manga_preview
Boruto TBV 07

Madara a Hashirama – Legendy Konohy opět spolu, část 4. Pravidla

„Cože?“ divil se Madara nad tím, co slyšel od svého bratra, který se však tvářil velmi vážně a nevypadalo, že by jsi dělal srandu.
„Ano, slyšíš dobře, chci abys sis vzal mé oči!“ zopakoval svou předchozí prosbu.
„Ne, nechci, abys trpěl ztrátou očí!“ bránil se Madara.
„Ale bratře, ty mi nerozumíš, až si vezmeš mé oči, tak mě zabiješ a získáním mých očí se možná zastaví tvoje slepota.“ Prorokoval Izuna.
„Nebudu nic riskovat ani tvůj život!“ Možná, že tvé nabídky využiju, myslel si Madara v duchu a už se mu rýsoval plán na to, aby byly splněny jeho nová přání a sny.
Ty staré dávno opustil a musel se stydět, že myslel na něco tak hloupého jako je mírumilovná ninjovská vesnička… Z ničeho nic jsi vzpomněl na to jak vlastně potkal Hashiho a proč se z nich stali tak skvělí přátelé…

Malý Madara se procházel po mýtině, když v tom narazil na stejně starého kluka, který seděl na mýtině a koukal na mraky…
,Kdo je to?‘ přemýšlel chlapec.
Asi mu ten chlapec četl myšlenku, protože se otočil a uviděl kluka stejného věku, vlasů a celkem i rysů, ale byli tu rozdíly. Někdo, kdo by je neznal, tak řekne, že jsou bratři.
„Kdo jsi?“ zeptal se Madara.
„Senju Hashirama, ale všichni mi říkají Hashi. A ty jsi?“ oplatil mu mincí Hashi.
„Já jsem Uchiha Madara,“ představil se.
„A nejsi náhodou synem Uchihy Shitary?“ zajímal se Hashi.
„Ano a ty jsi synem Senju Yoshirama,“ doplnil Madara.
Pak když pochopili, co řekli tak se rozesmáli a Hashi ho pozval, aby si také lehl a koukali se na mraky…

Madara ze sebe tyto vzpomínky rychle setřásl, protože nechtěl myslet na minulost, ve které byl tolik šťastný a spokojený…

Naproti tomu Hashi se teď více než kdy dřív vracel do minulosti a to také díky malému Sarutobimu, který si získal jeho lásku a náklonnost a samozřejmě i Tobi byl ze Sarutobiho unešen.
„Strejdo?“ zeptal se Saru.
„Ano?“
„Kdo je ten muž na té fotce?“ zajímalo chlapce.
„To? To je můj otec Yoshirama a vedle něho je moje matka Kanari. Právě čekala naši sestřičku, ale bohužel zemřela dřív než vůbec přišla na svět,“ vylil si své srdce Hashi.
„A tvá matka?“ ptal se dál Saru a Hashi mu to pověděl, protože musel částečně ze sebe ten smutek ze ztráty přítele dostat.
„Také zemřela a moje sestra by měla krásné jméno Tsunade.“
„Ano, to je vážně pěkné jméno,“ souhlasil Sarutobi.
Tohoto rozhovoru se účastnil i Tobi, který stál opodál a vzpomínal na ty doby, které byly plné smíchu a radosti.
A momentálně neměl žádného přítele, s kterým by si dokonale rozuměl. I když Izunu potkával, tak kolem sebe prošly mlčky nebo jen si pokývali hlavami, protože dostali od svých bratrů důrazně zakázáno se vídat, ale jednou to porušili a ani nevěděli jak, ale vymysleli usmiřovací akci.
A Tobi ji začal uskutečňovat stejně tak Izuna.

„Brácha?“ vyrušil je Tobi.
„Ano?“
„Potřeboval bych helfnout,“ řekl Tobi.
„S čímpak potřebuje můj bratříček pomoci?“ divil se Hashi.
„S jednou dívkou,“ a bylo to venku, ale byla to částečně pravda.
Hashiramovi se rozsvítila tvář jako stowattové žárovce a připomněl mu: „No to je dost a kdo je ta šťastná?“
„Uchiha Amari.“
„Snad ne Madarova sestřenice?“ zaúpěl Hashirama.
„Jo, ale já nevím jak na ni. Pořád je pryč a každou chvíli není doma.“
„Pokud ji miluješ, vzdej se jí, ona pro tebe není ta pravá.“ Nedal se Hashi obměkčit.
„To nikdy a já ji získám a basta!“ dupl si nohou a zmizel.
„Tady budu muset nastolit nějaká pravidla nebo se z toho stane zvyk.“ Přemýšlel nahlas Hashi a Saru se zeptal: „A proč si ji nemůže vzít?“
„Protože je z klanu, s kterým nemáme velmi špatné vztahy.“ Vysvětlil Sarutobim situaci.
„Ahá a proč se teda neusmíříte, když jste kdysi tak pěkně vycházeli a byli přáteli?“ na svůj osmiletý věk byl Sarutobi chytrý chlapec.
„To není tak snadné…“ dál vysvětloval Hashi a chlapec poslouchal.

Asi za týden Hashiho syn oznámil, že jeho žena je těhotná. Hashi hned na něho uhodil:
„Pokud to bude děvče, pojmenuješ ji Tsunade a pokud to bude kluk tak si s jeho jménem dělej co chceš!“
„Ale tati…“ chtěla začít protestovat Teshi, ale byl zastaven svým otcem.
„Prostě to tak bude a tečka! Existují pravidla a ty se jimi budeš řídit také, jasné?“
„Ano, otče, ale já ti chtěl navrhnout, to samé s těmi jmény. Holčičku nazveme Tsunade a kluka po strýčkovi,“ oznámil klidným hlasem Teshi.
Hashi jak to vyslechl, tak se za sebe styděl a myslel si: ,Co se to se mnou děje? Snad nepřicházím o rozum jako Madara.‘
„Promiň, ani nevím proč jsem na tebe tak vyjel asi začínám senilně,“ zažertoval Hashi, i když do smíchu mu tedy rozhodně nebylo.
„To nic, já tě chápu není lehké vést klan, zvládat své problémy a vůbec nesenilníš naopak jsi ve svých nejlepších letech. Copak je devětadvacet let nějaký zločin?“ snažil se utěšit Teshi, ale moc mu to nešlo. Hashi se po těch slovech už neudržel a začal plakat, ale tak srdceryvným způsobem, že ho syn objal a pořád na něho něco mluvil jakoby byl malé dítě. Když se Hashi uklidnil, tak šel společně se synem k nim domů a tam si udělali menší piknik.

Madara měl jiné starosti jeho sestřenice mu oznámila, že se bude vdávat a že jejím manželem se stane Senju Tobirama.
„Tak to ne! Toho zmetka si nevezmeš jenom přes mou mrtvolu!“ rozčiloval se Madara.
„Bratránku, já ho miluji a už jsem mluvila i s Izunou souhlasí.“ Bránila se statečně Amari.
„Ten taky souhlasí se vším, co mu kdo řekne, ale moje slovo je víc než mého bratra a já říkám: Ne!“
„Tak dobře, ale potom si nestěžuj na následky!“ varovala ho Amari a v mžiku byla pryč.
„ÁÁÁÁ!“ zařval tak mocně, že ho mohlo být slyšet i ve velmi vzdálené vesnici…
„Madaro-sama, co se stalo?“ chtěl vědět jeho synovec.
„Nic, ale ode dneška budu muset nastolit jistá pravidla!“ řekl, když se malinko uklidnil.
„Mám donést svitek, inkoust?“ zeptal se další z Uchihů, kteří byli poblíž.
„Jo a fofrem!“ rozkázal Madara.
Pravidla byly krutá, ale co měl jiného dělat, když měl tak neposlušné příbuzné a ke všemu své podřízené?
Ovšem Amari se o těch pravidlech nikdy nedozvěděla, protože na další misi byla zabita.
Tobi tak ztratil svou lásku a zařekl se, že se už nikdy nezamiluje a to dodržel.
Hashi ani Madara nikdy nepřišli na ten usmiřovací plán, který selhal už na samém bodě vzniku.
A právě v těchto časech se zrodila Konoha, která se stane domovem plných nadaných ninjů…

Poznámky: 

No další dílek tento je trošku o ničem, ale myslím, že se povedl.
Tak se příště můžete těšit na volbu hlavy vesnice a vyjmutí očí...

4.81818
Průměr: 4.8 (22 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Fox6448
Vložil Fox6448, Čt, 2014-04-10 22:31 | Ninja už: 3641 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Je to úžasné. Čte se to opravdu skvěle. Madara je jedna z mých oblíbených postav a tahle povídka je velice slibná. Arigato!

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2014-04-11 17:52 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Fox6448: Cením si toho a děkuji. Smiling

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Itachi no Kami
Vložil Itachi no Kami, Čt, 2011-01-13 18:57 | Ninja už: 5151 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Prepáč, ale už niekoľkokrát som zbadal takéto preklepy :

Hashimu se rozsvítila tvář jako stowattové žárovce a připomněl mu: „No to je dost a kdo je ta šťastná?“
„Uchiha Amari.“
„Snad ne Madarova sestřenice?“ zaúpěl Madara.

A bolo ich viac aj v predošlých dieloch..... ja viem že reagujem po dvoch rokoch, len mi to proste vadilo.....

"Najväčší stupeň ovládania je, keď si myslíte, že ste slobodní."

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2011-01-13 21:17 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Itachi4823: Gome, za ty překlepy, ale word si dělá co chce a jak to čteš po třetí, tak jsem se v tom ztrácela x) ale tady je napravené Smiling

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Itachi no Kami
Vložil Itachi no Kami, Pá, 2011-01-14 15:43 | Ninja už: 5151 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Arigato Smiling

"Najväčší stupeň ovládania je, keď si myslíte, že ste slobodní."

Obrázek uživatele Kisák
Vložil Kisák, Čt, 2010-01-21 20:03 | Ninja už: 5425 dní, Příspěvků: 522 | Autor je: Pěstitel rýže

oh uzasne.... akorat sem nepostrehl jednu vec:D jak se postvali:D

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2010-01-21 20:06 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Kisak: To bude řečeno v dalších dílech Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele 5th Kazekage
Vložil 5th Kazekage, Pá, 2009-09-18 18:56 | Ninja už: 5507 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

to sa mi páčilo Eye-wink super diel

Obrázek uživatele EmiLi-Sasori
Vložil EmiLi-Sasori, Út, 2009-03-31 15:20 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Pěkný a povedený díůl..hej fakt sorry že nemám extra koemtáře xD

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2009-09-18 18:59 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

EmiLi-Sasori: Ja taky nemam extra dekovne komenty, ze?

5th Kazekage: Jen si je vychutnej...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2009-01-25 10:16 | Ninja už: 6009 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Hm, aj som sa pri tom smiala a moc xDD Mali teda problémov xDD
No jo, ale koniec už bol smutný...
Som zvedavá, čo si na nás pripraviš v ďalších častiach, táto bola vážne skvelá Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, So, 2009-01-24 21:31 | Ninja už: 5732 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Volba hlavy vesnice, nůůůda jako vždy fandím vítězi, ale vyjmutí očííí ... oujéé bude to hodně krvavé?? *nechává proudit divokou fantazii* já se tak těším ..

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2009-01-25 15:58 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Ivanescence: No a taky tam přibyde jaksi nová událost, takže se to natáhne ještě víc Eye-wink

sorafay: No lehké to nemaj, ale to uvidíš, co všechno se ještě stane... Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, So, 2009-01-24 10:24 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

jelikoz po ranu absolutne vubec nevim co napsat k povidkam tak napisu toto:ani trochu me nestve ze to obcas uspechavas,protoze me se tato povidka hafo libi=Da budu pokud mozno trpelive cekat,az se objevi dalsi=)

Obrázek uživatele helgast
Vložil helgast, Pá, 2009-01-23 19:39 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Prostý občan

pekny dil ktery je kvalitne napsany ale myslim ze to začina ztracet kvality nevim proč ale podle me je to tak( moc to uspechavas ten dej..)

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2009-01-23 19:52 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

helgast: No možná to tak vypadá, že je to uspěchaný, ale má to svůj účel, který vyjde až na konci Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele helgast
Vložil helgast, Pá, 2009-01-23 21:34 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Prostý občan

tim padem se omlouvam za kritiku.nevedel jsem za ta uspechanost je zamerna..

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, So, 2009-01-24 16:22 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

helgast: V pohodě, příště do pisnu do poznámek ;)Je tam ještě hodně věcí, které se musí vyřešit a od příštího dílu se budou jednotlivé záležitosti odkrývat... Ale to si počkej na příští díl

ajima: Díky a tak komenty piš odpoledne a máš to vyřešený Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska