manga_preview
Boruto TBV 07

*Akatsuki mají čtyřnohého kamaráda!*

Jednoho dne se Konan přiřítila za Peinem.
,,Máme problém!"
,,Co se děje?! Vybouchla bomba v pokojích?" vyskočil Pein.
Konanin vyráz vypadal, že se trefil, ale bylo to ještě horší...
,,Čekáme děcko!"
,,Co? Ty sis objednala děcko?" pronesl zamyšleně Pein a srkl si kafe. Když mu však došlo, co mu Konan řekla a co jí na to on odpověděl, málem se udusil a spadl z židle.
,,Co budeme dělat?" zasípal, když mu Konan pomáhala na nohy.
,,Musíme nějak připravit ostatní, jak se o děcko stará..."
,,Ale jak?"
,,Něco by se našlo..." pronesla zamyšleně ,,Pořídíme jim psa!"
,,Psa?" zakřičel zoufale Pein a málem ho trefil šlak ,,Chudák zvíře, jak bys mu to mohla udělat?"
Konan zavrtěla hlavou. Naštvaně se otočila.
,,Dobrá," svolil po půl hodině Pein ,,jen doufám, že si z něj hned neudělaj oběd..."
,,Vypadaj snad, že umírají hlady tak, že by snědli i toho ubohého pejsa? Prostě jim řeknem, že ho budou mít na starost a kdo mu něco udělá, zatrest vydrhne celé sídlo zubním kartáčkem. To by mělo zabrat."

Druhý den se tedy vydali pro pejska. Nakonec si pořídili maličkého a rozkošného kavalíra (Kavalír king charles španěl).
Když dorazili do sídla, s Hidanem to málem seklo.
,,Mám snad na zádech nápis ,Opatrovna psů'?" zavrčel.
,,Ale Hidane, podívej, jak je roztomilej" rozplýval se nad ním Deidara.

Všichni byli svoláni do obývacího pokoje. Konan a Pein je seznámili s vážností situace. Všichni pejska přijali a souhlasili, že se o něj budou starat, jak to jen půjde.
Když Konan a Pein odešli, začalo se milému pejskovi vymýšlet jméno.
,,Oishii" ozvala se bílá polovina Zetsua.
,,Nemyslím si, že Chutný je zrovna dobré jméno..." zaprotestovala černá.
,,Chiisai(*v překladu malý*), když je tak maličký" pronesl spokojeně Kisame.
,,Jashin" zazubil se Hidan, ale jeho návrh byl ihned zamítnut.
,,Yasui(*v překladu levný*)" řekl zamyšleně Kakuzu.
,,Tenhsi(*v překladu anděl- vypůjčeno od Styron O:)*)" usmál se Deidara.
Všichni, i ti, co neměli argumenty, se otočili na Itachiho.
,,Inu (*v překladu pes*)" řekl Itachi, kterému pejsek usnul na klíně a on ho teď hladil po hlavičce.
,,Dobře, bude to Inu, když je to pes" uznal Sasori.
,,A neměl by to být Hebi(*v překladu had*)?" ozvalo se z venčí.
Akatsuki rychle vytáhli vše, co bylo po ruce a hodili to oknem ven s křikem ,,Shine(*v překladu Chcípni*), Oroxichte!"
Když uznali, že už tam Orochimaru není, začali se věnovat pejskovi. Deidara se Sasorim zašli do Tesca na nákup krmení, pělíšku a hraček. PO návratu pejska uložili do pelíšku a... začala hádka o to, u koho pejsek bude. Nakonec si donesli peřinu atd. do obýváku, utvořili kruh kolem pelíšku a usnuli.
Když ráno Pein a Konan se šli nasnídat, málem se zadusili smíchy. Akaťáci se snažili naučit pejska nějaké povely a vypadalo to vzkutku zajímavě. Itachi mu vysvětloval povel překulit, a válel se po zemi, jako názorná ukázka. Deidara se snažil ve stejný čas naučit Ina sednout, taky byla názorná ukázka. Hidan zase chtěl naučit pejska povel trhej, a jako názorná ukázka se snažil roztrhnout polštář. A největší hřeb rána byl Tobi, když chtěl pejska naučit pít saké, což mu bylo zakázáno, bylo mu nařezáno s tím, že to si nesmí dovolit a zatrest musel být zamčen na záchodě (ovšem že Tobi, ne Inu, ten měl ze všeho psinu a snažil se s každým si hrát).
Kisame si vzal na starost náuku o plavbě. Vzal Ina k rybníku, odplul s ním doprostřed, pustil ho a rychle odplul. Inu zoufale máchal nožičkala a srdceryvně vyl a kňučel.
Všichni Akatsuki se lehkli, naskákali do vody a plavali za ubohým pejskem. Inu byl bezpečně doveden na pevninu, Kisame dostal nařezáno a zatrest skončil na záchodě s Tobim, takže už tam byli dva.
Další den se Zetsu rozhodl, že má hlad. Chytil Ina, už si ho dával k hubě, a...
,,Co to děláš, Zetsu" ozval se přísně Itachi a spolu s ostatními se varovně na kanibala díval.
Ten jen rychle vrazil pejskovi pusu, poplácal ho po hlavičce a rychle se vzdálil. Akatsuki ho ale prokoukli a už byli na záchodě zamčeni tři.
Den byl stejný jako vždy jindy. Itachi a Deidara se snažili usilovně pejska naučit různé povely. Itachi ho zrovna učil dát pac, Deidara přemýšlel, jak ho naučí sednout.
Inu zvládl oba dva povely a tím si Akaťáky nadobro a navždy získal.
Uplynul rok a z půlročního štěňátka se stal dospělý Inu. Život bez něj si ani jeden z nich představit nedokázal. Brali ho témeř všude. Na nákupy, výstavy kos, závodní plavání, do lesů, do hor, do baru....
Naučili ho hooodně povelů- sedni, lehni, dej pac, překul se, kousni Tobiho do zadku, dones láhev saké,....
Povel Kousni Tobiho do zadku mu šel ale ze všeho nejmíň, protože byl strašně společenský... a rozmazlený. Povely sice uměl, ale vykonával je pouze, když mu je přikázal Itachi, Deidara nebo Hidan. U nich si netroufl dělat krky.
Jednou se ale Konan vrátila s Peinem a děckem.
,,Tak, myslím, že už jste si starost o něco živé osvojili" pronesla hrdě Konan.
Akaťáci přitakali.
,,A to znaméná, že když už je tu to děcko, pes půjde z domu, aby tu tomu dítěti nepřekážel." řekl Pein.
,,Já mám jiný návrh," zašklebil se Hidan ,,Inu zůstane, a děcko půjde na chodník"
,,Inu tu byl, je a vždycky bude!" skandovali Akaťáci a Inu souhlasně kňučel a vrtěl ocáskem.
,,Myslím, že by jsme si mohli nechat i toho pejska, když ho mají tak rádi, nemyslíš?" zeptala se Konan.
Pein ne ni nejdříve civěl, potom si sedl a zoufale zaklel:
,,No to mám zatrest, furt se mi něco se*e v tom životě- nejdřív složím Akahňupy, a teď ještě k tomu na krku děcko a pes!"

Poznámky: 

Myslím, že je to celkem povedené, upřímně, představa, jak Akatsuki láskyplně opečovávají pejska mě zabíjí Laughing out loud

4.88889
Průměr: 4.9 (72 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Shinigami
Vložil Shinigami, St, 2012-08-22 08:58 | Ninja už: 4318 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Pěstitel rýže

Už když jsem četla název, věděla jsem že to nebude nic dobrého, ale bylo to ještě horší než jsem myslela XD umírám smíchy Laughing out loud

Obrázek uživatele sasí
Vložil sasí, Ne, 2012-03-04 19:24 | Ninja už: 4466 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Prostý občan

hehehe akahnupy-to mě dostalo

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Čt, 2012-03-01 11:14 | Ninja už: 4967 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak u tohohle jsem nemohla, to prostě nešlo, v jednom kuse jsem smíchy padala z postele Laughing out loud


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele něco divnýho
Vložil něco divnýho, Pá, 2012-01-20 07:25 | Ninja už: 4491 dní, Příspěvků: 444 | Autor je: Pěstitel rýže

konan s peinem a děsko Laughing out loud Laughing out loud nebo "kousni tobiho do zadku " Laughing out loud

všichni jste blázni, jen já jsem letadlo^_^

Obrázek uživatele Tricer
Vložil Tricer, So, 2011-03-19 09:53 | Ninja už: 4749 dní, Příspěvků: 113 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loudLaughing out loud to je fakt na 5 hvezd !! fakt dobry sem se musel proste smat Laughing out loud

Lidi pište ! Laughing out loudLaughing out loud Pomalu ale jistě mi docházej FF co číst Smiling Takže jestli máš ve své hlavě nějákej dobrej nápad na povídku (nebo prostě nápad Laughing out loud) tak ho honem sepiš a šup s ním na Konohu ! Laughing out loud

P.S. Pokud začneš psát tak tu FF dopiš Smiling Pokud ne tak mi dej adresu a příjdu tě zabít rovnou Laughing out loud Člověk se do nějáký FF ,,zamiluje" a najednou *BANG* dočtě 20 dílů a "Co to sakra ? Kde je další díl ?" To úplně nesnáším ! Laughing out loud

P.P.S. Už sem s tým otravnej Laughing out loud

P.P.P.S. Kdyby ste měli nějákej dobrej typ na super FF co se Ti(Vám)líbila tak mi ju pošlete do soukromejch zpráv nebo prostě kam chcete Laughing out loud

Obrázek uživatele Kiara no Yoko - neechan
Vložil Kiara no Yoko -..., Čt, 2010-09-09 16:05 | Ninja už: 5182 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

na tomto som sa smiala cely den vazne supeeeer Laughing out loud

Obrázek uživatele evata
Vložil evata, St, 2010-08-04 15:38 | Ninja už: 5361 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

oroxichte -hahahaah- tak toto je naj Smiling

Obrázek uživatele Black...LinBlack xD
Vložil Black...LinBlack xD, So, 2010-05-29 18:49 | Ninja už: 5042 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Tak to je fakt bomba xD *geeb*

Obrázek uživatele Izanagi
Vložil Izanagi, Čt, 2010-03-18 22:06 | Ninja už: 5649 dní, Příspěvků: 541 | Autor je: Prostý občan

Ty v**e, asi nejlepsi Humor Fanfiction co jsem cet, a ze ja jich cetl hodne... 100000000000/10

Obrázek uživatele Katsumo Nio-chan
Vložil Katsumo Nio-chan, Po, 2009-11-30 15:16 | Ninja už: 5285 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Prostý občan

Tak to byly supeer xD prej "kousni Tobiho do zadku," to mě dostalo =D

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Po, 2009-11-30 15:08 | Ninja už: 5442 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

LOL tak toto sa mi páči, týmto si ma teda dostala Laughing out loud Moc sa mi to páčilo, zabavila som sa ^^ Ksoo a Pein čo tresol, že Akahňupy XD hehe, fakt super poviedka ^/_\^

Obrázek uživatele rehlana
Vložil rehlana, Po, 2009-08-10 08:56 | Ninja už: 5375 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

podarené dielko Smiling

Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), St, 2009-07-15 11:50 | Ninja už: 19801 dní, Příspěvků: 9576 | Autor je: Prostý občan

Aka chovajú psa, decko.. Chudák Pein xD.. Super poviedka Laughing out loud

Obrázek uživatele lucy-anime
Vložil lucy-anime, Ne, 2009-06-07 09:46 | Ninja už: 5870 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

Nho, taQ taká predstava zabíja aj mňa hihihi.. Laughing out loud

Obrázek uživatele MishaN
Vložil MishaN, St, 2009-03-25 15:35 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

Všem moc děkuju a jsem ráda, že se vám povídka líbila Smiling

Obrázek uživatele sagneska
Vložil sagneska, Po, 2009-03-23 12:52 | Ninja už: 5699 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

super nápad...moc se ti to povedlo...

Obrázek uživatele Ayu no Baka
Vložil Ayu no Baka, Pá, 2009-01-23 19:13 | Ninja už: 5860 dní, Příspěvků: 2119 | Autor je: Prostý občan

jeminenky to bolo vyborne FF som sa nasmiala dost Laughing out loud

Obrázek uživatele Vallia
Vložil Vallia, Ne, 2008-12-21 12:05 | Ninja už: 5697 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

lol!!!!!!!!*směje se*tak to je dokonalý!!!xDDDDDD

Obrázek uživatele Simushka_xD
Vložil Simushka_xD, Čt, 2008-12-18 17:30 | Ninja už: 5641 dní, Příspěvků: 731 | Autor je: Prostý občan

"Kousni Tobiho do zadku" xD to je povel xD super FF Kakashi YES

Obrázek uživatele Lineral
Vložil Lineral, Po, 2008-12-08 18:20 | Ninja už: 5645 dní, Příspěvků: 696 | Autor je: Editor fóra, Prostý občan

Šmankote, SKVĚLÝÝÝÝÝÝ! xD To byl zae nápad Laughing out loud Řežu se tu celou dobu jako Hidan, ale tohle je úžasné Laughing out loud

Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, Po, 2008-12-08 18:12 | Ninja už: 5702 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan

OMJ! Akatsuki a pes??? Ale oslovenie ´děcko´sa mi moc nepáčilo, lebo suseda dneska porodila malú Ninu, tak si získali deti moju náklonnosť XD Laughing out loud Ale povel: Kousni Tobiho do zadku to bolo dobré! Neviem ako ostatní, ale ja som sa smiala pri každom novom odstavčeku Eye-wink

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!

Obrázek uživatele Tajoja
Vložil Tajoja, Po, 2008-11-24 20:10 | Ninja už: 5602 dní, Příspěvků: 115 | Autor je: Prostý občan

Supeeer! xD Ještě teď se směju ,,kousni tobiho do zadku" xD

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Ne, 2008-11-23 14:31 | Ninja už: 5696 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

tri na jednom zachode!?chudacciXD(jsem sice proti tomu aby nekdo sezral pejska,chtel ho utopit nebo naucil ho pit sake,ale i tak)no a Pein bude mit doma veselo=D

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Ne, 2008-11-23 12:35 | Ninja už: 5703 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Deidara a Sasori v Tescu?! *spadla smíchy ze židle* Tak tahle povídka mě zabila! xDD Vážně se ti to povedlo! n_-
________________
Jsem hrdým členem FC Naruta, FC Sasoríííka n_n, FC Minata a FC Kobylky v pyžámku
FC Kishimoto Masashi xD

Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Jáááj seznam mých FeFes xDD

Obrázek uživatele také to škvrnité
Vložil také to škvrnité, Ne, 2008-11-23 10:16 | Ninja už: 5744 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

fakt dobré--- XD....

Cheetah2 sa premenovala na "Také to škvrnité"

Živtoné motto: Či už leješ mlieko do sita, alebo do pohára, výsledok je ten istý- ROZLEJEŠ! Tak sa s tým neser a napi sa z krabičky Eye-wink Laughing out loud


Neuznávam Jashina, uznávam Pomelo
Hrdá členka ZUUACFL xD
Som totálne sivo/bielo-vlaso filná: Kakashi-filná, Chika-filná, Toushiro-filná, Hidano-filná, Black Star a Soul Eater-filná, Zero-filná...

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2008-11-23 09:54 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

kdo ví, možná pejska mají Laughing out loud

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, So, 2008-11-22 19:16 | Ninja už: 5867 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Hezký, hezký, super, super xD Akatuski se jako pejskofilové moc netváří xD

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, So, 2008-11-22 19:13 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Pár věcí na podobné téma už tady sice je, ale tvůj Inu si zaslouží dostat se mezi čtenáře Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!