manga_preview
Boruto TBV 09

Mairo- život ninji 001

MAIRO-ŽIVOT NINJI

1.diel
Prológ

Bolo teplé ráno. Slnko na oblohe svietilo a široko- ďaleko nebol žiadny oblak. Bol počuť vtáčí spev. Na lavičke sedeli tri osoby. Dvaja chlapci a dievča.
„Kedy už príde?!” povedalo dievča. Je chudé a pomerne vysoké. Malo čierne vlasy. Boli dlhé a rovné a starostlivo sa o ne starala. Mala na sebe modré oblečenie, nové puzdro na zbrane a sandále. Volala sa Hano Yashai.
„Každú chvíľu by mal prísť.” Povedal jeden z chlapcov. Mal hnedé vlasy. Čierne tričko a hnedé nohavice tvorili jeho odev. Mal puzdro na zbrane, rukavice a na jeho hlave sa vyjímala ochranná čelenka. Volal sa Mairo Yakatushi.
„Buďte trpezlivý. Už nie ste malé deti.” povedal tretí člen tímu. Mal sivé krátke nohavice, sivé tričko a vlastne celý outfit bol sivý.Bolo vidno, že sa nikam neponáhľa. Volal sa Ono Pateraku.
„Aaach! Mne sa už nechce čakať!” povedala Hano.
„Prišli sme sem skoro.” Povedal Mairo, keď vtom niečo presvišťalo vzduchom a zjavila sa pred nimi postava.
„Tak som tu!” povedal ich sensei. Úplne obyčajný jounin. Volal sa Hobi Edasomu.
„Tak prečo sme tu?” spýtal sa Mairo.
„Dostali sme ďalšiu misiu.” Začal Hobi. „Máme nájsť strateného psa.”
„Ďalšia hlúpa D-misia!” zvolala Hano.
„Hano! Si genin iba týždeň!” hovoril Hobi.
„Ale mal som najlepšie výsledky v ročníku.” vravel Mairo. „Ja nerozhodujem o tom, akú misiu dostaneme. A teraz sa poďme pustiť do misie.“ Povedal Hobi a všetci štyria sa vybrali hľadať psa.
Kráčali a obzerali sa okolo seba.
„Ako ten pes vlastne vyzerá?“ spýtal sa Ono.
„Noo, je hnedej srsti a je malý. To je všetko, čo o ňom viem.“ Povedal Hobi.
Hano si niečo zamrmlala popod nos.
„Nikde ho nevidím. Takéto misie ma len zbrzdia.“ Povedal Mairo.
„Nemáte takmer žiadne skúsenosti. Niekde sa začať musí.“ vysvetlil Hobi.
„Pochybujem, že bude v meste.“ potichu povedal Ono.
„Poďme do lesa.“ povedal Hobi a všetci sa vybrali do lesa.

Všade naokolo bola zeleň. Stromy, kríky, tráva. Jediný zvuk tvoril vzdialený potok.
Keď vtom po tráve prebehol pes a hneď za ním Mairo. Ich beh bol rýchly, ale vytrvalý.
„Už ho skoro mám!“ zvolal Mairo, ktorý sa stále približoval k cieľu misie.
Pes to vedel tiež a skočil do koruny stromu. Mairo sa zastavil a pomaly sa blížil k stromu, keď vtom odrazu pes spadol zo stromu a s ním aj Hano. Hobi vyskočil z úkrytu a pevne chytil psa.

„Bolo to ľahké.“ Povedal Mairo a odovzdal pri tom psa starému pánovi. Všetko ticho sledoval štvrtý Hokage. Starý muž sa uklonil a ticho odišiel.
„Dobrá práca!“ povedal štvrtý Hokage .
„Také misie zvládne každý!“ nečakane sa ozvala Hano.
Hokage sa zasmial. „Časom prídu aj iné misie.“ Ak budete trénovať a zlepšovať sa, dostanete poriadnu misiu.“
„Tak teda dobre. Budem trénovať a zlepšovať sa! Stanem sa elitným ninjom!“ zvolal Mairo, všetci sa zasmiali a odišli.

4.4
Průměr: 4.4 (5 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele piraten
Vložil piraten, Ne, 2008-11-23 20:57 | Ninja už: 5651 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

hmm vydim ze to celkom vyslo zacnem pisat 2. diel

Obrázek uživatele Bleska.chan
Vložil Bleska.chan, Ne, 2008-11-23 19:22 | Ninja už: 6042 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

Dobrý začátek. Jsem zvědavá, co z toho vyleze Eye-wink.

Obrázek uživatele Joruni
Vložil Joruni, Ne, 2008-11-23 18:37 | Ninja už: 5693 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Prostý občan

zacina to celkom dobre pokrackonapis urcite Laughing out loud

Obrázek uživatele piraten
Vložil piraten, Ne, 2008-11-23 10:31 | Ninja už: 5651 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

ak budete chciet pokracovanie napiste a posnazim sa ho spravit