manga_preview
Boruto TBV 09

Sayonara...

XDDDD ano, další blbost ode měXDD. Je to celkem krátká, smutná povídka na pár...XDD tak si to přečtěte a budete to vědětXDD. Itadakimasu=)!

PS: Pary, prosím, nezabíjej měXDD.

Běžel lesem. Byla tma. Pronásledovali ho, kam se jen pohnul, ale on se stále nevzdával, ikdyž měl hodně vážná a hluboká zranění.

„Nikdy se nevzdám, to je moje cesta ninjy!“ Ano, tehdy byl bláhový, když si myslel, že silná vůle dokáže vše. Teď už , ale ví, jak se mýlil. A zaplatil za to životem. Jejím životem.
Proklínal se za to, jen tak jí tam nechal ležet v kaluži krve, která se stále zvětšovala. Ač nerad, splní její poslední přání:
„Běž a zachraň Konohu“.
Ta slova se mu vryla hluboko do paměti. Chtěl za ní bojovat, připraven zemřít, ale ta slova, která vyslovila těsně předtím, než se vrhla, do předem prohraného boje, ho ukotvila k zemi. Slova, která nikdy nezapomene:
„Miluju tě Naruto“
I on je vážně zraněný, ale ani ta nejhorší rána ho nebolela tolik, jako rána jeho srdce.
Právě ztratil tu nejbližší osobu, kterou kdy měl. Haruno Sakuru.

Teď už mu je všechno jedno, už jen jednu věc musí splnit. Dostat se do Listové a všechno baa-chan říct. O útoku Akatsuki, znovu oživení Orochimara a hlavně o Sasukem. O tom co se z něj stalo. To už není ten starý Sasuke, kterého znal. Teď je z něj jen poskok Akatsuki.

„Vlastně, si ani moc nepolepšil, od Orochimara je to jen pár příček“ pomyslel si Naruto. Na nohou ho drželo jenom to předsevzetí. Musí se dostat do Konohy. Musí. Už kvůli ní.

„Konečně! Ještě kousek a budu tam“ Lesy se pomalu vytrácely a před Narutem se začaly zjevovat brány jeho rodné vesnice.

V tom ho zasáhl další kunai. Už je ani nepočítal, skončil u čísla 25.
Pomalu začal zpomalovat. Cítil, že už nedokáže běžet dál. Začal padat dolů.
Tma...., všude byla jenom tma. Bylo mu jedno, že Konoha padne. Svůj poslední slib nedokázal splnit. Nemůže si říkat ninja.
Poslední vzpomínka na domov. Jejich domov.
Poslední slovo pro Konohu. Sayonara....

Sakuro-chan, už jdu, už budeme navždy spolu.

Poznámky: 

XDDD tááákže, snad se tenhle depresivní pokus nazývaný povídka líbil a nezabijete mě za to( že jo Pary??XXDD) Laughing out loud

4.916665
Průměr: 4.9 (12 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ayashiki
Vložil Ayashiki, Út, 2008-10-21 12:14 | Ninja už: 6058 dní, Příspěvků: 485 | Autor je: Prostý občan

Hmmm, oni vravia že urýchlené... A ja to tiež veľmi rada ľuďom vyčítam, ale tebe to nepvoiem, pretože sa mi to naopak nezdalo vôbec urýchlené. Bolo to možno krátke, ale nie urýchlené. Bolo to strašne príjemné, strašne výstižné... Strašne plné tých pocitov...
Jednoducho, bolo to naozaj výnimočne krásne a precítaené dielko Smiling

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2008-10-20 19:13 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Já tě nezabiju... proč taky? Je to moc pěkné... i když pravda, rychlé...

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Ne, 2008-10-19 22:36 | Ninja už: 5953 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkný!! Smiling