manga_preview
Boruto TBV 13

Začátek konce

Začátek konce

Dneska jsem ho zase sledovala. On je tak úžasný! A nadaný! Když se na mě podívá, úplně se mi podlamují kolena!

Osmiletá dívka s dlouhými blonďatými vlasy a zelenýma očima jménem Natako Haruno ležela na své posteli a z očí jí tekly slzy. Našla matčin deník. Začala jím listovat a poznávat svou matku. Na začátku bylo pořád psáno o nějakém Sasukem. Doufala, že se v deníku dozví, kdo je její otec, kterého nikdy nepoznala. Že by to byl ten Sasuke? Natako si povzdechla a přeskočila hodně stránek. Do očí jí padl jeden zápis. Vykulila na něj oči a přešla s deníkem k oknu, aby se přesvědčila, jestli jí nešálí zraky.

Ten den byl úžasný. Naruto mě pozval na večeři a já jsem cítila, jak na Sasukeho úplně zapomínám. Pořád jsme si měli co povídat. Jakto, že jsem si už dřív nevšimla, že je tak skvělý?

Spěšně se podívala na datum. Bylo to pět let od předchozího zápisu. Tři roky před tím, než se narodila. Je tedy její otec Sasuke nebo Naruto? Chika zaklapla deník. Rozhodla se, že se půjde zeptat rovnou matky.

Její matka jako vždy stála u plotny a vařila. Natako si pomysla, že máma asi neměla zrovna nejlehčí život.
„Mami!“ zavolala na ni. Sakura se na ní otočila a usmála se.
„Co se děje, holčičko?“ Přišla k ní a objala jí. Natako jí úsměv opětovala.
„Chtěla jsem se tě jen na něco zeptat.“
„A na co?“
„Je můj otec Sasuke nebo Naruto?“ Sakura se zarazila.
„Jak tě to tak najednou napadlo?“
„Našla jsem tvůj deník.“ odpověděla po pravdě.
„Kde je?“ zeptala se smutně.
„Přinesu ti ho!“ nabýdla se a běžela do svého pokoje. Vzala deník a donesla ho mamince. Ta si ho vzala do ruky a listovala jím. Z oči jí stkla jedna malá slza a roztříštila se o podlahu.
„Mami?“ zeptala se tázavě Natako. Sakura jí vzala za ruku a dovedla k jedné skříni. Otevřela jí a vytáhla fotku. Smutně se na ni podívala a podala jí Natako. Ta se na ni pozorně zadívala. Vzadu stál strýček Kakashi. Uprostřed máma.
„Jsem jí docela podobná.“ napadlo jí. Podívala se dál. Vlevo stál nějaký černovlasý kluk s arogantním výrazem.
„Tohle je Sasuke.“ zašeptala Sakura. Natako se na ni překvapeně podívala.
„Tomu nejsem vůbec podobná. Takže zbývá jedině....“ Sakura přikývla a ukázala prstem na posledního člena jejího týmu. Na blonďáka s modráma očima.
„To je....“
„Naruto Uzumaki. Tvůj otec.“ Natako se překvapeně zadívala na fotku. Máma jí nikdy nechtěla říct, kdo je její otec najednou..
„Vyprávěj mi o něm, prosím.“ zašeptala Natako.. Sakura se usmála a utřela si slzy.
„Všechno to začalo za časů Čtvrtého Hokageho, který zapačetil devítiocasou lišku do právě narozeného dítěte. To dítě se jmenovalo...“

Poznámky: 

Tak tahle jednorázovka se mi asi moc nepovedla. I tak ale doufám, že se vám to líbilo Smiling

4.75
Průměr: 4.8 (8 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Út, 2008-12-30 16:21 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Jj presne ako nettie povedala...pekne si to napísala ale niečo tam chýba...tak s toho urob dvojrázovku keď nie sériu:)

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Ne, 2008-12-28 22:07 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Jo, série by z toho byla dobrá n_- A jinak si myslím, že to je moc hezky napsaný, fakt ;)
_______________________
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD
Můj blog xP

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2008-12-27 21:35 | Ninja už: 6060 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Jako začátek série zajímavé, ale jen jako jednorázovce mi tam něco chybí - právě to pokračování... vysvětlení, proč, co a jak, kdy kde... Smiling

Obrázek uživatele Izayoi
Vložil Izayoi, So, 2008-12-27 22:15 | Ninja už: 5914 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

To se ještě nakonec uvidí, co z toho bude Eye-wink A díky za komentář Smiling