manga_preview
Boruto TBV 08

You are not alone 7

7.Part
Promiň

Konan skoro běžela ulicí, nevnímaje lidi, kteří se za ní nechápavě otáčeli. Rychle zahnula do postraní uličky, ale narazila do nějaké osoby. Zvedla obličej a vyjekla. Její obličej ale hned ztvrdnul. Dívala se na vysokého kluka s černými vlasy a uhlovýma očima.
„Uchiho! Co tu děláš?“ prskla. Sasuke se zatvářil dosti nechápavě.
„A ty si…?“ zeptal se ledově. Konan mu ukázala zápětstí pravé ruky. Tam se na prostředníčku zaleskl její prsten se znakem Byakko (Bílý tygr)
„Konan.“ pochopil, ale Konan postřehla mírné znepokojení v jeho hlase.
„Tak? Co tu děláš?“ trvala dál na svém Konan.
„Do toho ti nic není.“ řekl Sasuke a chtěl ji obejít, ale Konan ho pevně chytla za ruku. Ani by neřekl, že má takovou sílu.
„Doufám, že nás nehodláš zradit!!!“ řekla výhružně. Sasuke se vytrhnul z jejího sevření a nyní mu v očích plál sharingan.
„Už jsem řekl! Do toho ti nic není!“ syknul, ale v tom jeho nabroušený pohled ochabl, sharingan zmizel a Uchiha se odporoučel k zemi. Konan ani nestihla cokoli udělat a už její tenký krk svírala silná mužská ruka.
„Ji-raiya-san.“ šeptla polomodrá Konan. Nedostatek kyslíku už na ni byl poznat.
„Věděl jsem, že se někdy vidět musíme, ale v Konoze? To jsem nečekal… Nemyslel jsem, že si tak nerozvážná.“ řekl zamračený Jiraiya a nepatrně svůj stisk povolil.
„Vy jste nás slyšel?“ zeptala se mírně vyděšená Konan.
„Jestli si to myslíš jen kvůli tomu, že vím, kdo si…ano slyšel. Ale i kdybych ten váš rozhovor neslyšel, věděl jsem, že si to ty.“ řekl.
Konan se zatvářila nechápavě.
„Prozradily tě tvé oči.“ napověděl jí. Konaniny oči byly nádherně modré. To bylo jediné, co jí i po přeměně zůstalo. Konan si, v rámci možností, vzdychla a přeměnila se do své pravé podoby.
„Omlouvám se. Ale jistě chápeš mé důvody, proč tě nemůžu nechat jít.“ řekl sannin a mírně dívku uhodil do spánku. Konan se mu zhroutila v bezvědomí do náruče. Do druhé ruky vzal Sasukeho a zmizel s nimi v oblaku kouře...

***

Na louce kousek od Konohy stáli čtyři postavy. Kakashi, Kushina, Mina a Naruto. Kushina se ujala slova.
„Naruto. Přivedla jsem tě sem, abys mi ukázal, co všechno umíš ohledně Ninjustu.“ řekla Kushina a Naruto se usmál.
„Koukej mami. Něco uvidíš, protože JÁ budu Hokage!“ neodpustil si Naruto trochu vychloubání.
„Kage bushin no Justu!“ zvolal a vedleněj se objevil na chlup stejný Naruto.
„Hezké. Teď mam Naruta dvakrát.“ vzdychla Kushina, ale pak se usmála. „To umím taky.“ řekla.
„To není vše.“ ujistil ji syn a začal se soustředit.
„Jiraiya se činil.“ pošeptal Kakashi Kushině, která sledovala každý Narutův pohyb.
Narutovi se v dlani začal objevovat malý míček rotující chakry. Kushině se rozšířily zorničky.
„Rasengan!“ řekla matka současně se synem.
„Nemožné!!!“ nevěřila.
„Ale to pořád není vše.“ oznámil ji Naruto a do Rasenganu začal přidávat větrnou chakru. Rasengan se začal zvětšovat a získával tvar shurikenu.
„Rasenshurinek!“ křikl Naruto a uhodil obřím shurikenem z chakry o strom. Ale neodneslt to jen jeden strom, ale hned pět. Kushinina i Minina spodní čelist se opět setkala s prašnou zemí.
Narutův Rasenshuriken zmizel a Naruto se hrdě díval na své dílo.
„Dovolím si podotknout, že na tom mám taky nějaký podíl.“ řekl Kakashi.
„To je pravda! Jen díky Kakashimu, jsem se naučil používat Fuuton.“ přitakal Naruto.
„Výborně Naruto. Opravdu si mě překvapil. Dokončit Minatovu techniku a ještě ji vylepšit.“ chválila ho Kushina.
„Ehm, ehm.“ odkašlala si Mina.
„Co je broučku?“ zeptala se Kushina.
„Když jsme teď rodina…eh krom vás, Kakashi-sensei…Tak bych jim to měla ukázat, nemyslíš?“ navrhla Mina.
„No jistě!“ souhlasila Kushina. Teď byli zase zvědaví Naruto s Kakashim. Mina udělala pár pečetí a … zmizela.
„Co?“ nechápal Naruto, ale Kakashiho oko se zamračilo (xD)
„Já to věděl. Bylo mi to jasné hned ten první den, ale neměl jsem důkazy.“ řekl tajemně.
„Počkat, počkat! Já to pořád nechápu.“ ozval se Naruto. Za ním se ozvalo odkašlání. Naruto se vyděšeně otočil a spatřil Minu.
„Víš, Naruto.“ začal Kakashi. „V době, kdy já jsem byl jen malý kluk a můj sensei byl tvůj otec, Yondaime Hokage, se Minatovi přezdívalo Žlutý blesk z Konohy. To díky jeho nejlepší technice. Problesknutí. Je to něco jako teleportace. Ten, který tuhle techniku ovládal, mohl se objevit ve vteřině na jiném místě. Tak jako Mina.“ vysvětlil Kakashi.
„Přesně.“ řekla Kushina a přišla ke svým dětem.
„Oba máte sobě kus Minata. Naruto-Ty jsi dokončil jeho techniku a ještě ji vylepšil. Mina zase umí Problesknutí. Oba jste pravými dětmi vašeho otce.“ řekla a objala je.

BUCH

„Pardon, že ruším, ale je tu něco, co musíte vědět.“ zazněl z kouře Jiraiyův hlas.
„Dík, že jste překazil tuhle krásnou chvíli, Jiraiyo-sama.“ houkla Mina.
„Už jsem se omlouval, ale teď už vážně musíme jít.“ naléhal Jiraiya…

***

Když tahle pětice dorazila do kanclu Hokage, čekala tam už i Sakura a Sai.
„Děje se něco?“ zeptal se Naruto.
„Jo.“ řekla Pátá. Naruto pozvedl obočí.
„Jde o to, že dneska Jiraiya zajal Sasukeho, který byl, z nám neznámého důvodu, v Konoze.“ vysvětlila Tsunade.
„CO DĚLAL V KONOZE?“ vyjekl Naruto.
„Na to se ho zeptej sám.“ řekla Hokage.


***

Naruto, Mina, Sakura, Sai, Kakashi a Jiraiya šli temnou chodbou do vězení. To bylo ve skále, na které byly vytesány hlavy Hokage. Nikdo ani nedutal. Všichni očekávali ten okamžik, kdy opět uvidí Sasukeho. U vchodu do vězení stáli dva ANBU. Když je spatřili, automaticky odemkli dveře a vpustili je dovnitř.
Vešli do tíživé tmy, ve které byli slyšet jen jejich kroky. ANBU jim zapálil louč a zavěsil ji na zeď. Místnost se hned osvětlila. Bylo tam asi 20 cel. Všechny vypadaly prázdné. Až na jednu.
Na posteli seděl černovlasý mladík. Měl sloněnou hlavu a lokty se opíral o kolena. Když se cela otevřela a on slyšel, jak do ní někdo vstupuje, zvedl hlavu. Pohlédl na svého bývalého kamaráda…….Čekal všechno, ale tohle ne.
Hned mu přiletěla taková facka, že se jeho hlava otočila o 90°. Podíval se na tu osobu, co to udělala. Stála před ním Mina.
„Doufám, že v tomhle vězení shniješ!“ řekla rozhořčeně.
Sasuke na ni neutrálně hleděl. Pak se zeptal.
„Můžu vědět proč mi tohle řikáš, když mě ani neznáš?“ zeptal se chladně.
„Protože už jsem slyšela všechno o tom slavném Uchihovi, který je pěkný parchant! Opustil jsi ty, kteří tě měli úplně nejradši! Brácha a Sakura! Naruto tě měl za nejlepšího kamaráda! A tys mu vrazil kudlu do zad. Tak se kamarád nechová!“ řekla mu to Mina hezky od plic.
Sasukeho slovo „brácha“ zarazilo. Koho tím myslela?
„Jo, Sasuke. Zapomněl jsem se zmínit. Tohle je moje sestra. Mina.“ objasnil mu to Naruto.
Sasuke teď na Minu se zájmem pozoroval. Takže tahle holka, je Narutova sestra? Potichu vzdychnul a postavil se. Mina před ním neustoupila ani o krok. Skoro cítila jeho dech na své tváři.
„Dovol, abych ti řekl, že jsem teď na vaší straně.“ oznámil jí.
Tohle jeho prohlášení všem vyrazilo dech.
„Co?“ zeptala se nevěřícně Sakura, která až teď něco řekla.
„Myslíš si, že ti budem věřit?“ zeptal se Jiraiya.
„To je mi jedno. Stejně jsem tu jen proto, abych vás varoval. Madara chce s Akatsuki zaútočit na Konohu.“ řekl s klidem.
Všichni se po sobě podívali. Sasuke vypadal dost přesvědčivě. Nemůžou to tolerovat.
„Já…Proberu to s Tsunade…“ řekl Jiraiya otočil se a vyšel z cely. Za ním šel i Kakashi se Saiem a Sakurou. Zůstali tam jen Sasuke, Naruto a Mina.
Naruto stále nevěděl, jak má reagovat. Mina stála uprostřed a stále těkala očima mezi oběma rukama. Něco jí však v tom Sasukeho proslovu (jako by nějakej měl xD) něco přesvědčilo.
„Po tom všem…“ řekl najednou Naruto. „…si myslíš, že ti jen tak odpustím? Prostě smažu to všechno, co jsi udělal?“ zeptal se ho smutně. Bolest v jeho srdci mu tělo trhala na kousky.
„Naruto…“ šeptla Mina, ale přerušila ji Sasukeho slova.
„Naruto… Promiň.“

Eh...vím, že tohle by se v "realitě" asi nikdy nestalo, ale doucham, že to neva. Pokud jste došl až sem, nechte mi tu alespoň nějakej komentář. Strašně to potěší =)

5
Průměr: 5 (14 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, St, 2009-02-04 22:22 | Ninja už: 5643 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

ahoj, tak jsem semka došel jenom mě mrzí že to nepokračuje dál Sad aspoň prozatim doufám Eye-wink jinak super série, jenom škoda že ose na ní nedostalo víc lidí

Obrázek uživatele Kazumi
Vložil Kazumi, St, 2008-12-17 18:55 | Ninja už: 5800 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

vaaazne moc pekny dil ale plsky moc dalsi!!

Obrázek uživatele Bibike
Vložil Bibike, St, 2008-12-10 22:32 | Ninja už: 5678 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Dalsi....dalsi...dalsi...

Obrázek uživatele Fortminor
Vložil Fortminor, Po, 2008-11-17 20:52 | Ninja už: 5765 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

Pekný diel páčil sa mi ako vidím tak sa asy rysuje nový pár (ale pššš) Laughing out loud