manga_preview
Boruto TBV 07

Shledání II. Nový boj a smrt?, část 19.

Jak se na Naruta řítilo ohnivé jutsu, tak se mu chtěl vyhnout, ale nemusel meč automaticky kolem Naruta vytvořil ochranou bariéru.
Tu bariéru Hinata neviděla, ale jak jutsu pominulo tak si Hinata oddychla, že se Narutovi nic nestalo.
„Je v pořádku.“ Ulevila si Hinata.
Tsukara si myslel: Takhle nikdy ho neporazím. Musím ho odloučit od meče. Ahá už to mám.
Naruto si potřeboval trošku odpočinout. A toho využil jak Tsukara promýšlel svou novou strategii.
„Co kdybychom si ještě jednou promluvili?“ navrhl Tsukara.
„O čem?“ zeptal se Naruto.
„Na kompromisu.“ Rozvíjel dál Tsukara.
„Jakém?“ řekl Naruto.
„No, že budeme bojovat jen v taijutsu. Takovým tempem by boj neskončil, že Naruto?“ řekl Tsukara.
„Tak fajn. Fér boj, to beru.“ Souhlasil Naruto.
Naruto přistoupil k Hinatě a dal jí do opatrování meč a řekl jí: „Miláčku, hlídej meč a kdyby se mi něco stalo, tak uteč a neohlížej se. Kdyby ses do toho zapletla a stalo by se ti něco to bych nepřežil. Slib mi to!“ naléhal Naruto na Hinatu.
„Slibuji i když to bude pro mě těžké. Tolik tě miluji.“ Slíbila Hinata a vzala si od Naruta meč.
„Pro mě to také není lehké, ale chci abys žila. Nic víc si nepřeju. Také tě miluji.“ Vyznal se Naruto a jak odcházel k dalšímu kolu boje dal Hinatě lehký polibek na čelo.
V duchu si sliboval: Jestli se odtud vrátíme, tak odtajním náš vztah a je mi jedno kdo co na to bude říkat.
Tsukara se zbavil všech viditelných zbraní a Naruto ho napodobil. Teď tam stáli jako dva gladiátoři, kteří se chystají na boj na život a na smrt.
Na lehké pokývnutí hlavy se dali do boje.

Cesta k bojišti

Všechny týmy byly roztroušeni po celé předpokládané ploše a nic. Ani si neuvědomili jak jsou blízko...

Bojiště

Nejdříve si jeden druhého zkoušeli i když už spolu bojovali. Jak boj nabýval na intenzitě, tak rány a protiúdery také nabývali na síle. Rána střídala ránu. Jednu chvíli se dařilo Narutovi další zase Tsukarovi.
Byl to vyrovnaný boj, ale náhle z ničeho nic Naruto využil chvíle kdy Tsukara zavrávoral a zasadil mu už kolikátou ránu jenže tahle se trefila přímo do hlavy. Tsukara ještě více zavrávoral, ale hrál to a najednou se vymrštil a trefil Naruto do břicha. Tuhle ránu nečekal, ale rychle se vzpamatoval.
Boj trval již deset minut a nevypadalo to, že by měl za chvíli skončit. Oba dva již byli značně domlácení, ale jim to nevadilo byli plně soustředěni jeden na druhého a navzájem se hlídali.
Hinata to sledovala se strachem, ale zároveň byla fascinována bojem a obratností soupeřů. Naruto se pohyboval s grácií šelmy a Tsukara nebyl tak efektivní, ale co ztrácel na obratnosti plně nahradila rychlost jeho ran.
Hinata jak byla fascinována tím bojem tím víc Naruta milovala a najednou měla vizi, která ji přesunula o pár chvil dopředu:
Stála na tom stejném místě a viděla Narutovo tělo bez života a sebe jak na něm leží a vzlyká jako poraněná laň.
Najednou to bylo pryč. I Hinata si vzpomněla na to, že musí prolít svou krev. To nebylo tak těžké. Otevřela si malou ranku a nechala svou krev proudit na meč. Hokanagi krev své paní přijal. Přijal ji a ukázal ji budoucnost z toho důvodu, že ona jediná, která Naruta miluje a je s ním jedna duše může plně ovládat Hokanagi. Tím se zpečetil její osud. Náhle vše pochopila. Jejím osudem je...
Jak byla zabrána do myšlenek a do vize, tak nepostřehla, že Naruto vyhrál.
Šťastný Naruto se k ní rozběhl zvedl ji do výšky a zatočil se s ní. Z té čiré radosti si nevšiml, že Hinata je duchem nepřítomná.
Najednou Naruto políbil Hinatu. Hinata okem zpozorovala pohyb. Blížil se kunai a přímo na Naruta!
Hinata udělala oblouk a sama se postavila dráze kunaie, který ji trefil do zad.
„Hinato? Co se to...?“ divil se Naruto a podíval se na Hinatu, která se usmála a z koutka rtu jí stékal pramínek krve. Náhle to spatřil Tsukara se zubil a řekl: ,, Á holubička dovrkala.“ Řekl Narutovi známá slova.
Naruto se rozzuřil a něžně položil Hinatu na bok a otcovým kunaiem, který mu věnovala matka se rozběhl a jedním mocným máchnutím Tsukaru zasáhl a jak byl u něho tak vyndal kunai trefil ho vší silou své nenávisti přímo do srdce. Po tomto konečně zemřel a byl také poslední potomek Nariho Keichiho.
Naruto se rozběhl zpět k Hinatě, která kašlala krev.
„Hinato. lásko, vydrž. Zachráním tě!“ řekl Naruto a v očích měl slzy.
„Já vím.“ Řekla Hinata slabým hlasem.
„Nesmíš mě opustit zakazuji to!“ řekl zoufale Naruto a to už naplno plakal.
,,Nikdy tě nepřestanu milovat.“ Zašeptala Hinata a život z ní rychle vyprchával. A je pozoruhodné, že pořád držela meč Hokanagi.
„Hinato, lásko, neopouštěj mě, prosím...“ Žadonil Naruto.

Jak tohle dopadne zemře Narutova láska a kde je vůbec záchrana? Proč se část vize stala? Řešení je velmi prosté. Je to...

Poznámky: 

Tak další dílek. Mám teď toho plnou hlavu. Řekla jsem konec dílu kámošce a ona na to: „Změn ten díl.“ Ale já ji neposlechla, tak doufám, že jsem neudělala chybu. Nechala jsem to v původním verzi.
Tak opět příště.

4.985505
Průměr: 5 (69 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Po, 2017-12-18 23:20 | Ninja už: 2323 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Ja osobne dufam že to nejakom zazrakom prežije

Obrázek uživatele MuckQ
Vložil MuckQ, Po, 2012-10-22 20:15 | Ninja už: 4249 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Hrozně napínavý. Hned jdu na další.

„Kdo se umí smát sám sobě, má právo smát se všemu ostatnímu, co mu k smíchu připadá.“
- Jan Werich

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2010-02-09 15:01 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

nenapínej mě tak Laughing out loud

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2010-02-09 16:23 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Z láskysakuraZ lásky: Já nic, já malinká...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Ne, 2009-10-11 18:40 | Ninja už: 5470 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

toto je napínavéé....


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Po, 2009-09-14 18:17 | Ninja už: 5437 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

přišel jsem, viděl jsem, smeknul jsem.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2009-10-11 19:18 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Uzumaki Mibisu: Páni to děkuji...

nellynuska: Taky si myslím Laughing out loud

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2009-01-10 14:01 | Ninja už: 6153 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good děláš to dost napinaví a to miluju

Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, So, 2009-01-03 02:42 | Ninja už: 5731 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Fajn, fajn, fajn !! No to je teda bezvadný já chtěla jít spát mladá dámo a ty mi ještě napíšeš takovej pouták k dalšímu dílu !! To mi děláš naschvál (Není nutné odpovídat !!) ... njn smířená se svým mrzkým a ospalým osudem pokračuju na další díl .. zaplat' pánbů, že je jich zatím jenom 33 !! Ale jestli ten 33 skončí napínavě ... se těš !!

Obrázek uživatele Miko-chan
Vložil Miko-chan, Čt, 2009-01-01 20:14 | Ninja už: 5852 dní, Příspěvků: 131 | Autor je: Prostý občan

áá!!podejte mi někdo kapesník!!jestli otevřu další díl a Hinča umře tak..tak..(vlastně ani nevim co bych udělala,asi něco strašnýho:D)to je fakt napínavý jak kšandy(ssry že se opakuju ale je to asi nejvýstižnější:))

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2009-01-01 20:34 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

mOnikKa-sAn: Uvidíš a jsem zvyklá na stejné komenty sama mám problém někdy je vymýšlet Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Ne, 2008-11-30 22:31 | Ninja už: 5961 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

áááááááááááááááááá TY JEDNA MRŇAVÁ..... (pardón je to moc napínavý a ty jsi to ustřihla, prostě moc skvěle Laughing out loud) Sugoi!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Ne, 2008-11-02 09:56 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Omdlívám, pomalu, ale jistě omdlívám... ty mě chceš vážně přivést do hrobu. Byla to bomba. Ale Hinata prostě umřít nesmí!! Smiling To by potom nebyl život spravedlivej Smiling


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, So, 2008-11-01 23:48 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

jak dovrkala? Jak jako dovrkala?! Laughing out loud ani náhodou Laughing out loud prostě ne! Laughing out loud já ji to taky zakazuju! Laughing out loud nechcu!.....ten bratraneckj šmejd si tam skorovraždí skorošvagrovou....tse....Laughing out loud

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, So, 2008-12-20 21:05 | Ninja už: 5705 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

jooo,udelame pripadnou demonstracixD

Obrázek uživatele EmiLi-Sasori
Vložil EmiLi-Sasori, So, 2008-11-01 14:15 | Ninja už: 5653 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Napinaví jdu an další dílek zajímá mě jak to dopadne z hinatou Smiling

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, So, 2008-11-01 13:35 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Ty ma čím ďalej prekvapuješ lepšie a lepšie, ja už fakt neviem, čo mám na teba povedať... Puzzled
jedná z najtalentovanejších osôb vôbec, toto prirovnanie na Teba sedí praim perfektne, tomu ver Kakashi YES

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Ne, 2008-10-12 18:46 | Ninja už: 5851 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

moc pěkný fakt že jo Smiling

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Fortminor
Vložil Fortminor, Ne, 2008-10-12 18:39 | Ninja už: 5742 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

Super diel teším sa na ďalší dúfam, že zomrie hinata.(viem som zlý ale nemám ju rád)