manga_preview
Boruto TBV 07

Chlapec z jiného světa: Debatní den 005

A Hiashi poslechl.
„,Jdu k ní a v tu chvíli netuším, že ji budu milovat až do své smrti, chtěl jsem nenápadně zmizet, ale ona si mě všimla a šla mi naproti. Jmenovala se Nakumi Chisaii a byla to krásná dívka, co jsem viděl a nevím proč, věděl jsem, že má velkého ducha a laskavé srdce. Sice byla o něco menší než já, ale to nevadilo.
Byla blondýna a jak jsem další dny zjistil výborná kunoichi, která mě svými světelnými a zbraňovými útoky úplně rozdrtila, ale to odbíhám..‘“

„Připomíná mi TenTen a Kakashiho!“ opět vstoupila do Hiashi čtení.
„Jo mě taky. Nezdá se ti to trochu divné?“ zeptal se Hiashi.
„Co?“ zajímala se Kaze.
„No všechno, vem si to, že naší předchůdci byli tady už předtím než Kishimoto tenhle svět vymyslel…“ řekl tajemně Hiashi.
„Tak ty mi chceš říct, že Kishimoto pochází z tohoto světa?“ vyslovila Kaze to, co Hiashimu vrtalo hlavou.
„Přesně!“ souhlasil Hiashi.
„To je blbost.“ Nedala se Kaze přesvědčit.
„Není, tak jak vysvětlíš jeho znalost tohoto světa?“ nadhodil Hiashi.
Na to Kaze už neměla co říct a tak místo toho:
„Prosím, pokračuj dál.“
„Fajn, ale uvidíš, že jsem měl pravdu.“ Řekl Hiashi.

Po přečtení asi dvaceti stránek deníku se dozvěděli jen to, že Ichigův život nebyl nudný, že uměl zacházet s ohněm a se zemí, že Chisaii pocházela z jejich světa, do kterého se už nedostanou.
Jak se do sebe zamilovali a spřátelili se samotným Sandaimem, Jiraiyou, i když ten už začínal psát ty svoje knížky a Ichigovi se hrozně líbily a Chisaii ho za to peskovala. A následně se spřátelili i s budoucím Yondaimem a jeho ženou Kushinou.

„,MĚSÍC 4., 10:00

Dnes odstoupil Sandaime a na jeho místo přišel Namikaze Minato, Yondaime hokage, byla to velká sláva. Celá vesnice slavila, že má tak báječného hokage a fešáka, nevím, co na něm viděly, no jo ženské… zase odbíhám, ale radost kalila jedna událost a to ta, že Orochimaru se pokoušel utéct, což se mu také povedlo. Já ani Jiraiya jsme ho nedokázali zastavit.
To bylo mé selhání. A navíc nám Kushina oznámila, že je krátce těhotná a Chisaii se samozřejmě přidala, že ona také…“

Někdo zaklepal na dveře.
„Hiashi, tady Naruto, můžem si promluvit?“ zahulákal Naruto skrz dveře.
„Jistě, jen chvilinka!“ zakřičel Hiashi.
„Ok.“ Zahuhlal Naruto.
„Honem zametli stopy po deníku a dali prkno na své místo a Hiashi šel otevřít.
Kaze se chtěla ozvat, ale bylo pozdě, Hiashi už otevřel a zval blonďáka k sobě do bytu.
Hiashi si to uvědomil, až když Naruto zkoprněl, že Hiashi není sám, ale že má společnost.
„Kdybych to věděl, že máš návštěvu, tak bych přišel jindy.“ Řekl Naruto, ale v duchu:
,Tak a mám je. A donutím vás mi vyklopit, co se to tady děje.‘
„Tak já půjdu.“ Měla se na odchodu Kaze.
„Ne, zůstaň tady, bude to jenom jedna otázečka,“ řekl Naruto.
„Tak fajn.“ Kaze si sedla zpátky.
„Kdo je Kishi?“ zeptal se Naruto na rovinu a viděl jak oba zkoprněli.
„Tys nás špehoval? A nevím o čem to mlu…“ nedořekla Kaze, protože Hiashi ji přerušil:
„To je v pořádku, Kaze, stejně už slyšel všechno, jak nás špehoval, tak proč dál zapírat, ne?“
„Máš pravdu,“ souhlasila Kaze.
„Jenom jsem byl zvědavý, co máš v závěti a tak jsem vás sledoval a slyšel jsem jak se spolu bavíte.“ Přiznal se Naruto.

Tak Hiashi a Kaze vyprávěli, své příběhy, o tom kdo byli, kde vyrůstali a tak.
Pověděli mu vše, jak se vlastně sem dostali, že první byla Kaze a byla tady už měsíc a Hiashi tady byl teprve pár dní.
A když se dostali do fáze o té závěti, tak ji Kaze opět přečetla, i když Naruto věděl, co tam je, ale musela, protože aby pochopil vše.
Zatímco Kaze četla, tak Hiashi vytáhl deník z podlahy.
Při vyprávění vynechali tu část, o které Naruto nic vědět nemusel. Laughing out loud
A Hiashi začal číst, ale Naruto ho přerušil:
„Tohle už vím, řekněte mi něco o mém otci a matce.“
Hiashi a Kaze se po sobě podívali a Kaze spustila:
„Já vím, že nejsem kompetentní osoba ti to říkat, ale chceš to vědět, tak prosím. Tvůj otec je Yondaime hokage, Namikaze Minato a tvá matka je Uzumaki Kushina, která pocházela ze země Vodních Vírů, a oba tví rodiče zemřeli ten den, co byl útok na Konohu.“
Naruto se rozplakal a impulzivně objal Kaze.
Hiashi se sice díval vražedně, ale soucítil s Narutem a nechal ho svému žalu a Kaze mu šeptala tišící slůvka.
Naruto se po chvíli uklidnil a pustil Kaze.
„Promiň, že jsem tě objal, ale musel jsem,“ řekl Naruto.
„To je v poho, asi bych se zachovala stejně a už jsi v pořádku? Máme pokračovat?“ zeptala se Kaze.
„Jistě a ten Yoshiro Ichigo, to byl vlastně můj pěstoun, že?“ kladl další otázku Naruto.
„Ano, byl a ještě se staral o svou rodinu, která věděla, že jsi, ale nemohli si tě vzít, protože to nešlo, snad chápeš.“ Vysvětlil Hiashi.
„Ano, chápu.“ Souhlasil Naruto.
„Tak, že nechceš jít ven si provětrat hlavu?“ zeptala se Kaze.
„Ne, prosím pokračujte.“ Řekl Naruto pevným hlasem.
„Tak, dobře.“ Řekla Kaze.

Ani jeden netušil, že jsou opět posloucháni, ani tentokrát se nedostali s informaci dále, protože ta osoba zaklepala na dveře.

Všichni se lekli a Hiashi:
„Kdo je?“
„Tady Hinata, přišla jsem za Kaze, říkala, že tady bude.“ Ozvala se Hinata přes dveře.
Kaze zčervenala a řekla:
„Hin, pojď dovnitř je odemčeno!“ pozvala dál svou kamarádku.
Najednou byl Naruto jako na jehlách a celý znervózněl. To stejné se dělo s Hinatou, když ho uviděla sedět na sedačce.
„Jé, já nechtěla rušit.“ Řekla Hinata.
„Nevadí, alespoň si vyslechneš zajímavý příběh.“ Řekl Naruto.
Nevěděla kam si sednout a tak Kaze nařídila škatulata a Hiashi seděl s Narutem a dívky si sedly vedle sebe.
„Nemusíte začínat, já všechno slyšela.“ Přiznala se Hinata.
„Tak to je záslužné.“ Řekl kousavě Hiashi.
Kaze ho pod stolem nakopla, až málem Hiashi převrátil stůl jak sebou škubl.
„Jeho si nevšímej.“ Zazubila se na Hinatu Kaze.
„Tak, snad abychom pokročili, ne?“ řekl Naruto.
„Máš recht, kámo,“ řekl Hiashi.

A začal číst dál.

Poznámky: 

V tomto dílu se objevila nová postava a tou je Nakumi Chisaii s dovolením Chisaii, jsem si její jméno vypůjčila a použila.
Snad se jí ztvárnění její postavy bude líbit.
Jako ostatně všem. (doufám Laughing out loud )

4.871795
Průměr: 4.9 (39 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Uchiha Luther
Vložil Uchiha Luther, Út, 2020-11-10 10:07 | Ninja už: 5773 dní, Příspěvků: 157 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise PM: Poznámka - moc by mě zajímalo, jestli jména všech těch předchůdců, potažmo případných dalších originálních postav mají nějaký význam (ať už symbolický, nebo jestli je to odkaz na někoho, nebo jestli je to prostě jen jméno).

Ty brďo. Ovšem! Jestli je Kišimoto z Naruto světa, to je pecka! Geniální myšlenka. Teda, nemám rád silná slova, ale tuhle sérii fakt žeru Laughing out loud A jak říkám, pořád to odsýpá, a jsou v tom super nápady...

Takže moje předpověď je v tuto chvíli taková - Výběrce je ve skutečnosti Kišimoto, který provádí v našem světě "osvětovou činnost" a seznamuje tak lidi s realitou nindža světa, aby následně vybral ty nejvhodnější, které tam pak pošle, aby se pokusili děj změnit...

Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Pá, 2017-08-25 18:43 | Ninja už: 4898 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Poviedka sa mi páči, čoraz viac, je preveľmi zaujímavá. Idem na pokračko.

Obrázek uživatele EmiLi-Sasori
Vložil EmiLi-Sasori, Po, 2009-03-30 15:05 | Ninja už: 5653 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Pěkný dílek Laughing out loud vdycky kdžy si od tebe něco přečtu tak mě to potěší x)

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2009-04-01 17:15 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

EmiLi-Sasori: Taky me tesi tvoje komenty Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, Po, 2008-12-22 17:34 | Ninja už: 5731 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Líbí se mi to čím dál víc !! Asi se budu opakovat, ale vážně úžasný Eye-wink

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Út, 2008-11-18 19:40 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

jako obykle:bravurni,suprovy,mocinky se mi to libi=)!

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Út, 2008-11-18 14:08 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Shinjiterarenai!!! Laughing out loud
toto dielko je naj, naj, naj aké si mohla urobiť, je dokonalé!
ale tak čo od teba nie je, však? XD samozrejme, že sa mi páči, čo iné by si aj čakala, od tak talentovanej autorky ako si ty!!! Laughing out loud
arigatou, dúfam, že budeš písať rovnako krásne poviedky čo najdlhšie, ak nie, tak si to s tebou osobne prediskutujem XD

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Hiashi Nara
Vložil Hiashi Nara, Po, 2008-11-17 21:05 | Ninja už: 6115 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

joooooooo bezva taky dobrej dil

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Po, 2008-11-17 20:55 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

No Kaze... paráda! Je to skvělý, akorát by jsi nás nemusela takhle napínat! Smiling


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda