manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto a Souboj živlů - 3.Kapitola - Konoha v ohrožení

''Technika Stínového držení!'' zvolal Shikamaru a právě včas aby zachytil ohromný blok hlíny, který by dozajista rozdrtil Ino.
''Částečné zvětšení : Ruce!'' zaburácel Chouji a potom hlínu jednou rukou rozdrtil na prach. Svalounovi zmizel jeho šílený úsměv.
''Hmmmm....vcelku zajímavé''
řekl a vytáhl ze svého pláště jakýsi svitek a rozprostřel jej po zemi
''To ale bylo pouze předkolo vy malí smradi! Technika přivolání kamenné loutky!''.
Náhle se vedle svitku začaly zvedat kameny a ty se zformovaly do podoby obří postavy.

Hinata se právě rozhlížela po okolí ale po prašné cestě nic nepřijíždělo. Shino pozvedl ukazováček, na kterém mu přistál maličký černý brouk a zamumlal
''Divné už je dávno po jedné a karavana nikde''.
Slunce pražilo stále víc a nad rozpálenou cestou se tetelil vzduch.
Akamaru zavětřil ale po chvilce smutně zakroutil hlavou
''Je to dost podivné ani Akamaru nic necítí! Snad se v Zemi Větru nic vážného nestalo.'' Z ničeho nic se ozvala šílená rána až se celý les zatřásl.
Polekání ptáci vzlétli a opustili dříve bezpečné koruny stromů.
Na cestě se objevil vysoký muž s dlouhými rudými vlasy, celý zahalen v černém hábitu.
''Země Ohně a Skrytá Listová bude patřit mně a ostatní čtyři nejmocnější země
mým bratrům a sestrám! A všichni kdo mi budou stát v cestě zneškodním!'' prohlásil rázně neznámý a vyslal proti týmu Kurenai smršť plamenných koulí.

Tsunade právě zvedala hrnek Saké k ústům. Po dlouhém dni se chystala trochu si odpočinout.
Už chtěla odejít pryč, když do její kanceláře vtrhla Shizune a v rukou držela psaní. ''Tsunade-sama! Před malým okamžikem dorazila nové zprávy. První je ze Skryté Písečné a druhé od Mizukageho z Vodní Země!''
Shizune začala číst a hned při první větě se Tsunade do tváře vloudil zamračený pohled.
''Drahá Hokage-sama naše vesnice byla v brzkých raních hodinách napadena podivnou ženou, která bravurně ovládá Větrný živel lépe než kdokoliv z naší vesnice.
Snaží se probojovat do středu a stát se tak vládkyní Země Větru. V našem vesnickém archívu o ni nemáme žádnou zmínku.
Berte tento dopis jako varování. Země Vody byla napadena také a domníváme se že jste na pořadí.
S úctou Kankurou''
Druhý dopis měl velice podobný obsah:
''Tsunade,
naše země byla napadena nepřítelem, co se snáží získat vládu a podrobit si lid ze Skryté Mlžné.
V tomto dopise tě žádám o pomoc a zasláni nějakého týmu Ninjů z vaší vesnice.
Mizukage''
Tsunade se zakabonila, promluvila, ale její hlas zněl trochu vystrašeně
''Shizune okamžitě rozhlaš poplach té nejvyšší třídy! Ať se všichni stáhnou do úkrytu a všichni Jouniny a členové ANBU ať se připravují na úto...''
větu ale nedořekla, protože se z jejího okna se ozval hrozivý výbuch a zvuk padající budovy. Znělo to jako by se blížil konec světa.
Hokage-sama pohlédla oknem ven a zděšením oněměla. Uprostřed vesnice stál rudovlasý mladík a z jeho rukou vylétávaly další a další záplavy plamenných koulí.
''Jmenuji se Kríón...'' prohlásil skřípavým hlasem a dál promlouval k vesnickému lidu ''...a já se stanu vaším novým vládcem! Budete mě musete uctívat a já pak možná ušetřím vaše životy!
Jestli se mi však nepodrobíte srovnám vaši vesnici se zemí!''
pohrdavě se zasmál a vypálil další útočnou salvu. Vesničané se s křikem rozebíhali pryč a snažili se zachránit děti a poslední věci ze svého majetku.
Vesnice už byla skoro celá v plamenech
''Tak co? Už se raději vzdáváte? HaHa jak jste slabí! Utíkejte! Já se stanu pánem Listové!''
''Jestli to chceš vážně dokázat...'' ozval se za ním cizí hlas
''...budeš muset porazit mne!''
Kríón se otočil a za ním stál.......Uzumaki Naruto!

5
Průměr: 5 (25 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kessidy Namikaze
Vložil Kessidy Namikaze, Po, 2010-12-06 20:28 | Ninja už: 5024 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

Jupí, Naruto útočí!!!

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, Pá, 2009-02-06 20:40 | Ninja už: 5703 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

hahah...naruto utoci!!! vsetci sa kryte!!! fakt pekne....


Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Ne, 2009-02-01 19:29 | Ninja už: 6187 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

zajimavé

NARUTO DO TOHO

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Čt, 2009-01-01 01:38 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

O o zajímavé:) počkám si na další díl Smiling

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2008-09-28 13:32 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

To by mě zajímalo co je to zase za partičku maniaků Laughing out loud
No pěkně se to rozjíždí Eye-wink

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, So, 2008-09-27 22:32 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

juj naruto jo? mno tak to už aby byla bitka Laughing out loud

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan