manga_preview
Boruto TBV 07

Jedna navíc


Slunce nad obzorem se sklánělo pořád níž a níž. Nebe zvolna měnilo barvu ze světle modré na purpurovou, až na západě zahořelo ohnivě rudou. Od východu se pomalu přikrádal soumrak a s každým jeho krokem se okolní lesy utápěly v černotě. Brzy měla vládu nad světem převzít noc...
A Tobi ještě nebyl doma.
Konan nervózně popocházela po místnosti, ruce založené na prsou. Občas významně vzdychla, aby dala ostatním obyvatelům jeskynní skrýše najevo, že by se o Tobiho osud měli začít také zajímat. Bohužel vzdychala marně.
Muži, blond chlapci, modrá zvířátka a schizofrenní rostliny si užívali poklidného večera a nepřítomnost rušivého oranžového elementu jim naprosto vyhovovala.
Kisame s Deidarou se věnovali přípravě jídla, Pein relaxoval s nohama na stole, Itachi dělal kdovíco ve svém pokoji. Kakuzu byl v mimořádně dobrém rozmaru, takže pomáhal svému parťákovi brousit kosu a Zetsova bílá polovina trpělivě vysvětlovala černé, že k večeři budou opravdu jenom těstoviny se sýrovou omáčkou.
"Copak jsem nějakej blbej vegetarián? Ještě mi řekni, že od zítra se krmíme zrním a já vystupuju z týhle organizace!!!" soptil Černý a z oka mu sršely blesky.
"Uklidni se a nedělej zbytečné scény," snažil se ho kultivovaným tónem utišit Bílý. "Maso jsme měli včera."
"Jak můžeš říkat té vychrtlé veverce maso?!" vypísnul Černý zoufale.
Dřív, než ubohý rozpolcený Zetsu začal sám sebe škrtit, se rozletěly dveře a na jejich prahu stanul Tobi.
"Tobi něco našel!" zavřískl vzápětí vysokým hláskem, ze kterého by i hluchému naskočila husí kůže.
Hidan se strašně lekl, ohnal se kosou a chudáku Kakuzovi málem useknul hlavu. Dei s Kisamem zamávali na pozdrav vařečkama. Konan naposledy vzdychla, tentokrát však úlevou. Itachi vyletěl z pokoje rychlostí shurikenu v nejvyšších otáčkách. Pein zcela nevzrušeně pokračoval v zevlování...
"Tobi něco našel!" zopakoval Tobi nadšeně. Teprve teď si ostatní uvědomili, že v náručí svírá malý uzlíček omotaný bílou látkou.
"Tobi něco na...," pokusil se začít potřetí, ale to už k němu přiskočil Itachi a vytrhl mu balíček z rukou.
"Co to-" Vzápětí se zajíkl, zesinal, vytřeštil oči. Pak se roztřeseným krokem vydal směrem ke Konan, předal jí Tobiho objev, který ho tak vyděsil a prásknul sebou na gauč vedle Peina.
Konan nejprv zareagovala podobně, pak se ale rozzářila štěstím.
"Ťuťuťu," prohlásila, položila balíček na stůl a jala se ho rozbalovat.
Podivné zvuky vylákaly Kisameho a Deidaru z kuchyně. Deidei olizoval vařečku a zvědavě brousil kolem stolu. Když Konan odhalila obsah plátěného zavazadla, Deidara vařečku upustil a zhroutil se Kisamemu do náruče.
Pein vyskočil a zůstal šokovaně zírat: "To... to... to... je..."
"To je miminko!"
vypísknul Tobi.

"Super," odpověděl Itachi, který se konečně vzpamatoval z počáteční strnulosti. "A co s ním jako budeme dělat?"
"Budu si s ním hrát!" poskakoval Tobi a tahal Konan za plášť, aby ho k miminku pustila. "Teď mu dám svoje autíčka a až bude větší, naučím ho hrát fotbal!"
"Dyť je to holka, k***a,"
zahlásil Hidan, který nakukoval šokovanému Peinovi přes rameno.
"Nemluv mi tu před tím dítětem sprostě!" setřela ho Konan.
Jashinův služebník se urazil, dotčeně se otočil na patě a důstojně odkráčel ven. Samozřejmě za sebou nezapomněl demonstrativně práskout dveřmi.
Itachi překročil umdleného Deidaru, odstrčil ztuhlého Peina a odtáhl Tobiho za ucho. "Zopakuju to ještě jednou, jelikož mě evidentně někteří neslyšeli... Co s ním budeme dělat?!" zařval Konan do ucha, až chudinka nadskočila.
O vteřinu později však Uchihovi vlepila parádní facku. "Co s NÍ budeme dělat?" zdůraznila. "Necháme si ji, jak jinak!"
Kisame dloubnul do Peina: "Šéfe, neměli bysme se k tomu taky nějak vyjádřit?"
Pein zatřásl hlavou, zamrkal Rinneganem a vykoktal: "Já... já... ze mě je táta!"
"Ne!"
zavřeštěl Tobi mnoucí si zčervenalé ucho. "Tobi ho našel, Tobi je jeho táta!"
"Tobi, říkal jsem ti, že je to holka, k***a!"
ozval se Hidan nakukující do sídla otevřeným oknem.
Konan po něm mrštila použitou plínkou...

O hodinu později nejnovější členka Akatsuki spokojeně spala zabalená do Hidanova pláště. Utlačovaný Jashinista byl vyslán do nejbližší vesnice pro zásobu plenek, sunaru, přesnídávek, dětské kosmetiky a dalších potřebných věcí.
Kakuzu seděl na zemi a ze všech kousků látek, které se mu podařilo v úkrytu najít, sešíval dupačky.
Tobimu se podařilo přesvědčit Deidaru, že s miminkem bude ještě spousta srandy, a tak tedy společně houpali kolíbku, kterou pro malou vyrobil Zetsu. Ten seděl v koutku a pozoroval Konan s Peinem, alias pyšné rodiče, kterak se hádají, jak se jejich dítě bude jmenovat.
"Kayo!" dupla si Konan.
"Ne, bude se jmenovat Marianna!" vykřikl Pein a důležitě mával rukama.
"Kayo! To je aspoň normální japonské jméno. Marianna zní jako... jako jméno pitomé blondýny z telenovely!"
"Dobře, tak vybereme japonský jméno, ale zrovna Kayo se mi nelíbí!"
štěkal dál Leader jako vzteklej vořech.
"Co se ti na něm nelíbí?! Znamená to ´Krásná generace´ a to je podle mě dost symbolické. Ona bude nová krev Akatsuki!"
"Shinju,"
řekl z ničeho nic Bílý, tedy levá polovina Zetsu.
"Hai," zcela nezvykle s ním souhlasil Černý.
Pein nakrabatil čelo a nakrčil nos, až mu o sebe zazvonily piercingy. "A to znamená co?"
"Perla,"
ozvalo se ode dveří. To dorazil Hidan s nákupem. Praštil na zem se dvěma těžkými taškami a šel omrknout spící holčičku.

A tak začal nový život Shinju, nejmladší členky Akatsuki,
kunoichi, která jednou změní osud celého světa...



Poznámky: 

Muahaha, to je ale konina, co? Laughing out loud
Na to, že jsem to psala tři dny, uznávám, že to neni nic moc. Chtěla jsem touhle povídkou oslavit roční výročí pobytu na konoze, tak snad se to aspoň někomu zalíbí. Protože i já jsem tu ta "jedna navíc" a těší mě, že mě tu takovou dobu akceptujete. Eye-wink

Hlavně bych ji ale ráda věnovala Styron Leonydě, na oplátku za Ženu mnoha tváří. Smiling Ehm... původně to taky měla být RLF, ale nějak se to zvrtlo, takže gomen, Styron. Laughing out loud

4.91892
Průměr: 4.9 (37 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele wishtobeslim
Vložil wishtobeslim, St, 2009-03-11 11:19 | Ninja už: 6099 dní, Příspěvků: 597 | Autor je: Prostý občan

Tadádada, tadádada, svět Tobíííííí, tadádada, tadádada, svět Tobííí! Tobi má modrou rybku a taky pastelku, to je svět Tobíííííí...ehm, to nic, já jenom, že mi Tobi hrozně připomíná Elma ze Sezamové ulice Laughing out loud
Milounká povídka, jen co je pravda, Marianna, lol Laughing out loud

Obrázek uživatele Akasun
Vložil Akasun, Út, 2009-03-03 21:51 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 403 | Autor je: Prostý občan

"Tobi, říkal jsem ti, že je to holka, k***a!" a Vzteklej vořech? Laughing out loud Laughing out loud ... no mám dost ... tahle povídka mě vážně, ale vážně rozesmála Laughing out loud ... víc takových Laughing out loud

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, Út, 2009-03-03 21:51 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

jůůůů hAničko to je zlaté ^-^ močinky mučk xD Tobík byl tak miloučký a pak Hidan s těmi jeho "k***a" xD úžasní jsou a já ci pokračováníííí mocinky prosím, byla by to úžasná povídka a ten obrázek je tak .... sladký Laughing out loud maličká Kayo Shinju

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Út, 2009-03-03 21:59 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

A Matrix vás oba zničí! xD

Jinak dík moc za pochvalu, ale teďkonc mám pozastavené veškeré psaní, protože mám pozastavený i mozek. Laughing out loud Ptáte-li se proč, pak snad postačí, když napíšu jediné - letní sraz. xD

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele ღ Zetsu Nero ღ
Vložil ღ Zetsu Nero ღ, Ne, 2009-02-08 21:28 | Ninja už: 5640 dní, Příspěvků: 550 | Autor je: Prostý občan

Je to dobreeeeeee ! :P

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Ne, 2009-02-08 21:26 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

To je úžasný! Jej, chudák holčička Laughing out loud Ehm, bude z toho ta série? Laughing out loud prosím prosím, smutně koukám! Smiling PROSÍÍÍÍÍM!
Já budu protestovat! já chci sérii! tohle je peckózní!

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., So, 2009-02-07 13:33 | Ninja už: 5861 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

KAwaaaaaaaiiiiiii XD pekne pekne pekne XD Dufam ze z toho bude ta seriovka ::DDDDD

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Út, 2009-02-03 23:28 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Ehm... *neví, co k těm pochvalám říct, takže jen mlčí a culí se jak měsíček na hnoji*

Asi z toho bude série, ale napřed bych měla dotáhnout aspoň Miss Konoha. Laughing out loud

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele 3rin3 de la Shika gang
Vložil 3rin3 de la Shi..., Po, 2009-02-02 16:03 | Ninja už: 5790 dní, Příspěvků: 746 | Autor je: Prostý občan

uz dva dni sidli tato poviedka medzi mojimi oblubenymi a az teraz sa mi ju konecne podarilo precitat! a rozhodne nelutujem! predstava hidana ako beha po obchodoch a nahana decke olejceky ma zrazila na zem.bolo to uzasne a myslim ze by to bol vynikajuci prolog ku serii Eye-wink

fajn kedze moje mozgove bunky klesli po ehmmm silvestri na minimum.....nedokazala som vymysliet ziadny originalny podpis (niezeby som niekedy nejaky mala Laughing out loud )
tak len jedno KDE JA TA OSOBA KTORA HOVORILA ZE OSLAVOVAT SILVESTRA S LUDMI KTORYCH VOBEC NEPOZNAM JE SPROSTOST?!!!! no niekto nevie o co tak prichadza Sticking out tongue

Obrázek uživatele Hagiku Biseki
Vložil Hagiku Biseki, Ne, 2009-02-01 20:22 | Ninja už: 5779 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Tsunadin poskok

Po prvé: Prajem šecko naj k rôčku.
Po druhé: Ten obrázok je parádny. Smiling
Po tretie: Čo sa týka poviedky čistá chechtanica a bola by škoda nerozvinúť skvelý nápad do série. Veľmi príjemné čítanie. Eye-wink

FF BY HAGIKU
YURI FAN Ano i já jsem Yurifanista Kakashi YES Smiling



Máš niečo čoho sa chceš zbaviť, alebo naopak niečo hladáš, tak neváhaj a pridaj sa do fb skupiny Anime a Manga Burza! Kakashi YES
http://www.facebook.com/groups/478036032208994/

Obrázek uživatele Ayu no Baka
Vložil Ayu no Baka, Ne, 2009-02-01 17:58 | Ninja už: 5870 dní, Příspěvků: 2119 | Autor je: Prostý občan

to bolo uzasne xD a aj ten obrazok je superny xD

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Ne, 2009-02-01 17:15 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

To je krásná povídka, neodtrhla jsem se od ní, ani když se dole rozpoutala bitva kdo sní víc zákusků (na mě toho moc nezbyde). hAni ty tvoje nápady jsou boží

Obrázek uživatele Yumi_zrůda
Vložil Yumi_zrůda, Ne, 2009-02-01 16:15 | Ninja už: 5670 dní, Příspěvků: 404 | Autor je: Prostý občan

skvela povidka! Laughing out loud hAnko, napiš sérii, tohle je fakt boží! xD ploosim Laughing out loud

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Ne, 2009-02-01 15:21 | Ninja už: 5854 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Yosh...paráda! Lutujem ju chudiatko...Nechcem si to u Akatsuki predstaviť za takých 8 rokov xDD Ale vlastne na to by si mohla nadviazať a napísať sériu nie? V jednej by mala 10 rokov v druhej 12 atď. No to by bolo o zábavu vystarané xDD

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Ne, 2009-02-01 11:08 | Ninja už: 5700 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

přimlouvám se o pokračování, ale nebudu tě do toho nutit, že? Takže se mi to líbí, jak jinak Laughing out loud Eye-wink

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele Hamano Ayumu
Vložil Hamano Ayumu, Ne, 2009-02-01 11:03 | Ninja už: 6132 dní, Příspěvků: 802 | Autor je: Prostý občan

Konečně jsem se dostala k tomu, abych něco přes třes kvůli smíchu něco napsala Laughing out loud Musím říci, že tohle byla fakt paráda. Představa Akatsuki v téhle situaci mě takřka dostává do kolen Laughing out loud No, a pak obrázek na konec je poslední kapka do hrobu Laughing out loud Příčina smrti: zardoušení smíchem Laughing out loud Aspoň umřu s úsměvem na rtech Laughing out loud Eye-wink

Z láskyTak jo xD Dovoluji si dneškem sama sebe prohlásit za největšího Gaarofila na světě Laughing out loud
Já ho prostě M-I-L-U-J-I-!!!!!Z lásky

Vzdělání umožňuje člověku zlobit se nad věcmi ve všech koutech světa. (Můj případ xD )
Lež je velmi nekvalitní náhražkou pravdy, avšak jedinou, kterou se až dosud podařilo vynalézt.
Autor: Hubbard Elbert
.

Teprve když zdravý onemocní, uvědomí si, co měl.
Autor: Carlyle Thomas

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Ne, 2009-02-01 08:30 | Ninja už: 5749 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Hehe... vůbec nevadí, že se ti to zvrtlo, já se u toho děsně nasmála Smiling A přimlouvám se za pokráčko Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Kumiko--chan
Vložil Kumiko--chan, So, 2009-01-31 23:28 | Ninja už: 5704 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Prostý občan

prceeeeek Laughing out loud tak tohle je skvělý!!! prcek... no dobře, prckovice Laughing out loud pěkný hAni, pěknýýý! Laughing out loud




2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., So, 2009-01-31 23:15 | Ninja už: 5811 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Čim dýl se pokoušim psát komenty k povídkám, tim víc si uvědomuju, že je naprosto nemožné napsat každý koment jinačí, když mají všechny stejné chválící poslání. xD Tudíž si tadyk představ další komentář plnej chváli a tu chválu si asi tak zdvojnásob a budeš mít to, co tak nesmyslně okecávám - To bylo boží! xD


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Lonely Soul
Vložil Lonely Soul, So, 2009-01-31 23:00 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Mne sa to páčilo XD Akatsukiáči v dosť nezvyčajnej situácii - to zabere vždy XD Ešte by ma zaujímalo, ako si s ňou poradili neskor, keď jej začali rásť zúbky... keď sa dostala do puberty... XD

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, So, 2009-01-31 22:53 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Hehe, díky moc. ^^ Ten obrázek bylo to nejmenší. Zmákla jsem ho v práci, protože už mi hrabalo z plastových oken. Laughing out loud
Pozadí s mráčkama + černobílá fotka mimina + obyčejné Malování. Smiling

Sakuriatko... alias sorafay xD - koniec začiatkom... hm... že bych z toho udělala sérii...? Laughing out loud

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Satake
Vložil Satake, So, 2009-01-31 22:57 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 945 | Autor je: Prostý občan

To by bylo fajn Smiling Moc by me zajimalo, jaky bude mit Hidan vychovny efekt na to dite XD *porad mi to vrta hlavou*

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2009-01-31 22:57 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Presne toto ma napadlo Eye-wink
Ale či by sa ti do toho chcelo.... Smiling
Popri plastových oknách xDDDDDDDDDDDDDDD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Rieko
Vložil Rieko, So, 2009-01-31 22:49 | Ninja už: 5568 dní, Příspěvků: 75 | Autor je: Prostý občan

TEN OBRÁZEK!!! *má záchvat smíchu* to nemá chybu XDDDDD

Obrázek uživatele Satake
Vložil Satake, So, 2009-01-31 22:43 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 945 | Autor je: Prostý občan

Mwhahaha XD Cele to bylo pekne... *stale si predstavuje Hidana, jak v obchode pro matky nakupuje pleny a u toho nadava* Ale korunu tomu nasadil ten obrazek XD Fakt mazec XD
Za pet! XD

Obrázek uživatele Lineral
Vložil Lineral, So, 2009-01-31 22:38 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 696 | Autor je: Editor fóra, Prostý občan

To je zlatééé ^^ Už teď ji lituju, vyrůstat s nimi Laughing out loud Užije si dost srandy, jestli o ní bude dál psát hAnii Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2009-01-31 22:32 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Juuuuj, hAni, to je zlatá poviedočka Laughing out loud
Vždy, keď vidím niekde Akatsuťákov ako opatrovateľky detí, je to také zlaté xDDD
Skvelá poviedočka a fakt dobre zakončená... Koniec začiatkom, super Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.