manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto - vězeň 17

Tak je tu další díl Vězeň doufám že se vám bude líbit tento dílek je EXTRA dlouhý takže doufám že se nebudete zlobit že mi to trvalo tak dlouho

V Ichiraku Ramen:

,,Neji………….zopakovala TenTen.
,,TenTen…………".. zopakoval Neji. Už a už se jejich rty přibližovali k sobě až byli úplně u sebe a jejich rty se spojili v polibek plný vášně. TenTen se najednou odtrhla.
,,Neji promiň ale už budu muset jít." řekla TenTen a už chtěla odejít.
,,Ne prosím ještě chvíli."řekl Neji.
,,Dobře ale jen chvíli." řekla TenTen a usmála se na Nejiho. Neji jí úsměv oplatil a objednal další ramen.

V lese (mimo Konohu):

Hinata běžela stále po stromech a nikde se nezastavovala.Najednou kolem Hinatiny hlavy prosvištěl kunai.
,,To bylo těsně." řekla Hinata a zastavila se.
,,Byakugan!!" křikla Hinata.Viděla 5 ninjů z vesnice ukryté ve zvuku.
,,Ale copak tu dělá taková krásná dívka jako jsi ty?" zeptal se jeden z nich.
,,Proč tě to zajímá!" řekla hnusně Hinata.
,,To bude ona šéfe Oroko."řekl jeden z ninjů.
,,Ale ano jestli se nepletu jsi nejstarší dcera šéfa klanu Hyuuga je to tak?!" řekl Oroko.
,,Ano proč tě to zajímá?!" zeptala se Hinata.
,,No myslel jsem že kdybychom tě unesli dostali by jsme za tebe docela tučný výkupný." řekl Oroko a přiblížil se.
,,To si nemyslím!" řekla Hinata a postavila se do bojového postoje.
,,Ale slečna Hyuuga se nám naštvala."řekl Oroko a hlasitě se zasmál

V Konoze:

,,Lorde Hokage mám špatné zprávy" řekla Anko.
,,Ano a jaké?" zeptal se Naruto a probíral se hromadou papírů.
,,V lese jsme zahlédli partičku zvučných ninjů myslím tím ten les kam se vydala Hinata." řekla Anko. Jakmile Naruto uslyšel Hinatino jméno vystartoval z hromady papírů.
,,V lese kam se vydala Hinata?!" zeptal se Naruto a v jeho hlase byl slyšet strach.

V Ichiraku Ramen:

Když TenTen dojedla ramen podívala se na Nejiho.
,,Neji já už fakt budu muset jít." řekla smutně TenTen.
,,Dobře já zaplatím a půjdu tě doprovodit." řekl Neji a usmál se. TenTen mu úsměv oplatila. Neji zaplatil a spolu s TenTen šli.

Po cestě domů:

,,TenTen chtěl bych ti něco říct." řekl Neji a podíval se na TenTen.
,,Vážně a c-.TenTen to nestihla doříct protože byla umlčena polibkem.
,,Miluji tě TenTen z celého srdce a za nikoho bych tě nevyměnil." řekl Neji a políbil ji ještě jednou.
,,Já tě taky miluji z celého srdce a za nikoho bych tě nevyměnila." řekla TenTen.

V lese (mimo Konohu):

,,Tak hoši pobavíme se kdo chce jít první?" zeptal se Oroko.
,,Nikdo?!" zeptal se nechápavě Oroko.
,,Když nikdo tak nikdo až řeknu teď tak na ni zaútočíme všichni najednou jasně?!" zařval Oroko.
,,Jasně!!" řekli všichni najednou a zaútočili na Hinatu. Ale Hinata už tam dávno nebyla.
,,Do háje!" řekl naštvaně Oroko.

V Konoze:

,,Tak Neji už fakt musím."řekla TenTen a naposled Nejiho políbila.,,Dobře tak ahoj."řekl Neji smutně.,,Neboj Neji zítra se zase uvidíme tak zatím ahoj."řekla TenTen a zavřela dveře.,,Tak za zatím ahoj TenTen."řekl potichu Neji a vydal se k Hyuuga čtvrti.

V lese (mimo Konohu):

,,Kakashi musíme se rozdělit!" řekl jeden z Anbu.
,,Proč?!" zeptal se Kakashi.
,,No protože jsem slyšel že v tomhle lese se potuluje partička zvučných ninjů." řekl druhý Anbu.
,,Tak dobře, ale kdo půjde kam?" zeptal se Kakashi.
,,No uděláme to takhle, ty půjdeš napravo." řekl a ukázal na Anbu.
,,Ty půjdeš nalevo." řekl a ukázal na Kakashio.
,,A já půjdu rovně. Jasný?!" zařval Anbu.
,,Jasný!!!!!" zařvali a každý se vydal jiným směrem.

Ve skrýši Akatsuki:

,,Itachi na co chceš mě vždyť už máš Sasukeho!" řekla Sakura.
,,Ne Sasukeho už jsem dávno zabil." řekl Itachi a začal se smát. Sakuře začali téct slzy.
,,Sasuke………Sasuke……,……… Sasuke……….Sasuke………..Sasuke……………Sasuke." opakovala Sakura stále jeho jméno. Sakuře se zrovna vybavovaly vzpomínky na Sasukeho.
na zkoušce chuninů...
a jak se na něj všichni lepili...
a potom co se s nim stalo při zkouškách...
a po 5 letech jsem ho konečně viděla...
Uchiha Sasuke...

,,Ehm…Itachi můžeš na chvilku?" zeptal se Zetzu.,,Jo ale počkej." řekl Itachi.
,,Héééj Kisame pohlídej tu holku." řekl Itachi a ukázal na Sakuru. Hned potom odešel se Zetzuem.
,,Tak co je?!" zeptal se Itachi.
,,No máme tu takový malý problém." řekl Zetzu.
,,Jaký malý problém?" zeptal se znuděně Itachi.
,,Ehm..no…Sasuke…..on." zakoktával se

Zetzu…Tak už se ku*va vymáčkni!!" zařval na něj Itachi.
,,No dobře." řekl Zetzu a otevřel dveře do (bývalého) Sasukeho pokoje.V Sasukeho pokoji přesně tam kde Sasukeho zabil Itachi bal jen kus kmene.
,,Nééééééééééééééééééééééééééééééé!!!!!" zařval Itachi na celou skrýš.

4.842105
Průměr: 4.8 (19 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2020-11-21 01:13 | Ninja už: 2707 dní, Příspěvků: 3017 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia PM:“ Ach jaj, priznám sa, že som sa stala alergická na párovanie Nedži/Ten, čo aké kombinácie autori povymýšľali, tak v tomto prípade unisono si zľahčujú situáciu Bad Hin zas narazí na Zvučných, ktorí by radi urobili kšeft a ide sa bojovať. Lenže kým sa banditi dohodli, tak Hin zmizla Jump! Kakaši s ANBU sa činia zatiaľ bez výsledku. Itík povie Sakure, že Sasana zabil, čo tá, jasné, začne jačať, ale celkom sa mi táto časť páči Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Ja sa zjaším, Zecu sa zakoktáva, keď oznamuje, že Sasuke bol kawarimi. Tak už sa ani Itík nehihňá, ale jačí, čím sa zaradil k davu hihihi Ale autor sa hecol a ako sľúbil, tak napísal dlhšiu kapitolku Ino ti gratuluje!

P.S. 18. kap.: https://konoha.cz/node/43518

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2011-03-13 12:25 | Ninja už: 5549 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

měla jsem takové tušení a uvidím jak se to bude vyvíjet dál, hlavně pokračuj Smiling

Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, So, 2011-02-19 14:29 | Ninja už: 5268 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Achjo! Proč Sasuke nechcípl??? Sad

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Ne, 2008-10-19 16:12 | Ninja už: 5856 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

super, naozaj sa oplatilo čakat:D

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-10-19 00:20 | Ninja už: 19859 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Teda naru, to je fakt skvělý!!! Eye-wink Délku moc chválím, pravopis už je taky mnohem lepší, jediný co vytknu (Ano, už zase!!! Laughing out loud) je že pořád opakuješ jedny a ty samý fráze. Sticking out tongue Ale zlepšil ses fakt o hodně!!! Smiling

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Ne, 2008-10-19 00:26 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

Děkuju moc San moc si tebe vážím
příště to už naprávím
abych nedělal ty chyby zas
budu se muset znažit zas
Smiling Laughing out loud