzvídal podrobnocti Naruto s nesnesitelnou intonací malého dítěte.
,,Na misi!‘‘
,,To já přece vím, ale na jakou? Nestihl jsem se sbalit.‘‘
,,Neboj, nic potřebovat nebudeš.‘‘ koukla na Naruta aby zjistila zda něco netuší, ale ten byl zabrán do sledování Konohy, kterou zrovna opouštěli.
,,Vše ti vysvětlím až na místě.‘‘ pokračovala.
Teď už spolu zacházeli za nejbližší kopec, Naruto ztratil Konohu z dohledu a nejspíš v téže okamžiku mu bylo jasné, že tato mise nebude obyčejná. Bude pro něj něčím významným.

Tak to aspoň cítí.

4.88889
Průměr: 4.9 (9 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kai-san
Vložil Kai-san, So, 2009-10-10 10:40 | Ninja už: 5324 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

Impozantní dílo nic podobného jsem nečetl.takže ti gratuluji a ptám se kdy přibydou další díly

Obrázek uživatele Shimauma-chan
Vložil Shimauma-chan, Čt, 2009-07-30 12:11 | Ninja už: 5617 dní, Příspěvků: 96 | Autor je: Prostý občan

Super... dalsi diel, prosim...

*Lepší hrozný koniec ako hrôza bez konca.*

*Čo z toho, že zajtra bude lepšie, ak vždy, keď sa ráno prebudím, je dnes?*