manga_preview
Boruto TBV 09

Stretnutie po rokoch part 12

Takže skoro po mesiaci som sa rozhodla napísať pokračko Stretnutia po rokoch. Tento diel bude posledný. Bude to diel otázok a odpovedí. Zistíte tu veľa nových faktov. Dúfam, že sa Vám tento diel bude páčiť. Vaša Miya Saito.

,,Začnem. Prečo si sa vrátil k Akatsuki?“ spýtala sa Miya.
,,Chcel som vidieť Kisameho a nechcel som byť senseiom!“ odpovedal jej Itachi.
,,Preto si ma sklamal? Preto si sa vrátil k Akatsuki?“ povedala sklamane Miya.
,,Áno. Teraz sa ja pýtam. Prečo si ma chcela zabiť a nechala si ma umrieť v Akatsuki?“ spýtal sa Itachi.
,,Lebo si ma sklamal, zradil a podviedol! Sľúbil si, že sa k nim už nevrátiš!“ povedala Miya a začali jej stekať slzy po tvári.
,,Aha, tak o to ti šlo. Ale za to si sa nemusela pokúsiť zabiť ma!“ povedal Itachi.
,,Ty si snáď nikoho nezabil, keď ťa oklamal, podviedol a sklamal?“ spýtala sa Miya.
,,Áno, ale nebol to môj partner!“ povedal na obranu Itachi.
,,Nehraj sa na svätého! Veď miluješ Kisameho!“ povedala Miya a všetci sa na chvíľu zastavili.
,,Itachi, ty ma miluješ?“ spýtal sa prekvapene Kisame.
Itachi sa len začervenal a povedal, že áno. Kisame sa ho potom spýtal, že keď ho miluje, tak prečo sa chcel oženiť s Miyou.
,,Lebo som si myslel, že keď sa s ňou ožením, zabudnem na teba!“ odpovedal mu Itachi.
Kisame zosmutnel. Nechápal tomu, ale napokon sa ho to spýtal.
,,Prečo si na mňa chcel zabudnúť?“ spýtal sa nesmelo Kisame a čakal na odpoveď.
Itachi sa zhlboka nadýchol a povedal, že si nechcel priznať, že miluje Kisameho. Kisame tomu nechápal a spýtal sa ho prečo. Itachi mu na to odpovedal, že sa bál, čo na to povedia ľudia. Kisame sa ho spýtal, čo cíti k Miyi.
,,Tú som miloval za mlada a keď som ju teraz zbadal bol to divný pocit...“ povedal Itachi.
,,Bol to pocit lásky, ale nie až takej silnej ako kedysi!“ doplnila ho Miya.
Itachi s ňou súhlasil. Kisame sa tváril, že to chápe a spýtal sa, čo budú robiť. Sasori navrhol, aby Itachi bol s Kisamem a Miya bude s ním. Všetci s týmto návrhom súhlasili.
Medzitým sa Tia zobudila a zistila, že Deidara neleží vedľa nej. Rýchlo vstala a chystala sa ho hľadať, no v tom sa ozval známi hlas. Bol to Deidara a spýtal sa Tii, či nie je hladná. Tia si vydýchla a povedala mu o jej strachu, že by jej mohol utiecť. Deidara sa usmial a povedal, že on by jej nikdy neutiekol a zavolal ju jesť. Deidara si sadol na zem a položil si jedlo na kolená. Tia si k nemu prisadla a začala jesť. Keď sa najedli Deidara sa spýtal, či by nemali ísť nájsť Miyu. Tia mu odpovedala, že je tam Itachi a Kisame. Deidarovi to nevadilo a tak sa rozhodli ísť k miestu, kde boli Miya a Sasori.
Medzitým v sídle Akatsuki hľadala Konan Kisameho. Tobi jej povedal, že ho videl vychádzať z jaskyne, ale nevie kam šiel.
,,Možno mu Itachi zanechal nejaké peniaze!“ povedal Kakuzu.
Pein mu povedal, nech už konečne prestane myslieť na peniaze. Hidan sa pokúšal zastať sa Kakuzuho, ale nevyšlo mu to. Pein sa ho spýtal, kde by sa asi Itachi dostal k peniazom. Kakuzu mu na to odpovedal, že mu mohli niečo zanechať rodičia. Konan tento raz súhlasila s Kakuzum. Tobi navrhol, aby namiesto hádania sa hľadali nových členov. Pein s ním súhlasil, ale nevedel koho by mali osloviť. Konan navrhla, aby sa šli spýtať bývalí Orochimarových prívržencov. Pein s tým súhlasil a pochválil Konan.
,,Tobi, vieš čo nie Hidan a Konan choďte do zvučnej a spýtajte sa, či by sa k nám niekto nechcel pridať!“ povedal Pein.
Hidan a Konan súhlasili a vybrali sa na cestu. Zatiaľ Tia a Deidara prišli k ostatným. Tí práve riešili, kde bude bývať Itachi s Kisamem. Tia im povedala o jednom krásnom mieste. Je pri vodopáde, kde sú sochy 1. Hokágeho a Uchihu Madaru. Itachi hneď vedel o aké miesto ide a spolu s Kisamem si tam šli postaviť domček.
Miya im povedala, že sa musí vrátiť do Konohy a oznámiť Hokágemu, že sú v poriadku. Tia povedala, že ona a Deidara sa vracajú do Suny. Rozlúčili sa a každý sa vybral svojou cestou.

Tak a toto je koniec Stretnutia po rokoch, ale nebojte... bude to mať aj pokračovanie s názvom Nový život. Majte sa dobre.

4.5
Průměr: 4.5 (6 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele ladovy kral
Vložil ladovy kral, Po, 2009-08-31 22:59 | Ninja už: 5776 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

pekne som sa pritom nasmial Laughing out loud

Photobucket

hladam ludi do teamu:adminov,moderatorov,grafikov !!! - na web o narutovi
napiste mi ss alebo na icq alebo na skype:
skype:deidro90
icq:443104609

http://147.32.8.168/?q=node/64086
http://147.32.8.168/?q=node/67293
http://147.32.8.168/?q=node/77768

Obrázek uživatele Miya Saito
Vložil Miya Saito, Út, 2009-09-08 20:30 | Ninja už: 5641 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Myslíš to v dobrom, alebo v zlom?