manga_preview
Boruto TBV 11

Boj o Lásku

Jednoho nádherného letního večera se v korunách zelených stromů, ukrývá zelená šelma. Za svůj pozorovací objekt si vybral mladou růžovovlasou kunoichi. Ta se právě chystala ke koupeli. Lee jen valil oči.
,,Ach, Sakura-chan, jak je krááásná!" Rozplýval se.
,,To je." Odpověděl neznámý hlas. Lee se lekl a spadl ze stromu.
,,Co blbneš? Vždyť takhle nás najde!" Zakřičel neznámý a letěl taky.
,,Naruto-kun co ty tu děláš?!"
,,J-já? No já jen... Počkat co tu děláš ty?"
,,C-co já? No já jenom... to je jedno nechme to plavat."
,,Jo tak ty chodíš sledovat Sakuru jo?"
,,Já to bych si v životě nedovolil! A i kdyby, tobě do toho nic není!"
,,No to teda je a hodně!"
,,Takže ty taky sleduješ Sakuru! A mě tu budeš něco vytýkat!"
,,Ne tak to není, já jí jen hlídám, před nepřáteli. Je to má povinnost, jako jejího spolubojovníka z týmu! Dattebayo!" Když to říkal byl červenější než rajče.
,,A sakra, teď kvůli tobě přijdu o to proč jsem sem vlastně přišel. Sakura se už asi vysprchovala" Vykřikl Lee a vyhopsal rychlostí blesku zpátky na svou pozorovací větev. Jenže příliš pozdě. Kunoichi už spokojeně chrupkala ve své teplé postýlce.
,,Kvůli tobě jsem to propás! Teď abych šel domů spát! Bez zábavy." Prohlásil a zase sešplhal dolů.
,,Takže tu byl vážně proto abys jí šmíroval, ty perverzáku!" Zakřičel naruto.
,,Tys tu kvůli tomu nebyl jo? Tak proč ti čouhá z kapsy ten dalekohled?!" Trumfoval Lee.
,,No i kdybych tu byl kvůli tomu, tak tobě to může bejt jedno, protože mě má Sakura radši. A určitě semnou půjde dřív na rande, než s tebou!" Vyplázl jazyk a dal si ruce v bok.
,,Tak to se ještě uvidí! Až ti rozmlátim ten tvůj ksicht, tak bude chtít jen a jen mě!" Vytahovala se zelená šelma z listové.
,,Uvidíme Kage bun..."
,,Který kreténi tu zas dělaj bordel, ale až vás dostanu do rukou."
,,Asi jsme ji probudili."
,,Já ne, tos byl ty. Ty tu pořád jen řveš!" Prohlásil Naruto.
,,Dobrá tak teď toho nechme. Zítra se utkáme, na mýtině za lesem přesně ve tři. A kdo z nás vyhraje, bude se moct pokoušet o Sakuru." Rozhodl Lee.

Poznámky: 

Můj první pokus o serii tak snad se bude líbit! Smiling

4.166665
Průměr: 4.2 (12 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele likvidator
Vložil likvidator, Po, 2008-11-17 01:27 | Ninja už: 5747 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

Je to zajímavý. Takovou FF jsem ještě nečet. Vážně se ti to povedlo. Je to super. Smiling

Obrázek uživatele Kumiko--chan
Vložil Kumiko--chan, Pá, 2008-11-14 00:26 | Ninja už: 5798 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Prostý občan

Lee VS Naruto Laughing out loud nějak si oba berou příklad z Jirayi Laughing out loud pěkný, FF na tohle téma jsem fakt ještě nečetla. možná trochu krátký, ale o to víc se těším na další díl!




2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Pá, 2008-11-14 00:14 | Ninja už: 6032 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

NO vyzerá to zaujímavo Laughing out loud Pokračuj Laughing out loud

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!