manga_preview
Boruto TBV 09

A holky jsou stejně dobré jako kluci!

Bylo deštivé odpoledne a všichni už byli z toho neustále opakujícího se
počasí otrávení. Bylo chvíli před Vánocemi a pořád pršelo nebo foukal vítr. Žádný sníh. Žádný led.
Stejná atmosféra panovala taky v Konoze, kvůli počasí všichni odložili tréningy, jinak řečeno, válení se v blátě a kalužích. Mladí jonini seděli v kanceláři Hokageho- na zemi.
Původně si měli jít pro misi, jenomže Tsunade byla momentálně nepoužitelná a tak si všichni posedali kam se dalo a čekali až se probudí.
A jelikož Kage kancl neoplýval zrovna místy na sezení, tak si to mladí ninjové vyřešili po svém. Posedali si všichni na zem.
Nezasvědcený člověk by si řekl, že se smějí a řeší puberťácké věci. Ten kdo by se ale podíval blíž, by byl svědkem velmi zajímavého rozhovoru.
„Tak co Ino, kdy už mě konečně poražíš?“ Chlámala se Sakura a opírala se Nejimu o rameno.
Ino vyletěla na nohy, ale protože ji Sasuke chytl za ruku, uklidnila se a znovu si sedla, nezapoměla si ale sednout co nejblíž Sasukemu, stručně řečeno, na jeho klín.
Mohla si dopřávat pocit vítězství, že Sasukeho ulovila ona. Sakura si ale nestěžovala, ona a Neji se dali dohromady ještě dřív.
„Už zase se hádáte?“ Uchechtla se Tenten. Ani ona nesmutnila po Nejim. Ke všeobecnému údivu se dali dohromady s Narutem. Hinata se s ní sice chvíli nebavila, ale pak se začala důvěrněji bavit s Kibou a vztek ji pěkně rychle přešel.
Jen jedna holka sledovala tenhle rozhovor s nevolí.
Temari. Ona jako jediná nikoho neměla a to ji také pořádně štvalo. Měla vyhlédnutého Shikamara, ale toho jí vyfoukla nějaká Moegi.
„Holky jsou trapné, pořád se jenom mezi sebou hádají a pomlouvají se. A vůbec- kluci jsou o moc lepší než holky!“ Temari udiveně vzhlédla. To promluvil Lee? Je to vlastně poprvé, co ho dneska slyšela mluvit. Mírně se zamračila, zvedla se a stoupla si před něho.
„Nevím vůbec, o čem to tady kecáš. Holky nejsou horší, ale stejně dobré jako kluci. A pokud si myslíš, že nemám pravdu dokaž to!“ Všichni očima sledovali přestřelku mezi Temari a Leem. Holky v duchu fandili Temari a kluci se výborně bavili.
Oni už o tom, že holky jsou stejně dobré věděli své! Lee se ušklíbl.
„Klidně ti to dokážu! Síla mládí zvítězí. Zítra si dáme souboj. Když vyhraješ, uznám že jsou holky stejně dobré. Když vyhraju já, uznáš že jsou holky na nic. Platí?“
„Platí!“ Vykřikla bojovně Temari a plácla si s ním. Ještě že ji nevidí Gaara.....
„Hele, už neprší!“ vykřikla Ino, až jšem zalehlo v oších.
Vykašlali se tedy na Tsunade a šli každý svou cestou. Ino se Sasukem do kavárny, Sakura s Nejim trénovat, Hinata s Kibou k němu domů a Tenten s Narutem se šli jen tak procházet po Konoze. Temari s Leem tam zůstali stát uprostřed silnice a vyzývavě si hleděli do očí. Nakonec Lee uhl pohledem.
„No... Nezajdem na ramen?“ Temari si myslela, že tam sebou švihne. Proč by ji měl zvát na ramen. Vůbec nevěděla co dělá, ale nakonec přikývla a tak šli.
Překvapivě rychle našli společnou řeč a bavili se o své největší přednosti. O taijutsu. Pak přešli na důvěrnější téma a za malou chvíli už klid rušili záchvaty smíchu, ozývající se z Ichiraku. Pak si Temari vzpomněla na jejich zítřejší západ.
„Už se docela těším na náš zítřejší boj. Uvidíš, že holky nejsou nanic!“ bojovně se jí zablýsklo v očích. Lee se jen zasmál.
„Ale strašně se těším. Až ti dokážu, že kluci jsou o moc lepší.“ Temari se ušklíbla.
„Tak to uvidíš zítra. Na, tady máš peníze. A ahoj s díky.“ hodila mu peníze za ramen a když jí Lee odpověděl na pozdrav, vzala svůj vějíř a odešla. Lee se za ní chvíli díval a pak odešel taky.

Nadruhý den

Všichni, co se všera zúčastnili včerejší výměně názorů seděli na cvičišti a čekali už jen na dva lidi.
„Vsaďte se, že ani jeden nepřijde.“ nacdhodil Sasuke. Ino ho ale usadila.
„Já se s tebou klidně vsadím. Lee by nenechal zostudit svou sílu mládí.“ Jen co to dořekla, objevili se Lee a Temari.
„Můžeme začít?“ křikla na něj. Lee přikývl a začali se mlátit hlava nehlava.
Jednu chvíli měl navrch Lee a jindy zase Temari. Zápas vypadal nerozhodně. Ani jeden se ale nevzdal a za mohutného povzbuzování ostatních pokračovali v boji o čest.
Pak se to stalo.
Temari zakopla a Lee už nepřibrzdil a probodl ji. Všichni polekaně vykřikli a Lee zbledl.
Sebral Temari a běžel do nemocnice.
Tam ji převzali doktoři. Za chvíli Leeho zavolali a on pomalu vešel do pokoje. Temari tam ležela na posteli. Měla otevřené oči. Lee k ní přiběhl.
„Promiň, nechtěl jsem tě tak ošklivě probotnout,“ vykoktal ze sebe. Temari se pousmála.
„Vyhráls.“
„Ale ne, nevyhrál. Holky jsou stejně dobré jako kluci.“ Lee se na Temari usmál a ona mu úsměv opětovala. Pak se Lee odhodlal. Vzal jí za ruku a políbil ji. Pak se otočil a vyšel z pokoje. Na tváři obou hrál šťastný úsměv.

4.42857
Průměr: 4.4 (21 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele kakuzu.rich.girl
Vložil kakuzu.rich.girl, Ne, 2010-02-07 16:17 | Ninja už: 5319 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Prostý občan

super za 5

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, So, 2009-08-15 11:44 | Ninja už: 5956 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Úžasné, dokonalé, originální! Musím říct, že tohle byla skvělá jednorázovka, měla bys jí ale dát i do humoru xD. Když jsem viděla pár Neji x Sakura, chytl mě záchvat. Shinu by to porazilo, ale já se tomu chlámala aspoň pět minut Laughing out loud.
Jinak se mi ten konec zdál takový hodně...zrychlený, možná až useknutý, ale to nevadí. Tvůj humor skrývající se v neovyklých párech to vynahradil Smiling.


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), So, 2009-07-18 18:18 | Ninja už: 19838 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Shiki a Moegi? xD Rofl Laughing out loud To si naozaj neviem predstaviť xD
Inak podarená poviedka Smiling

Obrázek uživatele Lajlushka
Vložil Lajlushka, Po, 2009-03-30 16:35 | Ninja už: 5797 dní, Příspěvků: 294 | Autor je: Prostý občan

Paráda Smiling....týjo...Naruto a Tenten jsou dobrý pár xD. Ale ta Moegi bo jak se píše xD....nemám slov xD.

Obrázek uživatele Vallia
Vložil Vallia, Ne, 2008-12-21 13:11 | Ninja už: 5734 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

páááni musim říct že ty páry byli teda doost neobvyklé, jediný pár který se mi tam zamlouval asi nejvíc byl Neji a Sakura XD

Obrázek uživatele Izayoi
Vložil Izayoi, So, 2008-12-06 18:55 | Ninja už: 5758 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Týjo, ono si to i někdo přečetl Laughing out loud
A že se Temari hodí k Shikamarovi si myslím taky Smiling tohle byl jen pokus o neobvyklé páry.

Obrázek uživatele Temari no Sabaku
Vložil Temari no Sabaku, Út, 2008-12-02 20:57 | Ninja už: 5963 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

Podla mna sa Temari viac hodí k Shikamarovi.Ja so si predstavova Leeho skôr s ..No newiem ale rozhodne Temari + Shikamaru

Obrázek uživatele crash-ik
Vložil crash-ik, Čt, 2008-11-27 21:05 | Ninja už: 5681 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Prostý občan

To je moc hezká povídka, moc se mi to líbilo, jsi šikulka... (a neobvyklé páry mi rozhodně nevadí, ale sasusaku jsou nej!!Laughing out loud)
Krásné! Jen tak dál Smiling

Tak z tohohle vážně umírám!! Smiling

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2008-11-16 22:46 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Lee by si zasloužil holku, třeba ne rovnou Temari, ale nějakou určitě Laughing out loud

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!