manga_preview
Boruto TBV 08

Má nenávist

Dalo by se to nazvat něčím, jako hodně "osobní zpověď"

Má nenávist

Někdy mám chuť to vzdát a to je zvláštní, důvodem toho jsi ty. Nikdo jiný. Připadá ti, že všechnu vinu přesouvám na tebe, ale tentokrát to není křivda. Slyším, jak se sarkasticky směješ. A já znejistím. Možná máš pravdu...
Chci ti říct, že je zvláštní, když stojíš za mými prohrami. A právě proto je to tolik bolestné, nemyslíš?
Zároveň je to však ironie, to přiznávám.
To tys mi dala sny, štěstí, víru, ale také smutek, samotu a depresi...
Jsi vlastně oboje.
Má smůla i štěstí.
Má odvaha i strach.
Dalas mi sen, ale hned jsi mě přitlačila na dno reality.
Víru, abys mi vzápětí předhodila beznaděj...
Dalas mi význam, protožes mi chtěla potom ukázat, jak moc jsem k ničemu.
A taky sebevědomí, i když jen na pár sekund, abys mě nakonec stejně utvrdila v tom, jak moc bezcenná a ubohá jsem...
Dalas mi lichotky, abych si po neúspěchu uvědomila, že nestojím ani za odplivnutí...
Nejsi příliš potměšilá? Proč mě tedy pořád necháváš doufat, proč...? Abys mě náhle mohla svrhnout...
Jsi důvodem mého zklamání, vlastně, v nikom jsem se nezklamala tak jako v sobě, kvůli tobě...
Proč mě dokážeš ovládat, utvrdit?
Máš nade mnou moc, jako červ v mé hlavě nahlodáváš všechny myšlenky...
Stále mi předkládáš naději, že se věci zlepší, tak proč pořád zůstávají v nedohlednu...?
Když se chci otevřít, to ty jsi ta, která přehradí cestu, stojí v ní...
To ty jsi ta, která mi podtrhává nohy, kvůli tobě ztrácím rovnováhu a padám... Znovu...
Ptáš se, proč to říkám? Ptáš se... Vlastně ani nevím, možná ze zoufalství. Težko říct... Vidím tvůj úšklebek.
Jsi cinik, krutý a kazíš mi náladu.
Jsi má hrdost, kterou nemůžu zdolat, ale i má potupa, co mě skličuje.
Využíváš mých přání, protože je tak dobře znáš. Obracíš je proti mně.
Přesvědčuješ mě, abych mlčela... Ale já dnes budu křičet!
Opravdu už nevím, jak ti to říct. Nevím, jak to vysvětlit...
Má Víro, má Beznaději, Pýcho a Skromnosti, Radosti a Bolesti...
Já tě upřímně nenávidím! Nenávidím tě z celého svého srdce, tak proč...
Proč jsi stále mou součástí?!
Nenávidím tě, nenávidím!
Tolik tě v sobě nenávidím...
Sebe nenávidím...

Poznámky: 



Představuji si Hinatu, která nenávidí sama sebe, svoji "sociální fóbii".

4.77778
Průměr: 4.8 (9 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2010-02-07 18:38 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Hinata, ty... a zdaleka nejen vy dvě.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2009-01-31 00:50 | Ninja už: 6030 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Katotočka, toto je moooc pekná poviedka... Je taká reálna.... Taká o každom... Skoro každom Laughing out loud
Vidím Hin, vidím seba... Vidím v tom iných....
Krásne Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Pá, 2009-01-30 22:02 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Hvězdičko, já jsem nevěděla, že mě znáš, a to tak dobře. Eye-wink Každý sám sobě nepřítelem. Je to tak, krásně jsi to napsala.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Pá, 2009-01-30 23:35 | Ninja už: 5862 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Děkuju moc Laughing out loud
Jak teď zjišťuji, vlastně jsem napsala to, co cítíme každý Laughing out loud
*Aspoň v tom nejsem sama XP*

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Pá, 2009-01-30 21:11 | Ninja už: 5951 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Popravdě když jsem to četla, představovala jsem si i sama sebe, protože jsi popsala něco, co já každodenně prožívám. To je ale od věci. Tahle povídka je výjimečná, jedinečná, je to jako ten jediný zbylý lístek na uschlém stromě. Stále se tam drží, nechce se vzdát a má na to taky právo. Protože je prostě dokonalý. Myslím, že to mělo hodně kouzla i v tom, že to bylo taky o tobě. Měla jsi hodně možností vžít se do toho plnou silou a to jsi taky udělala. Zaslouží si to jenom chválu, nic jiného ti na to neřeknu.


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Pá, 2009-01-30 21:17 | Ninja už: 5862 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Moc ti děkuji Laughing out loud
Máš pravdu, je to o mně a taky tenhle boj prožívám každý den Ty kámo, co sis dal?!