manga_preview
Boruto TBV 09

You are not alone 5

5. Part
Akatsuki špion. Vnitřní boj

Naruto seděl na střeše nějakého domu a díval se na hlavu Čtvrtého.Co se to s ním stalo? Před chvílí před ním stála jeho matka. Jeho pravá matka. Nejradši b jí skočil kolem krku a už jí nepustil. Ale najednou to bylo jiné. Nedokázal to. Celých patnáct let po alespoň jednom rodiči toužil. A mohl ho mít, kdyby ta pitomá Hlavní rada…
Zatnul pěsti, až mu zbělaly klouby.
Kvůli té radě neměl matku a pouze se díval na ostatní děti, jak s rodiči dovádějí. Jeho srdce se naplňovalo žalem, jen co si na to vzpomněl. Kdyby jen věděl, že jeho matka žije, z vesnice by utekl a vyhledal jí.
A jeho otec…Jeho otec byl onen slavný Hokage. Ten, o kterém se vždy učili ve škole. Konečně už chápal ty narážky, co měl vždy Jiraiya.

„Víš, proč jsem si vybral zrovna tebe a ne Sasukeho, Naruto?“ zeptal se Jiraiya.
„Protože mě máš rád?“ zkusil to Naruto.
„NE! Kdysi jsem byl sensei Čtvrtého. A abych pravdu řekl, jste si dost podobný.“ řekl.

Jiraiya v něm viděl Minata. Až teď tomu rozuměl.
„Naruto?“ ozvalo se za ním.
Otočil se a spatřil Minu. Její oči byly jaksi kalné a podivně lesklé.
„Já…“ začala opartně. Naruto se zatvářil udiveně.
„Omlouvám se ti!“ vyjekla najednou. Naruto se teď tvářil spíš vyděšeně. Rychle k Mině přiskočil.
„Nemáš se za co omlouvat.“ řekl rychle, ale Mině se už z očí hrnuly slzy.
„Ale mám! Sebrala jsem ti matku. Kvůli mně si neměl ani jednoho rodiče. Byla jsem sobecká!“ řekla Mina.
„Ty hlupáčku! Vždyť za to ty nemůžeš. To ta hloupá rada!“ ujistil ji rychle Naruto. Mina se usmála a setřela si slzy. Pak pohlédla na Naruta a objala ho.
„Víš Mina…chci říct „ségra“…Už když si sem přišla, cítil jsem se vůči tobě jako velkej brácha a ono to tak i je.“ řekl Naruto vesele.
„Naruto…můžu tě o něco požádat?“ zeptala se Mina.
„Jistě. Že váháš.“ řekl.
„Mohl by si mamce taky odpustit? Ona je strašně smutná. I když si myslí, že to nevím, skoro každou noc brečela. Nikdy jsem nechápala, proč je tak smutná. Stačilo jen to, když jsme třeba na ulici potkaly matku se synem. Hrozně jí to rozesmutnilo. A teď už chápu proč. Vždycky si vzpomněla na tebe.“ vysvětlila Mina.
„To víš, že jo. Teď jsem byl jen…zaskočený. Chápeš mě?“ zeptal se pro jistotu. Mina ho ještě jednou objala.

***

„Jak to myslíš NEUPSPĚLI?“ rozkřičel se Pein na Sasukeho.
„Jak říkám, a neječ na mě.“ řekl Sasuke a jeho oči se zdály temnější než kdy jindy.
„Co se stalo?“ zeptal se Pein, když se trochu uklidnil.
„Mezi tou… tou holkou a Narutem je nějaké zvláštní spojení. Když jsem Naruta zranil…to samé zranění se objevilo i u ní.“ vysvětlil Sasuke. Pein se zamyslel. Tohle všechno mění.
„Konan!“ zvolal. Do místnosti vešla modrovláska s papírovou růží ve vlasech.
„Ano?“
„Mám pro tebe úkol…“
řekl Pein záhadně. Konan na něj koukala svýma modrýma očima. Pein tedy pokračoval.
„Půjdeš do Konohy. Tam se spřátelíš s tou holkou. Minou. A zjistíš jaké pouto je mezi ní a devítiocasím. A až ho dostaneme… Zničíme Konohu!“ vysvětlil jí Pein její úkol.
Konan se netvářila dvakrát šťastně.
„Zmiz Uchiho.“ sykla, ale očima stále vysela na Peinovi.
„Ty mi nemáš co rozkazovat.“ štěkl Sasuke.
„Udělej to!“ utrhl se na něj Pein.
„Fajn. Stejně mi tu začínalo být těsno.“ řekl načuřeně Sasuke a zmizel ve tmě.
„ V čem je problém?“ zeptal se Pein, když byli sami.
„Celý tenhle úkol!“ vyjela na něj a v jejím hlase byla slyšet zoufalost.
„Ty to nechápeš? Co když tam bude Jiraiya? Co když mě pozná?! Ty si se s minulostí možná smířil, ale já ne!“ křičela.
Pein tam stál a díval se na ni. Moc dobře věděl, o čem mluví…

***

„Jiraiya-chan!“ volala modrovlasá holčička na odcházejícího muže.
Muž se zastavil a otočil se na ni. Vedle stali dva chlapci, zhruba stejně staří jako ona.
„Prosím. Uděláte z nás ninji?“ žádala ho dívka. Jiraiya se na ni překvapeně podíval. Na těch dětech se mu něco zamlouvalo.
„Dobrá…“

***

„Pro mě je to stejně těžké jako pro tebe. Vzpomínáš? Já tam byl taky.“řekl Pein a Konan přísahala, že takhle mluvit, ho slyšela poprvé, od té doby, co jsou u Akatsuki. Připadal jí tak lidský.
Vzdychla.
„Tak jo. Já tam tedy půjdu.“ řekla nakonec.
Pein k ní přišel tak blízko, že mohla cítit jeho dech na své tváři. Sklonila hlavu a pomalu ho obešla. Pein osaměl.
Vzdaluje se mi…Čím dál víc…

…A PAK ZNIČÍME KONOHU!...
Mladý Uchiha stál před zrcadlem, zhluboka se nadechoval a pozoroval svůj odraz v zrcadle. Stále slyšel Peinova slova… zničíme Konohu…
Proč ho to tak vzalo? Vždyť on sám to chce…
Nebo ne?
Ten někdo, s kterým tu teď zápolí, nechtěl, aby byla Konoha zničena. Byl to on! Sasuke. Přál si, aby Konoha dál existovala. Aby se do ní mohl vrátit a žít tam. Založit znovu Uchiha klan…
Ale… S kým?
Sakura má Saie a Ino Shikamara. A nevrátily by se k němu. Nenávidí ho.
Zadíval se na hladinu klidné vody v umyvadle. Uviděl tvář rudovlasé dívky s modrýma očima. Dlaní se dotkl vody a tvář se rozplynula. Proč zrovna ona? Znovu se zadíval do zrcadla na svůj zjev. V tom okamžiku se v něm nahromadil hněv a to zrcadlo pěstí vysklil.
Zadíval se na svou poraněnou ruku. Trčelo z ní pár kousků skla, které opatrně vytáhl. Ani se nebránil tichému bolestnému usyknutí. Zakrvácenou ruku pak ponořil do vlažné vody, která se okamžitě zbarvila do ruda…

Začíná se nám to zamotávat Smiling Prosím napište komentík. Klidně i kritiku Smiling

5
Průměr: 5 (17 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kazumi
Vložil Kazumi, St, 2008-12-17 18:40 | Ninja už: 5805 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

moc pekne