manga_preview
Boruto TBV 09

Sila tmy, tieňov a ilúzie-časť 7- Oboro je hrdina!

Mubiho sa opäť zmocnil neprekonateľný strach ale to čo prišlo teraz, hraničilo z takmer s hrôzou a akýkoľvek nindža by v tejto situáci stratil halvu. Na chodbu vbehla postava v rovnakej uniforme ako mal on. Nielenže mal rovnakú postavu,vlasy ale ich tváre boli ako jedna.
Bol to pravý Yogura, ktorý sa pri pohľade na Mubiho rozplakal od šialenstva.

Muž v červenom plášti neveril vlastným očiam a pozrel najprv na plačúceho
Yogureho, potom na toho druhého, falošného. Pochopil že človek, čo sa mu zrútil ku kolenám je skutočný kapitán hradu. Vytiahol jednu s tyčí a zvolal:
"Ninpou:kyouryoku sumasshu!"
Mubi dostal úder palicou do hrude a ten ho odhodil cez celú chodbu. Ako rýchlo letel, tak sa jeho zmysly otupovali a napokon sa stalo niečo, čo nečakal. Jeho pád niečo zastavilo a pred neho skočila postava ktorá sa ho niečo opýtala, no Mubi nič nevnímal a postupne omdlieval.
Tá tajomná postava, čo stlmila jeho pád, bol Kagari, ktorý položil Mubiho
na zem a postavil sa za Obora, ktorý chcel získať čas kým sa Kagari o Mubiho postará.
Postava v plášti však neverila jeho vlastným očiam. Pred ním stáli dva úplne čierne postavy, bez tváre, bez prstov. Bol to dôsledok kagariho
Kuroeizou no jutsu.
Jedna z tých postáv sa zahnala niečim ostrým ale to nestačilo na obranu muža
v plášti, ktorá ho odrazila a zároveň rozsekla postavu na dve polovice.
Muža to nahnevalo a zasiahol svojim útokom aj ďalšie dve postavy- tú na zemy
aj tú pri nej. V tom však uvidel ďalšie tri postavy utekajúce chodbou.
Telo muža naraz zčernalo a z jeho brucha vystrelili dva čierne stuhy obrovskou rýchlosťou.
Kagari, ktorý niesol Mubiho len veľmi tesne stihol poskladať jutsu, zvolal:
"Suiton:Kokkuu shigure no tate!"
Od stropu až po podlahu začala tiecť tmavá tekutina a stuhy, nadobúdajúce tvar rúk sa zamotali do tmavého vodopádu. Kagari využil ten čas a Oborovi podal Mubiho. Kým udržiaval jutsu,povedal:
"Dúfam, že to Oborovi výjde čo najrýchlejšie!"
Mubiho totiž niesol len Oborov klon. Skutočný Oboro sa objavil za mužom v červenom plášti, ktorý dostal ranu päsťou do hlavy. Čierna hmota vychádzajúca z jeho tela sa začala sťahovať spať a len čo sa muž obrátil, vystrelil ju na Obora. Ten sa uhol, dolu hlavou sa odrazil od stropu a mužovi kunaimi rozsekol oba stuhy hmoty. Muža v plášti nachvíľu chytil kŕč
v bruchu, z ktorého začalo vyliezať aspoň desať stúh, rovnakých ako tie na zemy. Stuhy siahli do mužovho puzdra na tyče a každá vytiahla jednu. Toto strašidelné jutsu začalo naberať účinok až po tom, čo sa stuhy začali mihať okolo Obora. Ten sa uhýbal ako len vedel a vyčerpaný uskočil za toho neznámeho nindžu. Ten otočil hlavu ale videl len unaveného muža a prázdnu čelenku,bez akéhokoľvek znaku!
Oboro sa usmial:
"Aj tak o mne nič nezisíš!"
Oboro sa rozbehol na toho nindžu v červenom plášti. V tom videl že oproti nemu letí kopa stúh a ešte viac tyčí, letiacich takou rýchlosťou, že by prederavili aj tú najpevnejšíu stenu. Išlo naozaj o sekundu. Oboro zatvoril oči a za okamih pocítil zvláštny pocit. Nebola to bolesť,bol to pocit ticha. Oboro otvoril oči a videl, ako pred jeho nosom jedna z tyči zastala a jeho ruka bola až po zápästie zaborená v plášti.
V tom na to prišiel.
Klan, ktorý hľadali, bol nebezpečný používaním svojich svalov a ich ľubovoľnej modifikácie. Jeho telo, naplnené len chakrou, aby sa telo bez svalov nerozpadlo, bolo ako balón.
Balón nindžu s čeveným plášťom však praskol a ten spadol na zem. Oboro, spotený od námahy, sa pozrel pred seba a uvidel, ako Kagariho štít opadol a uvidel, ako jeho priateľ padol na kolená.
Obora zvráštil čelo a rozutekal sa na koniec chodby. Schmatol Kagariho na plece a utekal dverami. Za nimi uvidel skupinu nindžov, ako bijú palicami Mubiho. Jeden z nich bol skolený Oborovym kunaiom,ďalšich porazil kopancami mierenými na hlavu a brucho. Na druhé plece vyložil Mubiho a utekal ako len vládal,neberúc ohľad na prekážky.

Ako rýchlo utekal, jeho nohy sa mu plietli jedna pod druhú a bál sa aby nespadol. Dlhým skokom preskočil hradbu a skotúľal sa do lesa za pevnosťou. Snažil sa Mubiho a Kagariho zodvihnúť, no jeho ruky ani nohy ho neposlúchali. Od únavy omdlel a cítil, ako je všetko okolo teba černejšie a čerejšie.

Poznámky: 

Vysvetlivky:
*Ninpou:kyouryoku sumasshu!(ninja technique:powerful smash) ninja technika silného úderu
*Kuroeizou no jutsu (black silhouette technique)-technika čiernych tieňov
*Suiton:Kokkuu shigure no tate! (Water: black rain barrier) Technika vodnej blokády

4
Průměr: 4 (2 hlasů)

Kategorie: