manga_preview
Boruto TBV 09

Sakura a Akatsuki 6

Sakura a Akatsuki 6

Sakura si k němu sedla a začala léčit. Po půl hodině byl Deidara úplně v pořádku.

„Děkuju,“ řekl Deidara a dal Sakuře pusu na tvář.
„Deidaro jestli chceš přežít, tak už tohle nedělej,“ řekla Sakura a probodla Deidaru pohledem.
„Dobře,“ odpověděl vyděšeně Deidara.

Sakura se zvedla a vyšla ven z pokoje. Rozhodla se, že půjde na chvilku ven.

Venku

Sakura si sedla pod strom a zamyslela se nad Itachim. V tom něco zašustělo ve křoví za ní. Sakura zůstala v klidu, ale připravila se na to, že jí někdo přepadne. Asi po pěti minutách na ní něco vyskočilo. Sakura se zvedla a otočila se směrem k osobě, která ji přepadla.

„Sakuro, já ti nechci ublížit,“ řekla osoba s černými vlasy.
„Sa-Sa-Sasuke?“vykoktala ze sebe Sakura
„Ano. Můžeš mi říct, co tu děláš?“ optal se Sasuke Sakury, která se z toho ještě nevzpamatovala.
„Do toho ti opravdu nic není, ale pokud to potřebuješ opravdu vědět, jsem člen Aakatsuki,“ řekla Sakura.
„Beru zpět, co jsem ti předtim řekl, že ti neublížim,“ řekl Sasuke a udělal krok k Sakuře.
„A proč?“ zeptala se Sakura.
„No až přijde Orochimaru, tak srovnáme Akatsuki se zemí!“ řekl Sasuke a vytáhl svůj meč.
„Opravdu si to myslíš?“řekla Sakura a rychle běžela zpátky do Akatsuki skrýše.

Bohužel je Sasuke rychlejší a tak se za chvilku objevil před ní.

„Mě neutečeš!“ řekl Sasuke.
„Ani nemusí,“ řekl kdosi za ním. Sasuke se otočil. Stál za ním Pein z Konan.
„No vidím, že tví nový přátele ti přišli na pomoc,“ řekl Sasuke a rozběhl se proti Sakuře. Když kní doběhl, omráčil ji a odnesl pryč. Konan chtěla jít za ním, ale Pein ji zastavil.
„Co? My jí nepůjdem hledat?“ optala se Konan.
„Šel bych ji hledat, ale pokud měl Sasuke pravdu tak se musíme připravit,“ řekl Pein a šel zpátky do skrýše. Konan šla hned za ním.

Co bude se Sakurou? To v dalším díle.

Poznámky: 

Pište prosím komentáře díky

4.757575
Průměr: 4.8 (33 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Čt, 2017-08-03 11:11 | Ninja už: 4937 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Bomba. Ejha som zvedavá čo sa stane, ak Itachi zistí, že Sasuke uniesol Sakuru. Žeby tiekla krv? A zaujíma ma čo chce Sasuke robiť so Sakurou, načo ju vôbec bral so sebou? Žeby s ňou chcel obnoviť klan? Sticking out tongue To pochybujem, ale to sa dozvieme už čoskoro. Je veľká škoda, že mnoho skvelých poviedok má buď skoro žiadne, alebo žiadne komentáre. Čo je poľutovania hodné, ako keby ich zabilo, ak by si po prečítaný aspoň napísali, že to bolo pekné, alebo super.

Obrázek uživatele UzumakiFenris
Vložil UzumakiFenris, So, 2009-08-08 21:31 | Ninja už: 5471 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Utírač Udonova nosu

hej tk to je malej mazec xD

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Čt, 2009-05-14 18:31 | Ninja už: 5666 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Tak vidím že tady nemáš moc komentářů Smiling
Ale máš to moc hezké a strašně se těším co se stane potom. Necháupu že si někteří lidi neudělají pár minut, nebo spíše sekund na to, aby někomu udělali radost Smiling
Ale Ty to máš prostě úplně skvělé...

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-09-16 20:07 | Ninja už: 6047 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Takže Sasnko ju uniesol? No pekne xD
Tak som zvedavá, čo ju bude čakať ďalej Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Mieko
Vložil Mieko, Út, 2008-09-16 20:34 | Ninja už: 5969 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

To já taky snad na něco do konce týdne přijdu.