manga_preview
Boruto TBV 08

Muselo to tak být…

Výkřiky a známky krutého boje. Třískot železa o zem. Vrčení šelmy a sténání ničené krajiny.
To vše bylo slyšet v mých uších. Stál jsem na kraji lesa a díval jsem se na ten souboj. Na souboj, který nikdo z nás nemohl vyhrát. Na souboj proti Kyuubimu, devítiocasému démonovi. Jak jsem tak stál a pozoroval bitvu, někdo si mě všiml.
„Odveťte ho někdo,“ ukázal na mě a zase věnoval boji.
Přiskočili ke mně dva chuuninové a popadli mě za ramena. Když viděli, že nechci jít, nadzvedli mě a odváděli pryč.
„Pusťte mě! Mám tam rodiče!“
„Nech toho prcku. Jdi do bezpečí. Rodiče se ti vrátí,“ chlácholil mě jeden z nich.
Ale já se nechtěl vzdát tak snadno. Kopal jsem a křičel, ale můj křik se mísil s křikem bojujících. Nemělo to cenu, tak jsem to vzdal. Ještě jsem zahlídl rodiče, jak proti démonovi statečně bojují. Neznatelně jsem se pousmál. Chuunini mě odvedli do bezpečí a já tam zůstal. Čekal jsem celou dlouho noc než boj utichl.
Zaslechl jsem otáčení klíče v zámku. Po chvilce dveře vrzly a já se netrpělivě postavil. Těšil jsem se, až zase rodiče spatřím. Dveře se otevřely dokořán a já uviděl ty dva chuuniny ze včerejška. S nimi byl i Třetí. Jejich výrazy na tvářích se mi nelíbili. Zamračil jsem se.
„Kde jsou mí rodiče?“ zeptal jsem se Třetího.
Na formality jsem neměl čas ani náladu.
„Tví rodiče jsou…“
Pořád mi to nedocházelo a tupě jsem na Třetího zíral.
„Tví rodiče jsou mrtví,“ vymáčkl se konečně Třetí.
Mrtví? Smysl tohoto slova mi docházel velice pomalu. Moje mys,l nechtěla tuto informaci vstřebat.
„Vy lžete! To nemůže být pravda!“
Výraz na jejich tvářích byl ještě smutnější. Zvlášť u Třetího.
„Je nám to moc líto,“ kníkl jeden z chuuninů.
Rozběhl jsem se ven a nebal jsem na to, že ve dveřích někdo stojí. Prodral jsem se mezi nimi a snažil se nebrečet.
Utíkal jsem k bojišti.
To hrobové ticho mě děsilo.
Všude kolem samá krev a mrtví.
Rozhlížel jsem se po té pustině doufal jsem, že své rodiče mezi těmi mrtvými nespatřím.
„Mami! Tati!“
Jak marná naděje to byla. Své rodiče jsem tam našel.
Tentokrát jsem se nenamáhal slzy zastavit.
Slané kapky mi stékali po tváři a já tentokrát, s důkazem před sebou, musel vstřebat ten strašný fakt, že své rodiče už nikdy neuvidím.
Utekl jsem zpět do Konohy a doufal jsem, že mi někdo pomůže tuto krutou realitu překonat.
Ale nikdo takový se nenašel.
Místo toho se ke mně obrátili zády a dělali, že mě nevidí.
Nemyslete si, že jsem to strávil tak klidně. Spíš jsem dováděl a snažil se na sebe upoutat pozornost. Po pár měsících jsem se dozvěděl, že Čtvrtý se chystá použít nějakou techniku, aby se zbavil Kyuubiho.
Byl jsem štastný, že někdo pomstí mé rodiče.

Po pár letech…

Tehdy si nikdo neuvědomil, že v ten den vidíme Čtvrtého naposledy. Nikdy se už z bojiště nevrátil a přenechal nám tady tu stvůru s jménem Naruto.
Manželka Čtvrtého taky zmizela a nikdo neví kam.
Nikdo se o Naruta nechtěl starat a Naruto si musel vystačit sám.
Když byl na Akademii, vyváděl psí kousky a snažil se na sebe strhnout pozornost.
Teď si uvědomuji, že byl stejný jako já.
Třetí mi pověděl, že Yondaime Hokage si přál, aby vesničané Naruta uznávali jako hrdinu, ale dočkal se nevděku.
Po příhodě s Mizukim si jsem s Narutem blíž než kdy kdo byl.
A jsem za to rád, protože teď už nikdy nebude sám.
„Iruko sensei, půjdete na ramen?“
„Dej mi pět minut!“ zakřičel jsem na hyperaktivního blonďáka a vzal si peněženku.
Ano.
Už nikdy nebude sám…

Poznámky: 

Tady měl zas někdo náladu. Psáno o vánočních prázdninách Sticking out tongue A taky to tak dopadlo! No a proč bych se s vámi o tu katastrofu nepodělila? Smiling

4.636365
Průměr: 4.6 (11 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Čt, 2016-01-28 22:24 | Ninja už: 5324 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Přemýšlím, jestli jsem někdy četla něco vyloženě o Irukovi. Hm, asi ne, takže tvoje povídka je nejspíš první Smiling Ta první polovina byla hezky procítěna a ta druhá – opět mě nadchly teorie, kdy člověk ještě nevěděl. Začínají mít pro mě stařičké povídky zvláštní kouzlo Smiling

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Pá, 2009-04-10 18:11 | Ninja už: 5722 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

líbí Smiling

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Pá, 2009-01-23 17:10 | Ninja už: 5735 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Zas až tolik pesimistický to není. Je to prostě pravdivej příběh. Spíš optimistickej, jak říká Alea. Ačkoli cítí proti Kyuubimu zášť, Naruta si oblíbil a se vším se vyrovnal... :)
___________________________
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD
Můj blog xP

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, So, 2009-01-17 17:28 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

hmmm, mě to pesimistické nepřipadá... stala se tragédie, ale vypořádal se s tím... a dokonce pomáhá ještě i někomu, kdo je stejný jako on... pro mě to je spíš optimistická povídka Smiling naděje na konci je nádherná věc =)

Obrázek uživatele x-ikeansi-x
Vložil x-ikeansi-x, Pá, 2009-01-16 21:25 | Ninja už: 5665 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

Katastrofu? Co blázníš je to krátké, leč naprosto úžasné a pravdivé....Moc se mi to líbilo...Jen tak dál Smiling Neji

Nejiho zbožňuju a vůbec všechny Smiling [img]http://***/game/images/characters/4/medium.jpg[/img]

Zázraky se dějí každý den.
Často přímo vedle nás.
Protože se ale většinou díváme jen jedním směrem mnohé z nich přehlédneme. Někdy však máme štěstí. Potkáme někoho kdo nám pomůže si všimnout, kolik neuvěřitelných krás čeká, až je objevíme. Náhle uvidíme, kde byla celý ten čas láska, jíž jsme si pouze nevšimly. Občas nám životem delší nebo kratší chvíli někdo doprovází. Když se pak naše cesty rozejdou, hodně věcí se změní. Budeme se možná cítit silnější, lepší, veseljší a dokonce štastnější. Ten, kdo nám dopomohl k nové radosti, nám často připadá jako anděl.
Někdy to dokonce anděl je. I když má na sobě džíny a vytahané tričko....(Thomas Brezina)