manga_preview
Boruto TBV 11

Like a boy 05

kapitola 5. - A je to tu!

Hinata procházela zalidněnými ulicemi Konohy a odmítavě se snažila setřást upřené pohledy kolemjdoucích.
Párkrát za sebou uslyšela slova: „Není z klanu…?“ „Tiše, nesmíme o nich mluvit.“ Přestrojená dívka vzbuzovala v lidech podezření, malinkou podobu, ale netroufali jakkoli oslovit nebo se jen zmínit o stále zarmouceném klanu Hyuga.

Modrovláska teď už mířila úzkou uličkou ke smluvenému místu, kde se měla poprvé setkat s týmem 7.
Sarutobi vše domluvil, takže dnes nepůjde tým na žádnou misi a provedou Hinatu po zbylé části Konohy, kterou ji nestihl ukázat.

Čím víc se Hin blížila a cesta zkracovala, tím byla nervóznější.
Zastavila krok a zůstala stát uprostřed té pusté uličky, která na ní upírala ještě větší obavy a strach.
Na chvíli zaváhala… mohla by se ještě vrátit zpátky? Teď už to ale nemůže vzdát. Po tom, co pro ni Sakura s Inou udělaly, je nemůže zklamat, zklamala by i sama sebe a pak, pak by ho ztratila… už navždy…
Chvilinku váhavě postávala na liduprázdném osamělém místě, ale pak odhodlaně vykročila vpřed.

„Kak-sensei?... co… co tu děláte takhle… včas?“ podivila se růžovovlasá kunoichi, když se před ní uspěchaně zhmotnil Kakashi, z jak jinak, hustého oblaku kouře.
„Copak si nemůžu dovolit přijít někdy brzy?“ zatvářil se dotčeně, „dnes má přijít nový student a první dojem je vždy velmi důležitý.“ Zamrkal a Sakura obrátila oči v sloup.
„Vážně? Tak to abyste chodil dřív častěji, protože to jeden brzký příchod už bohužel nezachrání.“ Prohlásila nesmlouvavě a Kakashi musel uznat, jak temperamentní a drzou studentku má ve svém týmu.
Jenže to ani netušil, že právě přichází další.

Hinata už z dálky vyhlížela, kdo na smluvené místo přišel.
Kakashi stál vedle Sakury, která na ní nenápadně začala mávat, Sasuke stál opřený o dřevěné zábradlí, co drželo pohromadě most, na kterém všichni netrpělivě očekávali nového člena týmu a pak uviděla soustředěného Naruta, který bedlivě pozoroval motýlka, poletujícího kolem něj… jsou tu už všichni.

Modrovláska si nervózně povzdechla, když konečně došla k mostu a všechny zvídavé pohledy namířily na ní.

Jako první se představila Sakura, aby jí pomohla zahnat všechnu tu viditelnou nervozitu. Musela sama uznat, že kdyby o Hinatě nevěděla, nepoznala by jí. Odvedly vážně skvělou práci.

Další se představil Kakashi, když odstrčil chtivého naruta.
„Já jsem Kakashi Hatake.“ Pousmál se.
„Já Kam-“
„Jsem tvůj nový sensei a můžeš mi klidně říkat Kaki nebo Kakíčku, jakkoli budeš chtít.“ Malinko zažertoval, aby udělal dobrý dojem. (poz. Autora: my ti věříme Kakashi)
„A moc mě těší.“ Řekl smyslně s širokým úsměvem na rtech, ale místo toho, aby se Hinatě díval do očí, bez mrkání upřeně sledoval to cosi, co se pracně snažila Ino zmenšit.
Modrovlásku to trochu zneklidnilo a snažila se k Sakuře vyslat signál S.O.S., ta si však neodpustila škodolibý úšklebek. Pak ale slabě strčila do Naruta, domnívajíc se, že ještě Hinatu nezná. On už ji přeci viděl minule? Ale proč by to nemohl zopakovat.

„Jsem Naruto Uzumaki, jak jistě víš, mě si pamatuje každý, jsem nejlepší ninja listové a jednou ze mě bude Hokage… datteba-“
„Sklapni, pitomče! To musíš říkat všem na potkání to samé?“ zakřičela Sakura a mávala před ním rukou, která nechtěně přistála na jeho tváři.
Naruto se chytil za bolavé místečko, Sasuke nad tím vším pohrdavě kroutil hlavou a Hinata měla co dělat, aby nevyprskla smíchy. Když se konečně uklidnila, přišla k Sasukemu a nahodila stejně nadřazený výraz, jaký měl on.
„My už jsme se taky viděli… bábovko.!“ Nemohla uvěřit tomu, že něco takového řekla a Sasuke byl vzteky bez sebe.

„Dost představování!“ přiskočil k Hinatě, vlastně teď už Kamimu, Kakashi, „teď k dnešnímu úkolu… já ukážu Kamimu západní část vesnice a kamenou skálu s vytesanými tvářemi Hokagů, Sakuro ty by jsi s ním mohla projít nemocnici, Sasuke ty akademii a Naruto… ty… ty ukážeš Kamimu Ichikaru ramen.“ Rozdělil úkoly a všichni, až na Naruta, kývli.

„Proč bych měl ztrácet čas s někým, koho ani neznám? Proč ho za mě nemůže provést třeba schopný Sasuke?“ vztekal se blonďáček. Má přeci spoustu jiných starostí, musí tvrdě trénovat, aby co nejrychleji překonal Sasukeho a ne, že se bude zbytečně zdržovat s úplně cizím drzým klukem, který mu všechno překazí a sní rámen.
Ještě ho ani moc nezná a už má na něho vztek.

„Proč je v našem týmu? Pro nemůže být s Kibou, když už nemají… Hinatu?“ modrovláska polkla a slabě se začervenala, byl to takový zvláštní pocit, když vyslovil její jméno.
„Překazí nám všechny plány a už se nikdy nestanu Hokagem.“
Rozčílená Sakura hodila po narutovi nevraživý pohled a dva kameny.
„Nemůžeš si vybírat, Naruto…“ pokáral ho Kakashi a Sasuke obrátil oči v sloup.
„Pojď Kami-kun.“ Pobídl jásavě Hinatu a táhl ji za rukáv do vesnice.
Zbytek týmu osaměl.

„Něco mi je na něm povědomé.“ Zamumlal tiše Sasuke a Naruto kývl.
„Mě také, někoho mi připomíná.“ Zkoumali vzdalující se dvojici.
Sakura nervózně přešlapovala a přemýšlela, jak by mohla rychle oba dva zbavit jejich podezření.
„Mě tedy nikoho nepřipomíná... odkud bysme ho asi tak mohli znát že? T-to se vám jen zdá.“ Dala najevo nepatřičný zájem a doufala, že se jí aspoň trošku podařilo jejich myšlenky zpochybnit.
„Jo… asi máš pravdu.“ Uznal Sasuke a dál už se tím nezabýval, ale Naruto stále pátral ve vzpomínkách, kde už ty pronikavé zářivé oči spatřil.

Poznámky: po delší pauzičce jsem se konečně odhodlala přepsat pátý díl takže další je na Styronce a už se moc těším Eye-wink

4.94231
Průměr: 4.9 (52 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Čt, 2017-07-06 20:38 | Ninja už: 2752 dní, Příspěvků: 3026 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia L2:“ Hin večne bojujúca so svojimi úzkosťami a neistotami konečne skáče do jamy levovej - stretáva sa s Tímom 7. Kakashiho pohľady na pravdepodobne presunuté prednosti Hin medzi nohy pobavili Laughing out loud Musím sa opýtať kamošov, čo na sebe sledujú, keď sa stretnú dvaja kohúti Laughing out loud Naruto sa tradične začne nadrapovať, ale Sasukeho uzemnenie Hin bolo skvelé Smiling Sasuke je ozaj bábovka, niektoré fan by ho najradšej spapkali Laughing out loud Rozdelenie úloh a reakcie členov tímu pobavili Smiling Ešteže Sakura tak oddane žehlí prúsery Laughing out loud

Obrázek uživatele Nairobi
Vložil Nairobi, So, 2010-01-23 19:22 | Ninja už: 5483 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Prostý občan

„Jsem tvůj nový sensei a můžeš mi klidně říkat Kaki nebo Kakíčku, jakkoli budeš chtít.“ Laughing out loud to je móc Laughing out loud Kakashi YES

..Cause it’s love, it’s love, it’s love, it’s love, it’s loving, yeah Z lásky

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, So, 2010-01-23 19:56 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

Díky Smiling

Obrázek uživatele lefiath
Vložil lefiath, So, 2009-03-07 14:28 | Ninja už: 6243 dní, Příspěvků: 175 | Autor je: Prostý občan

„Překazí nám všechny plány a už se nikdy nestanu Hokagem.“

Úchvatná blbost Laughing out loud

Obrázek uživatele Cookie
Vložil Cookie, Pá, 2009-01-23 23:17 | Ninja už: 5973 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Mocinky hezoučký, u těc rozhovorů jsem se chechtala Laughing out loud Jdu na další! Smiling

Obrázek uživatele Glorilian
Vložil Glorilian, So, 2009-01-10 22:18 | Ninja už: 5873 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Prostý občan

Pěkné... =)

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2008-12-16 23:18 | Ninja už: 5780 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Ále, že by se v Narutovi začala probouzet láska??? No na to si musíme počkat...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Hitemi
Vložil Hitemi, Po, 2008-12-15 22:26 | Ninja už: 5890 dní, Příspěvků: 879 | Autor je: Prostý občan

Perfekt, perfekt, perfektní x)

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, St, 2008-11-19 14:15 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Gomen, gomen... škola zapracovala, dostali jsme plno testů a já na psaní nemám moc čas. Takže... Like a boy se odkládá - až bude, tak bude, ale stoprocentně bude, nebojte se. Lilithka mi krásně rozpracovala námět, tak budu mít z čeho čerpat Smiling

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Ne, 2008-11-16 18:08 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Velké zklamání, ale... nestačím už novou kapitolku dneska vložit. Bude tu zítra.

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, So, 2008-11-15 14:35 | Ninja už: 5837 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

Kakíček XD, ešte stále z toho nechápem XD. A dielik bol ako vždy skvelý, už aby bol další Laughing out loud

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, So, 2008-11-15 14:37 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Ramengirl: Maká se na něm, zítra by tu měl být Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, Po, 2008-11-17 00:00 | Ninja už: 5837 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

WoW, už zajtra??? Supeéér Laughing out loud
EDIT: To nevadí mi počkáme Laughing out loud

Obrázek uživatele likvidator
Vložil likvidator, So, 2008-11-15 13:20 | Ninja už: 5746 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

Úžasnej dílek. Už se moc těšim na další Smiling

Obrázek uživatele luciulik-chan
Vložil luciulik-chan, Čt, 2008-11-13 16:48 | Ninja už: 5715 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

wow toje suúpeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr valim se tu po klavesnici a histericky se smeju (kdybych nebyla v knihovne ,,ted se jenom dusim) uplne skvelej dilek jen tak dal!!!!!!!!!!!!!!!Laughing out loud

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, St, 2008-11-12 01:00 | Ninja už: 6061 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Žůžo žůžo žůžo! Tohle vážně nemá chybu! Poprvý, co fandím Hinatě...koukejte co děláte vy dvě xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Út, 2008-11-11 18:08 | Ninja už: 6031 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

Kaki, Kakicku......to ma totalne dorazilo Kakashi YES dufam, ze dalsi dielik bude coskoro Laughing out loud

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, So, 2008-11-01 12:41 | Ninja už: 5998 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

Super! To bylo boží! Smiling

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, Pá, 2008-10-31 22:27 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

len dúfam, že ten ďalší diel tu bude skoro

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Pá, 2008-10-31 21:10 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

No Lilithko... máš to parádní Smiling

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Shiwa
Vložil Shiwa, Pá, 2008-10-31 21:02 | Ninja už: 5875 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Kaki, kakíčku, to mě vážně dostalo Laughing out loud
chudák Sasuke dostává kapky od Hinatky:d ale jenom do něj:D

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, Pá, 2008-10-31 20:58 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Úžasný Lilith, ty taky vraždíš Laughing out loud
Prej Kaki nebo Kakíčku Laughing out loud a ta poznámka taky Laughing out loud
Ale nejlepší je drsná Hinata, jen do Sasukeho Sticking out tongue
Super dílek Eye-wink


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Pá, 2008-10-31 20:46 | Ninja už: 5800 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

,,Jsem tvuj novy sensei a muzes mi klidne rikat Kaki nebo Kakicku,jakkoli chces."to me maximalne dostalo,kamoska,co je ted u me,na me zirala jak na debila,kdyz jsem se valela na zemi(ja se ji nedivimXD)joooo,a dalsi dilek at je tu prosim co nejdriv!Arigatou!

Obrázek uživatele mollyhana
Vložil mollyhana, Pá, 2008-10-31 20:45 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 548 | Autor je: Prostý občan

Krása, skvěle, dokonalost. Laughing out loud Moc se mi líbilo, zvlášť boží poznámka: My ti věříme Kakashi. Laughing out loud