manga_preview
Boruto TBV 09

Mistrovství světa v jutsu, díl 1. - úvod a první 4 zápasy...

Uchiha Madara uvádí...:
Mistrovství světa v jutsu! Chcete lepší budoucnost? Staňte se poskokem u skvělého pána! Přihlašte se a bojujte o mou přízeň!
sponzorem reklamy jsou: Jílové doly, Kovárna ninja mečů a Zahrádkářská kolonie.

"Krásná reklama." řekl Naruto a utíkal říct co viděl ostatním ninjům.
Shromáždil čtyry týmy ninjů z Konohy a řekl jim svůj plán.
"Vydáme se na ten turnaj lidičky." řekl Naruto.
Sai, Sakura, Tenten, Neji, Lee, Kiba, Hinata, Shino, Ino, Shikamaru, Chouji a dokonce i chudák Kakashi souhlasili, jelikož měl Naruto narozeniny a párátka mu dali loni tak se shodli, že mu udělaj tu radost a pudou s nim.

"Vypadá to tady smradlavě. Že jo Akamaru?" řekl Kiba při pohledu na krásnou Madarovu vilu.
"Máš pravdu ty podvraťáku." řekl uplně vážně Sai.
"Jdeme se zapsat!" vykřikl Naruto a hnal se hned ke stolku, kde se konal zápis. "Aloe Vera, co tady děláš?" zeptal se Naruto.
"Zapisuju účastníky turnaje ty lamo." řekl uraženě Zetsu. "Vás už mám zapsaný, věděl jsem, že ste tak blbý a přídete." dodal Zetsu.

Shinobi z Konohy se rázem ocitli v místnosti s ostatními Shinobi.
Byl tam tým z Písečné vedený Gaarou. Zvučná pětka. Orochimaru, Kabuto a Sasuke (při pohledu na něj málem Sakura omdlela) a samozřejmě také tým Akatsuki podporovaný domácím prostředím.
K mikrofonu ležícím na stolku se dostal Madara a začal zkoušet zvuk.
"Raz, dva, tři...slyšíte mě?" dav se neozýval. Madara spustil: "It´s okay to be Uchiha..." (v originále: It´s okay to be gay).
To už dav nevydržel a začal se bouřit.
"Dobře, dobře už budu ticho. Musel jsem vás nějak ohromit!" zvážněl Madara.
"Takže výtejte na MS v jutsu. Pravidla v podstatě nejsou. Můžete se nepříteli vysmát. Můžete ho sníst (Chouji se nenápadně olízl). Můžete spáchat sebevraždu, ale nemůžete brát cizím lidem srdce. Chápeš to Kakuzou?" zeptal se Madara týpka stojícího v davu. Kakuzou se jen smutně podíval a dělal, že tam neni. Orochimaru se mu začal smát.
"Orochimaru? Ani cizí těla se nesmí krást." dodal Madara a vykecával se dál o svých prvních láskách a o svém sakra dlouhém životě. Když už v publiku zbyl jen nadržený Naruto, tak Madara usoudil, že by měl tournament začít. Poslal tedy všechny do arény, kde se měli vykonávat souboje. V aréně byla obrovská světelná tabule na které běželi reklamy sponzorů turnaje a ústřižky z Madarova života.
"Ať turnaj začne!" zvolal Madara a na tabuli se začala losovat první dvojce.

-Tayuya- naskočilo první jméno na obrazovce. Tayuya se zamračila a jak bylo jejim vulgárním zvykem tak spustila: "Ku*va já nechci jít první."
-Gaara- vybral ji počitač soupeře. "Jsem mrtvá." řekla nahlas.
Gaara vylezl z davu, políbil svou tykev (málem políbil Zetsua) a řekl: "Chci tě zabít."
Postavili se do arény a stáli naproti sobě.
"Tak začneme." řekla Tayuya a vyvolala své Doki. Tři démoni se objevili poblíž Gaary a Tayuya začla hrát na svou flétnu, která nenápadně připomínala nějaké vibrační zařízení. Zvuk flétny se rozezněl po celé místnosti a Doki začali spokojeně tancovat.
Gaara se jen usmál a vehnal svůj písek do útrob flétny.
"Mě nepřinutíš tančit ty malá dě...dělnice!" vykřikl Gaara a začal obalovat Tayuyu pískem.
Písek se valil kunoichi už i z úst a tak nemohla mluvit. Na zvracení měla však energie dost.
"Vzá-vzdávám-vzdávám se." křikla když už poslední zrnka písku opustila jeji žaludek.
"Krása! Krása!" jásal Madara. "Vítězem je Gaara!"
Gaara se jen usmál a dodal: "Všechny vás zabiju. Jinak peace a lásku všem!"

Tabule začala znovu pracovat a jako první jméno ukázala -Rock Lee-.
"Síla mládí! Sledujte mě mistře Gaii!" vykřikla chlapec oblečený v kombinéze, která dost připomínala oblečení využívané v Bohnickém ústavu.
Mezitím se na tabuli objevilo další jméno. -Hyuga Hinata-
Hinata těžce polkla až se skoro udusila.
Oba byli připraveni v boji položit i svůj nicotný život.
Madara odstartoval zápas a otevřel si konzervu s hovězími párečky.
Lee sundal z nohou svá závaží a hodil je po Hinatě. Ta použila
Juuken k tomu aby je odvrátila. Lee se rozběhl k Hinatě a zařval: "Hlavní kokos z Listové." přitom ji chytil za hlavu a začal ji pěstím dřít pokožku a vlasy z její hlavy. Hinata ječela a podívala se do publika.
"Hinato to dáš!" zvolal Naruto. Hinata ho viděla a hned to s ni seklo. Probudila se až po turnaji.

Další boj vypukl mezi Uchihou Sasukem a Inzukou Kibou.
Madara velice fandil svému pra-pra-pra-pravnukovi a odložil svou konzervu s párky.
Kiba se musel v boji obejít bez svého věrného psa Akamarua, kterého zranil Orochimaru těsně před turnajem když se do něj chtěl převtělit. Myslel si, že jako na psa na něj budou všichni hodnější.
"Sasuke ty zrádče!" zakřičel impulzivně Kiba když stál se Sasukem v ringu.
Sasuke si upravoval vlasy když na něj Kiba skočil a začal zastupovat i svého psa tím, že kousal mladého Uchihu mezi nohy.
"Nech ho ty pse!" ozvalo se a Kiba proletěl třemi zdmi až ven z arény. To Sakura mu ji vlepila tak silně aby ochránila svého miláčka.
"Zvlád bych to i sám." řekl ji Sasuke zrovna když otvíral za pomocí chidori Madarovi další konzervu.

Tabule se znovu ozvala a postavila proti sobě Jirouba a Deidaru.
Ještě než stačil Jiroubou něco říct tak Deidara spustil to svoje.
"Jelikož moje Jíloví doly sponzorujou tuhle blbost, tak jsem sem měl přístup už před turnajem. Teď máš pod sebou mou spešl minu." řekl Deidara a pročísl si své skvělé vlasy.
Jiroubou se jen nechápavě podíval a explodoval. Část z něj dopadla přímo před Choujiho, který jen konstatoval, že lepší maso ještě dneska nejedl.

Madara vystoupil před diváky a řekl: "První čtvrtina zápasů prvního kola je za námi. To znamená, že nás ještě 795 čtvrtin čeká." posluchači se po sobě divně podívali, ale jen pokrčili rameny.
"Tak zase zítra." řekl Madara k davu. "A ty Sasuke dnes budeš spát v mé komnatě." dodal Madara a Sasukemu se jen rozzářili oči.

Poznámky: 

Poznámky:
Doufám že jste se trochu smáli. Dvojce do turnaje byly rozlosovány

4.9
Průměr: 4.9 (30 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Arkath
Vložil Arkath, Čt, 2011-08-25 21:10 | Ninja už: 4657 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Prostý občan

Kiba hryzie Sasukeho do rozkroku... či on nezávidel Madarovi tie párečky Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Kessidy Namikaze
Vložil Kessidy Namikaze, Po, 2010-11-29 21:12 | Ninja už: 5019 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

oh, ty mě snad chceš zabít!!! já umírám ... smíchy pod stolem :DDDD

Obrázek uživatele Tonkaci
Vložil Tonkaci, Po, 2009-07-20 14:16 | Ninja už: 5445 dní, Příspěvků: 146 | Autor je: Prostý občan

paráda

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Ne, 2009-07-12 09:59 | Ninja už: 6181 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

cool příběch

Obrázek uživatele emen123
Vložil emen123, Čt, 2009-03-19 21:37 | Ninja už: 5641 dní, Příspěvků: 103 | Autor je: Prostý občan

hlavní kokos z listové xDxDxDxDxD to som sa nemohol prestat smiaat

:D:D

Obrázek uživatele Andulka...xD
Vložil Andulka...xD, Po, 2009-02-02 16:39 | Ninja už: 5767 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud to je dobrý Laughing out loud

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Čt, 2009-01-22 21:08 | Ninja už: 5734 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

dooost vtipny xDDD

Obrázek uživatele Nowe10
Vložil Nowe10, Ne, 2009-01-18 15:28 | Ninja už: 5803 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

cože to myslis vazne? Ja se teda nesmal. Ja sem malem vybouchnul řechtanim a malem sem se po***al tou srandou lepsi napad ani snad neexistuje coooooooooooool

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, Út, 2008-12-30 21:21 | Ninja už: 5696 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

Dobře ty....
Skvělej příběh!!!!!

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele LovingGaara
Vložil LovingGaara, Út, 2008-12-30 16:58 | Ninja už: 5653 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

Je to good, tohle by mě nenapadlo, ale začti i mojí sérii

Odkaz na bojovou píseň klanu BrunnenG
http://www.youtube.com/watch?v=MESbr6VNpa4

Klan BrunnenG se nečte tak jak se píše! Čte se takto Brannen Dží !!!
TAK BACHA NA TO !!!!

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Út, 2008-12-30 01:04 | Ninja už: 5741 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Tak tohle je mocná hlodárna xD Jen tak dál...
______________________
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD
Můj blog xP

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2008-12-29 20:21 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Jishi Akashira
Vložil Jishi Akashira, Po, 2009-02-02 16:31 | Ninja už: 5662 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

čeština ano ale jinak je to skvělej příběh