Stojím za tebou
"Hinato! Hinatóóó! Otec tě hledá, kde jsi? Hin- AH!" vypískla drobná dívenka, když zahýbala za roh domu. "Tohle ti nedaruju, takhle mě lekat, Neji-kun!"
Dlouhovlasý shinobi roztáhl koutky do širokého úsměvu. "Gomenasai, Hanabi-sama, já tě vážně neviděl."
"Kdybys aspoň nekecal!" ozvalo se shora a Neji i Hanabi se otočili za hlasem.
Na střeše seděla jejich šedooká příbuzná - starší sestra, mladší sestřenka.
"Moc dobře jsem tě viděla, jak jsi tady číhal," pokračovala s provokativně nakrčeným nosíkem.
"To není pravda!" pokusil se chabě bránit Neji a mával u toho rukama, div neodletěl.
Hinata vstala, odrazila se a ladným saltem měkce dopadla na zem. Než se stihl usadit zvířený písek, tahala Nejiho za culík. Mladý ninja si to však nenechal líbit, bleskově se otočil a v ruce stiskl lem béžového kožíšku.
"Nechte toho, lidi. Hin, shání tě otec a jestli k němu do dvou minut nenaklušeš, budeš mít pěknej průs- AU! Průšvih, chtěla jsem říct průšvih!" opravila se hubatá kunoichi a ukřivděně se držela za rameno, po kterém ji starší sestra plácla.
"No, no, no, tak moc jsem tě zas nepraštila. Mohl bys mě, prosím, pustit, Neji?"
"Jistě," procedil mezi zuby a oprášil jí písek z rukávu. "Ale pamatuj si, že stojím za tebou..."
Stojím za tebou... Otevřela oči. Stojím za tebou... Pomalu se obrátila na bok a vyplivla krev, aby se zbavila té hnusné železité pachuti. Stojím za tebou...
"Neji-kun?"
Ticho.
Zatřásla hlavou a toporně se postavila. Les. Nebo spíš něco, co kdysi bývalo lesem. Pahýly zpřelámaných stromů truchlivě čněly k nočnímu nebi. Vzhlédla. Vysoko nad její hlavou stál měsíc v úplňku a ozařoval smutné bojiště. Nesnesla ten pohled. Nenáviděla to. Na všech bojích a zabíjení nejvíc nesnášela trosky, které po nich zůstávaly. Sklopila zrak k zemi... a zatajil se jí dech. Stála uprostřed dolíku o průměru několika metrů. Co to je? ... Kaiten?!
"Neji!"
Tiše odsunula papírové shoji a vešla do rozlehlé místnosti. Na žíněnce před malým oltářem se zapálenými vonnými tyčinkami klečel nevysoký, ale přesto statný muž.
"Otče?"
Muž promluvil, aniž se otočil. "Hinato, sama víš, že jsi členkou hlavní rodiny. Myslel jsem, že ti to nikdy nebudu muset připomínat. Bohužel musím, protože se jako členka hlavní rodiny nechováš. Hanabi je možná drzá, ale ví, kde je její místo a jaká na ní jednou spočine odpovědnost. Pilně trénuje a zlepšuje se každým dnem. Ty namísto tréninku běháš kdovíkde s Nejim."
Vzdorovitě zaťala pěsti a nadechla se k protestu, Hyuuga Hiashi však pokračoval.
"Neboj se, s ním si o tom také promluvím. Můžeš odejít."
Se skousnutým rtem se otočila na patě a zamířila zpět ke dveřím.
"Hinato!"
"Ano, otče?"
"Pro tvé i Nejiho dobro doufám, že se tento rozhovor už nebude opakovat."
Ztěžka dosedla na dřevěné schody verandy a skryla hlavu v dlaních. Pak ucítila jemný dotek ve vlasech.
"Taky si mě zavolal na kobereček. Ale já vím dobře, co mi chce říct. Nedá se s tím nic dělat, Hinata-sama. My zkrátka nejsme jako jiné děti. Máme své povinnosti. Máme svá pravidla, kterými se musíme řídit. Ale nemysli si, žes vyhrála. Budu tě sledovat. Dýchám ti za krk. Stojím za tebou."
Nejiho dlaň ji naposledy pohladila, a pak se zvedla z jejích vlasů.
"Byakugan!"
Kolem světlých očí se rozprostřel závoj drobných žilek. Noční temnota se rozestoupila. Nejistotu a strach vystřídalo hluboké soustředění.
Přede mnou - stromy, louka, potok přetínající nepoužívanou lesní stezku.
Vpravo - třísky, mrtvá těla, kamenitá stráň svažující se do údolí.
Vlevo - rozbrázděná země, mrtvá těla, mrtvá těla, mrtvá...
Za mnou... Díky svému kekkei genkai se nemusela otáčet. Její pohled směřoval k východu, přesto však viděla padlého shinobi na západní straně bojiště. Ležel tváří k zemi, dlouhé vlasy slepené krví.
Neji...
Vždycky budu... za tebou...
Mnjo... asi na mě zase padla depresivní nálada nebo co. Tvořím ji už hodinu a stejně pořád nějak nechápu, kde se tahle povídka vlastně vzala.
Prostě by bylo fajn, kdyby mezi Hinatou a Nejim nikdy nestál problém hlavní a vedlejší větve klanu a mohli si spolu hrát jako každý normální bratranec a sestřenice.
uplne vynikajuce
Ehm...přiznám se, že jsem si to musela přečíst dvakrát, abych to pobrala (no jo, dlouhý vedení ) Ale..je to vážně povedený...dokonale se do toho vžíváš!
SUUPER!!!
Proč pak jsi změnila obrázek hAničko? Ten původní se mi líbil víc.
Jsem jen prach ve větru... Moje existence je bez významu... Zmizím na věčnost... A přesto... Možná si jednou někdo vzpomene... Doufám... Nevěřím... Zůstávám... Jsem jen prach... Prach ve větru... Vítr mi dal křídla... Nemám víc co si přát... Doufám... Nevěřím... Jsem jen člověk... I kdybych chtěla víc... Nesmířím se tím... Protože jsem jen člověk... A člověk je prach ve větru...
Protože byl bohužel smazanej z toho portálu, ze kterého jsem měla direct link... A nikde jinde už jsem ho nenašla.
Díky, že sis všimla.
~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie
Pippi Longstocking taught me that it is OK to be different,
Yoda taught me about the good and the evil,
Samwise Gamgee taught me to stand by my friends,
Romeo and Juliet taught me about love,
Naruto taught me to be strong and to believe in myself
and Batman taught me that you don't need super power to be a superhero.
https://konoha.cz/?q=6889-neji-a-hinata No jaká jsem?
Jsem jen prach ve větru... Moje existence je bez významu... Zmizím na věčnost... A přesto... Možná si jednou někdo vzpomene... Doufám... Nevěřím... Zůstávám... Jsem jen prach... Prach ve větru... Vítr mi dal křídla... Nemám víc co si přát... Doufám... Nevěřím... Jsem jen člověk... I kdybych chtěla víc... Nesmířím se tím... Protože jsem jen člověk... A člověk je prach ve větru...
Arigatou, Dyrim-chan! ^^ Jsi zlatíčko největší! Za to máš u mě... co budeš chtít, stačí říct.
~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie
Pippi Longstocking taught me that it is OK to be different,
Yoda taught me about the good and the evil,
Samwise Gamgee taught me to stand by my friends,
Romeo and Juliet taught me about love,
Naruto taught me to be strong and to believe in myself
and Batman taught me that you don't need super power to be a superhero.
Tak já si řeknu. Co takhle nějakou pěknou FF s těmahle osůbkama:
Sai (začínám na něj být zatížená)
Shikamaru
Kiba
TenTen
Upřímně tyhle čtyři lidi mě jen tak napadli. Ale docela by mě zajímalo co na to vymyslíš. A pokud chceš, tak ti na oplátku taky napíšu povídku, když řekneš s kým
Jsem jen prach ve větru... Moje existence je bez významu... Zmizím na věčnost... A přesto... Možná si jednou někdo vzpomene... Doufám... Nevěřím... Zůstávám... Jsem jen prach... Prach ve větru... Vítr mi dal křídla... Nemám víc co si přát... Doufám... Nevěřím... Jsem jen člověk... I kdybych chtěla víc... Nesmířím se tím... Protože jsem jen člověk... A člověk je prach ve větru...
jojo, místo učení čtu tvoje FF... ale když to se nedá... jedno lepší než druhý! jeden skvělý nápad za druhým... jedna úžasná myšlenka za druhou... je jedno, kterou postavu si vezmeš do parády, všechno to je nádherný! skoro se mi chce brečet, jak bych si přála, aby tihle dva mohli mít normální vztah normálních lidí a ne vznešené aristokracie... dobře dobře, končím s tímhle porodem... jen mi dovol ještě jednou říct: je to nádhera!
Nádherné, procítěné a... krásné...
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
Krásný by to bylo, kdyby si takhle dokázali hrát... ale ten konec byl hodně deprimující. Ano napsaný to bylo opravdu úžasně (já už se ani nedivim xD), ale náladu mi to zrovna nezlepšilo xD ¨
no, každomádně- Arigato!
Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc!
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD
Překrásný závěr . Nevím co jinak dodat nebo vytknout či komentovat -snad jen že jsem tam tu Hinatku nepoznával :P-byla taková víc jak to říct hovorná a Neji se k ní na jeho poměry taky choval mile.
Každopádně to bylo prostě dobré... a ten konec mě dostal
Jo no. Co se týče Hinaty, já opravdu nesnáším to, jak je nesmělá a ufňukaná. Je fakt, že proto ji většina lidí miluje - i když je nenápadná, nakonec se hecne a je z ní skvlá kunoichi. Ale já to prostě nemůžu vidět.
Mnohem radši mám Sakuru, která je sice protivná až hrůza, ale přes počáteční problémy (že je slabá a všichni se o ni musejí starat) se přenese daleko líp.
Taaakže se snažím Hinatě jakoby předat něco ze Sakury - trochu víc průbojnosti a hlasitějšího projevu.
~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie
Pippi Longstocking taught me that it is OK to be different,
Yoda taught me about the good and the evil,
Samwise Gamgee taught me to stand by my friends,
Romeo and Juliet taught me about love,
Naruto taught me to be strong and to believe in myself
and Batman taught me that you don't need super power to be a superhero.
Tvoje povídky prostě nechávají dojem...nikdy ne špatný, ale krásný, veselý, smutný, k zamyšlení a ták x), ale vždycky stojí zato, aby si je člověk přečetl .) Tahle jednorázovka patřila rozhodně mezi ně .)
Kdyby nic jinýho nepomohlo, tak z vašich komentářů mě depka přejde určitě. Děkuju za pochvalu, nebyla jsem si tou povídkou moc jistá, protože to bylo poprvé, co jsem psala v cizím prostředí a ještě jsem mezi psaním sledovala Robocopa.
sorynka, zase první čtenářka. Doufám, že už ses z té blbé nálady vyhrabala stejně jako já.
Kameko, díky. Mám radost, když se mnou někdo souhlasí, protože to se moc často nestává.
rinuško, *fňuk*, tvůj koment mě dostal. *fňuk* Jen oufám, že jsi v sekci humor našla něco, co tě rozesmálo, protože by mě mrzelo, kdybys kvůli mě brečela déle než je nutné.
Saty, myslela jsem si, že se ti to bude líbit. Chtěla jsem to udělat ještě dramatičtější a killnout i Hinatu, ale pak jsem si to rozmyslela. Nemusela bych to totiž přežít. *bojí se Hinatiných skalních fanoušků a klepe se jak ratlík*
Minnie... Stejně oslovující * *, oslňující*WTF?*, jako předtím. *Jako kdy předtím? ... Pořád nevěřícně zírá...* Arigatou.
Takkulinečko, na mě zas udělal dojem tvůj krásnej komentář. Děkujííí a ať se ti "podpsí" xD nálada taky co nejdřív zlepší.
anjelíčku, můj strážničku, děkuju za "elitičku". Ale stejnak to nemám ráda a myslím si, že nic jako "elita" na konoze prostě není a nikdy ani nebude existovat.
Ailí, ty píšeš líp. Mnohem, mnohem líp. A komentáře obzvlášť. A obzvlášť tenhle... takže za něj jedno velké kují.
Hagiku, ta tvoje básnička je zas lepší než celá moje povídka. Já pro tebe nemám na oplátku básničku, ale malou radu - kašli na likvidaci, marnost, samotu a bezvýznamnost. Takovýma myšlenkama likviduješ akorát sám sebe.
Dyrim, děkuju. :)
~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie
Pippi Longstocking taught me that it is OK to be different,
Yoda taught me about the good and the evil,
Samwise Gamgee taught me to stand by my friends,
Romeo and Juliet taught me about love,
Naruto taught me to be strong and to believe in myself
and Batman taught me that you don't need super power to be a superhero.
Krása. A prý depresivní. Zase jednou něco o přátelství a to i přes společenské poměry.
Jsem jen prach ve větru... Moje existence je bez významu... Zmizím na věčnost... A přesto... Možná si jednou někdo vzpomene... Doufám... Nevěřím... Zůstávám... Jsem jen prach... Prach ve větru... Vítr mi dal křídla... Nemám víc co si přát... Doufám... Nevěřím... Jsem jen člověk... I kdybych chtěla víc... Nesmířím se tím... Protože jsem jen člověk... A člověk je prach ve větru...
pomali hlavu otáča
vidí pred sebou chlapca
jeho chrbát s dlhým copom
predbehnúť ho však nedokáže
svojim malým krokom
a tak ho skúša predbehnúť skokom
čím väčšmi ho chce bredbehnúť
tým rýchlejšie musí pobehnúť
chlapec kráča rýchlešie a rýchlejšie
už musí dievča utekať
a tak uteká a uteká
s chlapcom sa preteká
síl však ubúda hojne
no cesty je pred ňou ešte hodne
nechce sa tak ľahko vzdať
na chlapcou chrbát stále pozerať
začína na sebe tvrdo pracovať
práca sa zdása vypláca
už sa dotýka chlapcovho pleca
s radosťou ho predbehne
čosi jej tu však nehrá
chlapec predsa tak ľahko neprehrá
keď v tom zbadá cielovú pásku
a myšlienka jej dáva tvrdú facku
už chápe prečo chlapec prehral
nesprávnu krv v sebe mal
a tak sa pomaly otočila
na jeho chrbát pritlačila
otázku z úst vypustiť chcela
keď odpoveď sama prišla
"Nemusíš otáčať hlavou
vždy budem stáť za tebou!"
P.S:Momentálne mám taky depres náladu a premýšľam iba o likvidácii, márnosti, samote, bezvíznamosti....a bla,bla,bla. Asi tak :-)
FF BY HAGIKU
Vzhľadom k obsahu treba stiahnuť, zde jest link: Hinatina Rozkoš Je to séria a toto je konkrétne prvá časť Môj Priateľ Vetrík.
YURI FAN Ano i já jsem Yurifanista
Toto je báseň, ktorú som napísal po smrti Kisameho a doteraz som nepochopil, čo je na nej nepriatelné, oprava po znovuprečítaní som to objavil, avšak stále to považujem za soft, no ništ zde jest to veledílo:Poslední Zbohem Žraločí Milenky
Máš niečo čoho sa chceš zbaviť, alebo naopak niečo hladáš, tak neváhaj a pridaj sa do fb skupiny Anime a Manga Burza!
http://www.facebook.com/groups/478036032208994/
Poslední dobou je nějaký divný vzduch... Všem je špatně... Ale k povídce...
Kdykoliv klikám na jednorázovku, něco od ní čekám... A vím, že kdykoliv kliknu na něco od tebe (a pár dalších lidí), čeká mě skvělý zážitek, na který budu vzpomínat dlouho. Tahle FF ale zvládla cosi víc... Můžu ve jménu svého nejlepšího vědomí a svědomí říct, že na tuhle FF nezapomenu. Proč? Nevím... Ale zase jsi psala tím svým nádherným stylem. Stylem, ve kterém tak krásně kombinuješ pravdu s fikcí... Ne, já přestávám blábolit. Prostě hAni umí psát... Opravdu psát...
Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.
Toto bolo fakt geniálne...krásne napísané ale také smutné... *smrk*
Vždy budem stáť za tebou... Tá veta bola dokonalá... vlastne ako celá táto poviedka. A k tomu ten obrázok...nádhera.
Haní neviem čím to je (asi tým že si úžasná spisovateľka xD) ale ty píšeš inak ako ostatný... Ty a ešte pár ďalších mojim oblúbených autorov ako Rika,Sora,Ailen atď. Vždy sa možem spoľahnúť, že keď klikám na poviedku od vás, bude to stáť za to.
Nechcem ostatných autorov hádzať do jedného vreca, veď je tu veľa takých od ktorých som ešte nič nečítala... Ale mám taký pocit, že veľa z nich sa tu o to písanie iba "pokúša". Na tom nie je nič zlé ale proste...ja neviem ako by som to povedala, aby to vyznelo logicky:D Tak budem radšej ticho...
Ale ešte si neodpustím na záver... Jedna holčina tu raz povedala že je tu takzvaná "elita". A myslým že ty do nej z hrdosťou patríš...
Nie preto, že by si bola nijaká namyslená alebo známa (ako to ona povedala) ale proste preto že si to zaslúžiš:)
A každý kto číta FF od teba to musí vedieť!
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)
(alebo keď dojdú nápady čo sem dať )
Koukám, že nejsem sama, kdo má teď náladu pod psa... I když u mě pod jejím vlivem nevznikají takové skvosty jako u tebe - jeden by si skoro přál, aby někteří autoři FF měli depresi pořád... Ale u tebe by to byla vážně škoda, takže snad jen - bylo to nádherné, dokonalé a úžasné, s perfektní originální myšlenkou - první dnešní FF, která na mě udělala dojem, něco ve mě nechala a kterou komentuju (a to už jsem jich četla A ať tě ty deprese brzy přejdou
Got a fullmetal heart? ;)
Áááách jo... hAňulí... Oukej, pokusím se napsat něco konstruktivnějšího, než "bylo to krásný" xD
Ha, po dlouhý době zase začínám číst FF a první próza, na kterou moje oči narazily, byla hAnčina jednorázovka. Moje oči už jsou zkušené čtenářky (xD) a proto věděly, že to bude krásný... A četly a ono... To krásný bylo Jsem ráda, že neztrácíš nit, i když jsi celkem dlouho žádnou jednorázovku na konohu nepřidala. E-e. Bylo to, jako předtím. Stejně oslovojící, oslňující, jako předtím Jako předtím, krásný.
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco
Smrt bratrance, jez ji byl blizky... Jakesi omezeni svobody z duvodu, o ktery nestala... vse podbarvene vsudypritomnou destrukci, krvi a mrtvolami... To je presne me gusto
OMJ OMG a vsetky dalsie zvolania ake len existuju, preco ja dnes citam same smutne poviedky! *hned ako dopise koment ide prehrabat FFecka v sekci humor*
to je tak..tak...tak...*fnuk, fnuk* krasne...*fnuk*
fajn kedze moje mozgove bunky klesli po ehmmm silvestri na minimum.....nedokazala som vymysliet ziadny originalny podpis (niezeby som niekedy nejaky mala )
tak len jedno KDE JA TA OSOBA KTORA HOVORILA ZE OSLAVOVAT SILVESTRA S LUDMI KTORYCH VOBEC NEPOZNAM JE SPROSTOST?!!!! no niekto nevie o co tak prichadza
kráása...ale to je moc prázdné slovo, nedokážu napsat jak mě ta povídka dojala a plně souhlasím, děti by si měli hrát spolu jak chcou oni a ne jak chcou jejich rodiče...
Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!
hAniii, toto sa nerobí... Smrrk... Tak krásna poviedka, k tomu ten obrázok...
A mám po dobrej nálade...
No faaajn, fajn, kecám... Bola blbá už predtým... xDD
Vždy za ňou... Pár slov, ktoré toho veľa vystihnú... Proste dokonalosť
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Zvyšok sú len úbohé napodobeniny.
Len chudáci ako vy, sa obúvajú do niekoho ako je Mady. ^^
Sorafay spí.
Ak máte nejaký problém s užívateľmi alebo "vyššou mocou", skúste sa pozrieť SEM a kľudne sa vyjadrite. Ktovie, či vám to nakoniec nejako pomôže, ale veriť sa má, nie?