manga_preview
Boruto TBV 09

Akatsuki a karanténa

„Máte neznámou nemoc!“ pronesl Jiraiya skrz mikrofon a sklo.
„COŽÉÉ!“ zahartusili sborově.
„Musíme přijít na to, co je to za nemoc. Je to nějaká dlouhodobá, takže lék najdeme. Musíte to zkrátka vydržet,“ a odešel.
Ozval se Tobi: „Já to neudělal. Já jsem hodný a čistotný kluk.“ Radši to řekl hned, aby na něho nic neměli.
„Sklapni, tos byl ty. Furt se někde potuluješ a nemeješ si ruce!“ dal komentář na Tobiho adresu Deidara.
„To není pravda. To ty hrabeš se v tom jílu a bůhví kolik je tam všeho možnýho!“ Bránil se Tobi.
„Co třeba Orochimaru, pořád byl zahrabanej s Kabutem v tý jejich rádoby laboratoři.“ Ohradil se Deidara.
„Cos to řekl, náhodou byly to velice podařené experimenty. Preferuji hygienu. Já to nebyl. A co Sasori, hraje si s loutkama, jako malej a pracuje s jedama. Byl to on!“ obvinil Orochimaru Sasoriho.
„Jak si dovoluješ urážet mé loutky? Mám jich sto a s tebou stojedna. Až odtud vyjdem ven. To si pamatuj! Taky si dávám pozor, nechci se otrávit. Proč se nezeptáme Itachiho, jestli to nebyl on?“ zeptal se Sasori dalšího člena.
„Po mě nekoukejte. Mám svoje zásady a navíc beru prášky. Neudělal by jsem to svým kolegům. Kisame se taky furt cpe rybama!“ otočil Itachi list na Kisameho.
„Já jim výhradně nejedovaté, čisté ryby a navíc před tím něž je jím, tak se jich zeptám na jejich zdravotní stav. A co peníze? Bereš je z těch márnic. Nechci vidět jejich čistotu!“ předal Kisame štafetový kolík.
„Na peníze si nikdo otvírat hu*u nebude. Peníze jsou všechno. No, co byste bez nich dělali? Mám způsob jak je vyčistit. Už to mám. Byl to Hidan. Nas*al toho svýho boha ani nevím jak se jmenuje, Hidane?“ přidal Kakuzu Hidana do řetězu.
„Tak tos pos*al, Kakuzu. Až se odtud dostaneme, tak tě zabiju. Už tě mám po krk. Jmenuje se Jashin, jen pro tvou informaci, vím jak na tebe. Jashin by to neudělal, věnuje se pouze věřícím a nevěřící máme za úkol eliminovat. Konan, chceš nám něco říct? Co ty?“ dal Hidan slovo.
„V tom s váma nejedu, účastním se minimu shromáždění. A vůbec mě nezajímáte. Když mám stejné cíle jako vy, myslíš, že bych to udělala? Šéfiku, ty to určitě víš kdo nám to všechno spískal, že?“ zeptala se Konan s nadějí v hlase.
„Ne, nevím, ale mám podezření, kdo to byl. Jako váš Šéf, bych své podřízené nikdy nevystavil nebezpečí, pak bych neměl žádnou organizaci. A jak se říká: Potrefená husa kejhne první.“ Pein měl opět co říct.
Všichni se otočili na Tobiho.
„Co já ne. Přísahám. Musel to být někdo jinej. Zetsu, má přece květinářství. Takže to byl on. Nic neříká. Je tichej. Já být hodný hoch!“ zase se bránil Tobi.
„Co to má být? Obviňujete se mezi sebou a nenapadlo vás, že by to byl někdo z venku?“ v duchu si blahopřál jak na to vyzrál a rozluštil tu záhadu.
Protáhli obličeje a všichni se styděli, jak se obviňovali.
Slovo si vzal Hidan:
„Abychom to nekomplikovali, promluvím za všechny, když řeknu každému, že se všichni omlouváme.“
Kývli.
„A malá drobnost, Kakuzu se musí omluvit mému bohu. Do toho.“ Odevzdal Hidan slovo svému partnerovi.
„Když někoho nevidím ani neslyším, tak se mi nebudu omlouvat.“
„Už zas, Kakuzu. Jashin tě slyší. Jednou tě odrovnám a budu si to vychutnávat.“ Ten plán se Hidanovi zalíbil.
„Nechte toho!“ Ozval se Kisame. „Bolí mě z vás hlava.“
„Co mě je po tom, že tě bolí hlava,“ odpověděl Kakuzu.
„Ach, jo. Budeme to muset spolu vydržet.“ Povzdechl si Itachi. Myslel na Sasukeho. Co asi dělá?

O rok

„Máme lék, můžeme vás očkov...“ Jiraiya nedořekl, protože tam nikdo nebyl.
„A sákryš ani neví jakou nemoc rozšíří mezi lidmi.“ Poškrábal se na hlavě a odešel.
„Ani si neuvědomili, jako je ta nemoc zvaná Blbost nakažlivá.“ Šeptal si pro sebe Jiraiya.

Poznámky: 

Tak toto je moje první jednorázovka. Doufám, že se bude líbit. Měla to být komedie. Ale moc se to nevyvedlo, alespoň si to plsky přečtěte.

4.56637
Průměr: 4.6 (113 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nara Shikatemeka
Vložil Nara Shikatemeka, St, 2021-08-18 02:06 | Ninja už: 5625 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

Mise O2: Myšlenkový pochod při čtení=již druhý rok probíhající situace-Dobi je trochu jako pes-Sheldon a jeho mysofobie-konspirační teorie hadr-inženýr IT má zájem o farmacii-Na co sakra Itachi bere prášky? Jsou to imunosupresiva po transplantaci orgánu (očí), nebo je tajně původně narozen jako žena a jede na hormonální terapii?-Asterix a Obelix: ,, Ta ryba není čertstvá!" "Je čerstvá!" "Není čerstvá!"...-Mafián a nejmenované náboženství se hádají jak staří manželé-Konan to má na háku a manža si hraje na detektiva-Zetsu je flegmouš nebo lenochod ze Zootopie-Kéž by existovalo očkování proti blbosti...

Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Čt, 2017-08-24 10:09 | Ninja už: 4926 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Teraz si má vážne pobavila. Perfektné, vtipné, bomba luxusné. Kisame bol dobrý s tým, že predtým než skonzumuje ryby sa ich spýta na zdravitný stav. Laughing out loud A Jiraya nakoniec to zabil, že vraj choroba zvaná BLBOSŤ je nakazlivá, s čím musim iba súhlasiť.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2017-08-24 21:27 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Aki Uchiha: Taky moje úplně první povídka, takže jsem neskonala ráda za tvůj komentář. Smiling A jak tak koukám, pěkně ses rozjela, nejdřív Senpai a teď ty, moc díky. Smiling Jofuku pro tebe :-)

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2017-05-26 20:02 | Ninja už: 2685 dní, Příspěvků: 3013 | Autor je: Metař Gaarova písku

Dobre som sa zasmiala Laughing out loud Fuuu a tuším máš rekord v komentároch Cool Nemci majú také príslovie, že proti blbosti ľudskej sú aj bohovia bezmocní Laughing out loud A je fakt, že je aj nákazlivá, najmä vďaka masmédiám sa šíri ako mor Laughing out loud

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2017-05-26 23:33 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Senpai-sama: To ano, tady vedu. Laughing out loud Tobě také nic neunikne. Eye-wink Cool
Tohle bylo moje vysvětlení, kde se takhle "nemoc" asi vzala. Laughing out loud Akatsuki tehdy byla jasná volba.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Lefthandedpower
Vložil Lefthandedpower, So, 2014-11-29 12:01 | Ninja už: 3474 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Prostý občan

A sak*ra! Odtud se to zlo do světa dostalo! Za všechno může moje oblíbená partička idiotů! Ach! No co? Stejně už jsem nakažený Eye-wink jako ostatně i 99,99% procent celkové lidské populace. Hlavně, že známe očkování, zvané "útěk do lálálandu", které navozuje alespoň předstíraný pocit duševního zdraví Laughing out loud
Super povídka!

Left-handers will rule the world!
Povídky od pomateného leváka

Obrázek uživatele Ad Inexplorata
Vložil Ad Inexplorata, Čt, 2013-10-10 19:25 | Ninja už: 4260 dní, Příspěvků: 1680 | Autor je: Asistent pošťáka

Nádhera ! Smiling Moc hezky se to čte Smiling

Obrázek uživatele Neko-san
Vložil Neko-san, St, 2013-08-28 20:50 | Ninja už: 3918 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Pěstitel rýže

Zajímavé, líbilo se mi to. Dal jsem plný počet. Osobně mě nejvíc zabilo, jak Itachi mluvil o těch prášcích (ano, mám podivný druh humoru a ještě podivnější druh kritiky) Smiling

Asi se může zdát, že na Naruťáka tak trochu nadávám. Ale to spíš na ten konec mangy. To na začátku a to uprostřed si stále nosím v srdci.

Jo, a můžete mrknout i sem, občas tu něco o Naruťákovi i písnu: http://naoki-keiko.blog.cz/

Obrázek uživatele haliena
Vložil haliena, Čt, 2013-05-23 20:01 | Ninja už: 4188 dní, Příspěvků: 405 | Autor je: Pěstitel rýže

Úžasné moc pěkné.. Smiling
PS: Zase se stydím že jsem tohle přehlédla.. Smiling

"Nachystejte květináče do Vánoc jsem zpátky."
"A sbaštíme jim kočku" mimozemšťan Alf Laughing out loud


https://www.youtube.com/watch?v=EHSWLY6XZoE Tohle zbožňuju Eye-wink

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Pá, 2013-01-25 19:30 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

to bolo super a tá choroba je naozaj nákazlivá, poznám z vlastnej skúsenosti Eye-wink

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2014-12-04 20:32 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

hinata666: Taky mám tu zkušenost. Laughing out loud

haliena: Nemusíš se omlouvat. Tohle je už pěkně starý. Laughing out loud Ale potěší mě, když to ještě někdo najde. Laughing out loud

Neko-san: Oh, díky. Smiling Též mám svůj specifický humor a o kritice nemluvě. Eye-wink

kage-sama: Díky, tak na moji prvotinu, že? Laughing out loud

Lefthandedpower: Takový komentář mě vždycky potěší. Smiling Moc za něj děkuju.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Kesumi
Vložil Kesumi (bez ověření), So, 2010-05-22 19:30 | Ninja už: 19838 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

O rok pozdeji...
Laughing out loudLaughing out loud OMG Laughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, So, 2010-05-22 19:44 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Kesumi: Jj, tohle nikdo nečeká... Laughing out loud

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Kesumi
Vložil Kesumi (bez ověření), So, 2010-05-22 19:49 | Ninja už: 19838 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

No jo Laughing out loud
Za rok... Jiraiya vedel vysledek.. Nevysledek Laughing out loud

Obrázek uživatele Aoi.Neko-čááán
Vložil Aoi.Neko-čááán, Pá, 2010-05-14 17:33 | Ninja už: 5219 dní, Příspěvků: 2628 | Autor je: Prostý občan

hmm... blbost?..
to je sakra blba nemoc Laughing out loud..ae to bych do itachiho nerekla Laughing out loud
hezka povidka..Smiling

Obrázek uživatele Kisák
Vložil Kisák, Čt, 2010-03-11 21:36 | Ninja už: 5452 dní, Příspěvků: 522 | Autor je: Pěstitel rýže

super povidka Laughing out loud hee ten konec sem takovy necekal Smiling

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2010-05-14 18:43 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

kisak: To nejsi sám Laughing out loud jsem ráda, že se líbí... Eye-wink

Neko_Hachi: Arigató a já bych to taky do něj neřekla...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Hachiko-sama alias dunčo
Vložil Hachiko-sama al..., St, 2009-09-09 14:12 | Ninja už: 5360 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

LoL čakala som skor AIDS ale ta blbosť na nich sedí viac.Haluzná poviedka.

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Ne, 2009-08-23 16:49 | Ninja už: 5497 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

super, moja prvá jednorázovka bola omnoho horšia... veď si ju čítala Laughing out loud fakt som sa pobavila Laughing out loud


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2009-09-09 16:09 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

nellynuska: Co to kecáš?? Náhodou byla super!! A přestaň se tak podceňovat!! A jsem ráda, že se povídka líbila...

Hachiko-sama alias dunčo: No jo, on to nikdo nečeká, Laughing out loud ale pak si uvědomí, že to čekat mohl Laughing out loud

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele nia-chan
Vložil nia-chan, Út, 2010-02-23 17:41 | Ninja už: 5531 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

Ja sem si taky myslela ze je to AIDS.. Laughing out loud

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, Út, 2010-02-23 23:50 | Ninja už: 5886 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

hihi, to je jedna z věcí, která mě vůbec nenapadla :D

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2010-02-23 18:08 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

nia-chan: To si asi myslelo víc lidí Laughing out loud

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Stifler
Vložil Stifler, St, 2009-08-12 01:09 | Ninja už: 5674 dní, Příspěvků: 842 | Autor je: Prostý občan

pobavilo mě to, super konec Laughing out loud
ty jejich hádky byly luxusní Smiling
(hodnocení:5)

Obrázek uživatele Dingo93
Vložil Dingo93, Čt, 2009-08-06 16:48 | Ninja už: 5499 dní, Příspěvků: 695 | Autor je: Prostý občan

že se to moc nevyvedlo? je to hustý já se u toho celkem řezala smíchy Laughing out loud ta hádka mezi Kakuzem a Hidanem...prostě best Laughing out loud

dA Laughing out loud

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2009-08-12 17:27 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Dingo93: Taky jsem si na té hádce dala nejvíc zálažet... Eye-wink a jsem ráda, že se líbí Kakashi YES

Stifler: Tak to mě těší, že se líbí Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele 5th Kazekage
Vložil 5th Kazekage, Po, 2009-07-27 00:32 | Ninja už: 5534 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

Aj ked som to precital uz asi 5 krát tak stale je to zábavné Kakashi YES

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2009-08-03 20:45 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

5th Kazekage: Tak to jsem velice potěšena Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Charlie
Vložil Charlie, So, 2009-07-18 00:35 | Ninja už: 5624 dní, Příspěvků: 642 | Autor je: Prostý občan

OMG XD To je haluzny konec xD Ja napätá čo za chorobu to je a ona to je ta najhoršia.... blbosť xD a hej.... Tobi ju určite roznaša! XD

Kdo povie krivé slovo na toho roztomilého nemca, toho uškvarím zaživa!

Obrázek uživatele -Miya-chan-
Vložil -Miya-chan-, Ne, 2009-07-12 16:42 | Ninja už: 5421 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

Super!!Hidan tam vážně skvěle nadává.Myslím si,že toho jsi vystihla nejlíp.chválím:D

Z láskyItachi je jenom můjZ lásky


Pozor změna přezdivky z Elie.777 na -Miya-chan-