manga_preview
Boruto TBV 09

Konečne sa stretávame 3.kapitola

3.kapitola koniec boja

Naruto ho už mal dosť. Mal dojem že prišiel čas na trhaciu verziu Fuuton, Rasen Shuriken.
Zatiaľ Sasuke zvolal:
"Cuuti, Suramana no jutsu(Mesiac, jutsu chaosu) "
A vtedy sa začalo zemetrasenie a popri tom sa na nich vrhali kráteri.
Naruto vyskočil a s ním aj dve klony.
Počas výskoku mu stihli urobiť Fuuton, Rasen Shuriken. Zo skoku sa naňho vrrhol ale keď bol pri ňom, Sasuke si zamumlal:
"Cuuti, Sandune no jutsu.(Mesiac, zalepený prach) "

A Naruto mal prach v očiach. Chcel si ho jedným ťahom zotrieť no nedalo sa.
"To je mesačný prach, ten sa nedá len tak zotrieť, " povedal posmešne Sasuke.
Sakure vtedy doplo a ruka jej zzelenela a namierila na Naruto.
Ale Sasuke už mal mesačné chidori pripravené. Zasiahol Naruto do trupu, a Naruto omdlel.

"Naruto, " zvolali Sakura a Shikamaru.
"Ha nie je až taký silná ako vyzerá. " povedal Sasuke a hneď na to ho Shikamaru chytil do tieňa.
"Sasuke, " zvolal Shikamaru, " povedz ako to že ty, si bezchvostá líška! "

"No dobre, podobne ako Naruto som bol Jinchuuriki už od detstva. Keď mi Itachi chcel vyvraždiť rodinu tak mi dal pečať, aby som jeho plány s bezchvostou líškou nezmaril.
No ale keď v sme v tímu 7, bojovali proti Hakuovi tak sa tá pečať zničila. " vysvetľoval Sasuke ale Shikamaru ho prerušil,
"Dobre, dobre, to je otrava, ale ako to že sa Narutova pečať nezničila?
No, a ešte jedna vec, ako to že Itachi nezomrel tak ako 4.hokage? "

"Preto, lebo jeho pečať bola neúplná, to znamená že ju v sebe budem mať desať rokov, no potom už nemôžem mať takú ako dali na Naruta ani znova tú neúplnú.
No pokračujem v príbehu, takže pečať sa prelomila a tá chakra ktorú ste videli nebola iba Narutova.
Odvtedy som ju v sebe držal no Orochimaru si to všimol a dal mi prekliate značky, ktoré mi dal, ju tak držali na uzde že som na ňu skoro zabudol.
Ale keď som zabil Orochimara tak posledná vec ktorú spravil bola tá, žemi ich dal dole. Odvtedy som stretol tohto muža čo mi pomohol ju ovládať no a teraz som tu. " dopovedal Sasuke.

"No a prečo si to nespomenul ani 3.hokage? " spýtala sa Sakura.
"To preto lebo nechcel dopadnúť ako ja. " ozvalo sa spoza Sasukeho.
Sasuke hodil za seba kunai, no Naruto vyskočil sedemmíľovým skokom s dvoma Fuuton, Rasen Shuriken v rukách.
"Shikamaru odvolaj to. " skríkol Naruto na Shikamara, lebo vede, že kým je v tieni so Sasukem, tak to aj jeho zasiahne.
Sekundu predtým to Shikamaru odvolal a Sasukeho to zasiahlo v plnej sile.

"Sasuke, " zvolal Yorito a chcel do Naruta hodiť kunai, ale Shikamaru ho už mal v tieni.
"Sakura, asi budeš ma%t na ošetrovni dvoch nových pacientov. " povedal Naruto a díval sa na svoje dokalíčene ruky.

Poznámky: 

No čo povedať chcel som to ukončiť tak že Sasuke vyhrá ale nechcel som zosmiešniť hokage..

4.77778
Průměr: 4.8 (9 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele SHILENTO
Vložil SHILENTO, Ne, 2017-12-10 21:55 | Ninja už: 2352 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Pěstitel rýže

Mise M:Je to dobre ale niekedy vynechavaš ....podstatne veci .. Rassen shuriken naň
..treba dosť čakry+klony ako chapem je to
len poviedka .. ale da to čitat