manga_preview
Boruto TBV 09

Nový začiatok

O pol roka neskôr

V Konohe prebiehajú prípravy skúšiek chuninov. Miyin tým pri tejto udalosti nesmie chýbať. Sasori prevzal Itachiho tým a jeho žiaci si ho obľúbili.

V Sune sa Deidara so svojím týmom pripravovali na odchod do Konohy. Tia veľmi chcela ísť s nimi, ale mala ďalšiu misiu. Sľúbila Deidarovi, že sa bude snažiť, čo najskôr prísť za ním. Deidara jej dal pusu na rozlúčku a Tia zmizla.

Deň pred skúškou sa Miya stretla so svojimi žiakmi. Chcela im lem pripomenúť, že sa nemajú báť používať genjutsu. Decká sa len usmiali a bežali sa domov poriadne vyspať.

,,Tak takúto prípravu na skúšky som ešte nevidel!“ ozval sa známi hlas.
Miya sa pomaly otočila a zbadala Deidaru.

Tia bude asi na nejakej misii. Asi príde neskôr. Chudák Dei. Musí byť smutný.

,,Miya žiješ? Nevieš kde je Sasori?“ spýtal sa.
,,Áno som v pohode. Sasori? Ten bude asi doma. Poď ideme za ním!“ odpovedala mu Miya.

Deidara súhlasil a vybrali sa do domu, kde už pol roka bývala Miya so Sasorim.
Sasori sa nevedel dočkať kým príde Miya domov. Zrazu začul kroky. Rýchlo sa schoval do kuchyne. Otvorili sa dvere.

,,Sasori si tu? Máme tu návštevu zo Suny!“ povedala Miya.

Nie zase je tu Tia. Chcel som si spraviť romantický večer s Miyou a ona prišla. Prečo vždy príde, keď mám nejaký plán? Ja mám vážne smolu!

,,Danna ste tu?“ spýtal sa Deidara.

Jé to je Deidara. Toho som už dlho nevidel a hlavne som sa s ním dlho nerozprával. Prišiel sám. To neveští nič dobré.

Sasori vyšiel z kuchyne. Potešil sa, keď ho zbadal. Bol to jediný človek z Akatsuki, ktorý mu chýbal.

,,Ako sa máš Deidara? Čo máš nové?“ spýtal sa Sasori.
,,No mám sa celkom dobre, ale chýba mi tu Tia. Rád by som ju požiadal o ruku!“ odpovedal mu trošku smutne.

Asi by som sa mala vypariť. Sasori to zvládne. Akú výhovorku si mám vymyslieť? Už to mám! Pôjdem variť večeru.

,,Vidím, že si máte toho dosť povedať. Idem variť večeru!“ povedala Miya a chystala sa ísť do kuchyne.
,,Ježiši večera!“ skríkol Sasori a bežal do kuchyne.

Miya sa len pozrela na Deidaru a rozbehli sa do kuchyne. Naskytol sa im zaujímavý pohľad. Celý šporák bol zašpinený a v hrnci niečo bublotalo. Sasori sa len chytil za hlavu a pousmial sa. Miya sa snažila rozlúštiť, čo to vlastne chcel uvariť no po ďalšom vypenení to vzdala. Poslala chalanov rozprávať sa a ona sa snažila upratať tú spúšť.

Už nikdy nespustím Sasoriho ku šporáku! Ani keby ma prosil! Takúto spúšť tu narobiť! Ach jo budem musieť objednať pizzu.

Na druhý deň sa naša trojica ponáhľala do akadémie, kde sa konala prvá časť skúšky. Miya sa poslednýkrát pozrela na svoj tým a šla do miestnosti pre jouninov.

Medzitým Ibiki oboznámil žiakov s pravidlami skúšky. Všetci znervózneli. Hlavne Aki Inuzuka.

Miya sa veľmi bála o svojich študentov a preto sa rozhodla spojiť sa pomocou myšlienok so Sousukem.

,,Sousuke aká je situácia?“ spýtala sa ho.
,,No ja a Botan to zvládame, ale Aki sa bojí. Nemôžeme mu nejako pomôcť?“ odpovedal jej.
,,Skús spojiť tvoje schopnosti z Botaninými a vnuknite Akimu myšlienku!“ poradila mu Miya.
,,Hai Miya sensei!“ odpovedal jej Sousuke.

Miya ukončila spojenie.

Snáď to zvládnu.

Botan a Sousuke spravili presne to, čo im Miya povedala. Vnukli Akimu myšlienku nech použije Kiho.

Zrazu Miya zacítila príval známej chakry.

Koho to je? Tú chakru dobre poznám. Nie to nie je možné. Čo by tu robila?

Po skúške sa Botan spýtala, či niekto nevie, kto má na starosti druhú skúšku. Nikto to nevedel.

Poznámky: 

Spomínate si niekto na Stretnutie po rokoch? Bola to moja prvá FF a tu je jej pokračovanie. Je trošku prerobené, lebo originál je už asi pol roka(možno aj viac) starí. Takže sa ospravedlňujem, keď sa vám to bude zdať divné.

4
Průměr: 4 (2 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2009-01-12 22:01 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Změnila jsem ti název, protože "Nový život" píše už hinata-sempai, když tak si vymysli něco sama, já jen, aby nebyly dvě série se stejným názvem Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!