manga_preview
Boruto TBV 13

Chlapec z jiného světa: Čas příprav 010

Druhý den si Kaze a Hinata daly sraz před Ichiraku. Chtěly společně probrat nejnovější zprávy a zavedly i řeč na to, co to včera mohlo být za pocit nebo předtuchu.
„No, nevím, ale mě to připadalo spíš jako předtucha, že se něco stane.“ Řekla Kaze a v hlase se jí objevila úzkost.
„Taky si to myslím, ale nejsem si jistá, ale cítila jsem, že moje dítě se necítí zrovna nejlíp.“ Prozradila Hinata, to se stalo, když také prováděla to jutsu.
„No. Měly bychom jít za hokage, aby vyslala skupinky na obhlídku blízkého okolí.“ Zkusila to Kaze.
„To je dobrý nápad.“ Souhlasila Hinata.
Zaplatily a vydaly se směr hokageho kancelář, ale jak tak šly, tak se před nimi náhle objevil jeden tým, který byl v hrozném stavu. Všichni členové měli četná zranění a byli na pokraji svých sil.
Hinata a Kaze jim pomohly do nemocnice a velitel týmu jim poděkoval za pomoc a ony, že to nestálo za řeč.
„Kdy se vám to narodí?“ zajímal se kapitán, jménem Neshi.
„Za pár dní.“ Odpověděla Hinata.
„Ahá a ještě jednou děkujeme za pomoc.“
„Není zač a kdo vás, tak zřídil?“ chtěla vědět Kaze a doufala, že to nebude odpověď, které se bála, ale byla řečena:
„Byl to jakýsi tvor, který vypadal jako ďábel sám, dlouhé špičaté zuby, krvavě rudé oči, hodně podobné Sharinganu, srst měl v barvě černé s šedivými místy a ty nejdelší drápy, které jsme viděli. Byla to hrůza a je malý zázrak, že jme to přežili.“ Sdělil jim svoje zážitky Neshi a poté se vydal za sestrou, která by ho ošetřila.
Hinatě a Kaze se potvrdili obavy a teď alespoň měly důkaz, že se jim to nezdálo.

Kancelář hokage

„Tsunade-sama, máme pro vás důkaz, že jsme se nemýlily.“ Začala Kaze, ale Tsunade jim odpověděla:
„Ano já vím, teď jsem obdržela zprávu o tom týmu a že jste jim pomohly.“
„Je to tak a chtěly jsme vám navrhnout…“ nedořekla Hinata.
„Abych vyslala průzkumné týmy, že?“ dopověděla za Hinatu Tsunade.
„Hai.“ Odsouhlasily Kaze a Hinata.

Blízko Konohy

„Tady se utáboříme!“ zavelel mladík a jeho dívka souhlasila. Do Konohy to už stejně nestihnou a lepší je se utábořit.
„Vybrals pěkné místo.“ Pochválila svého partnera Kanari.
„Taky si myslím a myslíš, že by tvoji rodiče mě měli rádi?“ zeptal se Hoshi.
„Myslím, že jo, ale musíš být na ně opatrný.“ Varovala ho Kanari.
„Neboj to budu a na tebe taky. Miluji tě.“ Vyznal jí lásku Hoshi.
„Já tebe taky.“ A s těmito slovy zalezli do stanu a začali se líbat, ale náhle uslyšeli prasknout větev a Hoshi řekl:
„Jdu se podívat, co to je, ale asi to bude buď divoká zvěř nebo vracející se tým, který spěchá domů.“
A od těch slov ho neviděla ani neslyšela, protože za chvíli se i ona stala obětí toho tvora, který byl už blízko svého cíle…

Blízko Konohy o dvě hodiny později

Hiashi a jeho tým se vrátili z obhlídky, ale nic nenašli, ale zato Nejiho skupinka našla tábořiště, ale úplně prázdné a se spoustou krvavých stop, které nikam nevedly…
Ani Narutův, Shinův, Kibův, Kakashiho tým nic nenašli snad až na své vlastní stopy.

Zvučná

„Orochimaru-sama, ten tvor, proč jste ho chtěl, aby měl Sharingan?“ zajímal se Kabuto.
„Aby to bylo zajímavější a Sasuke vůbec neví, že jsem jeho oči podrobil velmi zevrubné kontrole a tak to také zůstane!“ a podíval se na Kabuta tím svým pohledem, který říkal: „Řekneš to a já tě zabiju!“
„Jistě, Orochimaru-sama.“ Řekl Kabuto.
„A víš, co je ještě zajímavější?“ zeptal se Orochimaru.
„Ne, ale tuším to.“ Odpověděl Kabuto.
„Koho jenom škrábne, nebo nějak zraní stane se také tím tvorem, kterého jsem pojmenoval Shira.“ Řekl Orochimaru.
„Takže jeden úplně stačí. Pokouše jakéhokoliv člověka a on se změní na něho a tak dále.“ Zhodnotil Kabuto a zcela správně.
„Konoha je naše, tentokrát vyhrajeme!“ olízl se jazykem a z jeho očí bylo vidět, že se už nemůže dočkat vítězství, ale netušil, že jsou posloucháni a tomu člověku se to ani za mák nelíbilo a tak musel něco udělat!

Konoha - knihovna

Shikamaru se právě probíral knihami, ve kterých byly zapsány všechny legendy o všech zvířatech a vedle něho se činil Lee a Genma.
„Tohle je, ale otrava!“ stěžoval si již pokolikáté Shiki a Genma mu řekl:
„Přestaň si stěžovat a dělej!“
Když v tom Lee zařval, i když v knihovnách má být klid:
„Mám to! Tomu nebude věřit!“
Oba dva přispěchali k Leemu a nakoukli mu přes rameno a viděli tam fotografii, na které byl vyobrazen tvor s dlouhými drápy, černou srstí a červenýma očima, ale to nebyly ty, které popsal tým. Psalo se tam:
,Tento tvor je nebezpečný ve svých útocích, protože svými drápy dokáže smrtelně zranit svou oběť. Jmenuje se Shira, ale je dokázáno, že Shira byl vyhuben a není proto důvod k obavám, že ho někde potkáte.‘
„No to je vskutku zajímavé.“ Neodpustil si Lee.
„To je a musíme to oznámit hokage.“ Řekl Shiki a všichni se vydaly směr kancelář, ale nevšimli si, že pod tímto krátkým sdělením je ještě jeden odstavec a tam se píše:
,Zásah jeho drápy je pro oběť nebezpečné, protože se za pár dní změní v jednoho z nich.‘
Ale tento odstavec byl napsán malým písmem. Asi autor té knihy to nepovažoval za důležité napsat to větším písmem…

Hyuuga sídlo

„Tak, co víme?“ ptal se Neji.
A Hinata a Kaze vše pověděly o tom týmu, tábořišti a také to o tom tvorovi jménem Shira.
„Jak je možné, že vy víte vždycky všechno!“ divil se Naruto.
„No asi jsme na správném místě v pravý čas, ty truhlíku.“ Řekla Hinata.
„Já nejsem žádný truhlík.“ Bránil se Naruto, ale dál v hovoru nedostali šanci protože se tam objevila Mizushima a za ní Kumiko a Minato, kteří nemohly usnout a tak šli za rodiči.
Kvůli bezpečnosti se dohodli, že nějaký čas budou všichni přítomní bydlet v Hyuuga sídle.
Dětem řekli, že to bude takové malé dobrodružství.
„Copak se děje?“ zeptal se Hiashi.
„Tati, my nemůžeme spát.“ Řekla Kumiko.
„A pročpak?“ zajímala se TenTen.
„My nevíme, ale máme z něčeho strach.“ Sdělil Minato.
„Nemáte čeho, když je tu úžasný otec Naruto-ttebayo!“ chlubil se Naruto jako za starých časů a tím dodal odvahu dětem, které šla uložit Kaze.

Blízko Konohy

Nastal jeho čas a svým dětem předal vzkaz ve zvířecí řeči:
„Je čas! Zítra je úplněk a zaútočíme na nepřátelé našeho pána Orochimaru-sama. Nakažte, co nejvíce lidí! Zítra se dočkáme a nastane náš čas!“
Tým, který byl v nemocnici dostal zprávu a i dvojice, která se nacházela blízko Konohy.

Poznámky: 

Tak tady tady máte další dílek tentokrát trošku temnější. Opět to vede zajímavým směrem, ale já si nemůžu pomoct, ale tak snad se vám díl bude líbit.
Komenty vítány Kakashi YES

4.88
Průměr: 4.9 (25 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Uchiha Luther
Vložil Uchiha Luther, St, 2020-11-11 13:25 | Ninja už: 5956 dní, Příspěvků: 157 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise PM: Tedy, jestli něco nesnáším, tak to jsou hororové příběhy, kde vždycky zařvou nějací nic netušící hodní nevinní lidé, ideálně milenci. No fuj. Nicméně tím se mi ten netvor dostatečně zhnusil natolik, že budu doufat, že ho hrdinky a hrdinové rychle vyřídí. (Spíš hrdinky. Když tak na to koukám...)

Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Ne, 2017-09-03 19:32 | Ninja už: 5081 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Vau, klobúk dole, tak to bolo nádherné s podtónom Hororu. Tak toto mám velice ráda, ak nejde čisto iba o romantiku, či vtip, ale v poviedke nájdem aj trošku toho temna. Ua, som zvedavá koľko ľudí tie potvori nakazia.

Obrázek uživatele Atreides
Vložil Atreides, So, 2013-09-14 08:25 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Student Akademie

Žeby crossover s nějakýma horrorama? Jestli možu tipnout tak sa Sasuke vydá do Konohy. Tohle bude ještě zajímavé.

"War. War never changes..."

Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, Po, 2009-01-19 23:12 | Ninja už: 5914 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

ÁÁÁÁÁ tak to je teda pohroma !!! Jak to, že jsem to ještě nečetla!!! Ale chyba byla naštěstí napravena a je to jako vždy: super,super,super !!

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Po, 2009-01-19 20:39 | Ninja už: 6111 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Krásné, krásně Kaze. Moc povedený dílek už jen díky té temné atmosféře Eye-wink
Copak se nám asi vyvrbí dál?


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Ne, 2009-01-18 21:21 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

jeeeeeeeeeeee,to vypada napinave=DDtoho autora ty knizky by meli zazalovat!

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2013-09-15 01:39 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

ajima: Já vím, ale větší překvapení je, že ten autor je Orochimaru...

Kimm-chan: Jj je to temnější, ale pak na konci to bude světlejší Eye-wink

Ivanescence: Neboj chřipkou to nebude, ale důležité je, že jsi to přečetla Eye-wink

davidjaho: Každý to vidí jinak. Eye-wink A nech se překvapit. Smiling

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska