manga_preview
Boruto TBV 08

„Budeš skvelý Hokage !“ 01 - SKLAD

Takže toto je môj prvý príbeh.
Tento príbeh sa odohráva hneď.... teda nadväzuje, po misii, kde sa podarilo zabiť Kakuza a Hidana, takže Naruto už vie Fuuton-rasen shuriken. Sai ostal v tíme Kakashi a Yamato sa vrátil k ANBU.

1. Sklad

Blonďavý chlapec sa vrútil do miestnosti a zreval : „ Pardon že meškám, ale ...“
vtedy si všimol, že nie je v Tsunadinej kancelárií. Pozrel sa na ceduľku na dverách.
Písalo tam SKLAD.
Poobzeral sa.
Naozaj to tam aj tak vyzeralo.
Veľa prachu, na policiach samé zvitky a knihy a po zemi neoznačené krabice.
„To už neviem trafiť ani do Tsunadinej kancelárie?“
Chcel sa otočiť , ale niečo ho zaujalo. To niečo bol plášť poskladaný na nejakej starej ošúchanej krabici . Ten plášť už určite videl, ale nevedel si spomenúť kde. Vzal ho a poriadne si ho prezrel.
Vtedy mu to došlo : „ Veď to je plášť 4. hokage......ale čo tu robí ?“
Tento plášť mal Yondaime oblečený na jeho menovaní. Videl ho na fotke v Tsunadinej kancelárii. Ten by si nepomýlil. Nemohol odolať ....musel si ho vyskúšať.
Našiel staré popraskane zrkadlo a poobzrel sa, ako v ňom vyzerá.
„ Naozaj sa podobám na Štvrtého ...“ pomyslel si.
Teraz si s nim pripadal skoro rovnaký. Preto mu Jiraja toľko raz vravieval, že sa naňho veľmi podobá. Už si ho chcel vyzliecť , ale na niečo tvrdé narazil. Bol to papier vo vrecku. Nevyzeral nejako úhľadne, ale naopak, bol celý zafúľaný a dosť pokrčený.
„ Nemal by som ,ale...“
No proste je to Naruto....takže musel.
Roztvoril ho a začal čítať : „ Milý Naruto ..“ zastavil sa.
„ Prečo by 4. písal práve mne ? ...Alebo je to iný Naruto ?“ nemal čas rozmýšľať, lebo chcel čítať ďalej.
„keď tento list čítaš, tak už som dávno mŕtvy. Dúfam, že mi niekedy odpustíš , že do teba zapečatil Kyubiho...“ vtedy už vedel , že list patrí jemu, preto čítal ďalej.

Zatiaľ u Tsunade

„ Kde zase toľko trčí? Veď už tu je aj Kakashi –sensei .“ zlostila sa Sakura.
Kakashi sa ani neobťažoval odporovať, že nie vždy chodí neskoro. Vôbec nezdvihol hlavu a čítal si ďalej jeho obľúbenú knižku. Sai tam iba tak stal a pozeral niekam von oknom.
Iba Tsunade dochádzala trpezlivosť. Vtom niekto zaklopal.
Piata zrevala: „ ĎALEJ !!! “
Dvere sa otvorili a v nich stal Naruto. Ani sa neobťažoval dať si dole yondaimeho plášť. Tsunade a Kakashi si v jednu chvíľu vážne mysleli, že to je Yondaime.
Naruto sa díval do zeme a zlomeným hlasom oznámil: „ Ja sa misie nezúčastním.“
Sakure ostali ústa dokorán . To, že Naruto zaklopal, dobre, ale to, že nechce misiu typu S, tak to vážne nechápala.
„ Odkedy ty Naruto odmietaš misie typu S. A aj keď sa tváriš akoby si videl ducha, tak to tvoje meškanie neospravedlňuje. “ Naruto nijako nezareagoval.
Už mu chcela jednu vraziť, keď jej niekto chytil ruku. Otočila sa, že vrazí aj jemu. Bol to Sai. Zašepkal jej : „ Niečo nie je v poriadku. “Sakura sa obzrela. Naozaj to nebol Naruto. Ten sa vždy tešil na novú misiu. Ale teraz. Stále hľadel do zeme. Tsunade už tušila, čo sa stalo.
Videla ako v ruke zviera nejaký papier.
Vtom skoro nehlučne zamumlal: „ Sakura, Sai, Kakashi –sensei. Nechajte ma s hokage osamote prosím.“
Všetci traja len vyvalili oči, že Naruto nazval Tsunade hokage.
„ Ale Naruto...“
„ Má pravdu Sakura. Nechajte nás prosím osamote.“ prerušila Sakuru Piata.
Už vedela o čo ide. Všetci traja poslúchli a vyskočili oknom von.
V miestnosti ostali len Tsunade a Naruto.

Poznámky: 

Takže pre tých čo to začínajú čítať .... séria je dokončená a jej pokračovanie "Spravodlivá pomsta!" už tiež. Ďalšie časti budú aj dlhšie, ale začiatok je začiatok. A viem, že sa vám nechce komentovať každý diel, ale budem rada ak aspoň ohviezdičkujete. Laughing out loud Vaša Bibike Sticking out tongue

4.90476
Průměr: 4.9 (63 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Ne, 2008-11-02 21:42 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Zajímavý začátek... Řekněte, proč to všichni autoři utnou v tom nejlepším?
(né, že bych to taky neudělala... Laughing out loud)
Na první povídku je to určitě dobré!

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2008-11-02 21:22 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Bibike
Vložil Bibike, Po, 2008-11-03 15:22 | Ninja už: 5677 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ďakujem , ja som nevedela, aký dať názov, tak som napísala prvé, čo má napadlo Laughing out loud