manga_preview
Boruto TBV 09

Krvavé štěstí 4: Paměť

Ležel na zemi. Na studené podlaze. Něco… něco bylo pod ním, bylo to mazlavé a vlažné. Otevřel pravé oko a zamžoural po místnosti. Mrtvoly. Spousta mrtvol, bez nohou, bez rukou… bez hlavy. Zakuckal se a obrátil se na druhou stranu. Zhluboka se nadechl… šlo to moc lehce. Zašátral jednu rukou po obličeji… maska byla pryč! Vyděsil se… byla jen stažená dolů… pomalu si sedl, rukou se opíral o zem… levé sharinganské oko měl stále zavřené… chyběla mu i čelenka. Volnou rukou se chytl za čelo, začala ho příšerně bolet hlava. Opřel ji o chladnou stěnu a ruce nechal volně podél těla. Polkl, vydýchával, přemýšlel… a vzpomínal. Vzpomínal? Nemohl si nic vybavit…

Po chvíli si nandal masku a s potěšením zjistil, že je čistá a nepoškozená. Odsunul se od zdi a vrtkavě se postavil. Otočil se… nechtěl to vidět, nechtěl se prodírat tou masou těl a zaschlé krve. Potřeboval však najít něco, čím by zakryl levé oko. Rozhlédl se po místnosti… čelenek tu bylo spousta, ale on opravdu nechtěl některou z nich stahovat z mrtvého obličeje. Jak by byla hlava v jeho rukou těžká, jak by se možná otevřela ústa a vyšel z nich poslední mrtvolný zapáchající výdech. Znovu hlasitě polkl a očima hledal dál… třeba čelenka, která se válí někde osamocená, bez těla svého majitele! Jednu našel… dobelhal se k ní, nechtě šlápnout na žádnou ruku nebo do žádného břicha. Čelenka ležela vedle ruky, která byla useknutá od těla někde nad loktem. Na pravém prsteníčku byl malý smaragdový prstýnek, za nehty ulpívala krev…

Znechuceně čelenku zvedl a zkoumavě si ji prohlížel… byla to písečná čelenka. Zoufale se podíval kolem, ale žádnou čelenku listové vesnice nenašel. Pokrčil rameny a opatrně strhl kovový štítek se znakem Písečné. V ruce mu zůstal pásek černé látky. Převázal si ho přes oko. Vyskočil oknem a hladce dopadl na tvrdou zem. Podíval se nahoru… ten, kdo tu všechny zabil, musel být ninja. Tohle by přece obyčejný člověk nedokázal přežít. Rozhlédl se…

„Stáhla prst ze rtů a sundala pásku, kterou měl na čele. Vlasy mu bezvládně spadaly přes obličej. Odhrnula je rukou a položila mu ji na čelo, jako by měl horečku.“

Zastavil se v načatém kroku. Ta dívka… paměť se mu pomalu vracela… ta dívka… ona mu stáhla masku, a vyléčila mu jeho zranění na rukou. Letmo se na ně podíval. Byl přece přibitý na stěně kunaiem, teď tam má jen dvě malé světle růžové jizvy. Znovu se pochybovačně podíval na okno. Že by vyskočila, rozbila přitom sklo a utekla? Na zemi mezi střepy byly jen jeho stopy… nedávalo mu to smysl.

Určitě už poslali nějakou posilu, jeho skupina se měla vrátit již před dvěma dny. Kleknul si a přiložil ucho k zemi… ucítil chvění… pravidelné chvění… dva přibližující se lidé… zvedl se a dal se směrem, odkud ti dva běželi.

Uviděli ho asi hodinu poté, co našli Ino. Seděl na stromě, hlavu v dlaních.
„Kakashi-sensei? Jste to vy?“ muž zvedl hlavu a uviděl dva chlapce. Jeden trochu tlustší, s dlouhými hnědými vlasy. Na zádech něco nesl. Druhý hubený, tmavé vlasy vzadu stažené gumičkou. Chouji a Shikamaru. Usmál se.
„Vy jste ta posila? Není vás nějak málo?“ oba chlapci se zasmušili… Chouji opatrně položil svůj náklad na zem. Bylo to něco zabalené v plátnu… značně prokrvavělém plátnu. Kakashi si znovu kleknul a plátno rozmotal. Pohled na mrtvou dívku byl neskutečně odporný, krvavý a nechutný. Kakashi odvrátil oči a tázavě se na chlapce podíval. Shikamaru dívku zase zabalil a dal se do vysvětlování… nic neviděli… Ino musela na záchod, zašla za budovu… a pak nic… jen čekali. Když se dlouho nevracela, šli se za ní opatrně podívat. Našli ji v hrozném stavu, celou rozpáranou, obličej rozdrápaný a na krku měla díru o průměru dva centimetry. Všude byla krev… a na stěně byl ten nápis…

„Jaký nápis?“ zeptal se potichu Kakashi… znepokojivě mu to připomínalo masakr v té budově. Masakr, který jako jediný přežil.
„Bylo to napsané její…“Shikamaru ukázal na krvavou hroudu vedle nich „…krví. Celá zeď byla pocákaná, stěží to šlo přečíst…“ polkl, do očí se mu draly slzy. Kakashi trpělivě vyčkával.
„Stálo tam: První se PROBUDÍ, pak přijde POZNÁNÍ, POCIT panuje, PRÁZDNOTU plní, PAMĚŤ postrádá, PROKLETÍM žije… některá slova byla napsána velkými písmeny… a jedna věc mi tam nesedí“
„Jaká?“ Shikamaru vzal klacek a vyryl nápis do země. Ukázal na poslední slovo.
„Všechna ta slova začínají na Pé… všechna, až na to poslední. Myslím, že slovo Žít má nějaký zvláštní význam.“ Kakashi se zamračil.
„Slovo žije by šlo nahradit slovem přežívá… proč to tam není?“
„Třeba pachatel přisuzuje výjimečnou moc tomu Žije… opravdu nevím. Mám málo informací…“

Probudila jsem se a zjistila, že ležím na střeše nějakého domu. Pomalu jsem vstala… zabolelo mě ve spáncích… zase. Nevěděla, co jsem dělala předchozí večer. A jak jsem se vůbec dostala takhle vysoko? Podívala jsem se na své šaty… byly trochu potrhané, jinak čisté. Tak proč mám všude kolem sebe zaschlou krev? Přešla jsem na kraj té střechy. Byl tu žebřík. Oddychla jsem si a opatrně jsem slezla dolů. Rozhlédla jsem se. Všude bylo prázdno, nikde nikdo, jen ty vysoké domy, kolem les. Rozeběhla jsem se k němu. Ničeho jsem si nevšímala, nechtěla jsem potkat toho, kdo tu rozsévá smrt. Les byl konejšivě temný a teplý. Běžela jsem skrz stromy, vyhýbala se pařezům a velkým nadzemním kořenům. V tom jsem zaslechla hlasy. Prudce jsem zabrzdila a pokračovala jsem chůzí. Hlasy se přibližovaly… mezi stromy jsem zahlédla tři postavy, jak sedí na zemi, koukají dolů a vedle nich leží něco zkrvaveného. Nechtěla jsem, aby mě našli, s maximální opatrností jsem přicházela blíž.

„Někdo tu je…“ Kakashi upřeně zíral na nápis v hlíně
„Já vím… stojí někde za tebou, Chouji… asi tak dvacet metrů.“ Shikamaru se protáhl a přitom nenápadně strčil ruku do pouzdra a vytáhl kunai. Kakashi přikývl…

Poznámky: 

ehm... takže... jelikož jsem fakt absolutně kreativně "vycucaná" až do morku kostí, s touhle sérií končím. Moc a strašně moc se omlouvám té hrstce lidí, která tohle někdy četla, ale fakt mám nějakej blok či co... takže tak, no...

4.92857
Průměr: 4.9 (14 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele provázek
Vložil provázek, So, 2008-12-13 01:19 | Ninja už: 5638 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

nechápu proč si to skončila vždyť je to krásný plný krve a plný emocí!!!!!!! začnu tě bombardovat PMkama abys to dokončila protože tohle za dokončení stoj!!

Obrázek uživatele Chi.chi
Vložil Chi.chi, So, 2008-12-13 01:22 | Ninja už: 5796 dní, Příspěvků: 1537 | Autor je: Prostý občan

no, díky za podporu, ale tohle asi už nedokončim... nemám sílu, nemám nápad... a na tohle potřebuju dost silnou "depku" Laughing out loud ... ale pokusim se Eye-wink moc díky

Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.

Obrázek uživatele dDejvid
Vložil dDejvid, Po, 2008-11-10 21:10 | Ninja už: 5722 dní, Příspěvků: 86 | Autor je: Prostý občan

nakopni se,ať za Tebou nemusim jezdit a špinit si svoje značkový boty!!sakra,proč prosimtě?Že Ti došel dech mě vůbec nezajímá(bídný červe!!)

Obrázek uživatele Anara
Vložil Anara, Út, 2008-10-21 14:25 | Ninja už: 5721 dní, Příspěvků: 538 | Autor je: Prostý občan

huh.... MUSÍŠ TO SEKNOUT TADY????!!!!!!
grrrrr dobit, dobit, dobit....
ale asi ne, če pak bys to už nedokončila Laughing out loud
Hu... co dodat.... hey fakt nevím.... je to prostě... ja fakt nevim!!!
nesnáším krev, ale přitom se mi to děsně líbí.... ty mi to děláš schválně, přiznej se! Laughing out loud

ha a ta věta nemá chybu!!!! to se mi fakt líbí... asi se ji naučím na zpaměť Laughing out loud

Obrázek uživatele Chi.chi
Vložil Chi.chi, Út, 2008-10-21 17:08 | Ninja už: 5796 dní, Příspěvků: 1537 | Autor je: Prostý občan

Sakra, elita národa se nám rozepsala Laughing out loud (fakt se tady válim smíchy... zase!!)
mám dojem, že do psychárny mě dostaneš spíš Ty, než já Tebe Sticking out tongue
ouu, jsem ráda, že se to líbi i nějakýho hematofobikovi (chorobný strach z krve, pozn. red. Laughing out loud) dííky, Anuško!! Víc takových komentářů a nebude jich 22, ale 30!! Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.

Obrázek uživatele Anara
Vložil Anara, Út, 2008-10-21 19:12 | Ninja už: 5721 dní, Příspěvků: 538 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud chceš vzít za slovo????? Laughing out loud

jinak ten tvůj podpis.... Laughing out loud *mrtvá smíchy...opět* zkoušela jsi nové znalosti? Laughing out loud
(toho multifunkčního upíra na konci už neberu na vědomí... to bych se musela zbláznit!!!!! Laughing out loud )

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-10-20 00:35 | Ninja už: 6020 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Mňamózní...zkrátka krev forever!! (asi jsem úchyl xDD)

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Ne, 2008-10-19 22:29 | Ninja už: 5833 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

natahovaný to není... je to skvělý!! teda tetka, já tě žeru!! krev - to je moje!! Sticking out tongue
bezvadnej díl, těšim těšim na pokráčko Eye-wink

Můj Valenth

Obrázek uživatele dDejvid
Vložil dDejvid, Ne, 2008-10-19 20:11 | Ninja už: 5722 dní, Příspěvků: 86 | Autor je: Prostý občan

sem si řikal,proč každej název je na "P"... má to nějakej význam?Asi jo.No,zas tam cpeš tu řeč,co?Ono to ani jinak nejde.
a natahovaný mi to nepřijde... Kakashi YES

Obrázek uživatele Narutomegafan
Vložil Narutomegafan (bez ověření), Ne, 2008-10-19 20:11 | Ninja už: 19864 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Uz je tam moc krve...Sad ale pises to pekne

Obrázek uživatele Chi.chi
Vložil Chi.chi, Ne, 2008-10-19 20:12 | Ninja už: 5796 dní, Příspěvků: 1537 | Autor je: Prostý občan

noo... přečti si název série a možná pochopíš, proč je tam tý krve tolik Sticking out tongue Laughing out loud

Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.