manga_preview
Boruto TBV 09

Bez ohledu na cenu...

Dělejte… pospíchejte… už tu dávno měla být… Kyuubi se brzy osvobodí a pak už nebude možné nic udělat. Tuhle techniku už dlouho neudržím a musím si ponechat dostatek chakry na tamto jutsu…
„Yondaime-sama!“ ozval se výkřik mladé kunoichi, která ke mně běžela s malým uzlíčkem v náručí.
„Výborně… dej mi ho a běž se schovat,“ řekl jsem a natáhl ruce.
Něžně vložila tichého kojence do mého náručí. Dítě se nasvět koukalo velkýma modrýma očima. Byly to nejkrásnější oči, jaké jsem kdy viděl. Byly to oči jeho matky. Ženy, kterou jsem miloval nadevšechno na světě. Ženy, kterou už nikdy neuvidím… ženy, která by mě zabila, kdyby věděla, co se chystám udělat.
„Co Kushina… je v pořádku?“ zeptal jsem se. Dívka uhnula pohledem.
„Je matka dítěte v pořádku?!“ zvýšil jsem hlas. Kunoichi sklonila hlavu a zavrtěla jí.
„Jeden z Kyuubiho útoků zasáhl nemocnici… byl nedostatek lékařských ninjů… Kushina-san se vydala na pomoc a … je mi to strašně líto, Hokage-sama…“ v jejím hlase byly slyšet potlačované vzlyky.
Její neštěstí mě ale nezajímalo… Kushina… Kushina je… Kushina je mrtvá… moje milovaná Kushina… cítil jsem se, jako bych dostal něčím těžkým do hlavy… chápal jsem smysl jednotlivých slov, ale nedocházel mi význam věty jako celku.
Kushino… Kushino…
Věděl jsem, co znamená, že je Kushina mrtvá… můj mozek ale prostě odmítl tuhle informaci akceptovat. Byla tu silná bariéra, která to odmítala pustit dál jinak než jako nějakou sluchovou halucinaci…
Co budu dělat? Já to teď Narutovi nemůžu udělat… nemůžu ho odsoudit k takovému osudu, když nebude mít nikoho, kdo by ho podporoval… kdo by za ním stál… já to nemůžu udělat…


„Víte, co to znamená být Hokage, Namikaze-san?“ zeptal se mě Sandaime Hokage. Přikývl jsem.
„Znamená to být štítem proti jakémukoliv nebezpečí, které může vesnici postihnout,“ řekl jsem.
„A jste si vědom, co to může znamenat?“ položil druhou otázku.
„Znamená to být ochoten položit život za všechny lidi, kteří v Konoze jsou, bez ohledu na cenu, kterou budu muset zaplatit.“

Být ochoten položit život… vždycky jsem tohle riziko znal a netýkalo se jen funkce Hokage… týkalo se celého života shinobi.
Být ochoten položit život za všechny lidi, kteří v Konoze jsou, bez ohledu na cenu, kterou budu muset zaplatit. Ta věta ke mně doléhala z minulosti… byla ale tak silná, jako by ji teď řekl někdo vedle mě.
Bez ohledu na cenu… jsem ochoten obětovat vlastní život. Jsem víc než ochoten to udělat, pokud to znamená, že můj syn a všichni ostatní v Konoze budou živí. Byl jsem ochoten obětovat i klidný život svého vlastního dítěte, pokud by to pomohlo ochránit Konohu. To vše ale za předpokladu, že i beze mě můj syn nezůstane sám…
Jsem špatný otec… uvažuji o tom, že zničím život svého syna… tak chladně… co to se mnou je?! Jsem ale ještě horší Hokage… váhám udělat to nejnutnější k tomu, abych všechny ochránil…
Bude se na mě vzpomínat buď jako na zbabělce nebo jako na hrdinu… a ani jedno nebude správně… jsem oboje…
Proč nemohu být zároveň dobrým otcem i dobrým vůdcem? Proč jedno vylučuje druhé?
Strašlivý výkřik mě probral ze zamyšlení. Rychle jsem se ohlédl. Jak se dalo čekat, Kyuubimu už se povedlo osvobodit dva ocasy. Nebude to trvat dlouho a už nebude cesty, jak Konohu zachránit před zkázou.
„Co tu ještě děláš?“ obořil jsem se na kunoichi, která stále ještě stála vedle mě a nechápavě na mě zírala. „Běž se schovat. Až bude po všem, vrátíš se sem, a odneseš mého syna zpět do Konohy,“ rozkázal jsem.
„Ale Yondaime-sama…“ pohlédla na mě se slzami v očích.
„Odneseš ho zpět a každému řekneš, že tohle dítě je zachránilo před jistou smrtí. Tohle dítě je hrdina! Rozumíš?“
„Hai,“ rázně kývla, ale dál stála.
„Teď běž!“ křikl jsem na ní.
Kushino… Naruto… můžete mi tohle někdy odpustit?
Naruto… budeš mě nenávidět… budeš si přát to nejhorší pro toho, kdo ti tohle udělal… a budeš mít na to plné právo… čeká tě krutý osud… a já tu nebudu, abych ti mohl pomoci… ani tvoje matka tu není, aby mi v tomhle mohla zabránit… a věř mi, že bych ji nechal… nic si nepřeju víc, než aby někdo přiběhl a vyrval mi tě z náruče… a zachránil tě…
Nemám právo nazývat se tvým otcem…

Tak a dost… tohle musím udělat… zaplašil jsem všechny myšlenky.
Kousl jsem se do prstu a povolal jsem Gamabuntu.
„Tak do čeho ses to zase namočil?“ uvítal mě dunivým hlasem.
„Potřebuji tvou pomoc při zkrocení téhle lišky…“ řekl jsem.
„Ááá, Kyuubi no Youkou… co budeš dělat?“ zajímal se.
„Mám jen jednu možnost…“
„Jsi si naprosto jistý?“ zeptal se a vyfoukl dým z obrovské fajfky.
„Naprosto…“ přisvědčil jsem ztěžka a stiskl Naruta pevněji… „Jsi připravený?“
Gamabunta souhlasně zamručel…
Položil jsem Naruta na Gamabuntovu hlavu a rychle jsem začal tvořit dlouhý sled pečetí.
Ten pravý boj začíná teď… odpusť, Naruto…
„Shiki Fuujin!“

Poznámky: 

Bez mučení přiznávám, že maličká inspirace bylo Yondaime vs. Kyuubi.
K vidění česky tady a anglicky here.
Zkouškový období je prostě depresivní a tomu odpovídaj i moje myšlenky před spanim. To takhle zírám do stropu... jsou dvě, pak tři... hlavou se mi honí myšlenky o tom, jak moc nestíhám a já, abych je zaplašila, tak vymýšlím povídky. No, a druhej den to pak hned musim hodit do pc, protože jinak bych se zase nic nenaučila. Končim s vykecávánim...
Snad se vám to bude líbit. Ayame-sama
Seznam FF

4.833335
Průměr: 4.8 (18 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Čt, 2011-08-18 15:02 | Ninja už: 4717 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

jojo, je to moc pěkné! je mi ich líto. Všech...

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Byakko
Vložil Byakko, Út, 2010-01-05 22:29 | Ninja už: 6004 dní, Příspěvků: 826 | Autor je: Prostý občan

Já... já nemám slov! Ty pocity jsou tak skvěle vystižené! Teď jen zírám na obrazovku počítače, přemýšlím o slovech, která jsi napsala a vymýšlím něco, čemu by se snad mohlo říkat komentář! A nedaří se mi to... Protože tvá FF člověka donutí nad ní zapřemýšlet. A to je dobře! Můžu jenom říct, že je to úžasná povídka! Eye-wink Smiling

Obrázek uživatele lacca
Vložil lacca, Út, 2009-10-06 15:58 | Ninja už: 5472 dní, Příspěvků: 362 | Autor je: Prostý občan

No tak to je prostě geniální.... Je to nádherně popsaný a všechny ty pocity, Minatovo úvahy a jeho malý syn. Tak tohle byl naprosto nezapomenutelnej zážitek. Skoro jsem se i rozbrečela, a ted pujdu vstřebávat ty úžasný nový věci. (Jo tu mangu jsem četla, ale tohe bylo prostě zase trochu jiný a naprosto dokonalý!!) SUBARAŠÍ Smiling

Orokanaru otouto yo. Kono ore o koroshitakuba, urame! Nikume! Soshite minikuku ikinobiru ga ii. Nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii. Soshite itsuka, ore to onaji me o motte ore no mae ni koi.

Vždy jsem ho miloval...on mě bude nenávidět. To je spravedlivé.
>>>MOJE FF KNIHA<<<

Chtěla bych poprosit kdyby měl někdo zájem o psaní spoluautorský FF tak ať mi pls napíše!!! :)

Obrázek uživatele Ayame-sama
Vložil Ayame-sama, Ne, 2009-01-18 01:04 | Ninja už: 5699 dní, Příspěvků: 1086 | Autor je: Prostý občan


Srandistka: nemáš zač Smiling já děkuju za tu nehoráznou podporu mého ega Eye-wink
Kaori n_n: díky ti Smiling jsem ráda, že se to líbilo. Ono v noci se ten nápad vždycky tváří líp než pak ráno, tak jsem ráda, že i tak to někoho chytne Smiling

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Ne, 2009-01-18 00:57 | Ninja už: 5743 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Geniálně vystižené, všechny ty pocity... Ohlalá! ^.^ Jooo a to čučení do stropu a náhlý záchvat zuřivé psavosti znám až moc dobře. A víš ty co? Právě takhle po večerech vznikají ty nejlepší díla n_-
____________________
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD
Můj blog xP

Obrázek uživatele Srandistka
Vložil Srandistka, Pá, 2009-01-16 21:59 | Ninja už: 5757 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Ještě jednou ti moc děkuji za věnování, nedaří se mi slovy vyjádřit, jak to beru xD tak prostě: arigato very very much Laughing out loud.

Teď k povídce: kdyby někdo dokázal sledovat to video a ještě k tomu číst tento příběh (hm... šilhavý? xD ^^), zanechá to v něm tak silný dojem, že to bude vydejchávat přinejmenším dva týdny. Jenom s povídkou... To je na týden xD Kakashi YES Sugoi a výstižné. Geniální!Smiling


Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.