manga_preview
Boruto TBV 10

Láska na počkanie

Lyra sa veľmi ponáhľala aby nezmeškala hneď prvú hodinu. Prihlásila sa na kurz miznúceho jutsu u mistra Hokageho. Pozrela na svoju pozvánku: ,,bla bla....V učebni č.1065 bla bla....V budove Ninjutsu. Tak konečne našla aspoň budovu a smelo vošla dnu.
Jej oči si museli zvyknúť na náhlu tmu. Bolo tam 7 schodíšť a každé viedlo na inú stranu: ,,Tak a som stratená! Ako si mám vybrať? ´´ pomyslela si Lyra. V tom však obďaleč zbadala osobu...sedela v kresle, ktoré si predtým nevšimla.
Bola to žena s dlhými vlasmi a tajomným úškrnom no na zvráskavenej tvári sa jej javila aj únava a bolesť.
,,Tak aj ty si tu na kurz Miznúceho jutsu? Už si asi dvadsiata, ktorá sa tu nevie zorientovať. Takže pôjdeš hore týmito schodmi,´´ žena ukázala doprava, potom zahneš doprava a tam sú len jedny dvere takže sa nemôžeš pomýliť´´. Lyra sa teda vydala na cestu týmto ,,bludiskom.´´ Za pár minút tam dorazila, trvalo jej to veľmi dlho pretože schody prestala počítať keď ich bolo 254. Oprela sa o stenu a a snažila sa upokojiť a vydýchať. Cítila sa neistá, no i napriek tomu stlačila kľučku, ktorá ihneď povolila. Lyra sa rozhliadla: bolo tam tréningové pole, lavice so stoličkami a tabuľa. Vyzeralo to tam takmer ako v škole.
No z tranzu ju prebral hromový hlas Hokageho: ,,Vitaj, ty asi budeš.. Lyra, však? V poriadku sadni si kde je voľné už sme začali a neprajem si aby sa takéto meškanie opakovalo.´´
Lyra zamrmlala niečo ako : ,,Prepáčte..” rýchlo sa ponáhľala pohľadať si voľné miesto. Miestnosť bola síce obrovská, no i tak tam bolo len zopár voľných miest. Zbadala celkom vzadu sedieť ružovovlasé dievča a tak si prisadla k nej. Až teraz sa mala možnosť poriadne rozhliadnuť zbadala jedny navlas rovnaké dvojčatá - boli to dve blondínky no vyzerali veľmi povrchne.
,,To asi nebude moja partia´´ pomyslela si Lyra. Bolo tam aj zopár iných dievčat, ktoré vyzerali priateľsky, no keď sa pohľadom presunula a na predné lavice jej srdce vynechalo jeden úder. Sedel tam s čiernymi vlasmi, v šatke na hlave, s nádherným záhadným úsmevom na perách a- hľadel na ňu!!! Tento raz jej srdce vynechalo aspoň 3 údery, Nevedela sa spamätať z toho šoku a tak len nemo hľadela na jeho chrbát, už otočený k tabuli.
Z úvodných pokynov nepočula ani slovo, ale jej to však vôbec neprekážalo. Po hodine si ju Hokage zavolal k sebe vraj len na ,,minútku´´. To sa jej ani najmenej nepáčilo, pravdepodobne si všimol, že na hodine vôbec nedávala pozor a navyše bol to starý priateľ jej otca, takže keby sa to doma mala by z toho problém s veľkým P.
,,Vitaj, Lyra.´´ nečakane srdečne ju privítal Hokage.
,,Uuuf´´ pomyslela si, ale aj tak ešte nebolo všetko nebezpečenstvo zažehnané.
,,Chcel by som Ti niekoho predstaviť - toto je môj vnuk Izumo a mohol by Ti ukázať dedinu, kým sa tu zorientuješ. Pravdaže, iba ak budeš chcieť.´´ Ponúkol jej Hokage niekoho, koho ani nepoznala.
,,Izumo! Poď sem prosím ťa na chvíľku.´´ zavolal na svojho vnuka Hokage.
V tom sa otvorili dvere a v nich stál – ON. A znova mal na perách ten nádherný záhadný úsmev. Vyrazilo jej to dych, zakrútila sa jej hlava a takmer odpadla
,,To by bol trapas , prvý krát ho vidím zoči-voči a hneď by som sa mu vvpleštila pred nosom.´´ prebleslo hlavou Lyry.
,,Ahoj,´´ ozval sa znudene Izumo, ,,takže ty si tá nová?´´ spýtal sa. ,,No poď ukážem Ti to tu.´´ povedal a už aj stál pri dverách.
Ešte sa rozlúčil so starým otcom a už aj vyrazili.
Keď vyšli na čerstvý vzduch, trochu sa jej všetko v hlave uležalo, no dovtedy neprehovorila ani slovo a už jej to bolo trápne a tak sa konečne ozvala.
,,Takže ty tiež študuješ miznúce jutsu?´´ spýtala sa.
,,Väčšiu blbosť som sa už opýtať nemohla! Pravdaže ho študuje keď bol na hodine!´´ zúfalo si pomyslela.
,,No vlastne nie z vlastnej vôle. Poslal ma tu otec, vraj aby som sa zdokonalil. No ja vôbec netúžim byť najlepším ninjom v dedine a ísť v šľapajách starého otca. Ja by som sa omnoho radšej vybral do sveta.´´ povedal a nádherne sa usmial.
,, A čo by si chcela robiť ty?´´ spýtal sa. Problém však bol, že ja som vôbec nevedela čo chcem.
,,Vlastne ani neviem, možno niečo ako trénerku.´´ povedala som ani neviem prečo.
,,Hmm u vás máš asi veľa chalanov čo Ťa obletujú, nemám pravdu? Takže niekto odtiaľto by asi nemal šancu.´´ vzdychol si, čo mi úplne vyrazilo dych a len som nemo zamrmlala niečo v tom zmysle: ,,Uhmm ehm´´.
Tak toto som naozaj nečakala, ale nakoniec to nebolo také zlé. Rozprávali sme o budúcnosti a on mi poukazoval asi úplne celú dedinu a ústa sa mu nezastavili.
Keď sme prišli k môjmu internátu, musela som ho upozorniť, že ja už ,,vystupujem´´ aj keď on veľmi dobre vedel, kde bývam.
A tak len smutne zamrmlal niečo ako : ,,Aha, tak škoda no tak ahoj!´´ a bez slova sa pobral.
,,Niekedy na budúce,´´ dodala som s neskrývaním vzrušením v hlase, ,,aspoň dúfam...´´ zamrmlala som si však už len pre seba.
Vošla som dnu a ako v tranze som odomkla svoju izbu, prezliekla sa a vliezla do postele. Najmenej 2 hodiny som rozmýšľala o večeri, ktorý som mala za sebou, keď v tom zrazu zazvonil telefón a...

Poznámky: 

Takže pokračovanie by malo byť čo nevidieť ak mi zverejnia túto FF-ku Smiling Viem, tento diel bol nuda, ale v ďalších plánujem aj romantiku a trošku ,,vzrúša´´ . Tak dúfam, že sa nabudúce stretneme Smiling. A Prosím píšte mi komentíky čo by bolo treba vylepšiť a podobne.A ešte sa ospravedlňujem za pravopis.

4.714285
Průměr: 4.7 (7 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, Út, 2009-01-27 18:49 | Ninja už: 5782 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan

Sticking out tongue ja hovorím, dobre to je Eye-wink
Jop, úprava je svi... teda, učiteľka xD
Ale inak to je pekné, prehľadné atd... (boze co trepem?)
Eye-wink nový talent, a ja objavujem tak neskoro!!?? Shocked

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!

Obrázek uživatele Kyuubi_42
Vložil Kyuubi_42, Po, 2009-01-26 20:01 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

lucka je to super fakt krasne a rychlo pokrackooooo

Obrázek uživatele Jeffo_25jeffo
Vložil Jeffo_25jeffo, Čt, 2009-01-29 17:50 | Ninja už: 5767 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

saqq pokracko uz jeeee ale musim dalsi tyzden cakat kym budem moct pridat dalsiu cast Sad fnuq ALE JA SOM HAOY MNE DALA KOMENT ADMINKA FF-iek hh kukni

Obrázek uživatele Jeffo_25jeffo
Vložil Jeffo_25jeffo, Út, 2009-01-27 13:04 | Ninja už: 5767 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

no len mam akysi nedotatok muzi heheh nekedy sa musis stafit heh no zacatok mam ale... no dufam ale asi to bude skoro lebo som xora ta len sedim za koompoooom Smiling

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2009-01-19 01:00 | Ninja už: 5959 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!