Naruto Ultrashippuuden: Kapitola 1, Noví hrdinové přicházejí. Dattebayo!
Uplynuly tři roky od toho, co se vesnice spojily a porazily organizaci jménem Akatsuki. Jediná vesnice, která se nepřidala, byla Skrytá Mlžná, pod vedením Uchihy Madary, který se skrývá a čeká na příležitost k pomstě. Sasukemu a jeho týmu se nepodařilo zničit Konohu a se svým týmem je ukryt. Kde, to se neví. Po té co se Konoha opět postavila za pomoci Písečné vesnice na vlastní nohy, začíná dobrodružství nových hrdinů.
Kapitola 1, Noví hrdinové přicházejí. Dattebayo!!
V Konoze byl den jako obvykle. Všichni ninjové vstali, posnídali a vydali se do sídla Hokage pro mise, které měli pro dnešek splnit. Avšak někteří Jouninové měli ten den trochu jiné plány. Jednalo se o Naruta, Sakuru, Saie, Ino, Choujiho, Shikamara, Hinatu, Kibu, Shina, Nejiho, Leeho a Tenten. Zrovna na Ninja akademii v Listové skládali maturitní zkoušku nejstarší studenti. Letos jich bylo trochu více, takže Hokage stanovila ještě dva Jouniny, kteří měli být senseii nováčků – Izumo a Kotetsu. Naruto i všichni ostatní byli celí bez sebe samou zvědavostí, jak jejich studenti vypadají a jaké jsou jejich schopnosti.
Z akademie se vyrojilo hejno malých svišťů, jásajících s čelenkou v ruce – všichni úspěšně složili maturitu a stali Geniny.
„Panebože, jsou tak malý“, řekl rejpavě Naruto s podivným výrazem v obličeji.
„Ale Naruto, to nevidíš, jak jsou roztomilý? A navíc, byl jsi taky takový“, pousmála se nad Narutovým výrazem Sakura.
Poté všichni odešli do sídla Hokage, aby jim Tsunade řekla složení jejich týmu.
Ještě tento den se měli Geninové dozvědět, kdo se stane jejich senseiem a s kým budou v týmu. Právě teď nastal ten okamžik. Všichni se odebrali zpět do třídy, kde byl již připraven mistr Iruka.
„Ahoj, všichni. Posaďte se a poslouchejte. Nastal okamžik, kdy Hokage-sama stanovila týmy, ve kterých budete plnit mise jako Geninové. Týmy jsou vždy po třech, pod vedením jednoho Jounina. Vždy přečtu členy a jejich senseie. Takže, tým č. 20 – Yorino Goki, Tsunuki Linari a Hokuro Moryaku pod vedením Hyuugy Nejiho. Tým č. 21 – Kagami Hinaro, Hokuro Yakumi a Katyo Myako budou plnit mise pod vedením Aburame Shina. Tým č. 22 – Yuuhi Hotsumaru, Rayato Kotsumi a Shoroima Hiruko jsou ode dneška studenty u Nary Shikamara. Tým č. 23 – Akana Monbu, Akimi Morinzou a Shobusuki Minasaru pod ochrannou rukou Hyuugy Hinaty. Tým č. 24 – Kurishou Darasu, Kenzori Myoki a Genytsu Jiromaru v týmu Inuzuky Kiby. Tým č. 25 – Mizore Karashi, Myokumo Toritsu a Hanzaki Rashiga ode dneška trénují u Uzumaki Naruta. Tým č. 26 – Kamitatsu Rangamaru, Kakkou Shimuri a Rokyome Sanmushi pod vedením Haruno Sakury. Tým č. 27 – Jogumi Isonaru, Kagate Egara a Katebana Raguya v týmu, který bude vést Sai. Tým č. 28 – Sanayori Myokuhi, Tsubami Hayakumo a Shijou Daiza pod vedením Yamanaky Ino. Tým č. 29 – Nayiko Mudate, Mitsuki Zukire a Kanrimusha Otsuhi mají velitele jménem Akimichi Choujiho. Tým č. 30 – Torame Sumimaru, Sousenpa Komei a Bundaire Konori pod vedením Tenten. Tým č. 31 – Girami Shigure, Gosoiusa Renmara a Kirohake Yuhiko pod vedením Rocka Leeho. Tým č. 32 – Ryari Nasuke, Rokuga Kasaki a Menrimashi Hasabi pod vedením Hagane Kotetsua. A konečně, tým č. 33 – Tskuate Yoshino, Zumseki Masaka a Shirunma Tawashi pod vedením Kamizukiho Izuma. Toto je uspořádání všech, kteří se pro letošní rok stali Geniny. Vaši senseiové na vás zítra budou čekat na různých místech. Nebojte se, dostanete informace, kde to bude. Gratuluji k maturitě a přeji vám hodně štěstí při plnění misí. To je ode mě vše, můžete jít“ podotkl na závěr Iruka, a když se třída vyprázdnila, pousmál se a zavzpomínal.
V sídle Hokage probíhalo zrovna přidělování studentů k Jouninům. Tsunade si zavolala všechny, kteří se měli stát senseii. Když jim řekla tu velkou spoustu jmen, zmatení ninjové si mezi sebou vyměnili smíšené pohledy.
„Už podle toho jak se jmenují, je mi jasný, že od nich nemůžu čekat nic dobrýho“, pronesl naštvaně Naruto a dal ruce v kříž.
„Tobě se jako vždy něco nelíbí Naruto. Je mi líto, ale jiný tým tu pro tebe není“, řekla naštvaně Tsunade a na čele jí vyskočila vráska. Naruto se zamyslel a ironicky se usmál.
„Než odejdete, udejte místo a hodinu, kde a kdy se chcete se svým týmem setkat. Tato informace jim bude ještě dnes doručena a ve vámi určenou hodinu se s vámi zítra sejdou.“, nařídila vážně Tsunade.
Když všichni udali místo i hodinu, sdělila jim Tsunade, že můžou jít, a ať zítra přijdou včas.
Konec kapitoly 1
Omluvte velkou spoustu jmen. Je to jen pro začátek. Dál to snad bude lepší
Pište prosím komentáře, ať vim, jestli mám psát dál! Díky,..
Díky bohu že jsi začal od týmu č.20
Díky bohu že jsi začal od týmu č.20
Díky bohu že jsi začal od týmu č.20
hehe, že vim, co Naruta napadlo
no, jmen je moc, ale předpokládám, že dál budeš pracovat jen s těma nejdůležitějšíma postavama, takže si je snad zapamatuju i já
jinak se to móóóc zajímavě rýsuje
je to super začíná to dobře
Ondrooo, už sem to sice četla (dvakrát!!), ale tady to vypadá mnohem líp (oficiálně...) ty jména jsou na palici... to je fakt
Tumblr
Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.
Díky moc,.. :-* ses zlato,..
jako bych to nevěděla
Tumblr
Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.