manga_preview
Boruto TBV 07

Obchodníci 24 - Houslový virtuóz

Od neblahých událostí posledních dílů uplynuly dva roky. Yondaime poklidně vládnul Konoze a vše spělo k lepšímu.
Naruto konečně uběhal Shizune, která ho donutila přestat pít a chodit do pochybných podniků.
Neji dál zastával svoji funkci u policie a s TenTen vedl spokojený život.
Kiba se díky Hinatě držel dál od nekalých praktik sledování lidí a živil se psaním nudných článků o psích výstavách.
Kakashi s Asumou nadále provozovali spolu své obchody a udržovali si vysoké postavení ve světě obchodu.
Sai nedokázal dopadnout masového vraha, avšak jeho vraždy již přestaly. Přesto stále čeká na jeho návrat.
Shikamaru byl pověřen vedením tajné skupiny a odpovídá přímo Yondaimemu.
Listová zacelila ztráty v řadách Anbu a znovu zprovoznila velké obchodní centrum, které Hidan z půlky zničil.
Kankurou a jeho sourozenci dál obchodovali s Listovou. Bohužel rada města jim čím dál tím víc šlapala na paty a znepříjemňovala každé kroky.
Zabuza a Haku dorazili bezpečně do Skryté Mlžné odkud se odmítají jakkoliv zapojit do dalšího obchodního dění s Konohou.
Po smrti Orochimara všichni jeho bezvýznamní přívrženci utekly a vrátili se k prostým životům zříkajíc se jakého koliv dalšího zločinu.
Poslední zbylí Akatsuki uprchli do celého světa, kde se usadili a ve strachu přečkávali každý den jestli je někdo neobjeví a nezabije.
Vše pokračovalo v naprostém pořádku až do doby…

„Hidane, zvoní ti telefon,“ hodila Tayuya svému muži mobil. Bydleli na samotě v lesích. Dřevěná chalupa schovaná před jakýmkoliv světem. Hidan právě ležel na louce a pozoroval nebe bez jediného mráčku. Mobil jej zasáhl do hlavy.
„Kdybys nečekala moje dítě…“ Proběhlo mu hlavou při pohledu na těhotnou dívku.
Telefon dál vyzváněl: „Kdo je tam?“
„Hidane, bývalý člene Akatsuki. Je čas. Písečná.“ Nic víc, nic míň. To bylo vše co hlas z telefonu řekl. Bělovlasý moc dobře věděl, že tenhle den může přijít. Drtil v ruce telefon při pohledu na svou lásku jak zalývá kytky na parapetu oken.
„k***a…“ vstal z vyhřáté půdy a vyrazil do kůlny.

„Kazekage,“ zdravili pracovníci na úřadu procházejícího Gaaru. „Zasedání rady začalo, již před půl hodinou.“ Zdělila mu jedna ze sekretářek, jenž cupitala za ním.
„To bude zase otravný. Přesvědčit je, aby dali povolení o obchodování s další zemí.“
„Ano, jsou to birokrati a každý chce něco do své kapsy.“ Přitakala žena.
„Tak jdeme na to,“ rozrazil Gaara dveře do oválné pracovny, kde se scházela rada stávající se zde padesáti mužů a žen.
„Bože,“ sekretářka začala ihned zvracet. Červenovlasý muž vstoupil do místnosti. Všichni členové rady byli zmasakrovaní. Krev začala Gaarovi promáčet boty jak procházel kolem všech těch zabitých těl.
„Jak tohle někdo zvládnul za půl hodiny. Tohle je nemožný. Tolik lidí a nikdo nic neviděl ani neslyšel. Nikdo nedal nic vědět. Co to k***a je! Ihned kontaktujte Anbu ať uzavřou všechny východy z města. Zavolejte do Listové a neprodleně kontaktujte i mého bratra! Celá rada je povražděná.“ Gaara praštil pěstí vzteky do stolu, který pod ranou křupl.

Konoha byla v ten večer v pozdvižení. Do jejich divadelního sálu přijel zahrát největší houslový virtuó své doby. Byli zde všichni, kdo v Listové něco znamenají, nebo mají kontakty na to, aby si sehnali extra drahé lísty. Velký sál byl plně zaplněný a čekalo se pouze na zahájení představení. Byli zde všichni včetně Namikazeho.
Právě v tu chvíli zastavil před vstupem do divadla dvoumetrový afroameričan s postavou zápasníka.
„Představení již začalo.“ Zastavil ho jeden ze dvou Anbu, kteří hlídali vchod.
„Trochu jsem se zdržel,
někdo mě krapet držel.“ Položil muž se slunečními brýlemi pouzdro na housle na zem. „Tak uhněte, nebo přijdu pozdě.“
„Stůjte,“ chytil ho strážný za rameno.
„Šáhni na mě ještě jednou,
žebra tvoje pěkně křupnou!
Jsem sakra zlej dosti,
za chvíli budu křupat vaše kosti!“ Stačilo pár vteřin a Anbu bezvládně leželi na zemi. Muž si s pískotem vkročil do budovy divadla.
„Je čas na divadlo a pořádnej hukot,
posaďte se vážení, nechci teď slyšet váš tleskot.“ Yamata no Orochi vystoupil na pódium a začal hrát. Obecenstvo stichlo a vychutnávalo si libé tóny, jenž vyluzovaly jeho housle.

„Kolik se nás nakonec sešlo?“ Rozhlížel se Hidan po ostatních členech Akatsuki.
„Deidara s Blue přijdou za chvíli.“ Přitakal s odpovědí Zetsu.
„O Itachim nic nevíme.“ Zakroutil hlavou Sasori vedle kterého nesměla chybět Sakura.
„Kdo bude vůbec vůdce?“ Zeptal se Zetsu.
„Spíš bysme se měli zajímat, kdo nám to zavolal. Všichni jsme věděli, že něco takovýho může přijít, když se rozutečeme, ale Pein je mrtvej. Tak kdo?“ Připomněl Sasori.
Právě přišel Deidara s Blue.
„Novej šéf by měl bejt Deidara, když šustí starou bejvalýho vůdce.“ Hidan hodil po nově příchozích úšklebek.
„Ty s*áči!“ Kdyby Blue Deidaru nezastavila byli by v sobě.
„Co tě s*re? Schováváš se za ženskou sukni. Vždycky jsi byl největší srá* z nás všech. Přiteplenej sr*č s patkou přes oko.“
„Hidane, drž hubu,“ okřikl Sasori svého společníka. „Právě mi někdo volá.“ Vyndal mobil z kapsy a zvětšil hlasitost.
„Jsem rád, že jste se konečně sešli. Jenom škoda, že mezi vámi není Itachi. Považujte ho za zrádce a jako s takovým s ním i naložíme, ale teď to hlavní. Důvod proč jsem vás všechny svolal do Písečné je jednoduchý. Jsem ten, kdo dával rozkazy Peinovi. Já byl na vrcholu a ten kdo rozdával rozkazy, avšak Pein byl slabý. Teď budete získávat rozkazy přímo ode mne. Teď k vašemu prvnímu úkolu.“
„Co to je za sr*čky?“ Přerušil bělovlasý monolog.
„Vaším úkolem je zabít Gaaru. Ano, Kazekageho Písečné vesnice. Všechny jejich síly jsou v pohotovosti a stráží všechny východy z vesnice. Jsou moc zmatení a Gaaru nehlídá dostatečné množství lidí. Zítra touhle dobou bude Gaara v bordelu své sestry a to bude vaše šance. Celou oblast zapezpečíte a já osobně Kazekageho zabiji. Ano, budu tam také. Připravte se. Zítra začne náš plán při kterém si podrobýme celou Písečnou!“
„Neslyšeli jste v pozadí toho hovoru housle?“ řekla po chvíli ticha Blue.
„Housle? Máme zabít Kazekageho před, kterým prchnul i Sasori se Sakurou! Co, když je to past?“ Vykřikl Hidan.
„Je nás dost, když budeme spolu nemají šanci nás dostat ani se všemi Anbu co tady mají.“ Sakura si promnula pěsti.

Poznámky: 

Tak po dlouhé době další díl, konečně se těch vás pár a sico, kteří čtete obchodníky dočkali Kakashi ^_^

klik

4.933335
Průměr: 4.9 (15 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Dubajz
Vložil Dubajz, Út, 2008-10-21 20:04 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

Sico kde bydlis?

Obrázek uživatele Sico
Vložil Sico, Út, 2008-10-21 20:06 | Ninja už: 5765 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

v praze, ale mam pocit ze tohle patri do PM a ne pod obchodníky.

Obrázek uživatele Sico
Vložil Sico, Út, 2008-10-21 20:03 | Ninja už: 5765 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

Parada Smiling
Uz se klepu na dalsi dil Laughing out loud Chudak Hidan, díl po dlouhý době a už se ho snaží zabít mobilem Laughing out loud
(Sem slavnej!!!! Laughing out loud Napsal mě tam jako unikát Laughing out loud )

Obrázek uživatele sfsdgs
Vložil sfsdgs, Út, 2008-10-21 19:39 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

Vody, ty jsi ten nejlepší spisovatel povídek, kterýho znám Smiling Dík za to, že píšeš Eye-wink

Obrázek uživatele Vody
Vložil Vody, Pá, 2008-10-24 10:47 | Ninja už: 6124 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Pěstitel rýže

Pche, su škrabal, jsem zvědav co řeknete na novou kapitolu. Vás asi trefí a budete mě chtít zabít Smiling
(ne sico, hidan neumře)

ó 2164 dní, su mocné (:
http://tokyhorecenze.blogspot.cz/

Obrázek uživatele Sico
Vložil Sico, Pá, 2008-10-24 22:43 | Ninja už: 5765 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

máš jediný štěstí Smiling
a jak víš že bych se zeptal přesně na tohle? Laughing out loud